|
|
#101 |
|
Heb echt 10 minuten geleden nog een mail met antwoorden gestuurd, blijkt het dat dinsdag al om 20:00 afgelopen is
Niet dat ik veel wist, maar toch.Overigens de 2de keer in een paar dagen dat ik een topic net te laat weet te vinden. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Snel even de antwoorden bekeken. Als ik mezelf een half punt geef voor mijn "Iets met FC Amsterdam maar dan moet er nog iets tussen dus geef me maar een half punt" kom ik uit op 8.5 punten. Wat een belachelijke vragen waren dit
![]() Edit: Maar het initiatief wordt gewaardeerd
Laatst gewijzigd door Juk; 05-07-11 om 20:29 __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Ja iets eerder gestopt aangezien er toch weinig animo was.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Zo erg viel het toch ook niet tegen? Of had je honderden inschrijvingen verwacht?
Ik vond het wel leuk. In ieder geval bedankt. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
#106 |
|
De volgende keer zet ik wel een krat bier als hoofdprijs : Moet je dan eens zien hoeveel inschrijvingen er zijn .
Wel Grolsch bier uiteraard en niet van dat Westerse Amstel of zo .. Niet alles wat uit het Westen komt is goed . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Dan doe ik de volgende keer maar niet mee, wat moet ik nu weer met een krat Grolsch.
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Vol inleveren voor statiegeld.
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Ik wil het de volgende keer echt best gaan doen . Moet alleen het adres weten van diegene die wint en kan het zo opsturen . Doe ik niet elke keer , maar 1 keer vind ik echt wel leuk om te doen . Nou, deze kan in" Schoen opeten ' . Ben best wel in voor een geintje .. Jullie mogen mij hierop aanspreken en ik zal mijn woord houden . Bij deze .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Marioow, het spijt me oprecht dat ik de antwoorden niet nog een keer gestuurd heb nadat de eerste PM fout ging....
Niet dat ik hoog was geëindigd, maar toch...
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ach, ik wist dat ik weinig punten zou halen. Maar vond het opzich geen schande, heb niks gezien van afgelopen seizoen
Alleen wat op het internet gevolgd (maar wel alles van Ajax gezien) Zo leer je nog eens wat bij __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Vond het ook gewoon een leuke quiz. Redelijk aan de moeilijke kant, maar dat maakt quizen ook leuk. Bijna de helft van het aantal punten doe ik het voor
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Mooie plaats in de middenmoot, daar doe ik het voor.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Had zelf het idee dat het niet eens zo heel moeilijk was, maar is lastig inschatten natuurlijk. Het had echter op alle terreinen nog lastiger gekund.
Het waren in ieder geval over het algemeen nog geen NK-vragen. En dat alle competities zo ongeveer behandeld werden past wel bij Wij Zijn Voetbal in alle facetten toch? ![]() Ik vind het best een mooi deelnemersaantal, zeker voor een quiz zonder prijzen. En mooie winnaars hoor, TR en Rellende Rotscholier! Van harte mannen! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Niet zo moeilijk? Nee, voor een lopende voetbalencyclopedie als jij niet nee
.Maar bedankt voor het opstellen van de vragen natuurlijk. Was lekker gevarieerd. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Nou ja, een groot deel van deze vragen komt ook langs in quizjes bij clubs hier in de regio op zich. Dus vandaar dat ik dacht dat het wel redelijk speelbaar was.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ten eerste waren er redelijk wat niet-Eredivisie vragen, terwijl de meeste mensen hier vooral de Eredivisie fanatiek volgen. En ten tweede is MM een voetbalbraniac.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Seizoens terugblik quiz
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|