![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het overlijden van Coen Moulijn doet me verdriet of Zijn overlijden doet me niet veel
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd 3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of Die moeten ze zien te behouden voor Ajax De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het overlijden van Coen Moulijn doet me verdriet of Zijn overlijden doet me niet veel
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd 3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of Die moeten ze zien te behouden voor Ajax De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd 3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of Die moeten ze zien te behouden voor Ajax De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kick, altijd leuk om dit de reacties te lezen..
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hup Holland!
|
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd 3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of Die moeten ze zien te behouden voor Ajax De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in Europa Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd 3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of Die moeten ze zien te behouden voor Ajax De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd 3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of Die moeten ze zien te behouden voor Ajax De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd 3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of [B]Die moeten ze zien te behouden voor Ajax[/B ]De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Schop.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij Nederlandse clubs hebben mooi geloot in Europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg Willem II is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd 3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of Die moeten ze zien te behouden voor Ajax De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen Laatst gewijzigd door Beschouw; 12-01-11 om 17:13 |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fijn dat tong het hier ook doet.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Whehe, al die conservatievellingen hier. Iedereen heeft "voetbalschoenen horen zwart te zijn"
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd 3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of Die moeten ze zien te behouden voor Ajax De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd 3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of Die moeten ze zien te behouden voor Ajax De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen __________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Leo Beenhakker kreeg terecht geen contractverlenging of Leo Beenhakker kreeg onterecht geen contractverlening
Martin van Geel is de ideale opvolger van Beenhakker of Dat is iemand anders Als Mario Been verstandig is verlaat ie het zinkende schip of Een kapitein verlaat als laatste het zinkende schip Ryan Babel is mislukt bij Liverpool of Hij heeft het goed gedaan bij Liverpool Leuk dat Gullit weer een club gaat trainen of Wat is daar leuk aan Leuk dat Frank de Boer Cruijff en van Gaal wil laten verzoenen of Laat ze elkaar maar bekritiseren Alex Ferguson of Arsene Wenger Champions League of Het oude knock-out systeem Het huidige Barcelona wordt te veel opgehemeld of Ze verdienen al de lofuitingen Vreemd dat Eriksen niet naar AC Milan wil of Verstandig besluit van deze jonge voetballer Seedorf gaat een top-coach worden of Dennis Bergkamp gaat een top-coach worden Met Kenny Dahlglish heeft liverpool de juiste beslissing genomen of Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst Vreemd dat Amsterdam nog maar één profclub heeft en Rotterdam drie of Dat is niet vreemd In het buitenland vinden ze Cruijff ook bij Maradona en Pelé horen of Dat is Nederlands chauvinisme Engeland presteert op grote toernooien altijd slecht omdat ze geen winterstop hebben of Omdat ze te veel buitenlanders in hun competitie hebben Ronaldo scoorde als voetballer een 9 toen ie een 8 werd schreven ze hem onterecht af of Ronaldo werd terecht al vroeg afgeschreven Jan van Beveren wordt door de vorige generatie nog steeds terecht gezien als beste Nederlandse doelman of Edwin van der Sar is de beste Nederlandse doelman ooit Jammer dat het beker-voetbal niet meer op een openbaar net is te zien of Ik zit niet te wachten op Sparta Nijkerk-RKC AZ en Twente hebben zich definitief gevoegd bij de traditionele top 3 of Dat kunnen we pas over een paar jaar zeggen Kom er maar in beschouw ![]()
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Leo Beenhakker kreeg terecht geen contractverlenging of Leo Beenhakker kreeg onterecht geen contractverlenging
Martin van Geel is de ideale opvolger van Beenhakker of Dat is iemand anders Als Mario Been verstandig is verlaat ie het zinkende schip of Een kapitein verlaat als laatste het zinkende schip Ryan Babel is mislukt bij Liverpool of Hij heeft het goed gedaan bij Liverpool Leuk dat Gullit weer een club gaat trainen of Wat is daar leuk aan Leuk dat Frank de Boer Cruijff en Van Gaal wil laten verzoenen of Laat ze elkaar maar bekritiseren Alex Ferguson of Arsene Wenger Champions League of Het oude knock-out systeem Het huidige Barcelona wordt te veel opgehemeld of Ze verdienen al de lofuitingen Vreemd dat Eriksen niet naar AC Milan wil of Verstandig besluit van deze jonge voetballer Seedorf gaat een top-coach worden of Dennis Bergkamp gaat een top-coach worden Met Kenny Dalglish heeft Liverpool de juiste beslissing genomen of Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst Vreemd dat Amsterdam nog maar één profclub heeft en Rotterdam drie of Dat is niet vreemd In het buitenland vinden ze Cruijff ook bij Maradona en Pelé horen of Dat is Nederlands chauvinisme Engeland presteert op grote toernooien altijd slecht omdat ze geen winterstop hebben of Omdat ze te veel buitenlanders in hun competitie hebben Ronaldo scoorde als voetballer een 9 toen ie een 8 werd schreven ze hem onterecht af of Ronaldo werd terecht al vroeg afgeschreven wat? Jan van Beveren wordt door de vorige generatie nog steeds terecht gezien als beste Nederlandse doelman of Edwin van der Sar is de beste Nederlandse doelman ooit Jammer dat het beker-voetbal niet meer op een openbaar net is te zien of Ik zit niet te wachten op Sparta Nijkerk-RKC AZ en Twente hebben zich definitief gevoegd bij de traditionele top 3 of Dat kunnen we pas over een paar jaar zeggen |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Leo Beenhakker kreeg terecht geen contractverlenging of Leo Beenhakker kreeg onterecht geen contractverlening
Martin van Geel is de ideale opvolger van Beenhakker of Dat is iemand anders Als Mario Been verstandig is verlaat ie het zinkende schip of Een kapitein verlaat als laatste het zinkende schip Ryan Babel is mislukt bij Liverpool of Hij heeft het goed gedaan bij Liverpool Leuk dat Gullit weer een club gaat trainen of Wat is daar leuk aan Leuk dat Frank de Boer Cruijff en van Gaal wil laten verzoenen of Laat ze elkaar maar bekritiseren Alex Ferguson of Arsene Wenger Champions League of Het oude knock-out systeem Het huidige Barcelona wordt te veel opgehemeld of Ze verdienen al de lofuitingen Vreemd dat Eriksen niet naar AC Milan wil of Verstandig besluit van deze jonge voetballer Seedorf gaat een top-coach worden of Dennis Bergkamp gaat een top-coach worden Met Kenny Dahlglish heeft liverpool de juiste beslissing genomen of Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst Vreemd dat Amsterdam nog maar één profclub heeft en Rotterdam drie of Dat is niet vreemd In het buitenland vinden ze Cruijff ook bij Maradona en Pelé horen of Dat is Nederlands chauvinisme Engeland presteert op grote toernooien altijd slecht omdat ze geen winterstop hebben of Omdat ze te veel buitenlanders in hun competitie hebben Ronaldo scoorde als voetballer een 9 toen ie een 8 werd schreven ze hem onterecht af of Ronaldo werd terecht al vroeg afgeschreven Jan van Beveren wordt door de vorige generatie nog steeds terecht gezien als beste Nederlandse doelman of Edwin van der Sar is de beste Nederlandse doelman ooit Jammer dat het beker-voetbal niet meer op een openbaar net is te zien of Ik zit niet te wachten op Sparta Nijkerk-RKC AZ en Twente hebben zich definitief gevoegd bij de traditionele top 3 of Dat kunnen we pas over een paar jaar zeggen Toch een opmerking: Been zakt bij Feyenoord toch een beetje door het ijs. Hij heeft de beschikking over een leuk ploegje met veel talent maar kan beter presteren. Als hij Feyenoord zo in zijn hart heeft zitten zoals hij vaak zegt, kan hij beter de pijp aan Maarten geven, want een ander doet het wellicht veel beter. En voor Ferguson heb ik ook veel waardering. Zeker om wat hij zegt op de DVD van 'Looking for Eric' |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Martin van Geel is de ideale opvolger van Beenhakker of Dat is iemand anders Als Mario Been verstandig is verlaat ie het zinkende schip of Een kapitein verlaat als laatste het zinkende schip Ryan Babel is mislukt bij Liverpool of Hij heeft het goed gedaan bij Liverpool Leuk dat Gullit weer een club gaat trainen of Wat is daar leuk aan Leuk dat Frank de Boer Cruijff en Van Gaal wil laten verzoenen of Laat ze elkaar maar bekritiseren Arsene Wenger Champions League of Het oude knock-out systeem Het huidige Barcelona wordt te veel opgehemeld of Ze verdienen al de lofuitingen Seedorf gaat een top-coach worden of Dennis Bergkamp gaat een top-coach worden Met Kenny Dalglish heeft liverpool de juiste beslissing genomen of Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst Vreemd dat Amsterdam nog maar één profclub heeft en Rotterdam drie of Dat is niet vreemd In het buitenland vinden ze Cruijff ook bij Maradona en Pelé horen of Dat is Nederlands chauvinisme Engeland presteert op grote toernooien altijd slecht omdat ze geen winterstop hebben of Omdat ze te veel buitenlanders in hun competitie hebben Ronaldo scoorde als voetballer een 9 toen ie een 8 werd schreven ze hem onterecht af of Ronaldo werd terecht al vroeg afgeschreven Jan van Beveren wordt door de vorige generatie nog steeds terecht gezien als beste Nederlandse doelman of Edwin van der Sar is de beste Nederlandse doelman ooit Jammer dat het beker-voetbal niet meer op een openbaar net is te zien of Ik zit niet te wachten op Sparta Nijkerk-RKC AZ en Twente hebben zich definitief gevoegd bij de traditionele top 3 of Dat kunnen we pas over een paar jaar zeggen __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Martin van Geel is de ideale opvolger van Beenhakker of Dat is iemand anders Als Mario Been verstandig is verlaat ie het zinkende schip of Een kapitein verlaat als laatste het zinkende schip Ryan Babel is mislukt bij Liverpool of Hij heeft het goed gedaan bij Liverpool Leuk dat Gullit weer een club gaat trainen of Wat is daar leuk aan Leuk dat Frank de Boer Cruijff en van Gaal wil laten verzoenen of Laat ze elkaar maar bekritiseren Alex Ferguson of Arsene Wenger Champions League of Het oude knock-out systeem Het huidige Barcelona wordt te veel opgehemeld of Ze verdienen al de lofuitingen Vreemd dat Eriksen niet naar AC Milan wil of Verstandig besluit van deze jonge voetballer Vreemd dat Amsterdam nog maar één profclub heeft en Rotterdam drie of Dat is niet vreemd In het buitenland vinden ze Cruijff ook bij Maradona en Pelé horen of Dat is Nederlands chauvinisme Engeland presteert op grote toernooien altijd slecht omdat ze geen winterstop hebben of Omdat ze te veel buitenlanders in hun competitie hebben Ronaldo scoorde als voetballer een 9 toen ie een 8 werd schreven ze hem onterecht af of Ronaldo werd terecht al vroeg afgeschreven Jan van Beveren wordt door de vorige generatie nog steeds terecht gezien als beste Nederlandse doelman of Edwin van der Sar is de beste Nederlandse doelman ooit Jammer dat het beker-voetbal niet meer op een openbaar net is te zien of Ik zit niet te wachten op Sparta Nijkerk-RKC AZ en Twente hebben zich definitief gevoegd bij de traditionele top 3 of Dat kunnen we pas over een paar jaar zeggen |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hup Holland!
|
Martin van Geel is de ideale opvolger van Beenhakker of Dat is iemand anders Als Mario Been verstandig is verlaat ie het zinkende schip of Een kapitein verlaat als laatste het zinkende schip Ryan Babel is mislukt bij Liverpool of Hij heeft het goed gedaan bij Liverpool Leuk dat Gullit weer een club gaat trainen of Wat is daar leuk aan Leuk dat Frank de Boer Cruijff en van Gaal wil laten verzoenen of Laat ze elkaar maar bekritiseren Champions League of Het oude knock-out systeem Het huidige Barcelona wordt te veel opgehemeld of Ze verdienen al de lofuitingen Vreemd dat Eriksen niet naar AC Milan wil of Verstandig besluit van deze jonge voetballer Met Kenny Dahlglish heeft liverpool de juiste beslissing genomen of Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst Vreemd dat Amsterdam nog maar één profclub heeft en Rotterdam drie of Dat is niet vreemd In het buitenland vinden ze Cruijff ook bij Maradona en Pelé horen of Dat is Nederlands chauvinisme Engeland presteert op grote toernooien altijd slecht omdat ze geen winterstop hebben of Omdat ze te veel buitenlanders in hun competitie hebben Ronaldo scoorde als voetballer een 9 toen ie een 8 werd schreven ze hem onterecht af of Ronaldo werd terecht al vroeg afgeschreven Jan van Beveren wordt door de vorige generatie nog steeds terecht gezien als beste Nederlandse doelman of Edwin van der Sar is de beste Nederlandse doelman ooit Jammer dat het beker-voetbal niet meer op een openbaar net is te zien of Ik zit niet te wachten op Sparta Nijkerk-RKC AZ en Twente hebben zich definitief gevoegd bij de traditionele top 3 of Dat kunnen we pas over een paar jaar zeggen |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Martin van Geel is de ideale opvolger van Beenhakker of Dat is iemand anders Als Mario Been verstandig is verlaat ie het zinkende schip of Een kapitein verlaat als laatste het zinkende schip Ryan Babel is mislukt bij Liverpool of Hij heeft het goed gedaan bij Liverpool Leuk dat Gullit weer een club gaat trainen of Wat is daar leuk aan Leuk dat Frank de Boer Cruijff en van Gaal wil laten verzoenen of Laat ze elkaar maar bekritiseren Alex Ferguson of Arsene Wenger Champions League of Het oude knock-out systeem Het huidige Barcelona wordt te veel opgehemeld of Ze verdienen al de lofuitingen Vreemd dat Eriksen niet naar AC Milan wil of Verstandig besluit van deze jonge voetballer Seedorf gaat een top-coach worden of Dennis Bergkamp gaat een top-coach worden Met Kenny Dahlglish heeft liverpool de juiste beslissing genomen of Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst Vreemd dat Amsterdam nog maar één profclub heeft en Rotterdam drie of Dat is niet vreemd In het buitenland vinden ze Cruijff ook bij Maradona en Pelé horen of Dat is Nederlands chauvinisme Engeland presteert op grote toernooien altijd slecht omdat ze geen winterstop hebben of Omdat ze te veel buitenlanders in hun competitie hebben Ronaldo scoorde als voetballer een 9 toen ie een 8 werd schreven ze hem onterecht af of Ronaldo werd terecht al vroeg afgeschreven Jan van Beveren wordt door de vorige generatie nog steeds terecht gezien als beste Nederlandse doelman of Edwin van der Sar is de beste Nederlandse doelman ooit Jammer dat het beker-voetbal niet meer op een openbaar net is te zien of Ik zit niet te wachten op Sparta Nijkerk-RKC - ik heb hét AZ en Twente heeft zich definitief gevoegd bij de traditionele top 3 of Dat kunnen we pas over een paar jaar zeggen |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Martin van Geel is de ideale opvolger van Beenhakker of Dat is iemand anders Als Mario Been verstandig is verlaat ie het zinkende schip of Een kapitein verlaat als laatste het zinkende schip Ryan Babel is mislukt bij Liverpool of Hij heeft het goed gedaan bij Liverpool Leuk dat Gullit weer een club gaat trainen of Wat is daar leuk aan Leuk dat Frank de Boer Cruijff en van Gaal wil laten verzoenen of Laat ze elkaar maar bekritiseren Alex Ferguson of Arsene Wenger Champions League of Het oude knock-out systeem Het huidige Barcelona wordt te veel opgehemeld of Ze verdienen al de lofuitingen Vreemd dat Eriksen niet naar AC Milan wil of Verstandig besluit van deze jonge voetballer Seedorf gaat een top-coach worden of Dennis Bergkamp gaat een top-coach worden Met Kenny Dahlglish heeft liverpool de juiste beslissing genomen of Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst Vreemd dat Amsterdam nog maar één profclub heeft en Rotterdam drie of Dat is niet vreemd In het buitenland vinden ze Cruijff ook bij Maradona en Pelé horen of Dat is Nederlands chauvinisme Engeland presteert op grote toernooien altijd slecht omdat ze geen winterstop hebben of Omdat ze te veel buitenlanders in hun competitie hebben Ronaldo scoorde als voetballer een 9 toen ie een 8 werd schreven ze hem onterecht af of Ronaldo werd terecht al vroeg afgeschreven Jan van Beveren wordt door de vorige generatie nog steeds terecht gezien als beste Nederlandse doelman of Edwin van der Sar is de beste Nederlandse doelman ooit Jammer dat het beker-voetbal niet meer op een openbaar net is te zien of Ik zit niet te wachten op Sparta Nijkerk-RKC AZ en Twente hebben zich definitief gevoegd bij de traditionele top 3 of Dat kunnen we pas over een paar jaar zeggen
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Martin van Geel is de ideale opvolger van Beenhakker of Dat is iemand anders Als Mario Been verstandig is verlaat ie het zinkende schip of Een kapitein verlaat als laatste het zinkende schip Ryan Babel is mislukt bij Liverpool of Hij heeft het goed gedaan bij Liverpool Leuk dat Gullit weer een club gaat trainen of Wat is daar leuk aan Leuk dat Frank de Boer Cruijff en van Gaal wil laten verzoenen of Laat ze elkaar maar bekritiseren Alex Ferguson of Arsene Wenger Champions League of Het oude knock-out systeem Het huidige Barcelona wordt te veel opgehemeld of Ze verdienen al de lofuitingen Vreemd dat Eriksen niet naar AC Milan wil of Verstandig besluit van deze jonge voetballer Seedorf gaat een top-coach worden of Dennis Bergkamp gaat een top-coach worden Met Kenny Dahlglish heeft liverpool de juiste beslissing genomen of Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst Vreemd dat Amsterdam nog maar één profclub heeft en Rotterdam drie of Dat is niet vreemd In het buitenland vinden ze Cruijff ook bij Maradona en Pelé horen of Dat is Nederlands chauvinisme Engeland presteert op grote toernooien altijd slecht omdat ze geen winterstop hebben of Omdat ze te veel buitenlanders in hun competitie hebben Ronaldo scoorde als voetballer een 9 toen ie een 8 werd schreven ze hem onterecht af of Ronaldo werd terecht al vroeg afgeschreven Jan van Beveren wordt door de vorige generatie nog steeds terecht gezien als beste Nederlandse doelman of Edwin van der Sar is de beste Nederlandse doelman ooit Jammer dat het beker-voetbal niet meer op een openbaar net is te zien of Ik zit niet te wachten op Sparta Nijkerk-RKC AZ en Twente hebben zich definitief gevoegd bij de traditionele top 3 of Dat kunnen we pas over een paar jaar zeggen |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jammer dat van Nistelrooij niet naar Real Madrid mocht of Dat heeft hem een afgang bespaard
Respect voor de carriere van Mark van Bommel of Waarom moet ik daar respect voor hebben Het succes van FC Groningen is te danken aan Pieter Huistra of Dat ligt aan de sterke selectie Mooi dat Dennis Bergkamp assistent wordt van Frank de Boer of Wat is daar mooi aan Benieuwd welke club Marco van Basten gaat trainen of Daar ben ik niet benieuwd naar Henk ten Cate is de opvolger van Aad de Mos als ontslagen trainer of Aad de Mos blijft daarin de meester Verhoek wordt de volgende debutant in Oranje of Dat wordt iemand anders Zonder Ruiz kan FC Twente geen kampioen worden of Dat is overdreven Mooi Suarez bij Liverpool of Ik had hem liever bij een andere club gezien Dit Barcelona gaat alle records verbreken of Voor die conlusie is het te vroeg Over 10 jaar spreekt men over Pelé, Cruijff, Maradona en Messi of Dat zie ik niet gebeuren Gert Jan Verbeek is een hork of Gert Jan Verbeek heeft humor Vreemd dat Dries Mertens eerst niet was geselecteerd voor de rode duivels of Dat is niet vreemd Belachelijk dat Dost niet naar Ajax mocht van Heerenveen of Dat is niet belachelijk Van Gaal gaat bij Bayern zijn hand overspelen of Dat zie ik niet gebeuren AC Milan of Inter Milaan Been heeft terecht van Hanegem niet toegelaten in zijn trainersstaf of Dat is niet terecht ADO heeft de overwinning bij PSV gestolen of Dat had PSV aan zichzelf te danken Belachelijk dat Gullit in Tsjetsenië gaat trainen if Dat is niet belachelijk
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Leuk Tong!
Jammer dat van Nistelrooij niet naar Real Madrid mocht of Dat heeft hem een afgang bespaard Respect voor de carriere van Mark van Bommel of Waarom moet ik daar respect voor hebben Het succes van FC Groningen is te danken aan Pieter Huistra of Dat ligt aan de sterke selectie Mooi dat Dennis Bergkamp assistent wordt van Frank de Boer of Wat is daar mooi aan Benieuwd welke club Marco van Basten gaat trainen of Daar ben ik niet benieuwd naar Henk ten Cate is de opvolger van Aad de Mos als ontslagen trainer of Aad de Mos blijft daarin de meester Verhoek wordt de volgende debutant in Oranje of Dat wordt iemand anders Zonder Ruiz kan FC Twente geen kampioen worden of Dat is overdreven Mooi Suarez bij Liverpool of Ik had hem liever bij een andere club gezien Dit Barcelona gaat alle records verbreken of Voor die conlusie is het te vroeg Over 10 jaar spreekt men over Pelé, Cruijff, Maradona en Messi of Dat zie ik niet gebeuren Gert Jan Verbeek is een hork of Gert Jan Verbeek heeft humor Vreemd dat Dries Mertens eerst niet was geselecteerd voor de rode duivels of Dat is niet vreemd Belachelijk dat Dost niet naar Ajax mocht van Heerenveen of Dat is niet belachelijk Van Gaal gaat bij Bayern zijn hand overspelen of Dat zie ik niet gebeuren AC Milan of Inter Milaan Been heeft terecht van Hanegem niet toegelaten in zijn trainersstaf of Dat is niet terecht ADO heeft de overwinning bij PSV gestolen of Dat had PSV aan zichzelf te danken Belachelijk dat Gullit in Tsjetsenië gaat trainen if Dat is niet belachelijk |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Respect voor de carriere van Mark van Bommel of Waarom moet ik daar respect voor hebben Het succes van FC Groningen is te danken aan Pieter Huistra of Dat ligt aan de sterke selectie Mooi dat Dennis Bergkamp assistent wordt van Frank de Boer of Wat is daar mooi aan Benieuwd welke club Marco van Basten gaat trainen of Daar ben ik niet benieuwd naar Henk ten Cate is de opvolger van Aad de Mos als ontslagen trainer of Aad de Mos blijft daarin de meester Verhoek wordt de volgende debutant in Oranje of Dat wordt iemand anders Zonder Ruiz kan FC Twente geen kampioen worden of Dat is overdreven Mooi Suarez bij Liverpool of Ik had hem liever bij een andere club gezien Dit Barcelona gaat alle records verbreken of Voor die conlusie is het te vroeg Over 10 jaar spreekt men over Pelé, Cruijff, Maradona en Messi of Dat zie ik niet gebeuren Gert Jan Verbeek is een hork of Gert Jan Verbeek heeft humor Vreemd dat Dries Mertens eerst niet was geselecteerd voor de rode duivels of Dat is niet vreemd Belachelijk dat Dost niet naar Ajax mocht van Heerenveen of Dat is niet belachelijk Van Gaal gaat bij Bayern zijn hand overspelen of Dat zie ik niet gebeuren AC Milan of Internazionale Been heeft terecht van Hanegem niet toegelaten in zijn trainersstaf of Dat is niet terecht ADO heeft de overwinning bij PSV gestolen of Dat had PSV aan zichzelf te danken Belachelijk dat Gullit in Tsjetsenië gaat trainen if Dat is niet belachelijk |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jammer dat van Nistelrooij niet naar Real Madrid mocht of Dat heeft hem een afgang bespaard
Respect voor de carriere van Mark van Bommel of Waarom moet ik daar respect voor hebben Het succes van FC Groningen is te danken aan Pieter Huistra of Dat ligt aan de sterke selectie Mooi dat Dennis Bergkamp assistent wordt van Frank de Boer of Wat is daar mooi aan Benieuwd welke club Marco van Basten gaat trainen of Daar ben ik niet benieuwd naar Henk ten Cate is de opvolger van Aad de Mos als ontslagen trainer of Aad de Mos blijft daarin de meester Verhoek wordt de volgende debutant in Oranje of Dat wordt iemand anders Zonder Ruiz kan FC Twente geen kampioen worden of Dat is overdreven Mooi Suarez bij Liverpool of Ik had hem liever bij een andere club gezien Dit Barcelona gaat alle records verbreken of Voor die conlusie is het te vroeg Over 10 jaar spreekt men over Pelé, Cruijff, Maradona en Messi of Dat zie ik niet gebeuren Gert Jan Verbeek is een hork of Gert Jan Verbeek heeft humor Vreemd dat Dries Mertens eerst niet was geselecteerd voor de rode duivels of Dat is niet vreemd Belachelijk dat Dost niet naar Ajax mocht van Heerenveen of Dat is niet belachelijk Van Gaal gaat bij Bayern zijn hand overspelen of Dat zie ik niet gebeuren AC Milan of Inter Milaan Been heeft terecht van Hanegem niet toegelaten in zijn trainersstaf of Dat is niet terecht ADO heeft de overwinning bij PSV gestolen of Dat had PSV aan zichzelf te danken Belachelijk dat Gullit in Tsjetsenië gaat trainen if Dat is niet belachelijk __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Respect voor de carriere van Mark van Bommel of Waarom moet ik daar respect voor hebben Het succes van FC Groningen is te danken aan Pieter Huistra of Dat ligt aan de sterke selectie Mooi dat Dennis Bergkamp assistent wordt van Frank de Boer of Wat is daar mooi aan Benieuwd welke club Marco van Basten gaat trainen of Daar ben ik niet benieuwd naar Henk ten Cate is de opvolger van Aad de Mos als ontslagen trainer of Aad de Mos blijft daarin de meester Verhoek wordt de volgende debutant in Oranje of Dat wordt iemand anders Zonder Ruiz kan FC Twente geen kampioen worden of Dat is overdreven Mooi Suarez bij Liverpool of Ik had hem liever bij een andere club gezien Dit Barcelona gaat alle records verbreken of Voor die conlusie is het te vroeg Over 10 jaar spreekt men over Pelé, Cruijff, Maradona en Messi of Dat zie ik niet gebeuren Gert Jan Verbeek is een hork of Gert Jan Verbeek heeft humor Vreemd dat Dries Mertens eerst niet was geselecteerd voor de rode duivels of Dat is niet vreemd Belachelijk dat Dost niet naar Ajax mocht van Heerenveen of Dat is niet belachelijk Van Gaal gaat bij Bayern zijn hand overspelen of Dat zie ik niet gebeuren AC Milan of Inter Milaan Been heeft terecht van Hanegem niet toegelaten in zijn trainersstaf of Dat is niet terecht ADO heeft de overwinning bij PSV gestolen of Dat had PSV aan zichzelf te danken Belachelijk dat Gullit in Tsjetsenië gaat trainen of Dat is niet belachelijk |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mooi werk weer tong
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Respect voor de carriere van Mark van Bommel of Waarom moet ik daar respect voor hebben Het succes van FC Groningen is te danken aan Pieter Huistra of Dat ligt aan de sterke selectie Mooi dat Dennis Bergkamp assistent wordt van Frank de Boer of Wat is daar mooi aan Benieuwd welke club Marco van Basten gaat trainen of Daar ben ik niet benieuwd naar Henk ten Cate is de opvolger van Aad de Mos als ontslagen trainer of Aad de Mos blijft daarin de meester Verhoek wordt de volgende debutant in Oranje of Dat wordt iemand anders Zonder Ruiz kan FC Twente geen kampioen worden of Dat is overdreven Mooi Suarez bij Liverpool of Ik had hem liever bij een andere club gezien Dit Barcelona gaat alle records verbreken of Voor die conlusie is het te vroeg Over 10 jaar spreekt men over Pelé, Cruijff, Maradona en Messi of Dat zie ik niet gebeuren Gert Jan Verbeek is een hork of Gert Jan Verbeek heeft humor Vreemd dat Dries Mertens eerst niet was geselecteerd voor de rode duivels of Dat is niet vreemd Belachelijk dat Dost niet naar Ajax mocht van Heerenveen of Dat is niet belachelijk Van Gaal gaat bij Bayern zijn hand overspelen of Dat zie ik niet gebeuren AC Milan of Inter Milaan Been heeft terecht van Hanegem niet toegelaten in zijn trainersstaf of Dat is niet terecht ADO heeft de overwinning bij PSV gestolen of Dat had PSV aan zichzelf te danken Belachelijk dat Gullit in Tsjetsenië gaat trainen if Dat is niet belachelijk
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Morgen even invullen. Zit nu mobiel.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Respect voor de carriere van Mark van Bommel of Waarom moet ik daar respect voor hebben Het succes van FC Groningen is te danken aan Pieter Huistra of Dat ligt aan de sterke selectie Benieuwd welke club Marco van Basten gaat trainen of Daar ben ik niet benieuwd naar Henk ten Cate is de opvolger van Aad de Mos als ontslagen trainer of Aad de Mos blijft daarin de meester Verhoek wordt de volgende debutant in Oranje of Dat wordt iemand anders Zonder Ruiz kan FC Twente geen kampioen worden of Dat is overdreven Dit Barcelona gaat alle records verbreken of Voor die conlusie is het te vroeg Over 10 jaar spreekt men over Pelé, Cruijff, Maradona en Messi of Dat zie ik niet gebeuren Gert Jan Verbeek is een hork of Gert Jan Verbeek heeft humor Vreemd dat Dries Mertens eerst niet was geselecteerd voor de rode duivels of Dat is niet vreemd Belachelijk dat Dost niet naar Ajax mocht van Heerenveen of Dat is niet belachelijk Van Gaal gaat bij Bayern zijn hand overspelen of Dat zie ik niet gebeuren Been heeft terecht van Hanegem niet toegelaten in zijn trainersstaf of Dat is niet terecht ADO heeft de overwinning bij PSV gestolen of Dat had PSV aan zichzelf te danken Belachelijk dat Gullit in Tsjetsenië gaat trainen of Dat is niet belachelijk __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hup Holland!
|
Respect voor de carriere van Mark van Bommel of Waarom moet ik daar respect voor hebben Het succes van FC Groningen is te danken aan Pieter Huistra of Dat ligt aan de sterke selectie Mooi dat Dennis Bergkamp assistent wordt van Frank de Boer of Wat is daar mooi aan Benieuwd welke club Marco van Basten gaat trainen of Daar ben ik niet benieuwd naar Henk ten Cate is de opvolger van Aad de Mos als ontslagen trainer of Aad de Mos blijft daarin de meester Verhoek wordt de volgende debutant in Oranje of Dat wordt iemand anders Zonder Ruiz kan FC Twente geen kampioen worden of Dat is overdreven Dit Barcelona gaat alle records verbreken of Voor die conlusie is het te vroeg Over 10 jaar spreekt men over Pelé, Cruijff, Maradona en Messi of Dat zie ik niet gebeuren Gert Jan Verbeek is een hork of Gert Jan Verbeek heeft humor Vreemd dat Dries Mertens eerst niet was geselecteerd voor de rode duivels of Dat is niet vreemd Belachelijk dat Dost niet naar Ajax mocht van Heerenveen of Dat is niet belachelijk Van Gaal gaat bij Bayern zijn hand overspelen of Dat zie ik niet gebeuren AC Milan of Inter Milaan Been heeft terecht van Hanegem niet toegelaten in zijn trainersstaf of Dat is niet terecht ADO heeft de overwinning bij PSV gestolen of Dat had PSV aan zichzelf te danken Belachelijk dat Gullit in Tsjetsenië gaat trainen of Dat is niet belachelijk |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Respect voor de carriere van Mark van Bommel of Waarom moet ik daar respect voor hebben Het succes van FC Groningen is te danken aan Pieter Huistra of Dat ligt aan de sterke selectie Mooi dat Dennis Bergkamp assistent wordt van Frank de Boer of Wat is daar mooi aan Benieuwd welke club Marco van Basten gaat trainen of Daar ben ik niet benieuwd naar Henk ten Cate is de opvolger van Aad de Mos als ontslagen trainer of Aad de Mos blijft daarin de meester Verhoek wordt de volgende debutant in Oranje of Dat wordt iemand anders Zonder Ruiz kan FC Twente geen kampioen worden of Dat is overdreven Mooi Suarez bij Liverpool of Ik had hem liever bij een andere club gezien Dit Barcelona gaat alle records verbreken of Voor die conclusie is het te vroeg Over 10 jaar spreekt men over Pelé, Cruijff, Maradona en Messi of Dat zie ik niet gebeuren Gert Jan Verbeek is een hork of Gert Jan Verbeek heeft humor Vreemd dat Dries Mertens eerst niet was geselecteerd voor de rode duivels of Dat is niet vreemd Belachelijk dat Dost niet naar Ajax mocht van Heerenveen of Dat is niet belachelijk Van Gaal gaat bij Bayern zijn hand overspelen of Dat zie ik niet gebeuren AC Milan of Inter Milaan Been heeft terecht van Hanegem niet toegelaten in zijn trainersstaf of Dat is niet terecht ADO heeft de overwinning bij PSV gestolen of Dat had PSV aan zichzelf te danken (niet gezien) Belachelijk dat Gullit in Tsjetsenië gaat trainen of Dat is niet belachelijk |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mooi dat Gullit zijn eerste twee wedstrijden heeft verloren of Wat is daar leuk aan
Het eenmalige optreden van Hans Kraaij Jr. in VI was geslaagd of Dat was niet geslaagd Trainers moeten eens stoppen met protesteren tijdens de wedstrijd over de arbitrage of De arbiters maken het er zelf naar Jammer dat Robben niet kan spelen voor het Nederlands elftal of Jammer dat Maarten Stekelenburg niet kan spelen Vreemd dat van Marwijk Sander Boschker heeft geselecteerd of Dat is niet vreemd De KNVB moet stoppen met de eredivisie voor vrouwen of Laat ze er maar mee doorgaan Knap dat PSV en FC Twente de laatste acht hebben gehaald of Wat is daar knap aan Zonder Dudzsack wordt PSV geen landskampioen of Dat is overdreven Kunstgras zou verboden moeten worden of Dat hoeft niet van mij Jammer dat Bayern München verloor van Inter Milaan of Dat is niet jammer Frank de Boer heeft gelijk in de situatie met El Hamdoui of Hij had dit anders moeten aanpakken Felix Magath is terecht ontslagen door Schalke 04 of Dat ontslag is onterecht De ludieke pizza-actie van de ADO-supporters bij Jeroen Verhoeven is grappig of Die is niet grappig Mooi Frank Rijkaard eventueel bij Sporting Lissabon of Mooi Marco van Basten eventueel bij Sporting Lissabon Mooi de spanning onderin de premier leaque of Mooi de spanning bovenin de premier leaque Willem 2 is al gedegradeerd of ze kunnen er altijd nog in blijven Ron Jans faalt met Heerenveen of Ferrer faalt met Vitesse Leuk als Zwolle promoveert of Leuk als RKC promoveert Frank de Boer is te vroeg hoofdtrainer geworden of Dat is niet te vroeg gebeurd
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mooi dat Gullit zijn eerste twee wedstrijden heeft verloren of Wat is daar leuk aan
Het eenmalige optreden van Hans Kraaij Jr. in VI was geslaagd of Dat was niet geslaagd Trainers moeten eens stoppen met protesteren tijdens de wedstrijd over de arbitrage of De arbiters maken het er zelf naar Jammer dat Robben niet kan spelen voor het Nederlands elftal of Jammer dat Maarten Stekelenburg niet kan spelen Vreemd dat van Marwijk Sander Boschker heeft geselecteerd of Dat is niet vreemd De KNVB moet stoppen met de eredivisie voor vrouwen of Laat ze er maar mee doorgaan Knap dat PSV en FC Twente de laatste acht hebben gehaald of Wat is daar knap aan Zonder Dudzsack wordt PSV geen landskampioen of Dat is overdreven Kunstgras zou verboden moeten worden of Dat hoeft niet van mij Jammer dat Bayern München verloor van Inter Milaan of Dat is niet jammer Frank de Boer heeft gelijk in de situatie met El Hamdoui of Hij had dit anders moeten aanpakken Felix Magath is terecht ontslagen door Schalke 04 of Dat ontslag is onterecht De ludieke pizza-actie van de ADO-supporters bij Jeroen Verhoeven is grappig of Die is niet grappig Mooi Frank Rijkaard eventueel bij Sporting Lissabon of Mooi Marco van Basten eventueel bij Sporting Lissabon Mooi de spanning onderin de premier leaque of Mooi de spanning bovenin de premier leaque Willem 2 is al gedegradeerd of ze kunnen er altijd nog in blijven Ron Jans faalt met Heerenveen EN Ferrer faalt met Vitesse Leuk als Zwolle promoveert of Leuk als RKC promoveert Frank de Boer is te vroeg hoofdtrainer geworden of Dat is niet te vroeg gebeurd __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hup Holland!
|
Het eenmalige optreden van Hans Kraaij Jr. in VI was geslaagd of Dat was niet geslaagd Trainers moeten eens stoppen met protesteren tijdens de wedstrijd over de arbitrage of De arbiters maken het er zelf naar Jammer dat Robben niet kan spelen voor het Nederlands elftal of Jammer dat Maarten Stekelenburg niet kan spelen Vreemd dat van Marwijk Sander Boschker heeft geselecteerd of Dat is niet vreemd De KNVB moet stoppen met de eredivisie voor vrouwen of Laat ze er maar mee doorgaan Knap dat PSV en FC Twente de laatste acht hebben gehaald of Wat is daar knap aan Zonder Dudzsack wordt PSV geen landskampioen of Dat is overdreven Kunstgras zou verboden moeten worden of Dat hoeft niet van mij Jammer dat Bayern München verloor van Inter Milaan of Dat is niet jammer Frank de Boer heeft gelijk in de situatie met El Hamdoui of Hij had dit anders moeten aanpakken Felix Magath is terecht ontslagen door Schalke 04 of Dat ontslag is onterecht De ludieke pizza-actie van de ADO-supporters bij Jeroen Verhoeven is grappig of Die is niet grappig Mooi Frank Rijkaard eventueel bij Sporting Lissabon of Mooi Marco van Basten eventueel bij Sporting Lissabon Mooi de spanning onderin de premier leaque of Mooi de spanning bovenin de premier leaque Willem 2 is al gedegradeerd of ze kunnen er altijd nog in blijven Ron Jans faalt met Heerenveen of Ferrer faalt met Vitesse Leuk als Zwolle promoveert of Leuk als RKC promoveert Frank de Boer is te vroeg hoofdtrainer geworden of Dat is niet te vroeg gebeurd |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Het eenmalige optreden van Hans Kraaij Jr. in VI was geslaagd of Dat was niet geslaagd Trainers moeten eens stoppen met protesteren tijdens de wedstrijd over de arbitrage of De arbiters maken het er zelf naar Jammer dat Robben niet kan spelen voor het Nederlands elftal of Jammer dat Maarten Stekelenburg niet kan spelen Vreemd dat van Marwijk Sander Boschker heeft geselecteerd of Dat is niet vreemd De KNVB moet stoppen met de eredivisie voor vrouwen of Laat ze er maar mee doorgaan Knap dat PSV en FC Twente de laatste acht hebben gehaald of Wat is daar knap aan Zonder Dudzsack wordt PSV geen landskampioen of Dat is overdreven Kunstgras zou verboden moeten worden of Dat hoeft niet van mij Jammer dat Bayern München verloor van Inter Milaan of Dat is niet jammer Frank de Boer heeft gelijk in de situatie met El Hamdoui of Hij had dit anders moeten aanpakken Felix Magath is terecht ontslagen door Schalke 04 of Dat ontslag is onterecht De ludieke pizza-actie van de ADO-supporters bij Jeroen Verhoeven is grappig of Die is niet grappig Mooi Frank Rijkaard eventueel bij Sporting Lissabon of Mooi Marco van Basten eventueel bij Sporting Lissabon Mooi de spanning onderin de premier leaque of Mooi de spanning bovenin de premier leaque Willem 2 is al gedegradeerd of ze kunnen er altijd nog in blijven Ron Jans faalt met Heerenveen of Ferrer faalt met Vitesse Frank de Boer is te vroeg hoofdtrainer geworden of Dat is niet te vroeg gebeurd __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Het eenmalige optreden van Hans Kraaij Jr. in VI was geslaagd of Dat was niet geslaagd Trainers moeten eens stoppen met protesteren tijdens de wedstrijd over de arbitrage of De arbiters maken het er zelf naar Jammer dat Robben niet kan spelen voor het Nederlands elftal of Jammer dat Maarten Stekelenburg niet kan spelen Vreemd dat van Marwijk Sander Boschker heeft geselecteerd of Dat is niet vreemd De KNVB moet stoppen met de eredivisie voor vrouwen of Laat ze er maar mee doorgaan Knap dat PSV en FC Twente de laatste acht hebben gehaald of Wat is daar knap aan Zonder Dzsudzsak wordt PSV geen landskampioen of Dat is overdreven Kunstgras zou verboden moeten worden of Dat hoeft niet van mij Jammer dat Bayern München verloor van Inter of Dat is niet jammer Frank de Boer heeft gelijk in de situatie met El Hamdaoui of Hij had dit anders moeten aanpakken Felix Magath is terecht ontslagen door Schalke 04 of Dat ontslag is onterecht De ludieke pizza-actie van de ADO-supporters bij Jeroen Verhoeven is grappig of Die is niet grappig Mooi de spanning onderin de premier leaque of Mooi de spanning bovenin de Premier League Willem II is al gedegradeerd of ze kunnen er altijd nog in blijven Ron Jans faalt met Heerenveen of Ferrer faalt met Vitesse Leuk als Zwolle promoveert of Leuk als RKC promoveert Frank de Boer is te vroeg hoofdtrainer geworden of Dat is niet te vroeg gebeurd |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Het eenmalige optreden van Hans Kraaij Jr. in VI was geslaagd of Dat was niet geslaagd Trainers moeten eens stoppen met protesteren tijdens de wedstrijd over de arbitrage of De arbiters maken het er zelf naar Jammer dat Robben niet kan spelen voor het Nederlands elftal of Jammer dat Maarten Stekelenburg niet kan spelen Vreemd dat van Marwijk Sander Boschker heeft geselecteerd of Dat is niet vreemd De KNVB moet stoppen met de eredivisie voor vrouwen of Laat ze er maar mee doorgaan Knap dat PSV en FC Twente de laatste acht hebben gehaald of Wat is daar knap aan Zonder Dudzsack wordt PSV geen landskampioen of Dat is overdreven Kunstgras zou verboden moeten worden of Dat hoeft niet van mij Jammer dat Bayern München verloor van Inter Milaan of Dat is niet jammer Frank de Boer heeft gelijk in de situatie met El Hamdoui of Hij had dit anders moeten aanpakken Felix Magath is terecht ontslagen door Schalke 04 of Dat ontslag is onterecht De ludieke pizza-actie van de ADO-supporters bij Jeroen Verhoeven is grappig of Die is niet grappig Mooi Frank Rijkaard eventueel bij Sporting Lissabon of Mooi Marco van Basten eventueel bij Sporting Lissabon Mooi de spanning onderin de premier leaque of Mooi de spanning bovenin de premier leaque Willem 2 is al gedegradeerd of ze kunnen er altijd nog in blijven Ron Jans faalt met Heerenveen of Ferrer faalt met Vitesse Leuk als Zwolle promoveert of Leuk als RKC promoveert Frank de Boer is te vroeg hoofdtrainer geworden of Dat is niet te vroeg gebeurd
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Het eenmalige optreden van Hans Kraaij Jr. in VI was geslaagd of Dat was niet geslaagd Trainers moeten eens stoppen met protesteren tijdens de wedstrijd over de arbitrage of De arbiters maken het er zelf naar Jammer dat Robben niet kan spelen voor het Nederlands elftal of Jammer dat Maarten Stekelenburg niet kan spelen Vreemd dat van Marwijk Sander Boschker heeft geselecteerd of Dat is niet vreemd Knap dat PSV en FC Twente de laatste acht hebben gehaald of Wat is daar knap aan Zonder Dudzsack wordt PSV geen landskampioen of Dat is overdreven Kunstgras zou verboden moeten worden of Dat hoeft niet van mij Jammer dat Bayern München verloor van Inter Milaan of Dat is niet jammer Felix Magath is terecht ontslagen door Schalke 04 of Dat ontslag is onterecht De ludieke pizza-actie van de ADO-supporters bij Jeroen Verhoeven is grappig of Die is niet grappig Mooi Frank Rijkaard eventueel bij Sporting Lissabon of Mooi Marco van Basten eventueel bij Sporting Lissabon Mooi de spanning onderin de premier league of Mooi de spanning bovenin de premier league Willem II is al gedegradeerd of ze kunnen er altijd nog in blijven Ron Jans faalt met Heerenveen of Ferrer faalt met Vitesse Leuk als Zwolle promoveert of Leuk als RKC promoveert Frank de Boer is te vroeg hoofdtrainer geworden of Dat is niet te vroeg gebeurd __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Het eenmalige optreden van Hans Kraaij Jr. in VI was geslaagd of Dat was niet geslaagd Trainers moeten eens stoppen met protesteren tijdens de wedstrijd over de arbitrage of De arbiters maken het er zelf naar Jammer dat Robben niet kan spelen voor het Nederlands elftal of Jammer dat Maarten Stekelenburg niet kan spelen Vreemd dat van Marwijk Sander Boschker heeft geselecteerd of Dat is niet vreemd De KNVB moet stoppen met de eredivisie voor vrouwen of Laat ze er maar mee doorgaan Knap dat PSV en FC Twente de laatste acht hebben gehaald of Wat is daar knap aan Zonder Dudzsack (wtf? ) wordt PSV geen landskampioen of Dat is overdrevenKunstgras zou verboden moeten worden of Dat hoeft niet van mij Jammer dat Bayern München verloor van Inter Milaan of Dat is niet jammer Frank de Boer heeft gelijk in de situatie met El Hamdoui of Hij had dit anders moeten aanpakken Felix Magath is terecht ontslagen door Schalke 04 of Dat ontslag is onterecht De ludieke pizza-actie van de ADO-supporters bij Jeroen Verhoeven is grappig of Die is niet grappig Mooi Frank Rijkaard eventueel bij Sporting Lissabon of Mooi Marco van Basten eventueel bij Sporting Lissabon Mooi de spanning onderin de premier leaque of Mooi de spanning bovenin de premier leaque Willem 2 is al gedegradeerd of ze kunnen er altijd nog in blijven Ron Jans faalt met Heerenveen of Ferrer faalt met Vitesse Leuk als Zwolle promoveert of Leuk als RKC promoveert Frank de Boer is te vroeg hoofdtrainer geworden of Dat is niet te vroeg gebeurd __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het eenmalige optreden van Hans Kraaij Jr. in VI was geslaagd of Dat was niet geslaagd Trainers moeten eens stoppen met protesteren tijdens de wedstrijd over de arbitrage of De arbiters maken het er zelf naar Jammer dat Robben niet kan spelen voor het Nederlands elftal of Jammer dat Maarten Stekelenburg niet kan spelen Vreemd dat van Marwijk Sander Boschker heeft geselecteerd of Dat is niet vreemd De KNVB moet stoppen met de eredivisie voor vrouwen of Laat ze er maar mee doorgaan Knap dat PSV en FC Twente de laatste acht hebben gehaald of Wat is daar knap aan Zonder Dudzsack wordt PSV geen landskampioen of Dat is overdreven Kunstgras zou verboden moeten worden of Dat hoeft niet van mij Jammer dat Bayern München verloor van Inter Milaan of Dat is niet jammer Frank de Boer heeft gelijk in de situatie met El Hamdoui of Hij had dit anders moeten aanpakken Felix Magath is terecht ontslagen door Schalke 04 of Dat ontslag is onterecht De ludieke pizza-actie van de ADO-supporters bij Jeroen Verhoeven is grappig of Die is niet grappig Mooi Frank Rijkaard eventueel bij Sporting Lissabon of Mooi Marco van Basten eventueel bij Sporting Lissabon Mooi de spanning onderin de premier leaque of Mooi de spanning bovenin de premier leaque Willem 2 is al gedegradeerd of ze kunnen er altijd nog in blijven Ron Jans faalt met Heerenveen of Ferrer faalt met Vitesse Leuk als Zwolle promoveert of Leuk als RKC promoveert Frank de Boer is te vroeg hoofdtrainer geworden of Dat is niet te vroeg gebeurd |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Het eenmalige optreden van Hans Kraaij Jr. in VI was geslaagd of Dat was niet geslaagd Trainers moeten eens stoppen met protesteren tijdens de wedstrijd over de arbitrage of De arbiters maken het er zelf naar Jammer dat Robben niet kan spelen voor het Nederlands elftal of Jammer dat Maarten Stekelenburg niet kan spelen Vreemd dat van Marwijk Sander Boschker heeft geselecteerd of Dat is niet vreemd De KNVB moet stoppen met de eredivisie voor vrouwen of Laat ze er maar mee doorgaan Knap dat PSV en FC Twente de laatste acht hebben gehaald of Wat is daar knap aan Zonder Dudzsack (wtf? ) wordt PSV geen landskampioen of Dat is overdreven Kunstgras zou verboden moeten worden of Dat hoeft niet van mij Jammer dat Bayern München verloor van Inter Milaan of Dat is niet jammer Frank de Boer heeft gelijk in de situatie met El Hamdoui of Hij had dit anders moeten aanpakken Felix Magath is terecht ontslagen door Schalke 04 of Dat ontslag is onterecht De ludieke pizza-actie van de ADO-supporters bij Jeroen Verhoeven is grappig of Die is niet grappig Mooi Frank Rijkaard eventueel bij Sporting Lissabon of Mooi Marco van Basten eventueel bij Sporting Lissabon Mooi de spanning onderin de premier leaque of Mooi de spanning bovenin de premier leaque Willem 2 is al gedegradeerd of ze kunnen er altijd nog in blijven Ron Jans faalt met Heerenveen of Ferrer faalt met Vitesse Leuk als Zwolle promoveert of Leuk als RKC promoveert Frank de Boer is te vroeg hoofdtrainer geworden of Dat is niet te vroeg gebeurd |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tong's voetbal-dilemma topic.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|