![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 | |
__________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Dat wordt dus nog spannend vanavond
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Voor woensdag zie link hierboven
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Volgens mij ben ik met een gelijkspelletje door gesneakt naar de volgende ronde!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Vandaag 5 goed, Boris 3.
Deze ronde dus 8-5 gewonnen, door als eerste. .Volgens mij gaat Vitessezuid nu Boris nog voorbij ook .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Van het weekend alle uitslagen en eindstanden.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Of ik snap niets van de spreadsheet, of het staat er verkeerd.. Ik heb toch in mijn PM Lyon op winst gezet bijvoorbeeld? In de spreadsheet zie ik echter een 3?
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Er staat nu een 2
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Oke, thanks! Bij Ajax staat nog een 1tje trouwens, dat moet een 3 zijn (al maakt dat verder weinig verschil
).
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Zie nu pas dat ik sowieso al door was trouwens, dus het maakt ook allemaal kein flaus auss,
.
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
dus ik ga ook mee in de koker volgende week ( al zal dat wel niet meer met Pilzen zijn ) __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Clough 5 - 7 stevengerrard
mcyodogg 6 - 7 Jasper DRD 7 - 0 Dutchgooner Marioow 5 - 7 Aad de Mos Suijk 0 - 8 Beschouw El Presidente 6 - 7 Gatalin vitessezuid113 7 - 0 Robin Dagglala 8 - 5 Boris vinnie 06 5 - 5 Isolo Clesar03 6 - 7 dndiek Sezten 6 - 7 patje Prizzle 7 - 2 Tieske1983 Sybrand 6 - 8 Dos37 suikerklontje 6 - 6 Silenus witikvil 7 - 0 Inconsequent Tim86 8 - 7 Prosac Nu de standen nog .
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Heeft Clesar03 er niet evenveel goed als dat ik heb?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Volgens mij niet...
Code:
A Clough 10 47 mcyodogg 8 50 Stevengerrard 8 47 Jasper 7 47 Code:
B Aad de Mos 14 54 DRD 10 50 Dutchgooner 5 31 Marioow 4 36 Code:
C Gatalin 14 48 Beschouw 11 46 El Presidente 7 39 Suijk 0 0 Code:
D Dagglala 10 51 Vitessezuid113 9 50 Boris 9 48 Robin 4 34 Code:
E dndiek 12 52 vinnie06 10 49 Isolo 10 45 Clesar03 3 43 Code:
F Prizzle 15 47 patje 12 46 Sezten 7 37 Tieske1983 1 35 Code:
G Dos37 12 52 Sybrand 8 48 Silenus 6 42 Suikerklontje 4 44 Code:
H tim86 15 51 witikvil 12 43 Prosac 9 33 Inconsequent 0 0 |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Ik heb 13 punten, Boris. Niet 10.
4x gewonnen, 1x gelijk en 1x verloren. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Clough,
.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Anonymous/Prizzle
|
groepswinnaar
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Beetje een farce dat ik niet gewoon eerste sta met 50 goed, maar het is jullie vergeven.
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Hup Holland!
|
Nu moet ik in de volgende ronde tegen een groepswinnaar?
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Tja. Had je maar net als ik een ploeg moeten omkopen zodat je met 7 - 1 wint.
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Dus ik ben nu Benfica, de ploeg die FC Twente en Manchester United uitschakelde. Kan ik wisselen
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Whehehehe
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Oh, dus ik ben dat armzalige ploegje genaamd Chelsea?
!
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Jeej, 4x gelijk gespeeld
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Sjesus ben de Ajax in mijn poule
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Sorry Isi, ik weet hoe het voelt
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
De poules die Boris A - D heeft genoemd zijn eigenlijk poules E - H en omgekeerd
. Ik was ook even in de war, dacht dat ik nu opeens Zenit was. Maar ik ben nog steeds mooi Basel .
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Ik zie het ja
. Voor vrijdag wordt het dus Code:
A Bayern Munich : dndiek Napoli: vinnie06 B Internazionale: Prizzle CSKA Moscow: patje C Benfica : Dos37 Basel: Sybrand D Real Madrid: tim86 Lyon: witikvil E Chelsea: Clough Bayer Leverkusen: mcyodogg F Arsenal: Aad de Mos Marseille: DRD G APOEL: Gatalin Zenit St. Petersburg: Beschouw H Barcelona: Dagglala Milan: Vitessezuid113 |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Ik moet nog even de juiste wedstrijden bij elkaar zetten zal ik zo doen, maar jullie de wedstrijden voorspellen in dit formulier
https://docs.google.com/spreadsheet/...S0RCYU1NTWc6MQ Vanaf nu met uitslagen voorspellen. Goed kruisje = 1 punt. Goede uitslag = 3 punten. |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
witikvil - Gatalin
mcyodogg - Dagglala Beschouw - Dos37 Vitessezuid113 - Aad de Mos patje - tim86 vinnie06 - Clough Sybrand - dndiek DRD - Prizzle |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
||
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
.
||
|
|
|
|
|
#136 |
|
Hoe gaat dit nu verder? Gewoon in het formulier invullen en erop vertrouwen dat niemand een username van iemand anders gebruikt?
Heb nog niets ingevuld, komt wel. __________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Lijkt me wel. Het is een spelletje.. Neem aan dat er niemand zo kinderachtig is om met andermans naam iets in te vullen.
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ik vond het slim bedacht van mezelf
. Had alleen nog geen rekening gehouden met mogelijke fraudeurs . Ik gooi het even in de stemming. Per formulier of toch per PM? |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Per formulier met een PM als bevestiging misschien dan heb jij alles meteen verwerkt in een bestand en dan heb je altijd de extra controle ivm fraudeurs.
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
|
|
|
|
#141 |
|
Kan je ergens daarna je gegevens checken? Het is wel heel handig zo, dus liever dit google dingetje.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
https://docs.google.com/spreadsheet/...S0RCYU1NTWc6MQ
Vrienden. We gaan weer beginnen. Ik zal nog even een PM versturen. We gebruiken het formulier van hierboven en post hier of per PM dat je het formulier ook hebt ingevuld. ![]() Heb inmiddels een voorspelling binnen van Beschouw, Aad de Mos en DRD, Sybrand en witikvil Laatst gewijzigd door Boris; 10-02-12 om 13:36 |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Hup Holland!
|
Ingevuld
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
Ook ingevuld!
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Ik ook ingevuld
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Done.
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Als Dagglalalalalalala niet reageert wil ik z'n voorspelling wel invullen hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Done
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Submitted.
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Is de eerste wedstrijd vanavond om 20:45u? Ik kan hier namelijk dat bestand niet invullen
.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
CL toto 2011/2012 #2 Hier Verderrrr
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|