![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Laatst gewijzigd door Nico; 12-12-10 om 21:16 __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
ibtl
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hier moet ik bijwezen
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ga hem wel maken, volgende week heb ik meer tijd.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ga mij er ook over buigen. Heb nog steeds plezier van mijn zwarte Jabulani !!
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Foutje in vraag 4 trouwens ?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wk 2000 bestaat niet.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ninja-edit not so ninja!
![]() Paar vragen zijn trouwens verzonnen door de Eredivisie live commentator Mark van Rijswijk!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Waar twitter al niet goed voor is ;-)
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tof!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vraag 5 laatste woord, klopt dat ?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Misschien een idee om een linkje naar de quiz in de OP te zetten
?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ook even een toevoeging gemaakt bij de bonusvraag, het gaat om 8 (ex) Oranje-internationals
|
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ben je zeker over vraag 25?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ja, eigenlijk wel. Als je duidelijker wil zijn zonder te spoileren, kan je me wel een pm sturen.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Was het een elleboog, om wat preciezer te zijn. Als het echt overduidelijk een elleboog was, dan heb ik em denk ik niet...
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tja, het was het uitstrekken van de arm, precies op het moment dat er een speler langs kwam lopen. Het was niet bewust iemand een elleboog geven in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
helder
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Glenn?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
3. Wat is de meest voorkomende achternaam op de WK's die tot dusverre zijn gespeeld?
Hoe werkt dit precies? Als speler Weebl actief was op het WK van 2002, daar 2 duels speelde, en ook in 2010, waar hij 3 duels speelde, telt hij dan voor 1, 2, of 5? __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Die Schalke-hattrick gaat gewoon over 3 goals in één wedstrijd neem ik aan?
Niet in één helft of iets dergelijks. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
![]() Je hebt gelijk Jasper. 3 doelpunten in 1 wedstrijd, meer een "Engelse hattrick" inderdaad. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Das juist geen Engelse Hattrick.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
In Engeland zijn ze toch veel preciezer?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
perfect Hat-trick:
in 1 helft, zonder tussenkomst van een andere doelpuntmaker. Binnengeschoten met links, rechts en 1 met het hoofd
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik heb nog niet zoveel antwoorden binnen!!
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het zijn best redelijk wat vragen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Inderdaad, ik dacht dat 25 vragen op zich wel te doen waren. Met van die kerst/eindejaars-quizzen is het meestal toch vrij groot?
Als dat de reden is van het verminderde enthousiasme, dan moeten we het volgend jaar anders doen
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
15: In de competitie of telt beker/Europa ook?
21: Is dat alleen Champions League of ook EC1? En inclusief voorronde-wedstrijden? |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik heb ingestuurd. Maar niet alles goed.
Wel een hoop meer namen uit de foto gehaald btw. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Het gaat om een wedstrijd in de bundesliga.
Alleen de Champions League. En inclusief voorrondes. Alles wat voor de UEFA dus officieel als Champions League geldt. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wie heeft die beeldvraag gemaakt? Ronduit geniaal
, was het sjimmie?Ik denk dat ik alles heb, alleen bij sommige kun je dubbele namen bedenken. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
![]() En je kan er inderdaad meer en dubbele bij verzinnen. Ik had er 8, maar echt geniale inzendingen verdienen misschien wat extra
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Yes, moet wel in de pocket zijn dan!
Neem aan dat ik er 1 heb die niemand heeft. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ga vanavond voor de laatste vragen zitten. Nog niet naar de beeldvraag gekeken, dus ben benieuwd
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Vraag 14, 17 en 19 bezorgen mij hoofdbrekens
.Nog eventjes zoeken dus |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
ingestuurd met de nodige vraagtekens.
![]() wel een erg leuke quiz overigens __________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ga 'm ook maar eens invullen, maar ik win toch nooit op WZV.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nou, 17 heb ik nog gevonden maar die duty free dieven en dat shirt, geen idee
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
ingestuurd, een paar wist ik niet helaas. Bij de beeldvraag heb ik er 9 gevonden.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De grote WZV Eindejaars-quiz [discussietopic]
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |