![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Na het idee van de http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/s...-2011-2-a.html leek het Isiolo en Hendril wel leuk om hetzelfde te proberen met de Eredivisie. Het gaat om het selecteren 11 spelers van 11 verschillende teams. Na speelronde 8, 17 en 25 kan er 1 speler worden vervangen.
Omdat dit een Ajax-forum is, kiezen we voor een 4-3-3 systeem ![]() Kortom het team bestaat uit: - 3 aanvallers - 3 middenvelders - 4 verdedigers - 1 keeper. Je kan op verschillende punten scoren en punten verspelen: Score per positie: Aanvaller : 3 pnt per doelpunt Middenvelder: 4 pnt per doelpunt Verdediger: 5 pnt per doelpunt (incl. keeper) Verdediger: -1 per doelpunt tegen (incl. keeper) Keeper: 3 pnt voor de "0" Score voor alle spelers: 3 punten per gewonnen wedstrijd 1 punt voor een gelijkspel 2 punten per assist -1 per geel -5 per rood -2 per verloren wedstrijd. Deelname vóór 13 augustus! Deadline is 12 augustus om 23.59 Inleveren per DM ![]() Succes! Laatst gewijzigd door Hendril; 03-08-11 om 21:45 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Met punten voor assists is altijd goed. Ik denk er even over na
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Voor assists duidelijk Tadic
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hoe zit het met transfers die na 12 augustus plaats vinden?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die kan je na ronde 8 veranderen.
Als je pas op 31 augustus begint mis je al 4 rondes... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ja snap ik. Wel kut als je dan 3 spelers hebt die worden verkocht.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
Laatst gewijzigd door Conundrum; 30-07-11 om 13:27 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Een leuk idee! Welke bron gebruik je voor assists, de gegevens van VI?
En waarom trouwens pas de tweede week als deadline? Scores van ronde 1 tellen dan dus sowieso niet mee begrijp ik? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Dan heeft iedereen de kans om een team op te stellen. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Okee, logisch. In elk geval een leuk spel.
Mag je ook nog 7 reserves kiezen die kunnen invallen als je basisspeler niet meedoet of wordt dat organisatorisch gezien iets te veel van het goede? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Elke week verschillende spelers gebruiken is wel veel werk om bij te houden. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
En wie zegt wat een middenvelder is of een verdediger?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mooi, im in.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Seizoensgids Vi is trouwens een prima bron voor je team
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hendril.
![]() __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik ga mee doen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ja, ik doe mee!
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik doe mee.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Leuk de belangstelling
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hup Holland!
|
Lijkt me leuk. Ik doe ook mee.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Krijgen verdedigers en keepers ook nog punten voor de nul?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Leuk, ook maar eens meedoen.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
, maar zie ook dat we de gelijkspel zijn vergeten op te nemen.... ![]() PM Hendril wel ff
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
super Hendril
Is daar niet iets voor te maken wat de PC zelf berekend ? anders lijkt het me veel werk. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik ga ook meedoen
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 | |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Waar lever je je team in?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Done.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Het gaat er voor de punten die je krijgt toch gewoon om dat je 4 verdedigers hebt, dat kunnen ook prima 4 backs zijn omdat de opstelling zelf niet echt uitmaakt?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
OP niet goed gelezen ,dat jullie het samen doen.
maakt het al wat makkelijker Succes , ga van het weekend ook maar een team maken. Edit : nog een vraag met het oog op naderende transfers , gaat pakweg je keeper weg binnen speelronde 0 t/m 8 dan heb je gewoon pech neem ik aan ? __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Leuk
![]() Deze ronde telt dus nog niet mee? |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat klopt.
Inmiddels 4 teams binnen. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kan je de namen even neerzetten van de mensen van wie je een pm hebt gehad. Weet ik zeker dat het goed is aangekomen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
![]() Zappie, Gordon Shumway, vinnie06 en Superheld __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#40 |
Ik heb helemaal nog geen pm gestuurd.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Het is duidelijk vrijdagmiddag
![]() Wel het team van Dagglala en nog niet van Zappie __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Voor de wedstrijden van de 2e ronde komen uiteraard het team van hendril en isiolo hier te staan zodat jullie weten dat wij niet stiekem nog snel veranderen.
Alle andere teams blijven geheim, tenzij je hem zelf online gooit. __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hoe bepaal ik of een linksbuiten zoals bijvoorbeeld Dszudszak dat was een middenvelder of een aanvaller is?
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik was al zo buitengewoon slim om die vraag te stellen, Clough. Het antwoord staat bij post 14.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik zag het. Dit was er eentje in het kader van "eerst kijken, dan zeiken".
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Maakt niet uit, die fout maak ik ook altijd als ik denk dat Paul Hart werkloos is.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Beetje jammer, dacht dat we gewoon vanaf speelronde 1 zouden beginnen. Mag ik als een van m'n spelers een transfer maakt de komende week nog wat aanpassen?
Overigens ben ik er wel voorstander van om dan ook gewoon alle teams openbaar te maken. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Je kan je team nog aanpassen tot de deadline van 12 augustus om 23.59
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Kut dat deze ronde niet meetelt, heb echt prima gescoord volgens mij.
Wel kut dat ik voor Vorm meteen een nieuwe keeper moet gaan uitzoeken. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Verdediger krijgt geen punten voor de 0? Die komen dan toch vrij vaak in de min gok ik. Anyway, zal mijn team maar eens in elkaar prutsen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV Voetbal League: vi-league 2.0
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |