![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Breng je stem uit op de beste 2 teams uit de beide poules. Maak wel onderscheid tussen plaats 1 en 2, en eventueel ook 3 en 4.
poule 7 Conundrum Sybrand Arcturus (Pyth) poule 8 Robin Dos37 Tjeuke PBateman Poule 7 Conundrum ![]() Sybrand ![]() Arcturus ![]() Poule 8 Robin ![]() Dos37 ![]() Tjeuke ![]() PBateman ![]() __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Poule8
Dos37, Deze twente reunie is niet voldoende voor een plaats in de volgende ronde; plaats 4 Tjeuke heeft de beste balans en As. Al is Kurany wel matiggg. Plaats 1 De strijd om plaats 2 is een lastige, maar Neymar Young en Sneijder zetten de veel te oude Palermo vaak vrij voor de goal. Robin plaats 3. 1 Tjeuke 2 PBateman __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Poule 7:
1. Sybrand Over de hele het beste team van de poule. 2. Conundrum Verdediging legt het af tegen de voorhoede van Sybrand 3. Acturus 2 vergelijkbare spitsen en Chiellini kan achterin alleen het geweld niet tegen houden. 4. PyTh Weinig team ![]() Poule 8:- __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Poule 7:
1. Sybrand Heeft echt een briljant team in elkaar gezet. Gaat hoge ogen gooien. 2. Arcturus Heeft net als Conundrum een matige verdediging, maar zijn aanval vind ik wat meer in balans. 3. Conundrum Zie Arcturus. Van Persie zal weinig aanvoer van 't middenveld krijgen en hoeft van Suarez ook weinig te verwachten. Luis zal er wel een paar in rammen, maar dat is niet genoeg. 4. Pyth Tsja ![]() Poule 8: 1. Tjeuke Beste van de 4, maar alsnog niet heel geweldig. Matige poule zeg. 2. Pbateman Matig team, wel goede balans, kan best gaan lopen. 3. Robin Prima spelers, balans is dan weer wat meer zoek 4. Dos37 Rosales N'Kufo Snap best dat je ze toffe spelers vindt, maar voor deze draft geen goede keuzes.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mjaa, ik had misschien wat minder schoppers op mijn middenveld moeten zetten, maar ik houd wel van Schots voetbal...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Weinig stemmen tot nu toe...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Poule 7:
1) Sybrand 2) Conundrum Poule 8: 1) Tjeuke 2) Robin __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Poule 7
1. Arcturus 2. Sybrand 3. Conundrum 4. ![]() Poule 8 1. Robin 2. Tjeuke 3. PBatman 4. Dos37 Laatst gewijzigd door Palmboom; 06-01-12 om 01:07 Reden: Robin zit helemaal niet in Poule 7. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Robin zit helemaal niet in Poule 7.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
poule 7
1: Sybrand 2: Arcturus Poule 8: 1. Tjeuke 2. Pbateman __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Poule 7:
1. Sybrand 2. Conundrum Poule 8: 1. Tjeuke 2. Robin |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Poule 8:
1. Tjeuke 2. Robin |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Poule 7
1.Conundrum 2.Sybrand 3.Arcturus Poule 8 1.Dos37 2.Robin 3.Tjeuke 4.PBateman |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Poule 7:
1. Sybrand 2. Conundrum Poule 8 1. Tjeuke 2. Dos37 __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Poule 7
1. Sybrand 2. Arcturus Poule 8 1. PBateman 2. Tjeuke |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Draft eindronde. Poule 7 en 8. Nu stemmen!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|