![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Dus ik mag niemand wisselen
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje jammer dat je je team niet aan mag passen als een speler wordt verkocht.
Hoe zit het trouwens met de puntentelling als een speler naar een club vertrekt waar je al een speler van hebt? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#203 | ||
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|||
|
|
|
|
|
#204 |
|
Spoiler
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Geen knappe kerels op het forum.
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
sweet
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Prima start.
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Wordt veel wisselen in de volgende transferperiode ben ik bang
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
|
|
|
#210 |
|
E.G. Del Wonk 11
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Egbert
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
![]() Maar goed dat er nu in ieder geval een vaste lijn in wordt getrokken __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#214 |
|
Lekker in de subtop.
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Op een aantal punten erg ongelukkig deze speelronde. Voetbal is een sport met variantie - erg goede spelers kunnen tegenvallen en matige spelers kunnen boven zichzelf uitstijgen. Heb je bovendien nog te maken met variabelen als scheidsrechter en trainer.
Egbert |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
Breuer fokt me op, die gaat me nog wat punten kosten.
2 spelers hebben niet gespeeld, dus het is weer feest. Maar iemand moet de laatste zijn.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Waarom in GODSNAAM heb je Breuer gekozen
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Even over de transfers wel of niet....
Er is dit seizoen 3x de mogelijkheid om je team aan te passen. Zoals nu is besproken is dit 1 speler maximaal per ronde. Deze regel zal zo aangepast worden dat je ineens 3x mag wisselen. Echter dan kan je niet meer wisselen in de andere 2 transfer periodes. We hebben de lijn getrokken door niet meer te wisselen tot na speelronde 8. Anders is het redelijke competitie vervalsing voor deelnemers met bankzitters in het team. Verder zijn spelers zoals Matavz, Fer nog altijd transfer gevoelig en zijn er deelnemers die het risico hebben genomen. __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Ik weet het niettttt
![]()
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#221 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Nieuw team:
Velthuizen Douglas Vlaar Moisander Wuytens Schone Quansah Toornstra Mertens Matavz Sulejmani __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Wat een treurige start.
Ik vind het ook maar raar dat je minpunten krijgt voor tegengoals, maar geen punten voor als een verdediger de nul houdt... Hopelijk ligt Chadli er ook niet zo lang uit... __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#225 | |
||
|
|
|
|
|
#226 |
|
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|