![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Wat is dan de climax?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Maar het hele doel is toch juist een team samenstellen en dan kijken wie het het beste voor elkaar heeft gekregen?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
maar stel dan gewoon nu lekker je elftal samen, zonder beperkingen en concurrentie...
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Precies, draften zonder stemmen is net zoiets als vriendschappelijk voetbal.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Het stemmen hoort er een beetje bij zoals een toetje bij het eten. Je hoeft het niet altijd, het is geen noodzaak, en als je het eet is het toch wel leuk/lekker.
Het echte spel is het draften, het wachten, het maken van lijstjes en de teams formeren. Over wie het beste team heeft kom je toch nooit uit; zeker niet als er door de een naar A gekeken wordt en door de ander naar B. Mijn backs zijn ondermaats, mijn middenveld grandioos, maar mijn verdediging heeft meer cl-titels dan mijn middenveld bijv. Je kan alles zo uitleggen als je zelf wil en dat moet iedereen ook prima doen. Als ik er tijd voor heb, stem ik graag, maar om nou te doen dat er een hele draft georganiseerd wordt om te kunnen stemmen in het 'WK/CL-toernooi'... Nou nee. Het maakt het overigens wel leuker en 'fijner' voor diegene die het toernooi organiseert wanneer er zoveel mogelijk mensen ook stemmen. |
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
||
|
|
|
|
|
#158 |
|
Eensch met wat Bliksem zegt. Enfin, we gaan wel gewoon door natuurlijk, want deze draft gaat een winnaar krijgen. Vanmiddag of anders uiterlijk vanavond komt het kwartfinale topic.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Excuus. Moet het een dagje uitstellen. Beetje druk met andere dingen nu.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
|
|
|
|
|
|
#161 | |
|
Voor de goede orde wil ik vermelden dat die ouwe baas, Gordon Shumway, wilde gaan stemmen maar tot zijn onsteltenis zag dat het topic al dicht was.
Hier dan toch de uitslag:
Bliksem vs Tim86 Blawh vs DemonCleaner Topic komt er aan. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#162 |
|
Tim en DC
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Tim wint. Slotje
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Het voordeel van die knockout fase is dat het voor mij per topic minder werk is om de boel in elkaar te knutselen.
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Laat Tim maar winnen, kan ik tenminste zeggen dat ik van de nummer 1 verloren heb met mijn bazenteam
.
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Jammer. BS zijn team is overal wel beter, maar puur op basis vav de CL waag ik dat te betwijfelen. Maar wel gefeliciteerd natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Champions League Draft #9 Met alle teams compleet!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|