![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik ben benieuwd waar van Gaal gaat trainen of Dat interesseert me niet
Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen Theo Jansen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg of Dat schelden is terecht Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax of Ik denk dat ie langer blijft Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet Ik haat Ronaldo of Ronaldo is een geweldige voetballer Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet Evert ten Napel of Frank Snoeks Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mooi!
Ik ben benieuwd waar van Gaal gaat trainen of Dat interesseert me niet Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen Theo Janssen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg of Dat schelden is terecht Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino [b]Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax[b] of Ik denk dat ie langer blijft Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet Evert ten Napel of Frank Snoeks Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen Theo Jansen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg of Dat schelden is terecht Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax of Ik denk dat ie langer blijft Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet Ik haat Ronaldo of Ronaldo is een geweldige voetballer Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet Evert ten Napel of Frank Snoeks Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen Theo Jansen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg of Dat schelden is terecht Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax of Ik denk dat ie langer blijft Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet Ik haat Ronaldo of Ronaldo is een geweldige voetballer Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet Evert ten Napel of Frank Snoeks Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen Theo Jansen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg of Dat schelden is terecht Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax of Ik denk dat ie langer blijft Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet Ik haat Ronaldo of Ronaldo was een geweldige voetballer Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet Evert ten Napel of Frank Snoeks Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet ps: Ronaldo is een van de beste voetballers die ik in levende lijve heb mogen aanschouwen, jammer dat ziekte/aandoening en z'n blessures hem nekte op het eind. Cristiano Ronaldo , ook goed maar blijft naar ventje. Ik zou de Topklasse volgen als het op tv was, heb helaas nog niet kunnen ontdekken hoe of waar. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ben benieuwd waar Van Gaal gaat trainen of Dat interesseert me niet
Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg of Dat schelden is terecht Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet Ik haat Ronaldo of Ronaldo is een geweldige voetballer Er vanuit gaande dat je die van Real Madrid bedoelt Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet Evert ten Napel of Frank Snoeks __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tong is er weer
.Ik ben benieuwd waar van Gaal gaat trainen of Dat interesseert me niet Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen Theo Jansen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg of Dat schelden is terecht Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax of Ik denk dat ie langer blijft Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet Ik haat Ronaldo en Ronaldo is een geweldige voetballer Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet Evert ten Napel of Frank Snoeks Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen Theo Jansen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig [b]We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg[/b\ of Dat schelden is terecht ][b]Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft[/b\ of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax of Ik denk dat ie langer blijft Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet Ik haat Ronaldo of Ronaldo is een geweldige voetballer Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet Evert ten Napel of Frank Snoeks Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen Theo Jansen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg of Dat schelden is terecht Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax of Ik denk dat ie langer blijft Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet Ik haat Ronaldo of Ronaldo is een geweldige voetballer Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet Evert ten Napel of Frank Snoeks Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik ben benieuwd waar van Gaal gaat trainen of Dat is al bekend
Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen Theo Jansen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg of Dat schelden is terecht Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax of Ik denk dat ie langer blijft Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet Ik haat Ronaldo en Ronaldo is een geweldige voetballer Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet Evert ten Napel of Frank Snoeks Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen Theo Jansen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax of Ik denk dat ie langer blijft Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet Ik haat Ronaldo of Ronaldo is een geweldige voetballer Respect voor Clarence Seedorf en Respect voor Ryan Giggs Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet Evert ten Napel of Frank Snoeks Geen van beiden Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Leuk Huub Stevens terug bij Schalke of Oude succesen moet je niet willen herhalen
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Leuk Huub Stevens terug bij Schalke of Oude succesen moet je niet willen herhalen
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp en René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer en Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp en René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer en Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp en René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Leuk Huub Stevens terug bij Schalke of [v]Oude successen moet je niet willen herhalen[/b]
Van Persie en Robben zijn blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet, maar geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is minder leuk __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Welke Elm??? Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze Europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is AL LANG niet ( meer ) leuk __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
__________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
, wat is het verschil?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tijd voor een nieuwe, tong
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/v...11-2012-a.html
Was dit topic vergeten. Mag dan ook op slot van mij. ![]()
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Co Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is nooit leuk geweest Johan Boskamp mag van mij ook elke week aanschuiven, maar Gijp is nog meer welkom. Gertjan Verbeek verdient ook alle lof. Co laat tegenwoordig zelden meer het achterste van zijn tong zien en is dus niet meer zo spraakmakend. Is jammer. En Theo is nog steeds mijn held. (tong ook) |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo JanssenVreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Co Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of [bLeuk de teksten van Cor Adriaanse[/b] Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Co Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk* __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk __________________ MES QUE UN CLUB |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Van Persie en Robben is te blessuregevoelig of Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Cor Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 (wat bedoel je hiermee?????) Langs de Lijn of Eredivisie live Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen Theo Jansen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg of Dat schelden is terecht Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax of Ik denk dat ie langer blijft Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet Ik haat Ronaldo of Ronaldo is een geweldige voetballer Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet Evert ten Napel of Frank Snoeks Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Van Persie en Robben zijn te blessuregevoelig maar Dat is pure pech AS Roma is een mooie club voor Stekelenburg of Hij had op een echte topclub moeten wachten Johan Boskamp of René van der Gijp Frank de Boer werd te vroeg op een voetstuk gezet of Geef hem even de tijd Elm moet zo snel mogelijk naar een groot voetballand of Laat hem maar lekker rijpen in Nederland Het succes van AZ is te danken aan Gert Jan Verbeek of Het succes van AZ is te danken aan het goede beleid Theo Janssen moet wennen aan Ajax of Ajax moet wennen aan Theo Janssen of Frank de Boer is een mafklapper Vreemd dat Ajax en PSV punten verspeelden bij VVV of Dat is niet vreemd Feyenoord mag blij zijn als ze europees voetbal halen of De 0-3 tegen ADO is een incident Arsene Wenger moet vervangen worden bij Arsenal of Hij verdient respect en Arsenal moet geduld hebben Marco van Basten bij Ajax als TD is een lachertje of Dat zou een goede keuze zijn Nederlandse verdedigers moeten vaker de bal het stadion uittrappen of Met verzorgd voetbal zijn we groot geworden Leuk de teksten van Frank de Boer of Leuk de teksten van Co Adriaanse Nederland hoort bij de favorieten van het EK-2012 of Laten we eens een keer bescheiden blijven De Graafschap superboeren of NEC-NAC 0-0 (altijd Graafschap, maar wtf is dit voor dilemma? )Langs de Lijn of Eredivisie live Radio ![]() Ruud van Nistelrooij had al moeten stoppen of Terecht dat ie voor het grote geld kiest Harrie Vermeegen is leuk met zijn nieuwe programma of Hij is niet ( meer ) leuk __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Cinnisen is een waardige vervanger van Vermeer of Hij is nog te onervaren voor een topclub
Knap van Feyenoord om gelijk te spelen in de Arena of Als ze ooit hadden kunnen winnen was het nu Balotelli is zo gek als een deur of Balotelli is een geweldige voetballer Als je geen abo op EL hebt ben je geen echte liefhebber of Dat is onzin Bony komt nog wel bij een topclub terecht of Dat is te hoog gegrepen voor hem Van mij mag Manchester city kampioen worden of ik gun het een andere club Is misschien wel positief dat Nederland van Zweden verloor of Ik wil dat ze altijd winnen Strootman of Mertens VVV gaat degraderen of Excelsior gaat degraderen Vink is onze beste scheidsrechter of Dat is iemand anders Erwin Koeman heeft de juiste beslissing genomen of Ik begrijp die keuze niet Mooi dat VI de Televizierring won of Mooi dat van der Gijp weer terugkomt Knap hoe Vitesse presteert of Knap hoe Heracles presteert Je favoriete club landskampioen of Oranje europees kampioen Camera's op de doellijn of Lekker ouderwets over een eventueel doelpunt discusiëren Jammer dat van Basten geen TD wordt bij Ajax of Dat kan ik niet jammer vinden Sparta hoort eigenlijk in de eredivisie of Willem 2 hoort eigenlijk in de eredivisie Leuk dat Hans Kraaij Jr altijd de pispaal is of Ik heb wel eens medelijden met hem De NOS is overdreven positief over Barcelona of Barcelona verdient die verering
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Cinnisen is een waardige vervanger van Vermeer of Hij is nog te onervaren voor een topclub
Knap van Feyenoord om gelijk te spelen in de Arena of Als ze ooit hadden kunnen winnen was het nu Balotelli is zo gek als een deur en Balotelli is een geweldige voetballer Als je geen abo op EL hebt ben je geen echte liefhebber of Dat is onzin Bony komt nog wel bij een topclub terecht of Dat is te hoog gegrepen voor hem Van mij mag Manchester city kampioen worden of ik gun het een andere club Is misschien wel positief dat Nederland van Zweden verloor of Ik wil dat ze altijd winnen Strootman of Mertens VVV gaat degraderen of Excelsior gaat degraderen Vink is onze beste scheidsrechter of Dat is iemand anders Erwin Koeman heeft de juiste beslissing genomen of Ik begrijp die keuze niet Mooi dat VI de Televizierring won of Mooi dat van der Gijp weer terugkomt Knap hoe Vitesse presteert of Knap hoe Heracles presteert Je favoriete club landskampioen of Oranje europees kampioen Camera's op de doellijn of Lekker ouderwets over een eventueel doelpunt discusiëren Jammer dat van Basten geen TD wordt bij Ajax of Dat kan ik niet jammer vinden Sparta hoort eigenlijk in de eredivisie of Willem 2 hoort eigenlijk in de eredivisie Leuk dat Hans Kraaij Jr altijd de pispaal is of Ik heb wel eens medelijden met hem De NOS is overdreven positief over Barcelona of Barcelona verdient die verering |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Cilissen is een waardige vervanger van Vermeer of Hij is nog te onervaren voor een topclub
Knap van Feyenoord om gelijk te spelen in de Arena, maar als ze ooit hadden kunnen winnen was het nu Balotelli is zo gek als een deur of Balotelli is een geweldige voetballer Als je geen abo op EL hebt ben je geen echte liefhebber of Dat is onzin Bony komt nog wel bij een topclub terecht of Dat is te hoog gegrepen voor hem Van mij mag Manchester city kampioen worden of Ik gun het een andere club Strootman of Mertens VVV gaat degraderen of Excelsior gaat degraderen Vink is onze beste scheidsrechter of Dat is iemand anders Erwin Koeman heeft de juiste beslissing genomen of Ik begrijp die keuze niet Mooi dat VI de Televizierring won of Mooi dat Van der Gijp weer terugkomt Knap hoe Vitesse presteert of Knap hoe Heracles presteert Je favoriete club landskampioen of Oranje europees kampioen Camera's op de doellijn of Lekker ouderwets over een eventueel doelpunt discusiëren Jammer dat van Basten geen TD wordt bij Ajax of Dat kan ik niet jammer vinden Sparta hoort eigenlijk in de eredivisie of Willem II hoort eigenlijk in de eredivisie Leuk dat Hans Kraaij Jr altijd de pispaal is of Ik heb wel eens medelijden met hem De NOS is overdreven positief over Barcelona of Barcelona verdient die verering |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
CiLLisen is een waardige vervanger van Vermeer of Hij is nog te onervaren voor een topclub
Knap van Feyenoord om gelijk te spelen in de Arena of Als ze ooit hadden kunnen winnen was het nu Balotelli is zo gek als een deur of Balotelli is een geweldige voetballer Als je geen abo op EL hebt ben je geen echte liefhebber of Dat is onzin Bony komt nog wel bij een topclub terecht of Dat is te hoog gegrepen voor hem Van mij mag Manchester city kampioen worden of ik gun het een andere club Is misschien wel positief dat Nederland van Zweden verloor of Ik wil dat ze altijd winnen Strootman of Mertens VVV gaat degraderen of Excelsior gaat degraderen Vink is onze beste scheidsrechter of Dat is iemand anders Erwin Koeman heeft de juiste beslissing genomen of Ik begrijp die keuze niet Mooi dat VI de Televizierring won of Mooi dat van der Gijp weer terugkomt Knap hoe Vitesse presteert of Knap hoe Heracles presteert Je favoriete club landskampioen of Oranje europees kampioen Camera's op de doellijn of Lekker ouderwets over een eventueel doelpunt discusiëren Jammer dat van Basten geen TD wordt bij Ajax of Dat kan ik niet jammer vinden Sparta hoort eigenlijk in de eredivisie of Willem 2 hoort eigenlijk in de eredivisie Leuk dat Hans Kraaij Jr altijd de pispaal is of Ik heb wel eens medelijden met hem De NOS is overdreven positief over Barcelona of Barcelona verdient die verering __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Knap van Feyenoord om gelijk te spelen in de Arena of Als ze ooit hadden kunnen winnen was het nu Balotelli is zo gek als een deur of Balotelli is een geweldige voetballer Als je geen abo op EL hebt ben je geen echte liefhebber of Dat is onzin Bony komt nog wel bij een topclub terecht of Dat is te hoog gegrepen voor hem Van mij mag Manchester city kampioen worden of ik gun het een andere club Is misschien wel positief dat Nederland van Zweden verloor of Ik wil dat ze altijd winnen Strootman of Mertens VVV gaat degraderen of Excelsior gaat degraderen Vink is onze beste scheidsrechter of Dat is iemand anders Erwin Koeman heeft de juiste beslissing genomen of Ik begrijp die keuze niet Mooi dat VI de Televizierring won of Mooi dat van der Gijp weer terugkomt Knap hoe Vitesse presteert of Knap hoe Heracles presteert Je favoriete club landskampioen of Oranje europees kampioen Camera's op de doellijn of Lekker ouderwets over een eventueel doelpunt discusiëren Jammer dat van Basten geen TD wordt bij Ajax of Dat kan ik niet jammer vinden Sparta hoort eigenlijk in de eredivisie of Willem 2 hoort eigenlijk in de eredivisie Leuk dat Hans Kraaij Jr altijd de pispaal is of Ik heb wel eens medelijden met hem De NOS is overdreven positief over Barcelona of Barcelona verdient die verering |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Cillisen is een waardige vervanger van Vermeer of Hij is nog te onervaren voor een topclub
Knap van Feyenoord om gelijk te spelen in de Arena of Als ze ooit hadden kunnen winnen was het nu Balotelli is zo gek als een deur én Balotelli is een geweldige voetballer Als je geen abo op EL hebt ben je geen echte liefhebber of Dat is onzin Bony komt nog wel bij een topclub terecht of Dat is te hoog gegrepen voor hem Van mij mag Manchester city kampioen worden of ik gun het een andere club Is misschien wel positief dat Nederland van Zweden verloor of Ik wil dat ze altijd winnen Strootman of Mertens VVV gaat degraderen of Excelsior gaat degraderen Vink is onze beste scheidsrechter of Dat is iemand anders Erwin Koeman heeft de juiste beslissing genomen of Ik begrijp die keuze niet Mooi dat VI de Televizierring won of Mooi dat van der Gijp weer terugkomt Knap hoe Vitesse presteert of Knap hoe Heracles presteert Je favoriete club landskampioen of Oranje europees kampioen Camera's op de doellijn of Lekker ouderwets over een eventueel doelpunt discusiëren Jammer dat van Basten geen TD wordt bij Ajax of Dat kan ik niet jammer vinden Sparta hoort eigenlijk in de eredivisie of Willem 2 hoort eigenlijk in de eredivisie Leuk dat Hans Kraaij Jr altijd de pispaal is of Ik heb wel eens medelijden met hem De NOS is overdreven positief over Barcelona of Barcelona verdient die verering |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Cilissen is een waardige vervanger van Vermeer of Hij is nog te onervaren voor een topclub
Knap van Feyenoord om gelijk te spelen in de Arena of Als ze ooit hadden kunnen winnen was het nu Balotelli is zo gek als een deur of Balotelli is een geweldige voetballer Als je geen abo op EL hebt ben je geen echte liefhebber of Dat is onzin Bony komt nog wel bij een topclub terecht of Dat is te hoog gegrepen voor hem Van mij mag Manchester city kampioen worden of ik gun het een andere club Is misschien wel positief dat Nederland van Zweden verloor of Ik wil dat ze altijd winnen Strootman of Mertens VVV gaat degraderen of Excelsior gaat degraderen Vink is onze beste scheidsrechter of Dat is iemand anders Erwin Koeman heeft de juiste beslissing genomen of Ik begrijp die keuze niet Mooi dat VI de Televizierring won of Mooi dat van der Gijp weer terugkomt Knap hoe Vitesse presteert of Knap hoe Heracles presteert Je favoriete club landskampioen of Oranje europees kampioen Camera's op de doellijn of Lekker ouderwets over een eventueel doelpunt discusiëren Jammer dat van Basten geen TD wordt bij Ajax of Dat kan ik niet jammer vinden Sparta hoort eigenlijk in de eredivisie of Willem 2 hoort eigenlijk in de eredivisie Leuk dat Hans Kraaij Jr altijd de pispaal is of Ik heb wel eens medelijden met hem De NOS is overdreven positief over Barcelona of Barcelona verdient die verering __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Knap van Feyenoord om gelijk te spelen in de Arena of Als ze ooit hadden kunnen winnen was het nu Balotelli is zo gek als een deur of Balotelli is een geweldige voetballer Als je geen abo op EL hebt ben je geen echte liefhebber of Dat is onzin Bony komt nog wel bij een topclub terecht of Dat is te hoog gegrepen voor hem Van mij mag Manchester city kampioen worden of ik gun het een andere club Is misschien wel positief dat Nederland van Zweden verloor of Ik wil dat ze altijd winnen Strootman of Mertens VVV gaat degraderen of Excelsior gaat degraderen Vink is onze beste scheidsrechter of Dat is iemand anders Erwin Koeman heeft de juiste beslissing genomen of Ik begrijp die keuze niet Mooi dat VI de Televizierring won of Mooi dat van der Gijp weer terugkomt Knap hoe Vitesse presteert of Knap hoe Heracles presteert Je favoriete club landskampioen of Oranje europees kampioen Camera's op de doellijn of Lekker ouderwets over een eventueel doelpunt discusiëren Jammer dat van Basten geen TD wordt bij Ajax of Dat kan ik niet jammer vinden Sparta hoort eigenlijk in de eredivisie of Willem 2 hoort eigenlijk in de eredivisie Leuk dat Hans Kraaij Jr altijd de pispaal is of Ik heb wel eens medelijden met hem De NOS is overdreven positief over Barcelona of Barcelona verdient die verering |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Knap van Feyenoord om gelijk te spelen in de Arena of Als ze ooit hadden kunnen winnen was het nu Balotelli is zo gek als een deur of Balotelli is een geweldige voetballer Als je geen abo op EL hebt ben je geen echte liefhebber of Dat is onzin Bony komt nog wel bij een topclub terecht of Dat is te hoog gegrepen voor hem Van mij mag Manchester city kampioen worden of ik gun het een andere club Is misschien wel positief dat Nederland van Zweden verloor of Ik wil dat ze altijd winnen Strootman of Mertens VVV gaat degraderen of Excelsior gaat degraderen Vink is onze beste scheidsrechter of Dat is iemand anders Erwin Koeman heeft de juiste beslissing genomen of Ik begrijp die keuze niet Mooi dat VI de Televizierring won of Mooi dat van der Gijp weer terugkomt Knap hoe Vitesse presteert of Knap hoe Heracles presteert Je favoriete club landskampioen of Oranje europees kampioen Camera's op de doellijn of Lekker ouderwets over een eventueel doelpunt discusiëren Jammer dat van Basten geen TD wordt bij Ajax of Dat kan ik niet jammer vinden Sparta hoort eigenlijk in de eredivisie of Willem 2 hoort eigenlijk in de eredivisie Leuk dat Hans Kraaij Jr altijd de pispaal is of Ik heb wel eens medelijden met hem De NOS is overdreven positief over Barcelona of Barcelona verdient die verering __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Knap van Feyenoord om gelijk te spelen in de Arena of Als ze ooit hadden kunnen winnen was het nu Balotelli is zo gek als een deur of Balotelli is een geweldige voetballer Als je geen abo op EL hebt ben je geen echte liefhebber of Dat is onzin Bony komt nog wel bij een topclub terecht of Dat is te hoog gegrepen voor hem Van mij mag Manchester city kampioen worden of ik gun het een andere club Is misschien wel positief dat Nederland van Zweden verloor of Ik wil dat ze altijd winnen Strootman of Mertens VVV gaat degraderen of Excelsior gaat degraderen Vink is onze beste scheidsrechter of Dat is iemand anders Erwin Koeman heeft de juiste beslissing genomen of Ik begrijp die keuze niet Mooi dat VI de Televizierring won of Mooi dat van der Gijp weer terugkomt Knap hoe Vitesse presteert of Knap hoe Heracles presteert Je favoriete club landskampioen of Oranje Europees kampioen (Wereldkampioen had een ander antwoord opgeleverd) Camera's op de doellijn of Lekker ouderwets over een eventueel doelpunt discusiëren Sparta hoort eigenlijk in de eredivisie of Willem II hoort eigenlijk in de eredivisie Leuk dat Hans Kraaij jr. altijd de pispaal is of Ik heb wel eens medelijden met hem De NOS is overdreven positief over Barcelona of Barcelona verdient die verering __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Knap van Feyenoord om gelijk te spelen in de Arena, maar als ze ooit hadden kunnen winnen was het nu Balotelli is zo gek als een deur EN Balotelli is een geweldige voetballer Als je geen abo op EL hebt ben je geen echte liefhebber of Dat is onzin Bony komt nog wel bij een topclub terecht of Dat is te hoog gegrepen voor hem Van mij mag Manchester city kampioen worden of Ik gun het een andere club Is misschien wel positief dat Nederland van Zweden verloor of Ik wil dat ze altijd winnen Strootman of Mertens VVV gaat degraderen of Excelsior gaat degraderen Vink is onze beste scheidsrechter of Dat is iemand anders Erwin Koeman heeft de juiste beslissing genomen of Ik begrijp die keuze niet Knap hoe Vitesse presteert of Knap hoe Heracles presteert Je favoriete club landskampioen of Oranje europees kampioen Camera's op de doellijn of Lekker ouderwets over een eventueel doelpunt discusiëren Jammer dat van Basten geen TD wordt bij Ajax of Dat kan ik niet jammer vinden De NOS is overdreven positief over Barcelona of Barcelona verdient die verering Al die stellingen over VI...
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tong's voetbaldilemma-topic Seizoen 2011-2012.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|