|
|
#1 |
![]() Graag een hint Clough |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ja een hint is welkom.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kluf?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stade Charléty Paris
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hup Holland!
|
Lijkt mij goed. Post maar een nieuwe. Hopen dat het topic dan weer wat opleeft.
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Apart stadion
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mooi kruisje inmiddels, maar volgens mij was dat het stadion van San Lorenzo.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
nope :d
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hint?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Messi heeft er gespeeld
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik heb geen idee.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Het stadion van Newell's Old Boys, als Messi er heeft gespeeld.
Dat heet dan het Estadio Marcelo Bielsa. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Het stadion van Piacenza: Stadio Leonardo Garilli.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#16 |
![]() Had niet verwacht dat ie zo makkelijk zou zijn, Piacenza is tegenwoordig behoorlijk afgezakt. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik wist het door die rare tribune achter het doel, dat zie je niet vaak.
Piacenza speelt tegenwoordig Lega Pro. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuwe opgave dan maar Plato.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Heeft AZ daar niet laatst gespeeld?
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Niet dat ik me kan herinneren.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Grunner bedoelt Aalesunds?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat klopt, ik was helemaal vergeten dat AZ daar dit seizoen nog gespeeld heeft.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuwe!
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ja, kom op met die nieuwe!
ik was dit topic kwijt .
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Niet veel gemist hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Eens kijken of we hier weer leven in kunnen blazen...
Raad maar! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
fc porto
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik zie nu pas dat ik om een hint werd gevraagd in November,
.Was dit topic kwijt, straal vergeten. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jeju World Cup stadium
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dat lel van KAA Gent.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
check
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Geen idee.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Kick!
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Stade Armand Cesari de Furiani, van SC Bastia op Corsica
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
![]() Dit stadion is wel een stuk groter dan deze tribune dus geen amateurclub oid |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Raad het stadion #8
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|