![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Fantasy Premier League - a Fantasy Football Game for the Barclays Premier League
It's back!!! ![]() Om mee te spelen in onze traditionele jaarlijkse league, deze code invoeren: 73835-24082 Jullie hebben nu precies een maand om een team samen te stellen, dus kom op! Doe lekker fanatiek mee!! Wel één team per persoon om het leuk te houden s'il te plaît! Dit seizoen wederom met wat andere regels t.o.v vorig seizoen, maar dit is deel 2, dus ik verwacht dat jullie de regels allemaal al kennen. Game on! __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eigen goals, gemiste penalty's, begint weer lekker.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
".. used between Gameweeks 23 and 27. This extra wildcard will be available after the start of Gameweek 22 (4 Jan 19:30) up to the Gameweek 27 deadline (12 Feb 11:30)."
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
tvp
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Dat is vanavond dus zie ik
Let wel, deze WC geldt niet over die gehele periode hè, je hebt dus de keuze tussen vijf gameweeks.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Denk ik eens een originele zet te doen door Campbell in m'n team te zetten.. hebben Smeich èn mijn Fantasy Cup tegenstander hem ook in de spits staan (zelfs als aanvoerder!).
Koude kermis ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Oops, helemaal vergeten de laatste weken.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
ik ga al een tijdje slecht, ik weet het even niet meer
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slecht weekend gehad. 2 bankzitters scoorden veel punten terwijl mijn basisspelers het lieten afweten.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Ja, afgelopen weekend was inderdaad een fiasco...ik had eerst Tevez in mijn team die ik als captain had gemaakt om uiteindelijk toch Rooney erin te zetten .. zo gaat dat hè
Gymlee doe het goed trouwens |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Ik weet niet of ik die wildcard nog ga gebruiken, ik zit toch met een vrij grote groep spelers die ik gewoon wil houden, betrap mezelf erop dat ik behalve verdedigers wisselen met het oog op het programma niet veel aanpas.
Alleen mijn gok met Rooney pakt nog niet heel goed uit, ik wilde hem alvast opstellen nu hij wat minder duur is. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dankzij Carlitos een goed weekend gehad. Gymlee heeft een aardig gaatje geslagen, maar bijna iedereen kan nog op het podium komen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kak kak kak.
Ik mocht maar drie spelers van Utd... Had Berbatov, maar ik dacht - met vd Sar, Ferdinand en Vidic heb ik defensieve sterkte en vaker kans op de 0. Hoppa, Rio speelt niet eens en Berba heeft er al twee inliggen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bij mij gaat het lekker. Jammer dat Evra gewisseld werd, en dat Blackpool nog een late penal kreeg...
Nu hopen dat Villa nog wat schade aan kan richten. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik Zit er ook in
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
en 8 van mijn spelers komen nog een keer in een actie
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Ik durfde bijna niet te kijken, maar een aantal hele mooie scores deze week! Rottig dat ik er zelf dus niet bijhoor...
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Balen dat Evra en Nani niet wat beter hun best deden, maar toch leuke score ja. een andere captain was beter geweest.
Vanaaf hopen dat Liverpool de 0 houdt, dat levert minstens 12 punten op, en dat Torres weer scoort. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lekker zo met Berbs al captain: 58 punten
![]() 91 in totaal. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vergeet niet te wisselen, met wildcard. Vanaaf nieuwe speelronde
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Suarez stond er nog niet bij. Dan volgende ronde maar. Kan nog wel even wachten.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
[frustratie]
Heb echt veel pech dit jaar. Vorige week VDV die z'n 2de penalty mist (captain). Nu Dempsey die een penalty mist. En m'n captain deze week Suarez raakt de paal en de lat. Maak sowieso veel foute keuzes wat betreft captains. ![]() [/frustratie] |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Elke dag stuivertje wisselen met Wozzie
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik ben dit seizoen echt slecht in het kiezen van mijn captain
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
i suck ...
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Het is sowieso een slechte ronde gezien de scores voor de veelal goedscorende spelers, muv Rooney dan en wellicht Tevez getuige deze pot.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Waar is onze huidige lijstaanvoerder trouwens?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
![]() Dat ik nou net in dit topic moet kijken na zo'n baggerspeelweek ![]() Al viel de schade met dank aan Man City (of eigenlijk de onkunde van Sunderland) nog mee. Deze week nog Brunt gewisseld voor Walcott, maakt ie er twee, dat soort frustraties maken het stiekem juist leuk
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik heb mezelf maar het doel gesteld boven die twee Liverpool-jongens te eindigen...
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Ah, nu weet ik iets beter wie mijn target is geworden
Ik had Brunt als eerste wissel op mijn bank zitten, SAF is inderdaad de duivel in eigen persoon om Nani voor die vier minuten in te laten vallen! Worden nog een leuke twee maanden!!
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Toch nog een redelijk weekend dankzij mijn defensie
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nog 2 speelrondes.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Zo, het gaat de laatste weken even behoorlijk slecht
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Het kan nog
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
weer niet in de top
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Veel spanning zit er niet meer in. De gaten zijn te groot
![]() Gefeliciteerd Smeich |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Ik zie het mij ook niet meer uit handen geven, dus bedankt
maar it ain't over till the fat lady sings. Ik ga het spannend houden in ieder geval door nog iets van 3-4 transfers te maken
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
oeeeeeeeeh! Ik heb Berbs (c) en geen Tevez en DemonCleaner heeft Tevez (c) en geen Berbs. Dit kan nog spannend worden met 47 punten verschil mocht Berbs niets doen en Tevez gaan hattricken ofzo
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
ik heb berbatov er ook ingezet, verwacht ook wel beetje vuurwerk van hem
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Kansen zat, maar hij wou te graag....en hij had dit seizoen voornamelijk doelpunten gescoord met Rooney in het veld. Anyways, ik ben blij dat Tevez zich ook koest had gehouden anders had dit anders uit kunnen pakken! Tot volgend seizoen jongens, was leuk/spannend/verslavend/leerzaam
Ik had deze plek tot enkele maanden terug zeker niet meer verwacht!
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gefeliciteerd
|
|