![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Na bijna 6 weken draften hebben de deelnemers 32 schitterende teams weten te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, gaan we nu wederom bepalen wie het sterkste team heeft. Dat doen we via het huidige Champions League schema, dus zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams. De halve finale is inmiddels achter de rug en we hebben nu nog 2 kanshebbers op de eindzege over. Deze 4
2 teams komen elkaar nu tegen in de finale! In dit topic stemmen we op wie jij denkt dat de winnaar zou zijn van de onderstaande wedstrijd. Het is de bedoeling dat je het team wat je de beste van de twee vindt, bold maakt. Welk team zou welk team verslaan op basis van de spelers en opstelling. De teams staan bij de user, inclusief een linkje naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Succes! De regels: -Je mag niet op je eigen wedstrijd stemmen -Je mag slechts één keer stemmen -Bij gelijke stand telt het aantal #1 plekken uit de poule. -Bij nog een gelijk stand telt het aantal #2 plekken uit de poule. [*]Finale Tim86 vs Blawh Tim86: ![]() Blawh: ![]() Dit topic is open tot net na de jaarwisseling! En voorts! __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ga ik toch voor Blawh.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Blawh
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Blawh
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
deze maar wat langer open houden ivm de feestdagen?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sowieso ja.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zal je niet helpen denk ik
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik neem aan dat de echte kenners nog wel langskomen
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ook mijn stem gaat naar Blawh
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Moet ook voor Blawh gaan, ondanks het hele goede middenveld van Tim
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Blawh krijgt mijn stem.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hup Holland!
|
Ik kies voor Tim
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Blawh
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tim86
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Blawh
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tim86
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Blawh
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jammer dat niemand met argumenten komt..ben ik wel benieuwd naar
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
tim86, de verdediging van blawh vind ik minder.
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
tvp
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kick!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik stem Tim86 trouwens, want Giggs en Given.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Blawh, maar een veklaring geven is nagenoeg onmogelijk...
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kick?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ah, ja, door de feestdagen was het me even ontschoten. Ik zal spoedig de stemmen gaan tellen.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Stemmen geteld, and the winner is...
Blawh! Met 11 stemmen tegen vijf. ![]() Gefelicitaart! __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Keurig Blawh. Mooie opstelling
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gefeliciteerd Blawh
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gefeliciteerd Blawh!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[CL Draft] Stemtopic #8: Finale!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|