![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Ik zit echt vast, ik snap helemaal niet wat er bij vraag #5 wordt gevraagd.
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Maar het "meervoud" zou iets moeten betekenen. Maar wist niet precies wat. Blijft wat vaag. |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Blijkbaar wist Jasper hem wel...
Er zal toch wel niemand zijn die ze allemaal heeft. Ik had geloof ik elf namen bij de beeldvraag. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Waarom heeft iedereen meer dan 8 als er in de vraag duidelijk staat dat er 8 (ex)-internationals zitten:
|
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Die vraag is ook behoorlijk vaag, maar ik wilde er eigenlijk voor zorgen dat die vraag niet vrij simpel te googlen was.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#57 | |
|
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Overigens had ik binnen 20 seconden het antwoord gevonden op google, zelfs met de huidige vraagstelling
|
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Tja, ik weet niet in hoeverre dat eerlijk is tegenover de mensen die al hun antwoorden opgestuurd. Er zijn er een paar die niet het goede antwoord hebben. Dan krijg je weer dat die mensen opnieuw hun antwoorden willen opsturen, omdat ik tips heb gegeven. Helaas...
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Als je de juiste denkrichting hebt, dan zal het ook niet moeilijk zijn nee.
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Volgens mij denk ik echt veel te cryptisch.
En btw; volgens mij zit er een foute vraag in. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ik heb m ook. Ik wil m best ruilen hoor
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ik wil hem graag ruilen voor de prijs die je eventueel wint.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ik wacht nog heel ff. Moet er namelijk nog maar eentje. Even kijken of ik die zelf kan vinden
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
een foute vraag? Vertel?
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Shirt wist ik ook niet. Twijfelde en zal verkeerd gegokt hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ik gok ook maar wat en stuur hem zo op
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Shirt heb ik zo'n 2 uur over gedaan
.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Maar wat is die foute vraag nou?
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Mogen we de vragen bediscussiëren?
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Van mij wel. Ik ga vanavond of morgen even kijken naar de winnaars.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Wat was dat t-shirt?
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
#79 |
|
ok, dat wist ik niet
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Wat een afzichtelijk shirt ook
.Wat waren de goede antwoorden? __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Ik had op Norwich gegokt
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ik twijfelde tussen Sheffield en Chelsea.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Bergkamp in dat plaatje vond ik vrij geniaal. Als het Bergkamp was, tenminste.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Weet je het antwoord al over die vraag met het toezingen van die speler?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Had er inderdaad ook Bergkamp uitgehaald
![]() There's only two Andy Goram
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Hoeveel inzendingen waren er ?
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
![]() Wel Dave van den Berg
|
||
|
|
|
|
|
#88 |
|
Sorry jongens, vanwege familieverplichtingen had ik dit weekend geen tijd.
Vanavond ga ik even alles uitzoeken! __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Vooruit. Kan me voorstellen dat het een berg werk is.
Wat is het Goram verhaal? |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Bij hem werd lichte schizofrenie ontdekt en toen dat naar buiten kwam zongen de supporters "There's only two Andy Goram's!"
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
En ?
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Is er dus al wat bekend?
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De grote WZV Eindejaars-quiz [discussietopic]
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|