![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Epke Zonderland is terecht sportman van het jaar of Dat had iemand anders moeten zijn
Kromodiwodjo is terecht sportvrouw van het jaar of Dat had iemand anders moeten zijn Mooi de winterstop, krijgen andere sporten buiten voetbal meer zendtijd/aandacht of Ik ga het voeballen missen Boksen is lang niet meer zo interessant door de opkomst van het kickboksen of Dat heeft een andere oorzaak Mooi als een Nederlander het PDC-Darts toernooi wint of Dat interresseert me niet Veldrijden is voor mislukte wegwielrenners of Dat is een volwaardige sport Drafrennen of Concours Hipique Pokeren of Bridgen Hopen dat de Handbalsters alsnog de Olympische spelen bereiken of Dat maakt me niks uit Als Senna nog had geleefd was Schumacher niet zo vaak kampioen geworden of Dat is onzin Valentino Rossi is de grootste wegracer ooit of Dat is iemand anders Ik begrijp de spelregels van Cricket of Die begrijp ik niet Ton Sijbrands of Jan Timman Veel geld verdienen als sporter of Veel prijzen winnen als sporter Tiger Woods komt nog wel terug aan de absolute top of Dat zie ik niet gebeuren Leuk hoe Dione de Graaff gekleed ging bij Paul de Leeuw of Dat was niet leuk Er zou een soort Voetbal International moeten komen voor overige sporten of Dat hoeft niet van mij Tennisters zouden even veel moeten verdienen als Tennisers of Dat vind ik niet Marianne Vos of Leontien van Moorsel
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epke Zonderland is terecht sportman van het jaar of Dat had iemand anders moeten zijn
Kromodiwodjo is terecht sportvrouw van het jaar of Dat had iemand anders moeten zijn Mooi de winterstop, krijgen andere sporten buiten voetbal meer zendtijd/aandacht of Ik ga het voeballen missen Boksen is lang niet meer zo interessant door de opkomst van het kickboksen of Dat heeft een andere oorzaak Mooi als een Nederlander het PDC-Darts toernooi wint of Dat interresseert me niet Veldrijden is voor mislukte wegwielrenners of Dat is een volwaardige sport Drafrennen of Concours Hipique Pokeren of Bridgen Hopen dat de Handbalsters alsnog de Olympische spelen bereiken of Dat maakt me niks uit Als Senna nog had geleefd was Schumacher niet zo vaak kampioen geworden of Dat is onzin Valentino Rossi is de grootste wegracer ooit of Dat is iemand anders Ik begrijp de spelregels van Cricket of Die begrijp ik niet Ton Sijbrands of Jan Timman Veel geld verdienen als sporter of Veel prijzen winnen als sporter Tiger Woods komt nog wel terug aan de absolute top of Dat zie ik niet gebeuren Leuk hoe Dione de Graaff gekleed ging bij Paul de Leeuw of Dat was niet leuk Er zou een soort Voetbal International moeten komen voor overige sporten of Dat hoeft niet van mij Tennisters zouden even veel moeten verdienen als Tennisers of Dat vind ik niet Marianne Vos of Leontien van Moorsel |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kromodiwodjo is terecht sportvrouw van het jaar of Dat had iemand anders moeten zijn Mooi de winterstop, krijgen andere sporten buiten voetbal meer zendtijd/aandacht of Ik ga het voeballen missen Boksen is lang niet meer zo interessant door de opkomst van het kickboksen of Dat heeft een andere oorzaak Mooi als een Nederlander het PDC-Darts toernooi wint of Dat interresseert me niet Veldrijden is voor mislukte wegwielrenners of Dat is een volwaardige sport Drafrennen of Concours Hipique Pokeren of Bridgen Hopen dat de Handbalsters alsnog de Olympische spelen bereiken of Dat maakt me niks uit Als Senna nog had geleefd was Schumacher niet zo vaak kampioen geworden of Dat is onzin Valentino Rossi is de grootste wegracer ooit of Dat is iemand anders Ik begrijp de spelregels van Cricket of Die begrijp ik niet Ton Sijbrands of Jan Timman Veel geld verdienen als sporter of Veel prijzen winnen als sporter Tiger Woods komt nog wel terug aan de absolute top of Dat zie ik niet gebeuren Leuk hoe Dione de Graaff gekleed ging bij Paul de Leeuw of Dat was niet leuk Er zou een soort Voetbal International moeten komen voor overige sporten of Dat hoeft niet van mij Tennisters zouden even veel moeten verdienen als Tennisers of Dat vind ik niet Marianne Vos of Leontien van Moorsel
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kromodiwodjo is terecht sportvrouw van het jaar of Dat had iemand anders moeten zijn Mooi de winterstop, krijgen andere sporten buiten voetbal meer zendtijd/aandacht en Ik ga het voetballen missen Boksen is lang niet meer zo interessant door de opkomst van het kickboksen of Dat heeft een andere oorzaak Mooi als een Nederlander het PDC-Darts toernooi wint of Dat interresseert me niet Veldrijden is voor mislukte wegwielrenners of Dat is een volwaardige sport Drafrennen of Concours Hipique ![]() Pokeren of Bridgen Hopen dat de Handbalsters alsnog de Olympische spelen bereiken of Dat maakt me niks uit Als Senna nog had geleefd was Schumacher niet zo vaak kampioen geworden of Dat is onzin Valentino Rossi is de grootste wegracer ooit of Dat is iemand anders Ik begrijp de spelregels van Cricket of Die begrijp ik niet Ton Sijbrands of Jan Timman ![]() Veel geld verdienen als sporter of Veel prijzen winnen als sporter Tiger Woods komt nog wel terug aan de absolute top of Dat zie ik niet gebeuren Leuk hoe Dione de Graaff gekleed ging bij Paul de Leeuw of Dat was niet leuk Er zou een soort Voetbal International moeten komen voor overige sporten of Dat hoeft niet van mij Tennisters zouden even veel moeten verdienen als Tennisers of Dat vind ik niet Marianne Vos of Leontien van Moorsel __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kromodiwodjo is terecht sportvrouw van het jaar of Dat had iemand anders moeten zijn Mooi de winterstop, krijgen andere sporten buiten voetbal meer zendtijd/aandacht of Ik ga het voeballen missen Mooi als een Nederlander het PDC-Darts toernooi wint of Dat interesseert me niet Veldrijden is voor mislukte wegwielrenners of Dat is een volwaardige sport Hopen dat de handbalsters alsnog de Olympische Spelen bereiken of Dat maakt me niks uit Valentino Rossi is de grootste wegracer ooit of Dat is iemand anders Ik begrijp de spelregels van cricket of Die begrijp ik niet Veel geld verdienen als sporter of Veel prijzen winnen als sporter Tiger Woods komt nog wel terug aan de absolute top of Dat zie ik niet gebeuren Er zou een soort Voetbal International moeten komen voor overige sporten of Dat hoeft niet van mij Tennisters zouden even veel moeten verdienen als tennissers of Dat vind ik niet Marianne Vos of Leontien van Moorsel |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kromodiwodjo is terecht sportvrouw van het jaar of Dat had iemand anders moeten zijn Mooi de winterstop, krijgen andere sporten buiten voetbal meer zendtijd/aandacht of Ik ga het voeballen missen Boksen is lang niet meer zo interessant door de opkomst van het kickboksen of Dat heeft een andere oorzaak Mooi als een Nederlander het PDC-Darts toernooi wint of Dat interresseert me niet Veldrijden is voor mislukte wegwielrenners of Dat is een volwaardige sport Pokeren of Bridgen Hopen dat de Handbalsters alsnog de Olympische spelen bereiken of Dat maakt me niks uit Als Senna nog had geleefd was Schumacher niet zo vaak kampioen geworden of Dat is onzin Valentino Rossi is de grootste wegracer ooit of Dat is iemand anders Ik begrijp de spelregels van Cricket of Die begrijp ik niet Ton Sijbrands of Jan Timman Veel geld verdienen als sporter of Veel prijzen winnen als sporter Tiger Woods komt nog wel terug aan de absolute top of Dat zie ik niet gebeuren Leuk hoe Dione de Graaff gekleed ging bij Paul de Leeuw of Dat was niet leuk Er zou een soort Voetbal International moeten komen voor overige sporten of Dat hoeft niet van mij Tennisters zouden even veel moeten verdienen als Tennisers of Dat vind ik niet Marianne Vos of Leontien van Moorsel __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kromodiwodjo is terecht sportvrouw van het jaar of Dat had iemand anders moeten zijn Mooi de winterstop, krijgen andere sporten buiten voetbal meer zendtijd/aandacht of Ik ga het voeballen missen Boksen is lang niet meer zo interessant door de opkomst van het kickboksen of Dat heeft een andere oorzaak Mooi als een Nederlander het PDC-Darts toernooi wint of Dat interresseert me niet Veldrijden is voor mislukte wegwielrenners of Dat is een volwaardige sport Drafrennen of Concours Hipique Pokeren of Bridgen Hopen dat de Handbalsters alsnog de Olympische spelen bereiken of Dat maakt me niks uit Als Senna nog had geleefd was Schumacher niet zo vaak kampioen geworden of Dat is onzin Valentino Rossi is de grootste wegracer ooit of Dat is iemand anders Ik begrijp de spelregels van Cricket of Die begrijp ik niet Ton Sijbrands of Jan Timman Veel geld verdienen als sporter of Veel prijzen winnen als sporter Tiger Woods komt nog wel terug aan de absolute top of Dat zie ik niet gebeuren Leuk hoe Dione de Graaff gekleed ging bij Paul de Leeuw of Dat was niet leuk - niet gezien Er zou een soort Voetbal International moeten komen voor overige sporten of Dat hoeft niet van mij Tennisters zouden even veel moeten verdienen als Tennisers of Dat vind ik niet Marianne Vos of Leontien van Moorsel |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Er is veel te veel media-aandacht voor de elfstedentocht of Die aandacht is terecht
Erik Hulzebos is gemaakt of Erik Hulzebos is puur Erben Wennemars is een goeie schaatsanalist of Erben Wennemars is niet goed als schaatsanalist Djorkovitz - Nadal was de beste tenniswedstrijd ooit of Dat is een andere wedstrijd Stefan Groothuis werd verrassend wereldkampioen of Hij hoorde gewoon bij de favorieten Contador is terecht geschorst of Die schorsing is onterecht Bob de Jong ging af bij het NK-natuurijs of Mooi dat ie het probeerde Ik weet wie de laatste elfstedentocht won bij de vrouwen of Ik heb geen idee Jammer dat de waterpolosters de finale van het EK niet haalden of Jammer dat de Hockeysters de finale van de Champons league niet haalden Logisch dat Marianne Vos wereldkampioene veldrijden werd of Logisch dat een Belg wereldkampioen veldrijden werd Leuk de berichtgeving in de buitenlandse media over de elfstedentocht of Wat is daar leuk aan De Nederlandse ijshockeycompetitie stelt niks voor of De Nederlandse basketbalcompetitie stelt niks voor Respect voor de prof die de elfstedentocht wint of Respect voor de tourrijder die hem uitrijdt Als er een elfstedentocht komt sta ik vroeg op om de start te zien of Dat doe ik niet Noren of Ijshockey-schaatsen Leuk dat de zoon van Adrie van der Poel waarschijnlijk een top veldrijder wordt of Wat is daar leuk aan Terecht dat veel kickboksgala's worden verboden of Dat is onterecht Vreemd dat we als schaatsland geen kunstrij-toppers hebben of Dat is niet vreemd De elfstedentocht in Friesland kijken of De elfstedentocht op TV volgen
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik weet nooit waarom ik dit doe, en vraag me af of iemand het leest, maar het is toch altijd leuk om in te vullen.
Er is veel te veel media-aandacht voor de elfstedentocht of Die aandacht is terecht Erik Hulzebos is gemaakt of Erik Hulzebos is puur Erben Wennemars is een goeie schaatsanalist of Erben Wennemars is niet goed als schaatsanalist Djorkovitz (wie? ) - Nadal was de beste tenniswedstrijd ooit of Dat is een andere wedstrijdStefan Groothuis werd verrassend wereldkampioen of Hij hoorde gewoon bij de favorieten Contador is terecht geschorst of Die schorsing is onterecht Bob de Jong ging af bij het NK-natuurijs of Mooi dat ie het probeerde Ik weet wie de laatste elfstedentocht won bij de vrouwen of Ik heb geen ideeJammer dat de waterpolosters de finale van het EK niet haalden of Jammer dat de Hockeysters de finale van de Champons league niet haalden Logisch dat Marianne Vos wereldkampioene veldrijden werd of Logisch dat een Belg wereldkampioen veldrijden werd Leuk de berichtgeving in de buitenlandse media over de elfstedentocht of Wat is daar leuk aan De Nederlandse ijshockeycompetitie stelt niks voor of De Nederlandse basketbalcompetitie stelt niks voor Respect voor de prof die de elfstedentocht wint of Respect voor de tourrijder die hem uitrijdt Als er een elfstedentocht komt sta ik vroeg op om de start te zien of Dat doe ik nietNoren of Ijshockey-schaatsen Leuk dat de zoon van Adrie van der Poel waarschijnlijk een top veldrijder wordt of Wat is daar leuk aan Terecht dat veel kickboksgala's worden verboden of Dat is onterecht Vreemd dat we als schaatsland geen kunstrij-toppers hebben of Dat is niet vreemdDe elfstedentocht in Friesland kijken of De elfstedentocht op TV volgen __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Silenus ik vind het leuk om ze te maken.
![]() En leuk om ze te lezen ![]()
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Er is veel te veel media-aandacht voor de elfstedentocht of Die aandacht is terecht
Erik Hulzebos is gemaakt of Erik Hulzebos is puur Erben Wennemars is een goeie schaatsanalist of Erben Wennemars is niet goed als schaatsanalist Djokovic - Nadal was de beste tenniswedstrijd ooit of Dat is een andere wedstrijd Stefan Groothuis werd verrassend wereldkampioen of Hij hoorde gewoon bij de favorieten Contador is terecht geschorst of Die schorsing is onterecht Bob de Jong ging af bij het NK-natuurijs of Mooi dat ie het probeerde Ik weet wie de laatste elfstedentocht won bij de vrouwen of Ik heb geen idee Jammer dat de waterpolosters de finale van het EK niet haalden of Jammer dat de Hockeysters de finale van de Champons league niet haalden Logisch dat Marianne Vos wereldkampioene veldrijden werd of Logisch dat een Belg wereldkampioen veldrijden werd Leuk de berichtgeving in de buitenlandse media over de elfstedentocht of Wat is daar leuk aan De Nederlandse ijshockeycompetitie stelt niks voor of De Nederlandse basketbalcompetitie stelt niks voor Respect voor de prof die de elfstedentocht wint of Respect voor de tourrijder die hem uitrijdt Als er een elfstedentocht komt sta ik vroeg op om de start te zien of Dat doe ik niet Noren of Ijshockey-schaatsen Leuk dat de zoon van Adrie van der Poel waarschijnlijk een top veldrijder wordt of Wat is daar leuk aan Terecht dat veel kickboksgala's worden verboden of Dat is onterecht Vreemd dat we als schaatsland geen kunstrij-toppers hebben of Dat is niet vreemd De elfstedentocht in Friesland kijken of De elfstedentocht op TV volgen __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erik Hulzebos is gemaakt of Erik Hulzebos is puur Erben Wennemars is een goeie schaatsanalist of Erben Wennemars is niet goed als schaatsanalist Djorkovitz - Nadal was de beste tenniswedstrijd ooit of Dat is een andere wedstrijd Stefan Groothuis werd verrassend wereldkampioen of Hij hoorde gewoon bij de favorieten Contador is terecht geschorst of Die schorsing is onterecht Bob de Jong ging af bij het NK-natuurijs of Mooi dat ie het probeerde Ik weet wie de laatste elfstedentocht won bij de vrouwen of Ik heb geen idee Jammer dat de waterpolosters de finale van het EK niet haalden of Jammer dat de Hockeysters de finale van de Champons league niet haalden Logisch dat Marianne Vos wereldkampioene veldrijden werd of Logisch dat een Belg wereldkampioen veldrijden werd Leuk de berichtgeving in de buitenlandse media over de elfstedentocht of Wat is daar leuk aan De Nederlandse ijshockeycompetitie stelt niks voor of De Nederlandse basketbalcompetitie stelt niks voor Respect voor de prof die de elfstedentocht wint of Respect voor de tourrijder die hem uitrijdt Als er een elfstedentocht komt blijf ik extra lang op om de start te zien of Dat doe ik niet Zweden of Ijshockey-schaatsen Leuk dat de zoon van Adrie van der Poel waarschijnlijk een top veldrijder wordt of Wat is daar leuk aan Terecht dat veel kickboksgala's worden verboden of Dat is onterecht Vreemd dat we als schaatsland geen kunstrij-toppers hebben of Dat is niet vreemd De elfstedentocht in Friesland kijken of De elfstedentocht op TV volgen __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erik Hulzebos is gemaakt of Erik Hulzebos is puur Erben Wennemars is een goeie schaatsanalist of Erben Wennemars is niet goed als schaatsanalist Djorkovitz - Nadal was de beste tenniswedstrijd ooit of Dat is een andere wedstrijd Stefan Groothuis werd verrassend wereldkampioen of Hij hoorde gewoon bij de favorieten Contador is terecht geschorst of Die schorsing is onterecht Bob de Jong ging af bij het NK-natuurijs of Mooi dat ie het probeerde Ik weet wie de laatste elfstedentocht won bij de vrouwen of Ik heb geen idee Jammer dat de waterpolosters de finale van het EK niet haalden of Jammer dat de Hockeysters de finale van de Champons league niet haalden Logisch dat Marianne Vos wereldkampioene veldrijden werd of Logisch dat een Belg wereldkampioen veldrijden werd Leuk de berichtgeving in de buitenlandse media over de elfstedentocht of Wat is daar leuk aan De Nederlandse ijshockeycompetitie stelt niks voor of De Nederlandse basketbalcompetitie stelt niks voor Respect voor de prof die de elfstedentocht wint of Respect voor de tourrijder die hem uitrijdt Als er een elfstedentocht komt sta ik vroeg op om de start te zien of Dat doe ik niet Noren of Ijshockey-schaatsen Leuk dat de zoon van Adrie van der Poel waarschijnlijk een top veldrijder wordt of Wat is daar leuk aan Terecht dat veel kickboksgala's worden verboden of Dat is onterecht Vreemd dat we als schaatsland geen kunstrij-toppers hebben of Dat is niet vreemd De elfstedentocht in Friesland kijken of De elfstedentocht op TV volgen
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tong's Sportdilemma-Topic.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|