![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
2011 was het jaar van Barcelona of 2011 was het jaar van de perikelen bij Ajax
Feyenoord is op de weg terug of Eén zwaluw maakt nog geen zomer Hopen dat Ronald Koeman het goed blijft doen bij Feyenoord of Hopen dat Mario Been het goed blijft doen bij RC Genk Dit was het jaar van Messi of Dit was het jaar van Persie Co Adriaanse bewijst een toptrainer te zijn of Hij moet eerst een prijs winnen met FC Twente Hopen dat René van der Gijp terugkomt bij VI of Hopen dat Johan Boskamp vaker in VI komt Ron Jans is dit jaar door de mand gevallen of Dat slaat nergens op De Spaanse competitie was de sterkste van europa in 2011 of Dat was een andere competitie Barcelona 2011 is het sterkste clubteam ooit of Dat is een ander elftal Maher is de beste jonge speler van 2011 of Dat is een andere speler Ik heb medelijden met Jacob Lensky of Ik heb geen medelijden met alcoholisten Coentje we zullen je nooit vergeten of Gary wat zul je een pijn hebben gevoeld Zagreb - Lyon was de schande van 2011 of Cruijff beschuldigen van rasisme was de schande van 2011 Nijhuis gaf terecht een rode kaart aan de doelman van AZ, regels zijn immers regels of Die rode kaart was onterecht De Nederlandse competitie is leuker dan ooit te voren met zoveel kampioenskandidaten of Met alleen de top 3 was de competitie sterker Vorm komt nog bij een echte topclub terecht of Ik denk dat Swansea zijn niveau is Terecht 6 Barcelona speler in het elftal van het jaar of Dat is overdreven De VI-eindejaars-voetbalkwis is te gemakkelijk, je kunt alles googlen of Die kwis is moeilijk Ik wens alle voetballiefhebbers een mooi 2012 of Daar ben ik selectief in
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
|
Feyenoord is op de weg terug of Eén zwaluw maakt nog geen zomer Hopen dat Ronald Koeman het goed blijft doen bij Feyenoord of Hopen dat Mario Been het goed blijft doen bij AA Gent Dit was het jaar van Messi of Dit was het jaar van Persie Co Adriaanse bewijst een toptrainer te zijn of Hij moet eerst een prijs winnen met FC Twente Hopen dat René van der Gijp terugkomt bij VI of Hopen dat Johan Boskamp vaker in VI komt Ron Jans is dit jaar door de mand gevallen of Dat slaat nergens op De Spaanse competitie was de sterkste van europa in 2011 of Dat was een andere competitie Barcelona 2011 is het sterkste clubteam ooit of Dat is een ander elftal Maher is de beste jonge speler van 2011 of Dat is een andere speler Ik heb medelijden met Jacob Lensky of Ik heb geen medelijden met alcoholisten Coentje we zullen je nooit vergeten of Gary wat zul je een pijn hebben gevoeld Zagreb - Lyon was de schande van 2011 of Cruijff beschuldigen van rasisme was de schande van 2011 Nijhuis gaf terecht een rode kaart aan de doelman van AZ, regels zijn immers regels of Die rode kaart was onterecht De Nederlandse competitie is leuker dan ooit te voren met zoveel kampioenskandidaten of Met alleen de top 3 was de competitie sterker Vorm komt nog bij een echte topclub terecht of Ik denk dat Swansea zijn niveau is Terecht 6 Barcelona speler in het elftal van het jaar of Dat is overdreven De VI-eindejaars-voetbalkwis is te gemakkelijk, je kunt alles googlen of Die kwis is moeilijk Ik wens alle voetballiefhebbers een mooi 2012 of Daar ben ik selectief in __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Feyenoord is op de weg terug of Eén zwaluw maakt nog geen zomer Hopen dat Ronald Koeman het goed blijft doen bij Feyenoord of Hopen dat Mario Been het goed blijft doen bij AA Gent Dit was het jaar van Messi of Dit was het jaar van Persie Co Adriaanse bewijst een toptrainer te zijn of Hij moet eerst een prijs winnen met FC Twente Hopen dat René van der Gijp terugkomt bij VI of Hopen dat Johan Boskamp vaker in VI komt Ron Jans is dit jaar door de mand gevallen of Dat slaat nergens op De Spaanse competitie was de sterkste van europa in 2011 of Dat was een andere competitie Barcelona 2011 is het sterkste clubteam ooit of Dat is een ander elftal Maher is de beste jonge speler van 2011 of Dat is een andere speler Ik heb medelijden met Jacob Lensky of Ik heb geen medelijden met alcoholisten Coentje we zullen je nooit vergeten of Gary wat zul je een pijn hebben gevoeld Zagreb - Lyon was de schande van 2011 of Cruijff beschuldigen van rasisme was de schande van 2011 Nijhuis gaf terecht een rode kaart aan de doelman van AZ, regels zijn immers regels of Die rode kaart was onterecht De Nederlandse competitie is leuker dan ooit te voren met zoveel kampioenskandidaten of Met alleen de top 3 was de competitie sterker Vorm komt nog bij een echte topclub terecht of Ik denk dat Swansea zijn niveau is Terecht 6 Barcelona speler in het elftal van het jaar of Dat is overdreven De VI-eindejaars-voetbalkwis is te gemakkelijk, je kunt alles googlen of Die kwis is moeilijk Ik wens alle voetballiefhebbers een mooi 2012 of Daar ben ik selectief in |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Feyenoord is op de weg terug of Eén zwaluw maakt nog geen zomer Hopen dat Ronald Koeman het goed blijft doen bij Feyenoord of Hopen dat Mario Been het goed blijft doen bij AA Gent Dit was het jaar van Messi of Dit was het jaar van Persie Co Adriaanse bewijst een toptrainer te zijn of Hij moet eerst een prijs winnen met FC Twente Hopen dat René van der Gijp terugkomt bij VI of Hopen dat Johan Boskamp vaker in VI komt Ron Jans is dit jaar door de mand gevallen of Dat slaat nergens op De Spaanse competitie was de sterkste van europa in 2011 of Dat was een andere competitie Barcelona 2011 is het sterkste clubteam ooit of Dat is een ander elftal Maher is de beste jonge speler van 2011 of Dat is een andere speler Ik heb medelijden met Jacob Lensky of Ik heb geen medelijden met alcoholisten Coentje we zullen je nooit vergeten of Gary wat zul je een pijn hebben gevoeld Zagreb - Lyon was de schande van 2011 of Cruijff beschuldigen van rasisme was de schande van 2011 Nijhuis gaf terecht een rode kaart aan de doelman van AZ, regels zijn immers regels of Die rode kaart was onterecht De Nederlandse competitie is leuker dan ooit te voren met zoveel kampioenskandidaten of Met alleen de top 3 was de competitie sterker Vorm komt nog bij een echte topclub terecht of Ik denk dat Swansea zijn niveau is Terecht 6 Barcelona speler in het elftal van het jaar of Dat is overdreven De VI-eindejaars-voetbalkwis is te gemakkelijk, je kunt alles googlen of Die kwis is moeilijk Ik wens alle voetballiefhebbers een mooi 2012 of Daar ben ik selectief in __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Hup Holland!
|
Feyenoord is op de weg terug of Eén zwaluw maakt nog geen zomer Hopen dat Ronald Koeman het goed blijft doen bij Feyenoord of Hopen dat Mario Been het goed blijft doen bij AA Gent Dit was het jaar van Messi of Dit was het jaar van Persie Co Adriaanse bewijst een toptrainer te zijn of Hij moet eerst een prijs winnen met FC Twente Hopen dat René van der Gijp terugkomt bij VI of Hopen dat Johan Boskamp vaker in VI komt Ron Jans is dit jaar door de mand gevallen of Dat slaat nergens op De Spaanse competitie was de sterkste van europa in 2011 of Dat was een andere competitie Barcelona 2011 is het sterkste clubteam ooit of Dat is een ander elftal Maher is de beste jonge speler van 2011 of Dat is een andere speler Ik heb medelijden met Jacob Lensky of Ik heb geen medelijden met alcoholisten Coentje we zullen je nooit vergeten of Gary wat zul je een pijn hebben gevoeld Zagreb - Lyon was de schande van 2011 of Cruijff beschuldigen van rasisme was de schande van 2011 Nijhuis gaf terecht een rode kaart aan de doelman van AZ, regels zijn immers regels of Die rode kaart was onterecht De Nederlandse competitie is leuker dan ooit te voren met zoveel kampioenskandidaten of Met alleen de top 3 was de competitie sterker Vorm komt nog bij een echte topclub terecht of Ik denk dat Swansea zijn niveau is Terecht 6 Barcelona speler in het elftal van het jaar of Dat is overdreven De VI-eindejaars-voetbalkwis is te gemakkelijk, je kunt alles googlen of Die kwis is moeilijk Ik wens alle voetballiefhebbers een mooi 2012 of Daar ben ik selectief in |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Feyenoord is op de weg terug of Eén zwaluw maakt nog geen zomer Hopen dat Ronald Koeman het goed blijft doen bij Feyenoord of Hopen dat Mario Been het goed blijft doen bij AA Gent Dit was het jaar van Messi of Dit was het jaar van Persie Co Adriaanse bewijst een toptrainer te zijn of Hij moet eerst een prijs winnen met FC Twente Hopen dat René van der Gijp terugkomt bij VI of Hopen dat Johan Boskamp vaker in VI komt Ron Jans is dit jaar door de mand gevallen of Dat slaat nergens op De Spaanse competitie was de sterkste van europa in 2011 of Dat was een andere competitie Barcelona 2011 is het sterkste clubteam ooit of Dat is een ander elftal Maher is de beste jonge speler van 2011 of Dat is een andere speler Ik heb medelijden met Jacob Lensky of Ik heb geen medelijden met alcoholisten Coentje we zullen je nooit vergeten of Gary wat zul je een pijn hebben gevoeld Zagreb - Lyon was de schande van 2011 of Cruijff beschuldigen van racisme was de schande van 2011 Nijhuis gaf terecht een rode kaart aan de doelman van AZ, regels zijn immers regels of Die rode kaart was onterecht De Nederlandse competitie is leuker dan ooit te voren met zoveel kampioenskandidaten of Met alleen de top 3 was de competitie sterker Vorm komt nog bij een echte topclub terecht of Ik denk dat Swansea zijn niveau is Terecht 6 Barcelona speler in het elftal van het jaar of Dat is overdreven De VI-eindejaars-voetbalkwis is te gemakkelijk, je kunt alles googlen of Die kwis is moeilijk Ik wens alle voetballiefhebbers een mooi 2012 of Daar ben ik selectief in |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Mooi de tranen van John van den Brom om Theo Bos of Mooi de overwinning van NEC tegen Vitesse
Messi vandaag weer een hattrick, het gaat gewoon wennen of Het blijft geweldig Waarom neemt FC Twente geen Nederlandse trainer of Ik kan de keuze voor McClaren wel begrijpen Alleen kinderen in de Arena was leuk of Alleen kinderen in de Arena was niet leuk Ik volg het Afrikaanse kampioenschap of Dat volg ik niet Eigenlijk moet het niet kunnen dat VVV zich in de winterstop met 4 spelers versterkt of Waarom zou dat niet mogen kunnen Theo Jansen is nu al een miskoop of Geef hem nog even de tijd Erwin Koeman zou de ideale trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Van der Gijp is te vroeg teruggekeerd of Mooi dat ie weer terug is Leuk een VPRO-serie over Johan Cruijff of Wat is daar leuk aan Leuk Henk Spaan en van Muiswinkel met een nieuw programma op Comedy Central of Wat is daar leuk aan Triest het jong overlijden van Socrates of Ik kan geen medelijden hebben met een alcoholist Joop Munsterman is een egotripper of Joop Munsterman is een goede voorzitter Van Persie is een mooie Nederlandse opvolger van Bergkamp bij Arsenal of Bergkamp blijft uniek Ik had in het stadion willen zijn toen Oranje van Brazilië won op het WK-74 of Ik had in het stadion willen zijn toen oranje won van West-Duitsland op het EK-88 De beste verdedigers zijn omgeschoolde aanvallers of De beste verdedigers zijn als verdediger opgeleid Dit seizoen is het definitieve einde van de traditionele top-3 of Die status gaat nog wel hersteld worden Een echte voetballiefhebber leest de Voetbal International of Een echte voetballiefhebber heeft Eredivisie-live Elia heeft de verkeerde keus gemaakt met Juventus of Een basisplaats bij een topclub krijg je niet zomaar
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Mooi de tranen van John van den Brom om Theo Bos of Mooi de overwinning van NEC tegen Vitesse
Messi vandaag weer een hattrick, het gaat gewoon wennen of Het blijft geweldig Waarom neemt FC Twente geen Nederlandse trainer of Ik kan de keuze voor McClaren wel begrijpen Alleen kinderen in de Arena was leuk of Alleen kinderen in de Arena was niet leuk Ik volg het Afrikaanse kampioenschap (met een schuin oog) of Dat volg ik niet Eigenlijk moet het niet kunnen dat VVV zich in de winterstop met 4 spelers versterkt of Waarom zou dat niet mogen kunnen Theo Jansen is nu al een miskoop of Geef hem nog even de tijd Erwin Koeman zou de ideale trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Van der Gijp is te vroeg teruggekeerd of Mooi dat ie weer terug is Leuk een VPRO-serie over Johan Cruijff of Wat is daar leuk aan Leuk Henk Spaan en van Muiswinkel met een nieuw programma op Comedy Central of Wat is daar leuk aan Triest het jong overlijden van Socrates of Ik kan geen medelijden hebben met een alcoholist Joop Munsterman is een egotripper of Joop Munsterman is een goede voorzitter Van Persie is een mooie Nederlandse opvolger van Bergkamp bij Arsenal of Bergkamp blijft uniek Ik had in het stadion willen zijn toen Oranje van Brazilië won op het WK-74 of Ik had in het stadion willen zijn toen oranje won van West-Duitsland op het EK-88 De beste verdedigers zijn omgeschoolde aanvallers of De beste verdedigers zijn als verdediger opgeleid Dit seizoen is het definitieve einde van de traditionele top-3 of Die status gaat nog wel hersteld worden Een echte voetballiefhebber leest de Voetbal International of Een echte voetballiefhebber heeft Eredivisie-live Elia heeft de verkeerde keus gemaakt met Juventus of Een basisplaats bij een topclub krijg je niet zomaar __________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
Messi vandaag weer een hattrick, het gaat gewoon wennen of Het blijft geweldig Waarom neemt FC Twente geen Nederlandse trainer of Ik kan de keuze voor McClaren wel begrijpen Alleen kinderen in de Arena was leuk of Alleen kinderen in de Arena was niet leuk Ik volg het Afrikaanse kampioenschap of Dat volg ik niet Eigenlijk moet het niet kunnen dat VVV zich in de winterstop met 4 spelers versterkt of Waarom zou dat niet mogen kunnen Theo Jansen is nu al een miskoop of Geef hem nog even de tijd Erwin Koeman zou de ideale trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Van der Gijp is te vroeg teruggekeerd of Mooi dat ie weer terug is Leuk een VPRO-serie over Johan Cruijff of Wat is daar leuk aan Leuk Henk Spaan en van Muiswinkel met een nieuw programma op Comedy Central of Wat is daar leuk aan Triest het jong overlijden van Socrates of Ik kan geen medelijden hebben met een alcoholist Joop Munsterman is een egotripper of Joop Munsterman is een goede voorzitter Van Persie is een mooie Nederlandse opvolger van Bergkamp bij Arsenal of Bergkamp blijft uniek Ik had in het stadion willen zijn toen Oranje van Brazilië won op het WK-74 of Ik had in het stadion willen zijn toen oranje won van West-Duitsland op het EK-88 De beste verdedigers zijn omgeschoolde aanvallers of De beste verdedigers zijn als verdediger opgeleid Dit seizoen is het definitieve einde van de traditionele top-3 of Die status gaat nog wel hersteld worden Een echte voetballiefhebber leest de Voetbal International of Een echte voetballiefhebber heeft Eredivisie-live Elia heeft de verkeerde keus gemaakt met Juventus of Een basisplaats bij een topclub krijg je niet zomaar __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#160 |
|
ooi de tranen van John van den Brom om Theo Bos of Mooi de overwinning van NEC tegen Vitesse
Messi vandaag weer een hattrick, het gaat gewoon wennen of Het blijft geweldig Waarom neemt FC Twente geen Nederlandse trainer of Ik kan de keuze voor McClaren wel begrijpen Alleen kinderen in de Arena was leuk of Alleen kinderen in de Arena was niet leuk Ik volg het Afrikaanse kampioenschap of Dat volg ik niet Eigenlijk moet het niet kunnen dat VVV zich in de winterstop met 4 spelers versterkt of Waarom zou dat niet mogen kunnen Theo Jansen is nu al een miskoop of Geef hem nog even de tijd Erwin Koeman zou de ideale trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Van der Gijp is te vroeg teruggekeerd of Mooi dat ie weer terug is Leuk een VPRO-serie over Johan Cruijff of Wat is daar leuk aan Leuk Henk Spaan en van Muiswinkel met een nieuw programma op Comedy Central of Wat is daar leuk aan Triest het jong overlijden van Socrates of Ik kan geen medelijden hebben met een alcoholist Joop Munsterman is een egotripper of Joop Munsterman is een goede voorzitter Van Persie is een mooie Nederlandse opvolger van Bergkamp bij Arsenal of Bergkamp blijft uniek Ik had in het stadion willen zijn toen Oranje van Brazilië won op het WK-74 of Ik had in het stadion willen zijn toen oranje won van West-Duitsland op het EK-88 De beste verdedigers zijn omgeschoolde aanvallers of De beste verdedigers zijn als verdediger opgeleid Dit seizoen is het definitieve einde van de traditionele top-3 of Die status gaat nog wel hersteld worden Een echte voetballiefhebber leest de Voetbal International of Een echte voetballiefhebber heeft Eredivisie-live Elia heeft de verkeerde keus gemaakt met Juventus of Een basisplaats bij een topclub krijg je niet zomaar |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Messi vandaag weer een hattrick, het gaat gewoon wennen of Het blijft geweldig Waarom neemt FC Twente geen Nederlandse trainer of Ik kan de keuze voor McClaren wel begrijpen Alleen kinderen in de Arena was leuk of Alleen kinderen in de Arena was niet leuk Ik volg het Afrikaanse kampioenschap of Dat volg ik niet Eigenlijk moet het niet kunnen dat VVV zich in de winterstop met 4 spelers versterkt of Waarom zou dat niet mogen kunnen Theo Jansen is nu al een miskoop of Geef hem nog even de tijd Erwin Koeman zou de ideale trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Van der Gijp is te vroeg teruggekeerd of Mooi dat ie weer terug is Leuk een VPRO-serie over Johan Cruijff of Wat is daar leuk aan Leuk Henk Spaan en van Muiswinkel met een nieuw programma op Comedy Central of Wat is daar leuk aan Triest het jong overlijden van Socrates of Ik kan geen medelijden hebben met een alcoholist Joop Munsterman is een egotripper of Joop Munsterman is een goede voorzitter Van Persie is een mooie Nederlandse opvolger van Bergkamp bij Arsenal of Bergkamp blijft uniek Ik had in het stadion willen zijn toen Oranje van Brazilië won op het WK-74 of Ik had in het stadion willen zijn toen oranje won van West-Duitsland op het EK-88 De beste verdedigers zijn omgeschoolde aanvallers of De beste verdedigers zijn als verdediger opgeleid Dit seizoen is het definitieve einde van de traditionele top-3 of Die status gaat nog wel hersteld worden Een echte voetballiefhebber leest de Voetbal International of Een echte voetballiefhebber heeft Eredivisie-live Elia heeft de verkeerde keus gemaakt met Juventus of Een basisplaats bij een topclub krijg je niet zomaar |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Messi vandaag weer een hattrick, het gaat gewoon wennen of Het blijft geweldig Waarom neemt FC Twente geen Nederlandse trainer of Ik kan de keuze voor McClaren wel begrijpen Alleen kinderen in de Arena was leuk of Alleen kinderen in de Arena was niet leuk Ik volg het Afrikaanse kampioenschap of Dat volg ik niet Eigenlijk moet het niet kunnen dat VVV zich in de winterstop met 4 spelers versterkt of Waarom zou dat niet mogen kunnen Theo Jansen is nu al een miskoop of Geef hem nog even de tijd Erwin Koeman zou de ideale trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Van der Gijp is te vroeg teruggekeerd of Mooi dat ie weer terug is Leuk een VPRO-serie over Johan Cruijff of Wat is daar leuk aan Leuk Henk Spaan en van Muiswinkel met een nieuw programma op Comedy Central of Wat is daar leuk aan Triest het jong overlijden van Socrates of Ik kan geen medelijden hebben met een alcoholist Joop Munsterman is een egotripper of Joop Munsterman is een goede voorzitter Van Persie is een mooie Nederlandse opvolger van Bergkamp bij Arsenal of Bergkamp blijft uniek Ik had in het stadion willen zijn toen Oranje van Brazilië won op het WK-74 of Ik had in het stadion willen zijn toen oranje won van West-Duitsland op het EK-88 De beste verdedigers zijn omgeschoolde aanvallers of De beste verdedigers zijn als verdediger opgeleid Dit seizoen is het definitieve einde van de traditionele top-3 of Die status gaat nog wel hersteld worden Een echte voetballiefhebber leest de Voetbal International of Een echte voetballiefhebber heeft Eredivisie-live Elia heeft de verkeerde keus gemaakt met Juventus of Een basisplaats bij een topclub krijg je niet zomaar
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Hup Holland!
|
Messi vandaag weer een hattrick, het gaat gewoon wennen of Het blijft geweldig Waarom neemt FC Twente geen Nederlandse trainer of Ik kan de keuze voor McClaren wel begrijpen Alleen kinderen in de Arena was leuk of Alleen kinderen in de Arena was niet leuk voor een keertje en gezien de omstandigheden Ik volg het Afrikaanse kampioenschap of Dat volg ik niet Eigenlijk moet het niet kunnen dat VVV zich in de winterstop met 4 spelers versterkt of Waarom zou dat niet mogen kunnen Theo Jansen is nu al een miskoop of Geef hem nog even de tijd Erwin Koeman zou de ideale trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Van der Gijp is te vroeg teruggekeerd of Mooi dat ie weer terug is Leuk een VPRO-serie over Johan Cruijff of Wat is daar leuk aan Leuk Henk Spaan en van Muiswinkel met een nieuw programma op Comedy Central of Wat is daar leuk aan Triest het jong overlijden van Socrates of Ik kan geen medelijden hebben met een alcoholist Joop Munsterman is een egotripper of Joop Munsterman is een goede voorzitter Van Persie is een mooie Nederlandse opvolger van Bergkamp bij Arsenal of Bergkamp blijft uniek Ik had in het stadion willen zijn toen Oranje van Brazilië won op het WK-74 of Ik had in het stadion willen zijn toen oranje won van West-Duitsland op het EK-88 allebei natuurlijk De beste verdedigers zijn omgeschoolde aanvallers of De beste verdedigers zijn als verdediger opgeleid Dit seizoen is het definitieve einde van de traditionele top-3 of Die status gaat nog wel hersteld worden Een echte voetballiefhebber leest de Voetbal International of Een echte voetballiefhebber heeft Eredivisie-live Elia heeft de verkeerde keus gemaakt met Juventus of Een basisplaats bij een topclub krijg je niet zomaar |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Messi vandaag weer een hattrick, het gaat gewoon wennen of Het blijft geweldig Waarom neemt FC Twente geen Nederlandse trainer of Ik kan de keuze voor McClaren wel begrijpen Alleen kinderen in de Arena was leuk of Alleen kinderen in de Arena was niet leuk Ik volg het Afrikaanse kampioenschap of Dat volg ik niet Eigenlijk moet het niet kunnen dat VVV zich in de winterstop met 4 spelers versterkt of Waarom zou dat niet mogen kunnen Theo Jansen is nu al een miskoop of Geef hem nog even de tijd Erwin Koeman zou de ideale trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Van der Gijp is te vroeg teruggekeerd of Mooi dat ie weer terug is Leuk een VPRO-serie over Johan Cruijff of Wat is daar leuk aan Leuk Henk Spaan en van Muiswinkel met een nieuw programma op Comedy Central of Wat is daar leuk aan Triest het jong overlijden van Socrates of Ik kan geen medelijden hebben met een alcoholist Joop Munsterman is een egotripper of Joop Munsterman is een goede voorzitter Van Persie is een mooie Nederlandse opvolger van Bergkamp bij Arsenal of Bergkamp blijft uniek Ik had in het stadion willen zijn toen Oranje van Brazilië won op het WK-74 of Ik had in het stadion willen zijn toen oranje won van West-Duitsland op het EK-88 De beste verdedigers zijn omgeschoolde aanvallers of De beste verdedigers zijn als verdediger opgeleid Dit seizoen is het definitieve einde van de traditionele top-3 of Die status gaat nog wel hersteld worden Een echte voetballiefhebber leest de Voetbal International of Een echte voetballiefhebber heeft Eredivisie-live Elia heeft de verkeerde keus gemaakt met Juventus of Een basisplaats bij een topclub krijg je niet zomaar De VI is toch meer de Donald Duck voor volwassenen en Eredivisie-live gaat ook niet, want er wonen nog meer mensen hier. De echte voetballiefhebber las Johan. Zo geschoolde verdedigers of omgeschoolde aanvallers; het is me om het even. Van beide categorieën zijn goede voorbeelden te geven. tong, bedankt weer.
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Messi vandaag weer een hattrick, het gaat gewoon wennen of Het blijft geweldig Waarom neemt FC Twente geen Nederlandse trainer of Ik kan de keuze voor McClaren wel begrijpen Alleen kinderen in de Arena was leuk of Alleen kinderen in de Arena was niet leuk Ik volg het Afrikaanse kampioenschap of Dat volg ik niet Eigenlijk moet het niet kunnen dat VVV zich in de winterstop met 4 spelers versterkt of Waarom zou dat niet mogen kunnen Theo Jansen is nu al een miskoop of Geef hem nog even de tijd Erwin Koeman zou de ideale trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Van der Gijp is te vroeg teruggekeerd of Mooi dat ie weer terug is Leuk een VPRO-serie over Johan Cruijff of Wat is daar leuk aan Leuk Henk Spaan en van Muiswinkel met een nieuw programma op Comedy Central of Wat is daar leuk aan Triest het jong overlijden van Socrates of Ik kan geen medelijden hebben met een alcoholist Joop Munsterman is een egotripper of Joop Munsterman is een goede voorzitter Van Persie is een mooie Nederlandse opvolger van Bergkamp bij Arsenal of Bergkamp blijft uniek De beste verdedigers zijn omgeschoolde aanvallers of De beste verdedigers zijn als verdediger opgeleid Dit seizoen is het definitieve einde van de traditionele top-3 of Die status gaat nog wel hersteld worden Elia heeft de verkeerde keus gemaakt met Juventus of Een basisplaats bij een topclub krijg je niet zomaar __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Messi vandaag weer een hattrick, het gaat gewoon wennen of Het blijft geweldig Waarom neemt FC Twente geen Nederlandse trainer of Ik kan de keuze voor McClaren wel begrijpen Alleen kinderen in de Arena kan me niet interesseren. Ik volg het Afrikaanse kampioenschap of Dat volg ik niet Eigenlijk moet het niet kunnen dat VVV zich in de winterstop met 4 spelers versterkt of Waarom zou dat niet mogen kunnen Theo Jansen is nu al een miskoop of Geef hem nog even de tijd Erwin Koeman zou de ideale trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Van der Gijp is te vroeg teruggekeerd of Mooi dat ie weer terug is Leuk een VPRO-serie over Johan Cruijff of Wat is daar leuk aan Leuk Henk Spaan en van Muiswinkel met een nieuw programma op Comedy Central of Wat is daar leuk aan Triest het jong overlijden van Socrates of Ik kan geen medelijden hebben met een alcoholist Joop Munsterman is een egotripper of Joop Munsterman is een goede voorzitter Van Persie is een mooie Nederlandse opvolger van Bergkamp bij Arsenal of Bergkamp blijft uniek Ik had in het stadion willen zijn toen Oranje van Brazilië won op het WK-74 of Ik had in het stadion willen zijn toen oranje won van West-Duitsland op het EK-88 De beste verdedigers zijn omgeschoolde aanvallers of De beste verdedigers zijn als verdediger opgeleid Een echte voetballiefhebber leest de Voetbal International of Een echte voetballiefhebber heeft Eredivisie-live Elia heeft de verkeerde keus gemaakt met Juventus of Een basisplaats bij een topclub krijg je niet zomaar De traditionele top-3 is traditioneel, dat veranderd nooit, maar of ze alle 3 ooit weer samen ver boven de rest staan betwijfel ik. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Capello is terecht opgestapt als coach van Engeland of Dat is onterecht
Van Persie hoort bij de beste Nederlandse spelers ooit of Daar hoort ie (nog) niet bij Van Gaal zou een goeie coach voor Engeland zijn of Dat zal ie niet zijn Sneijder zou in Engeland moeten gaan voetballen of Laat hem maar in Italië blijven Jammer dat Nederland niet aan het EK-zaalvoetbal meedoet of Dat interesseert me niet Jammer dat Douglas niet voor Nederland aan het EK kan moedoen of Dat is niet jammer Een andere trainer dan Frank de Boer zou al ontslagen zijn of Dat is onzin De overwinning van Cruijff is een overwinning voor het voetbal of Dat is overdreven Ik zie in Clarence Seedorf een aanstaande coach of Ik zie in Mark van Bommel een aanstaande coach Vorm speelt volgend seizoen niet meer bij Swansea of Ik zie hem niet naar een topclub vertrekken Belachelijk dat ze met -10 en/of besneeuwd veld een wedstrijd laten doorgaan of Dat is niet belachelijk Het blauw-zwart van Inter Milaan of Het rood-zwart van AC Milan Er is te veel voetbal op TV of Er is te veel aandacht voor de elfstedentocht in de media Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag Heerenveen kampioen worden of Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag FC Twente kampioen worden Als actieve voetballer vind/vond ik de derde helft net zo belangrijk als de wedstrijd of Dat vind/vond ik niet Absurd dat Sigi Lens 300000 comissie zou hebben gekregen bij de transfer van Mounir of Dat zijn nu eenmaal de bedragen tegenwoordig Leuk Jan van Halst met zijn video-analises of Dat is niet leuk Leuk dat Zambia verrassend de finale heeft gehaald bij het Afrikaans kampioenschap of Wat is daar leuk aan Ik juich de vorming van een BE/NE-liga toe of Dat zie ik niet zitten
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Van Persie hoort bij de beste Nederlandse spelers ooit of Daar hoort ie (nog) niet bij Van Gaal zou een goeie coach voor Engeland zijn of Dat zal ie niet zijn Sneijder zou in Engeland moeten gaan voetballen of Laat hem maar in Italië blijven Jammer dat Nederland niet aan het EK-zaalvoetbal meedoet of Dat interesseert me niet Jammer dat Douglas niet voor Nederland aan het EK kan moedoen of Dat is niet jammer Een andere trainer dan Frank de Boer zou al ontslagen zijn of Dat is onzin De overwinning van Cruijff is een overwinning voor het voetbal of Dat is overdreven Ik zie in Clarence Seedorf een aanstaande coach of Ik zie in Mark van Bommel een aanstaande coach Vorm speelt volgend seizoen niet meer bij Swansea of Ik zie hem niet naar een topclub vertrekken Belachelijk dat ze met -10 en/of besneeuwd veld een wedstrijd laten doorgaan of Dat is niet belachelijk Het blauw-zwart van Inter Milaan of Het rood-zwart van AC Milan Er is te veel voetbal op TV of Er is te veel aandacht voor de elfstedentocht in de media Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag Heerenveen kampioen worden of Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag FC Twente kampioen worden Als actieve voetballer vind/vond ik de derde helft net zo belangrijk als de wedstrijd of Dat vind/vond ik niet Absurd dat Sigi Lens 300000 comissie zou hebben gekregen bij de transfer van Mounir of Dat zijn nu eenmaal de bedragen tegenwoordig Leuk Jan van Halst met zijn video-analises of Dat is niet leuk Leuk dat Zambia verrassend de finale heeft gehaald bij het Afrikaans kampioenschap of Wat is daar leuk aan Ik juich de vorming van een BE/NE-liga toe of Dat zie ik niet zitten __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Hup Holland!
|
Van Persie hoort bij de beste Nederlandse spelers ooit of Daar hoort ie (nog) niet bij Van Gaal zou een goeie coach voor Engeland zijn of Dat zal ie niet zijn Sneijder zou in Engeland moeten gaan voetballen of Laat hem maar in Italië blijven Jammer dat Nederland niet aan het EK-zaalvoetbal meedoet of Dat interesseert me niet Jammer dat Douglas niet voor Nederland aan het EK kan moedoen of Dat is niet jammer Een andere trainer dan Frank de Boer zou al ontslagen zijn of Dat is onzin De overwinning van Cruijff is een overwinning voor het voetbal of Dat is overdreven Ik zie in Clarence Seedorf een aanstaande coach of Ik zie in Mark van Bommel een aanstaande coach Vorm speelt volgend seizoen niet meer bij Swansea of Ik zie hem niet naar een topclub vertrekken Belachelijk dat ze met -10 en/of besneeuwd veld een wedstrijd laten doorgaan of Dat is niet belachelijk Het blauw-zwart van Inter Milaan of Het rood-zwart van AC Milan Er is te veel voetbal op TV of Er is te veel aandacht voor de elfstedentocht in de media Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag Heerenveen kampioen worden of Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag FC Twente kampioen worden Als actieve voetballer vind/vond ik de derde helft net zo belangrijk als de wedstrijd of Dat vind/vond ik niet Absurd dat Sigi Lens 300000 comissie zou hebben gekregen bij de transfer van Mounir of Dat zijn nu eenmaal de bedragen tegenwoordig Leuk Jan van Halst met zijn video-analises of Dat is niet leuk Leuk dat Zambia verrassend de finale heeft gehaald bij het Afrikaans kampioenschap of Wat is daar leuk aan Ik juich de vorming van een BE/NE-liga toe of Dat zie ik niet zitten |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Van Persie hoort bij de beste Nederlandse spelers ooit of Daar hoort ie (nog) niet bij Van Gaal zou een goeie coach voor Engeland zijn of Dat zal ie niet zijn Sneijder zou in Engeland moeten gaan voetballen of Laat hem maar in Italië blijven Jammer dat Nederland niet aan het EK-zaalvoetbal meedoet of Dat interesseert me niet Jammer dat Douglas niet voor Nederland aan het EK kan moedoen of Dat is niet jammer Een andere trainer dan Frank de Boer zou al ontslagen zijn of Dat is onzin De overwinning van Cruijff is een overwinning voor het voetbal of Dat is overdreven Ik zie in Clarence Seedorf een aanstaande coach of Ik zie in Mark van Bommel een aanstaande coach Vorm speelt volgend seizoen niet meer bij Swansea of Ik zie hem niet naar een topclub vertrekken Belachelijk dat ze met -10 en/of besneeuwd veld een wedstrijd laten doorgaan of Dat is niet belachelijk Het blauw-zwart van Inter Milaan of Het rood-zwart van AC Milan Er is te veel voetbal op TV of Er is te veel aandacht voor de elfstedentocht in de media Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag Heerenveen kampioen worden of Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag FC Twente kampioen worden Als actieve voetballer vind/vond ik de derde helft net zo belangrijk als de wedstrijd of Dat vind/vond ik niet Absurd dat Sigi Lens 300000 comissie zou hebben gekregen bij de transfer van Mounir of Dat zijn nu eenmaal de bedragen tegenwoordig Leuk Jan van Halst met zijn video-analises of Dat is niet leuk Leuk dat Zambia verrassend de finale heeft gehaald bij het Afrikaans kampioenschap of Wat is daar leuk aan Ik juich de vorming van een BE/NE-liga toe of Dat zie ik niet zitten |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Van Persie hoort bij de beste Nederlandse spelers ooit of Daar hoort ie (nog) niet bij Van Gaal zou een goeie coach voor Engeland zijn of Dat zal ie niet zijn Sneijder zou in Engeland moeten gaan voetballen of Laat hem maar in Italië blijven Jammer dat Nederland niet aan het EK-zaalvoetbal meedoet of Dat interesseert me niet Jammer dat Douglas niet voor Nederland aan het EK kan moedoen of Dat is niet jammer Een andere trainer dan Frank de Boer zou al ontslagen zijn of Dat is onzin De overwinning van Cruijff is een overwinning voor het voetbal of Dat is overdreven Ik zie in Clarence Seedorf een aanstaande coach of Ik zie in Mark van Bommel een aanstaande coach Vorm speelt volgend seizoen niet meer bij Swansea of Ik zie hem niet naar een topclub vertrekken Belachelijk dat ze met -10 en/of besneeuwd veld een wedstrijd laten doorgaan of Dat is niet belachelijk Het blauw-zwart van Inter Milaan of Het rood-zwart van AC Milan Er is te veel voetbal op TV of Er is te veel aandacht voor de elfstedentocht in de media Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag Heerenveen kampioen worden of Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag FC Twente kampioen worden Als actieve voetballer vind/vond ik de derde helft net zo belangrijk als de wedstrijd of Dat vind/vond ik niet Absurd dat Sigi Lens 300000 comissie zou hebben gekregen bij de transfer van Mounir of Dat zijn nu eenmaal de bedragen tegenwoordig Leuk Jan van Halst met zijn video-analises of Dat is niet leuk Leuk dat Zambia verrassend de finale heeft gehaald bij het Afrikaans kampioenschap of Wat is daar leuk aan Ik juich de vorming van een BE/NE-liga toe of Dat zie ik niet zitten __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Van Persie hoort bij de beste Nederlandse spelers ooit of Daar hoort ie (nog) niet bij Van Gaal zou een goeie coach voor Engeland zijn of Dat zal ie niet zijn Sneijder zou in Engeland moeten gaan voetballen of Laat hem maar in Italië blijven Jammer dat Nederland niet aan het EK-zaalvoetbal meedoet of Dat interesseert me niet Jammer dat Douglas niet voor Nederland aan het EK kan moedoen of Dat is niet jammer Een andere trainer dan Frank de Boer zou al ontslagen zijn of Dat is onzin De overwinning van Cruijff is een overwinning voor het voetbal of Dat is overdreven Ik zie in Clarence Seedorf een aanstaande coach of Ik zie in Mark van Bommel een aanstaande coach Vorm speelt volgend seizoen niet meer bij Swansea of Ik zie hem niet naar een topclub vertrekken Belachelijk dat ze met -10 een wedstrijd laten doorgaan of Dat is niet belachelijk Zolang het veld goed is kan je gewoon spelen. Het blauw-zwart van Inter Milaan of Het rood-zwart van AC Milan Er is te veel voetbal op TV of Er is te veel aandacht voor de elfstedentocht in de media Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag Heerenveen kampioen worden of Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag FC Twente kampioen worden Als actieve voetballer vind/vond ik de derde helft net zo belangrijk als de wedstrijd of Dat vind/vond ik niet Absurd dat Sigi Lens 300000 commissie zou hebben gekregen bij de transfer van Mounir of Dat zijn nu eenmaal de bedragen tegenwoordig Leuk Jan van Halst met zijn video-analises of Dat is niet leuk Leuk dat Zambia verrassend de finale heeft gehaald bij het Afrikaans kampioenschap of Wat is daar leuk aan Ik juich de vorming van een BE/NE-liga toe of Dat zie ik niet zitten __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Van Persie hoort bij de beste Nederlandse spelers ooit of Daar hoort ie nog niet bij Aad de Mos zou een goeie coach voor Engeland zijn of Dat zal ie niet zijn Sneijder zou in Engeland moeten gaan voetballen of Laat hem maar in Italië blijven Jammer dat Nederland niet aan het EK-zaalvoetbal meedoet of Dat interesseert me niet Jammer dat Douglas niet voor Nederland aan het EK kan moedoen of Dat is niet jammer Een andere trainer dan Frank de Boer zou al ontslagen zijn of Dat is onzin De overwinning van Cruijff is een overwinning voor het voetbal of Dat is overdreven Ik zie in Clarence Seedorf een aanstaande coach of Ik zie in Mark van Bommel een aanstaande coach Vorm speelt volgend seizoen niet meer bij Swansea of Ik zie hem niet naar een topclub vertrekken Belachelijk dat ze met -10 en/of besneeuwd veld een wedstrijd laten doorgaan of Dat is niet belachelijk Het blauw-zwart van Inter Milaan of Het rood-zwart van AC Milan Er is te veel voetbal op TV of Er is te veel aandacht voor de elfstedentocht in de media Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag Heerenveen kampioen worden of Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag FC Twente kampioen worden Als actieve voetballer vind/vond ik de derde helft net zo belangrijk als de wedstrijd of Dat vind/vond ik niet Absurd dat Sigi Lens 300000 comissie zou hebben gekregen bij de transfer van Mounir of Dat zijn nu eenmaal de bedragen tegenwoordig Leuk Jan van Halst met zijn video-analises of Dat is niet leuk Leuk dat Zambia verrassend de finale heeft gehaald bij het Afrikaans kampioenschap of Wat is daar leuk aan Ik juich de vorming van een BE/NE-liga toe of Dat zie ik absoluut niet zitten __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Van Persie hoort bij de beste Nederlandse spelers ooit of Daar hoort ie (nog) niet bij Van Gaal zou een goeie coach voor Engeland zijn of Dat zal ie niet zijn Sneijder zou in Engeland moeten gaan voetballen of Laat hem maar in Italië blijven Jammer dat Nederland niet aan het EK-zaalvoetbal meedoet of Dat interesseert me niet Jammer dat Douglas niet voor Nederland aan het EK kan moedoen of Dat is niet jammer Een andere trainer dan Frank de Boer zou al ontslagen zijn of Dat is onzin De overwinning van Cruijff is een overwinning voor het voetbal of Dat is overdreven Ik zie in Clarence Seedorf een aanstaande coach of Ik zie in Mark van Bommel een aanstaande coach Vorm speelt volgend seizoen niet meer bij Swansea of Ik zie hem niet naar een topclub vertrekken Belachelijk dat ze met -10 en/of besneeuwd veld een wedstrijd laten doorgaan of Dat is niet belachelijk Het blauw-zwart van Inter Milaan of Het rood-zwart van AC Milan Er is te veel voetbal op TV of Er is te veel aandacht voor de elfstedentocht in de media Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag Heerenveen kampioen worden of Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag FC Twente kampioen worden Als actieve voetballer vind/vond ik de derde helft net zo belangrijk als de wedstrijd of Dat vind/vond ik niet Absurd dat Sigi Lens 300000 comissie zou hebben gekregen bij de transfer van Mounir of Dat zijn nu eenmaal de bedragen tegenwoordig Leuk Jan van Halst met zijn video-analises of Dat is niet leuk Leuk dat Zambia verrassend de finale heeft gehaald bij het Afrikaans kampioenschap of Wat is daar leuk aan Ik juich de vorming van een BE/NE-liga toe of Dat zie ik niet zitten
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Van Persie moet naar een club die wel prijzen wint of Bij Arsenal is ie op zijn plaats
Een toptrainer moet een topvoetballer zijn geweest of Dat hoeft niet van mij Leuk dat van Basten Heerenveen gaat trainen of Wat is daar leuk aan Een mooie samenvatting op TV of Een hele wedstrijd op TV Ik heb soms medelijden met Hans Kraaij Jr. in VI of Dat heb ik niet Vreemd dat Arjen Robben geen basisplaats meer heeft bij Bayern of Dat is niet vreemd Sneijder blijft terecht minstens tot het EK bij Inter of Dat is niet terecht Ingetogen juichen of Leuke dansjes met je ploeggenoten Homo's moeten in de voetballerij uit de kast gaan komen of Dat zou het einde van hun carriere zijn Nummer 14 van Johan Cruijff of Nummer 10 van Pelé Hopen dat Real Madrid van CSKA Moskou wint, omdat ze dan tegen Barcelona spelen of Hopen op een stunt van CSKA Moskou Belachelijk dat voetbal een Olympische sport is en bijvoorbeeld Cricket, Rugby en Honkbal niet of Dat is niet belachelijk Mooi dat van Marwijk Maher heeft opgeroepen of Wat is daar mooi aan Theo Reitsma zou op de radio dodelijk saai zijn of Jack van Gelder zou op TV door de mand vallen Huntelaar in de spits van Oranje op het EK of Van Persie in de spits De doelman van een topclub heeft het zwaarder dan een doelman van een kleinere club omdat ie niet in de wedstrijd kan groeien of Dat is onzin De momenteel in het ziekenhuis liggende Eusebio is één van de grootste spelers ooit of Wie is Eusebio Ik weet in welke andere sport Joahn Neeskens jeugdinternational was of Ik heb geen idee AZ bewees dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Belgische of Dat kun je na één wedstrijd niet zeggen
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Van Persie moet naar een club die wel prijzen wint of Bij Arsenal is ie op zijn plaats
Een toptrainer moet een topvoetballer zijn geweest of Dat hoeft niet van mij Leuk dat van Basten Heerenveen gaat trainen of Wat is daar leuk aan Een mooie samenvatting op TV of Een hele wedstrijd op TV Ik heb soms medelijden met Hans Kraaij Jr. in VI of Dat heb ik niet Vreemd dat Arjen Robben geen basisplaats meer heeft bij Bayern of Dat is niet vreemd Sneijder blijft terecht minstens tot het EK bij Inter of Dat is niet terecht Ingetogen juichen of Leuke dansjes met je ploeggenoten Homo's moeten in de voetballerij uit de kast gaan komen of Dat zou het einde van hun carriere zijn Nummer 14 van Johan Cruijff of Nummer 10 van Pelé Hopen dat Real Madrid van CSKA Moskou wint, omdat ze dan tegen Barcelona spelen of Hopen op een stunt van CSKA Moskou Belachelijk dat voetbal een Olympische sport is en bijvoorbeeld Cricket, Rugby en Honkbal niet of Dat is niet belachelijk Mooi dat van Marwijk Maher heeft opgeroepen of Wat is daar mooi aan Theo Reitsma zou op de radio dodelijk saai zijn of Jack van Gelder zou op TV door de mand vallen Huntelaar in de spits van Oranje op het EK of Van Persie in de spits De doelman van een topclub heeft het zwaarder dan een doelman van een kleinere club omdat ie niet in de wedstrijd kan groeien of Dat is onzinDe momenteel in het ziekenhuis liggende Eusebio is één van de grootste spelers ooit of Wie is Eusebio Ik weet in welke andere sport Joahn Neeskens jeugdinternational was of Ik heb geen idee AZ bewees dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Belgische of Dat kun je na één wedstrijd niet zeggen tong for president |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Een toptrainer moet een topvoetballer zijn geweest of Dat hoeft niet van mij Leuk dat van Basten Heerenveen gaat trainen of Wat is daar leuk aan Een mooie samenvatting op TV of Een hele wedstrijd op TV Ik heb soms medelijden met Hans Kraaij Jr. in VI of Dat heb ik niet Vreemd dat Arjen Robben geen basisplaats meer heeft bij Bayern of Dat is niet vreemd Sneijder blijft terecht minstens tot het EK bij Inter of Dat is niet terecht Ingetogen juichen of Leuke dansjes met je ploeggenoten Homo's moeten in de voetballerij uit de kast gaan komen of Dat zou het einde van hun carriere zijn Nummer 14 van Johan Cruijff of Nummer 10 van Pelé Hopen dat Real Madrid van CSKA Moskou wint, omdat ze dan tegen Barcelona spelen of Hopen op een stunt van CSKA Moskou Belachelijk dat voetbal een Olympische sport is en bijvoorbeeld Cricket, Rugby en Honkbal niet of Dat is niet belachelijk Mooi dat van Marwijk Maher heeft opgeroepen of Wat is daar mooi aan Theo Reitsma zou op de radio dodelijk saai zijn of Jack van Gelder zou op TV door de mand vallen Huntelaar in de spits van Oranje op het EK of Van Persie in de spits De doelman van een topclub heeft het zwaarder dan een doelman van een kleinere club omdat ie niet in de wedstrijd kan groeien of Dat is onzin De momenteel in het ziekenhuis liggende Eusebio is één van de grootste spelers ooit of Wie is Eusebio Ik weet in welke andere sport Joahn Neeskens jeugdinternational was of Ik heb geen idee AZ bewees dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Belgische of Dat kun je na één wedstrijd niet zeggen |
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Een toptrainer moet een topvoetballer zijn geweest of Dat hoeft niet van mij Leuk dat van Basten Heerenveen gaat trainen of Wat is daar leuk aan Een mooie samenvatting op TV of Een hele wedstrijd op TV Ik heb soms medelijden met Hans Kraaij Jr. in VI of Dat heb ik niet Vreemd dat Arjen Robben geen basisplaats meer heeft bij Bayern of Dat is niet vreemd Sneijder blijft terecht minstens tot het EK bij Inter of Dat is niet terecht Ingetogen juichen of Leuke dansjes met je ploeggenoten Homo's moeten in de voetballerij uit de kast gaan komen of Dat zou het einde van hun carriere zijn Nummer 14 van Johan Cruijff of Nummer 10 van Pelé Hopen dat Real Madrid van CSKA Moskou wint, omdat ze dan tegen Barcelona spelen of Hopen op een stunt van CSKA Moskou Belachelijk dat voetbal een Olympische sport is en bijvoorbeeld Cricket, Rugby en Honkbal niet of Dat is niet belachelijk Mooi dat van Marwijk Maher heeft opgeroepen of Wat is daar mooi aan Theo Reitsma zou op de radio dodelijk saai zijn of Jack van Gelder zou op TV door de mand vallen Huntelaar in de spits van Oranje op het EK of Van Persie in de spits De doelman van een topclub heeft het zwaarder dan een doelman van een kleinere club omdat ie niet in de wedstrijd kan groeien of Dat is onzin De momenteel in het ziekenhuis liggende Eusebio is één van de grootste spelers ooit of Wie is Eusebio Ik weet in welke andere sport Joahn Neeskens jeugdinternational was of Ik heb geen idee AZ bewees dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Belgische of Dat kun je na één wedstrijd niet zeggen |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Een toptrainer moet een topvoetballer zijn geweest of Dat hoeft niet van mij Leuk dat van Basten Heerenveen gaat trainen of Wat is daar leuk aan Een mooie samenvatting op TV of Een hele wedstrijd op TV Ik heb soms medelijden met Hans Kraaij Jr. in VI of Dat heb ik niet Vreemd dat Arjen Robben geen basisplaats meer heeft bij Bayern of Dat is niet vreemd Sneijder blijft terecht minstens tot het EK bij Inter of Dat is niet terecht Ingetogen juichen of Leuke dansjes met je ploeggenoten Homo's moeten in de voetballerij uit de kast gaan komen of Dat zou het einde van hun carriere zijn Nummer 14 van Johan Cruijff of Nummer 10 van Pelé Hopen dat Real Madrid van CSKA Moskou wint, omdat ze dan tegen Barcelona spelen of Hopen op een stunt van CSKA Moskou Belachelijk dat voetbal een Olympische sport is en bijvoorbeeld Cricket, Rugby en Honkbal niet of Dat is niet belachelijk Mooi dat van Marwijk Maher heeft opgeroepen of Wat is daar mooi aan Theo Reitsma zou op de radio dodelijk saai zijn of Jack van Gelder zou op TV door de mand vallen Huntelaar in de spits van Oranje op het EK of Van Persie in de spits De doelman van een topclub heeft het zwaarder dan een doelman van een kleinere club omdat ie niet in de wedstrijd kan groeien of Dat is onzin De momenteel in het ziekenhuis liggende Eusebio is één van de grootste spelers ooit of Wie is Eusebio Ik weet in welke andere sport Joahn Neeskens jeugdinternational was of Ik heb geen idee AZ bewees dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Belgische of Dat kun je na één wedstrijd niet zeggen __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Een toptrainer moet een topvoetballer zijn geweest of Dat hoeft niet van mij Leuk dat van Basten Heerenveen gaat trainen of Wat is daar leuk aan Een mooie samenvatting op TV of Een hele wedstrijd op TV Ik heb soms medelijden met Hans Kraaij Jr. in VI of Dat heb ik niet Vreemd dat Arjen Robben geen basisplaats meer heeft bij Bayern of Dat is niet vreemd maar wel jammer Sneijder blijft terecht minstens tot het EK bij Inter of Dat is niet terecht Ingetogen juichen of Leuke dansjes met je ploeggenoten Homo's moeten in de voetballerij uit de kast gaan komen of Dat zou het einde van hun carriere zijn Nummer 14 van Johan Cruijff of Nummer 10 van Pelé Hopen dat Real Madrid van CSKA Moskou wint, omdat ze dan tegen Barcelona spelen of Hopen op een stunt van CSKA Moskou Belachelijk dat voetbal een Olympische sport is en bijvoorbeeld Cricket, Rugby en Honkbal niet of Dat is niet belachelijk Mooi dat van Marwijk Maher heeft opgeroepen of Wat is daar mooi aan Theo Reitsma zou op de radio dodelijk saai zijn of Jack van Gelder zou op TV door de mand vallen Huntelaar in de spits van Oranje op het EK of Van Persie in de spits De doelman van een topclub heeft het zwaarder dan een doelman van een kleinere club omdat ie niet in de wedstrijd kan groeien of Dat is onzin De momenteel in het ziekenhuis liggende Eusebio is één van de grootste spelers ooit of Wie is Eusebio Ik weet in welke andere sport Joahn Neeskens jeugdinternational was of Ik heb geen idee AZ bewees dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Belgische of Dat kun je na één wedstrijd niet zeggen __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Een toptrainer moet een topvoetballer zijn geweest of Dat hoeft ABSOLUUT niet van mij Leuk dat van Basten Heerenveen gaat trainen of Wat is daar leuk aan Een mooie samenvatting op TV of Een hele wedstrijd op TV Ik heb soms medelijden met Hans Kraaij Jr. in VI of Dat heb ik niet Vreemd dat Arjen Robben geen basisplaats meer heeft bij Bayern of Dat is niet vreemd Sneijder blijft terecht minstens tot het EK bij Inter of Dat is niet terecht Ingetogen juichen of Leuke dansjes met je ploeggenoten Homo's moeten in de voetballerij uit de kast gaan komen of Dat zou het einde van hun carriere zijn Nummer 14 van Johan Cruijff of Nummer 10 van Pelé Hopen dat Real Madrid van CSKA Moskou wint, omdat ze dan tegen Barcelona spelen of Hopen op een stunt van CSKA Moskou Belachelijk dat voetbal een Olympische sport is en bijvoorbeeld Cricket, Rugby en Honkbal niet of Dat is niet belachelijk Mooi dat van Marwijk Maher heeft opgeroepen of Wat is daar mooi aan Theo Reitsma zou op de radio dodelijk saai zijn of Jack van Gelder zou op TV door de mand vallen Huntelaar in de spits van Oranje op het EK of Van Persie in de spits De doelman van een topclub heeft het zwaarder dan een doelman van een kleinere club omdat ie niet in de wedstrijd kan groeien of Dat is onzin De momenteel in het ziekenhuis liggende Eusebio is één van de grootste spelers ooit of Wie is Eusebio Ik weet in welke andere sport Joahn Neeskens jeugdinternational was of Ik heb geen idee AZ bewees dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Belgische of Dat kun je na één wedstrijd niet zeggen |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Een toptrainer moet een topvoetballer zijn geweest of Dat hoeft niet van mij Leuk dat van Basten Heerenveen gaat trainen of Wat is daar leuk aan Een mooie samenvatting op TV of Een hele wedstrijd op TV Ik heb soms medelijden met Hans Kraaij Jr. in VI of Dat heb ik niet Vreemd dat Arjen Robben geen basisplaats meer heeft bij Bayern of Dat is niet vreemd Sneijder blijft terecht minstens tot het EK bij Inter of Dat is niet terecht Ingetogen juichen of Leuke dansjes met je ploeggenoten Homo's moeten in de voetballerij uit de kast gaan komen of Dat zou het einde van hun carriere zijn Nummer 14 van Johan Cruijff of Nummer 10 van Pelé Hopen dat Real Madrid van CSKA Moskou wint, omdat ze dan tegen Barcelona spelen of Hopen op een stunt van CSKA Moskou Belachelijk dat voetbal een Olympische sport is en bijvoorbeeld Cricket, Rugby en Honkbal niet of Dat is niet belachelijk Mooi dat van Marwijk Maher heeft opgeroepen of Wat is daar mooi aan Theo Reitsma zou op de radio dodelijk saai zijn of Jack van Gelder zou op TV door de mand vallen Huntelaar in de spits van Oranje op het EK of Van Persie in de spits De doelman van een topclub heeft het zwaarder dan een doelman van een kleinere club omdat ie niet in de wedstrijd kan groeien of Dat is onzin De momenteel in het ziekenhuis liggende Eusebio is één van de grootste spelers ooit of Wie is Eusebio Ik weet in welke andere sport Joahn Neeskens jeugdinternational was of Ik heb geen idee AZ bewees dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Belgische of Dat kun je na één wedstrijd niet zeggen
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
Een toptrainer moet een topvoetballer zijn geweest of Dat hoeft niet van mij Leuk dat van Basten Heerenveen gaat trainen of Wat is daar leuk aan Een mooie samenvatting op TV of Een hele wedstrijd op TV Ik heb soms medelijden met Hans Kraaij Jr. in VI of Dat heb ik niet Vreemd dat Arjen Robben geen basisplaats meer heeft bij Bayern of Dat is niet vreemd Sneijder blijft terecht minstens tot het EK bij Inter of Dat is niet terecht Ingetogen juichen of Leuke dansjes met je ploeggenoten Homo's moeten in de voetballerij uit de kast gaan komen of Dat zou het einde van hun carriere zijn Nummer 14 van Johan Cruijff of Nummer 10 van Pelé Hopen dat Real Madrid van CSKA Moskou wint, omdat ze dan tegen Barcelona spelen of Hopen op een stunt van CSKA Moskou Belachelijk dat voetbal een Olympische sport is en bijvoorbeeld Cricket, Rugby en Honkbal niet of Dat is niet belachelijk Mooi dat van Marwijk Maher heeft opgeroepen of Wat is daar mooi aan Theo Reitsma zou op de radio dodelijk saai zijn of Jack van Gelder zou op TV door de mand vallen Huntelaar in de spits van Oranje op het EK of Van Persie in de spits De doelman van een topclub heeft het zwaarder dan een doelman van een kleinere club omdat ie niet in de wedstrijd kan groeien of Dat is onzin De momenteel in het ziekenhuis liggende Eusebio is één van de grootste spelers ooit of Wie is Eusebio Ik weet in welke andere sport Joahn Neeskens jeugdinternational was of Ik heb geen idee AZ bewees dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Belgische of Dat kun je na één wedstrijd niet zeggen __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Mooie overwinning van Oranje tegen Engeland of Die zege doet me niks
Vreemd dat Fred Rutten nog niet ontslagen is of Dat is niet vreemd De coach van Chelsea is terecht ontslagen of Dat ontslag is onterecht Van Marwijk moet zijn systeem aanpassen zodat Huntelaar en van Persie samen kunnen spelen of Dat moet ie niet doen Belachelijk dat een coach een speler in de 92e minuut laat invallen of Dat is niet belachelijk De wederopstanding van VVV is te danken aan Lokhof of Dat heeft een andere reden Sparta wordt kampioen of FC Zwolle wordt kampioen Was Zlatan maar Nederlander of Was Rooney maar Nederlander Pieter Huistra is de ideale schoonzoon of Pieter Huistra is te beschaafd Xavi of Iniesta Strootman wordt de leider van PSV of Strootman is nu al de leider van PSV Vreemd dat van Persie bij Feyenoord als een probleemgeval werd gezien of Dat is niet vreemd Mooi als Otto Rehagel degradeert met Hertha BSC of Wat is daar mooi aan Verbeek moet zijn energie niet in de vierde man steken of Leuk die emotie over de vierde man Eriksen is te snel op een voetstuk geplaatst of Eriksen is nog jong die komt er wel Leuk Evert ten Napel terug bij Studio Sport afgelopen zondag of Wat is daar leuk aan Na Studio Voetbal zap ik naar Extra Time op de VRT of Dat doe ik niet Romario of Ronaldo Mooie revange voor Robben op de criticaters van Bayern München met zijn doelpunten tegen Engeland of Dat zijn twee verschillende werelden
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Vreemd dat Fred Rutten nog niet ontslagen is of Dat is niet vreemd De coach van Chelsea is terecht ontslagen of Dat ontslag is onterecht Van Marwijk moet zijn systeem aanpassen zodat Huntelaar en van Persie samen kunnen spelen of Dat moet ie niet doen Belachelijk dat een coach een speler in de 92e minuut laat invallen of Dat is niet belachelijk De wederopstanding van VVV is te danken aan Lokhof of Dat heeft een andere reden Sparta wordt kampioen of FC Zwolle wordt kampioen Was Zlatan maar Nederlander of Was Rooney maar Nederlander Pieter Huistra is de ideale schoonzoon of Pieter Huistra is te beschaafd Xavi of Iniesta Strootman wordt de leider van PSV of Strootman is nu al de leider van PSV Strootman wordt helemaal niks Vreemd dat van Persie bij Feyenoord als een probleemgeval werd gezien of Dat is niet vreemd Mooi als Otto Rehagel degradeert met Hertha BSC of Wat is daar mooi aan Verbeek moet zijn energie niet in de vierde man steken of Leuk die emotie over de vierde man Eriksen is te snel op een voetstuk geplaatst of Eriksen is nog jong die komt er welLeuk Evert ten Napel terug bij Studio Sport afgelopen zondag of Wat is daar leuk aan Na Studio Voetbal zap ik naar Extra Time op de VRT of Dat doe ik niet Romario of Ronaldo Mooie revange voor Robben op de criticaters van Bayern München met zijn doelpunten tegen Engeland of Dat zijn twee verschillende werelden __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Vreemd dat Fred Rutten nog niet ontslagen is of Dat is niet vreemd De coach van Chelsea is terecht ontslagen of Dat ontslag is onterecht Van Marwijk moet zijn systeem aanpassen zodat Huntelaar en van Persie samen kunnen spelen of Dat moet ie niet doen Belachelijk dat een coach een speler in de 92e minuut laat invallen of Dat is niet belachelijk De wederopstanding van VVV is te danken aan Lokhof of Dat heeft een andere reden Sparta wordt kampioen of FC Zwolle wordt kampioen Was Zlatan maar Nederlander of Was Rooney maar Nederlander Pieter Huistra is de ideale schoonzoon of Pieter Huistra is te beschaafd Xavi of Iniesta Strootman wordt de leider van PSV of Strootman is nu al de leider van PSV Strootman wordt helemaal niks Vreemd dat van Persie bij Feyenoord als een probleemgeval werd gezien of Dat is niet vreemd Mooi als Otto Rehagel degradeert met Hertha BSC of Wat is daar mooi aan Verbeek moet zijn energie niet in de vierde man steken of Leuk die emotie over de vierde man Eriksen is te snel op een voetstuk geplaatst of Eriksen is nog jong die komt er welLeuk Evert ten Napel terug bij Studio Sport afgelopen zondag of Wat is daar leuk aan Na Studio Voetbal zap ik naar Extra Time op de VRT of Dat doe ik niet Romario of Ronaldo Mooie revange voor Robben op de criticaters van Bayern München met zijn doelpunten tegen Engeland of Dat zijn twee verschillende werelden |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Vreemd dat Fred Rutten nog niet ontslagen is of Dat is niet vreemd De coach van Chelsea is terecht ontslagen of Dat ontslag is onterecht Van Marwijk moet zijn systeem aanpassen zodat Huntelaar en van Persie samen kunnen spelen of Dat moet ie niet doen Belachelijk dat een coach een speler in de 92e minuut laat invallen of Dat is niet belachelijk De wederopstanding van VVV is te danken aan Lokhof of Dat heeft een andere reden Sparta wordt kampioen of FC Zwolle wordt kampioen Was Zlatan maar Nederlander of Was Rooney maar Nederlander Pieter Huistra is de ideale schoonzoon of Pieter Huistra is te beschaafd Xavi of Iniesta Strootman wordt de leider van PSV of Strootman is nu al de leider van PSV Strootman wordt helemaal niks ![]() Vreemd dat van Persie bij Feyenoord als een probleemgeval werd gezien of Dat is niet vreemd Mooi als Otto Rehagel degradeert met Hertha BSC of Wat is daar mooi aan Verbeek moet zijn energie niet in de vierde man steken of Leuk die emotie over de vierde man Eriksen is te snel op een voetstuk geplaatst of Eriksen is nog jong die komt er wel Leuk Evert ten Napel terug bij Studio Sport afgelopen zondag of Wat is daar leuk aan Na Studio Voetbal zap ik naar Extra Time op de VRT of Dat doe ik niet Romario of Ronaldo Mooie revange voor Robben op de criticaters van Bayern München met zijn doelpunten tegen Engeland of Dat zijn twee verschillende werelden |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Vreemd dat Fred Rutten nog niet ontslagen is of Dat is niet vreemd De coach van Chelsea is terecht ontslagen of Dat ontslag is onterecht Van Marwijk moet zijn systeem aanpassen zodat Huntelaar en van Persie samen kunnen spelen of Dat moet ie niet doen Belachelijk dat een coach een speler in de 92e minuut laat invallen of Dat is niet belachelijk De wederopstanding van VVV is te danken aan Lokhof of Dat heeft een andere reden Sparta wordt kampioen of FC Zwolle wordt kampioen Was Zlatan maar Nederlander of Was Rooney maar Nederlander Pieter Huistra is de ideale schoonzoon of Pieter Huistra is te beschaafd Xavi of Iniesta Strootman wordt de leider van PSV of Strootman is nu al de leider van PSV Vreemd dat van Persie bij Feyenoord als een probleemgeval werd gezien of Dat is niet vreemd Mooi als Otto Rehagel degradeert met Hertha BSC of Wat is daar mooi aan Verbeek moet zijn energie niet in de vierde man steken of Leuk die emotie over de vierde man Eriksen is te snel op een voetstuk geplaatst of Eriksen is nog jong die komt er wel Leuk Evert ten Napel terug bij Studio Sport afgelopen zondag of Wat is daar leuk aan Na Studio Voetbal zap ik naar Extra Time op de VRT of Dat doe ik niet Romario of Ronaldo Mooie revange voor Robben op de criticaters van Bayern München met zijn doelpunten tegen Engeland of Dat zijn twee verschillende werelden __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Vreemd dat Fred Rutten nog niet ontslagen is of Dat is niet vreemd De coach van Chelsea is terecht ontslagen of Dat ontslag is onterecht Van Marwijk moet zijn systeem aanpassen zodat Huntelaar en van Persie samen kunnen spelen of Dat moet ie niet doen Belachelijk dat een coach een speler in de 92e minuut laat invallen, tenzij er sprake is van een blessure of Dat is niet belachelijkDe wederopstanding van VVV is te danken aan Lokhof of Dat heeft een andere reden Sparta wordt kampioen of FC Zwolle wordt kampioen Was Zlatan maar Nederlander of Was Rooney maar Nederlander Pieter Huistra is de ideale schoonzoon of Pieter Huistra is te beschaafd Xavi Vreemd dat van Persie bij Feyenoord als een probleemgeval werd gezien of Dat is niet vreemd Mooi als Otto Rehagel degradeert met Hertha BSC of Wat is daar mooi aan Verbeek moet zijn energie niet in de vierde man steken of Leuk die emotie over de vierde man Eriksen is te snel op een voetstuk geplaatst of Eriksen is nog jong die komt er wel Leuk Evert ten Napel terug bij Studio Sport afgelopen zondag of Wat is daar leuk aan Na Studio Voetbal zap ik naar Extra Time op de VRT of Dat doe ik niet Romario of Ronaldo Mooie revange voor Robben op de criticaters van Bayern München met zijn doelpunten tegen Engeland of Dat zijn twee verschillende werelden __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Vreemd dat Fred Rutten nog niet ontslagen is of Dat is niet vreemd De coach van Chelsea is terecht ontslagen of Dat ontslag is onterecht Van Marwijk moet zijn systeem aanpassen zodat Huntelaar en van Persie samen kunnen spelen of Dat moet ie niet doen Belachelijk dat een coach een speler in de 92e minuut laat invallen of Dat is niet belachelijk De wederopstanding van VVV is te danken aan Lokhof of Dat heeft een andere reden Sparta wordt kampioen of FC Zwolle wordt kampioen Was Zlatan maar Nederlander of Was Rooney maar Nederlander Pieter Huistra is de ideale schoonzoon of Pieter Huistra is te beschaafd Xavi of Iniesta Strootman wordt de leider van PSV of Strootman is nu al de leider van PSV Vreemd dat van Persie bij Feyenoord als een probleemgeval werd gezien of Dat is niet vreemd Mooi als Otto Rehagel degradeert met Hertha BSC of Wat is daar mooi aan Verbeek moet zijn energie niet in de vierde man steken of Leuk die emotie over de vierde man Eriksen is te snel op een voetstuk geplaatst of Eriksen is nog jong die komt er wel Leuk Evert ten Napel terug bij Studio Sport afgelopen zondag of Wat is daar leuk aan Na Studio Voetbal zap ik naar Extra Time op de VRT of Dat doe ik niet Romario of Ronaldo Mooie revange voor Robben op de criticaters van Bayern München met zijn doelpunten tegen Engeland of Dat zijn twee verschillende werelden |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Vreemd dat Fred Rutten nog niet ontslagen is of Dat is niet vreemd De coach van Chelsea is terecht ontslagen of Dat ontslag is onterecht Van Marwijk moet zijn systeem aanpassen zodat Huntelaar en van Persie samen kunnen spelen of Dat moet ie niet doen Belachelijk dat een coach een speler in de 92e minuut laat invallen of Dat is niet belachelijk De wederopstanding van VVV is te danken aan Lokhof of Dat heeft een andere reden Sparta wordt kampioen of FC Zwolle wordt kampioen Was Zlatan maar Nederlander of Was Rooney maar Nederlander Pieter Huistra is de ideale schoonzoon of Pieter Huistra is te beschaafd Xavi of Iniesta Strootman wordt de leider van PSV of Strootman is nu al de leider van PSV Vreemd dat van Persie bij Feyenoord als een probleemgeval werd gezien of Dat is niet vreemd Mooi als Otto Rehagel degradeert met Hertha BSC of Wat is daar mooi aan Verbeek moet zijn energie niet in de vierde man steken of Leuk die emotie over de vierde man Eriksen is te snel op een voetstuk geplaatst of Eriksen is nog jong die komt er wel Leuk Evert ten Napel terug bij Studio Sport afgelopen zondag of Wat is daar leuk aan Na Studio Voetbal zap ik naar Extra Time op de VRT of Dat doe ik niet Romario of Ronaldo Mooie revange voor Robben op de criticaters van Bayern München met zijn doelpunten tegen Engeland of Dat zijn twee verschillende werelden Blij dat Pieter Huisstra niet mijn schoonzoon is en te beschaafd kan niemand zijn. Bedankt weer, tong. |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Vreemd dat Fred Rutten nog niet ontslagen is of Dat is niet vreemd De coach van Chelsea is terecht ontslagen of Dat ontslag is onterecht Van Marwijk moet zijn systeem aanpassen zodat Huntelaar en van Persie samen kunnen spelen of Dat moet ie niet doen Belachelijk dat een coach een speler in de 92e minuut laat invallen of Dat is niet belachelijk De wederopstanding van VVV is te danken aan Lokhof of Dat heeft een andere reden Sparta wordt kampioen of FC Zwolle wordt kampioen Was Zlatan maar Nederlander of Was Rooney maar Nederlander Pieter Huistra is de ideale schoonzoon of Pieter Huistra is te beschaafd Xavi of Iniesta Strootman wordt de leider van PSV of Strootman is nu al de leider van PSV Vreemd dat van Persie bij Feyenoord als een probleemgeval werd gezien of Dat is niet vreemd Mooi als Otto Rehagel degradeert met Hertha BSC of Wat is daar mooi aan Verbeek moet zijn energie niet in de vierde man steken of Leuk die emotie over de vierde man Eriksen is te snel op een voetstuk geplaatst of Eriksen is nog jong die komt er wel Leuk Evert ten Napel terug bij Studio Sport afgelopen zondag of Wat is daar leuk aan Na Studio Voetbal zap ik naar Extra Time op de VRT of Dat doe ik niet Romario of Ronaldo Mooie revange voor Robben op de criticaters van Bayern München met zijn doelpunten tegen Engeland of Dat zijn twee verschillende werelden
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Vreemd dat Fred Rutten nog niet ontslagen is of Dat is niet vreemd De coach van Chelsea is terecht ontslagen of Dat ontslag is onterecht Van Marwijk moet zijn systeem aanpassen zodat Huntelaar en van Persie samen kunnen spelen of Dat moet ie niet doen Belachelijk dat een coach een speler in de 92e minuut laat invallen of Dat is niet belachelijk De wederopstanding van VVV is te danken aan Lokhof of Dat heeft een andere reden Sparta wordt kampioen of FC Zwolle wordt kampioen Was Zlatan maar Nederlander of Was Rooney maar Nederlander Pieter Huistra is de ideale schoonzoon of Pieter Huistra is te beschaafd Xavi of Iniesta Strootman wordt de leider van PSV of Strootman is nu al de leider van PSV Vreemd dat van Persie bij Feyenoord als een probleemgeval werd gezien of Dat is niet vreemd Mooi als Otto Rehagel degradeert met Hertha BSC of Wat is daar mooi aan Verbeek moet zijn energie niet in de vierde man steken of Leuk die emotie over de vierde man Eriksen is te snel op een voetstuk geplaatst of Eriksen is nog jong die komt er wel Leuk Evert ten Napel terug bij Studio Sport afgelopen zondag of Wat is daar leuk aan Na Studio Voetbal zap ik naar Extra Time op de VRT of Dat doe ik niet Romario of Ronaldo Mooie revange voor Robben op de criticaters van Bayern München met zijn doelpunten tegen Engeland of Dat zijn twee verschillende werelden __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Vreemd dat Fred Rutten nog niet ontslagen is of Dat is niet vreemd De coach van Chelsea is terecht ontslagen of Dat ontslag is onterecht Van Marwijk moet zijn systeem aanpassen of Dat moet ie niet doen Belachelijk dat een coach een speler in de 92e minuut laat invallen of Dat is niet belachelijk De wederopstanding van VVV is te danken aan Lokhoff of Dat heeft een andere reden Sparta wordt kampioen of FC Zwolle wordt kampioen Pieter Huistra is de ideale schoonzoon of Pieter Huistra is te beschaafd Xavi of Iniesta Vreemd dat van Persie bij Feyenoord als een probleemgeval werd gezien of Dat is niet vreemd Mooi als Otto Rehhagel degradeert met Hertha BSC of Wat is daar mooi aan Verbeek moet zijn energie niet in de vierde man steken of Leuk die emotie over de vierde man Eriksen is te snel op een voetstuk geplaatst of Eriksen is nog jong die komt er wel Leuk Evert ten Napel terug bij Studio Sport afgelopen zondag of Wat is daar leuk aan Na Studio Voetbal zap ik naar Extra Time op de VRT of Dat doe ik niet Romario of Ronaldo Mooie revange voor Robben op de criticaters van Bayern München met zijn doelpunten tegen Engeland of Dat zijn twee verschillende werelden |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Goeie keus van Roda JC om voor Brood te kiezen of Goeie keus van Brood om voor Roda JC te kiezen
Dom van Erwin Koeman om naar FC Eindhoven te gaan of Dat is niet dom Er is spraken van een Cocu-effect bij PSV of Dat is onzin Hans Kraaij Jr. maakte zich belachelijk met het uittrekken van zijn colbertje of Die actie was grappig Jan Mulder had gelijk, Messi is nu al de beste allertijden of Daar is het nog veel te vroeg voor Terecht dat men Messi steeds met Ronaldo vergelijkt of Dat is onterecht Ik begrijp de interesse voor Krul door Chelsea of Die interesse begrijp ik niet Sneijder is zijn plaats in het Nederlands elftal aan het verspelen of Dat is niet het geval Vreselijk wat Greuther Fürth overkwam in de beker of Wat overkwam de club dan Van Persie wordt een legendarische Gunner of Dat wordt ie niet 2 wedstrijden schorsing voor Bousatta is te weinig of Die straf is correct Het Nederlands elftal heeft een luxe-probleem in de aanval of Hadden we maar goede verdedigers Absurd dat McLaren Fer en Jhon op de bank zette tegen Schalke 04 of Een coach maakt nu eenmaal taktische keuzes Johan Cruijff in de Telegraaf of Wim van Hanegem in Het Algemeen Dagblad Schandalig dat Spanje alle schulden van de clubs gaat kwijtschelden of Dat moet ieder land voor zich weten Vertonghen wordt een wereldspeler of Dat zie ik niet gebeuren Advocaat zou de ideale nieuwe trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Robben is één van de beste spelers ter wereld of Dat is ie niet Dirk Kuijt eist terecht een basisplaats op bij Liverpool of Dirk Kuijt moet blij zijn dat ie bij Liverpool mag spelen
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Hup Holland!
|
Goeie keus van Roda JC om voor Brood te kiezen of Goeie keus van Brood om voor Roda JC te kiezen
Dom van Erwin Koeman om naar FC Eindhoven te gaan of Dat is niet dom Er is spraken van een Cocu-effect bij PSV of Dat is onzin Jan Mulder had gelijk, Messi is nu al de beste allertijden of Daar is het nog veel te vroeg voor Terecht dat men Messi steeds met Ronaldo vergelijkt of Dat is onterecht Ik begrijp de interesse voor Krul door Chelsea of Die interesse begrijp ik niet Sneijder is zijn plaats in het Nederlands elftal aan het verspelen of Dat is niet het geval Vreselijk wat Greuther Fürth overkwam in de beker of Wat overkwam de club dan Van Persie wordt een legendarische Gunner of Dat wordt ie niet 2 wedstrijden schorsing voor Bousatta is te weinig of Die straf is correct Het Nederlands elftal heeft een luxe-probleem in de aanval of Hadden we maar goede verdedigers of allebei? Absurd dat McLaren Fer en Jhon op de bank zette tegen Schalke 04 of Een coach maakt nu eenmaal taktische keuzes Schandalig dat Spanje alle schulden van de clubs gaat kwijtschelden of Dat moet ieder land voor zich weten Vertonghen wordt een wereldspeler of Dat zie ik niet gebeuren Advocaat zou de ideale nieuwe trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Robben is één van de beste spelers ter wereld of Dat is ie niet Dirk Kuijt eist terecht een basisplaats op bij Liverpool of Dirk Kuijt moet blij zijn dat ie bij Liverpool mag spelen |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Dom van Erwin Koeman om naar FC Eindhoven te gaan of Dat is niet dom Er is spraken van een Cocu-effect bij PSV of Dat is onzin Hans Kraaij Jr. maakte zich belachelijk met het uittrekken van zijn colbertje of Die actie was grappig Jan Mulder had gelijk, Messi is nu al de beste allertijden of Daar is het nog veel te vroeg voor Ik begrijp de interesse voor Krul door Chelsea of Die interesse begrijp ik niet Sneijder is zijn plaats in het Nederlands elftal aan het verspelen of Dat is niet het geval Vreselijk wat Greuther Fürth overkwam in de beker of Wat overkwam de club dan Van Persie wordt een legendarische Gunner of Dat wordt ie niet 2 wedstrijden schorsing voor Bousatta is te weinig of Die straf is correct Boussabon neem ik aan? Het Nederlands elftal heeft een luxe-probleem in de aanval of Hadden we maar goede verdedigers Absurd dat McLaren Fer en Jhon op de bank zette tegen Schalke 04 of Een coach maakt nu eenmaal taktische keuzes Schandalig dat Spanje alle schulden van de clubs gaat kwijtschelden of Dat moet ieder land voor zich weten Vertonghen wordt een wereldspeler of Dat zie ik niet gebeuren Advocaat zou de ideale nieuwe trainer voor PSV zijn of Dat is iemand anders Robben is één van de beste spelers ter wereld of Dat is ie niet Dirk Kuijt eist terecht een basisplaats op bij Liverpool of Dirk Kuijt moet blij zijn dat ie bij Liverpool mag spelen __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tong's voetbaldilemma-topic Seizoen 2011-2012.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|