![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Terecht dat van Gaal nooit meer voor Ajax wil werken of Dat is niet terecht
Mooi van der Vaart speler van de maand of Wat stelt dat nou voor Ik haat clubs met veel geld maar zonder historie of Dat heb ik niet Match of the day of Studio Sport Alan Hansen of Jan van Halst Ik wil de uitslagen niet weten voordat Studio Sport begint of Dat heb ik niet Op WZV hebben ze het leukste voetbal-forum van Nederland of Dat is en ander voetbal-forum België heeft momenteel grotere talenten dan Nederland of Dat vind ik niet Edgar Davids heeft zichzelf belachelijk gemaakt of Dat vind ik niet René van der Gijp heeft gelijk met zijn kritiek op te kleine spelers of Daar heeft ie geen gelijk in Kleine snelle spits of Grote kopsterke spits Ik droomde vroeger dat ik de ster was in een wedstrijd of Dat deed ik niet Appie Happie of Sjakie en zijn wondersloffen Dirk Kuijt heeft alles aan zijn mentaliteit te danken of Dirk Kuijt wordt onderschat Cultheld Josef Kiprich of Cultheld Martin Drent Het Nederlands elftal is wereldtop of Nederland moet bescheiden blijven Hard gras of De VI De wereldbeker zoals het vroeger was of Leuk dat andere continenten ook mee mogen doen Feyenoord moet tevreden zijn met ieder puntje of Die moeten altijd voor drie punten gaan
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mooi van der Vaart speler van de maand of Wat stelt dat nou voor Ik haat clubs met veel geld maar zonder historie of Dat heb ik niet Match of the day of Studio Sport Alan Hansen of Jan van Halst Ik wil de uitslagen niet weten voordat Studio Sport begint of Dat heb ik niet Op WZV hebben ze het leukste voetbal-forum van Nederland of Dat is en ander voetbal-forum b]België heeft momenteel grotere talenten dan Nederland[/b] of Dat vind ik niet Edgar Davids heeft zichzelf belachelijk gemaakt of Dat vind ik niet René van der Gijp heeft gelijk met zijn kritiek op te kleine spelers of Daar heeft ie geen gelijk in Kleine snelle spits of Grote kopsterke spits Ik droomde vroeger dat ik de ster was in een wedstrijd of Dat deed ik niet Appie Happie of Sjakie en zijn wondersloffen Dirk Kuijt heeft alles aan zijn mentaliteit te danken of Dirk Kuijt wordt onderschat Cultheld Josef Kiprich of Cultheld Martin Drent Het Nederlands elftal is wereldtop of Nederland moet bescheiden blijven Hard gras of De VI De wereldbeker zoals het vroeger was of Leuk dat andere continenten ook mee mogen doen Feyenoord moet tevreden zijn met ieder puntje of Die moeten altijd voor drie punten gaan
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mooi van der Vaart speler van de maand of Wat stelt dat nou voor Ik haat clubs met veel geld maar zonder historie of Dat heb ik niet Match of the day of Studio Sport Alan Hansen of Jan van Halst Ik wil de uitslagen niet weten voordat Studio Sport begint of Dat heb ik niet(soms wel) Op WZV hebben ze het leukste voetbal-forum van Nederland of Dat is en ander voetbal-forum België heeft momenteel grotere talenten dan Nederland of Dat vind ik niet Edgar Davids heeft zichzelf belachelijk gemaakt of Dat vind ik niet René van der Gijp heeft gelijk met zijn kritiek op te kleine spelers of Daar heeft ie geen gelijk in Kleine snelle spits of Grote kopsterke spits, beide Ik droomde vroeger dat ik de ster was in een wedstrijd of Dat deed ik niet Appie Happie of Sjakie en zijn wondersloffen Dirk Kuijt heeft alles aan zijn mentaliteit te danken of Dirk Kuijt wordt onderschat Cultheld Josef Kiprich of Cultheld Martin Drent ![]() Het Nederlands elftal is wereldtop of Nederland moet bescheiden blijven Hard gras of De VI De wereldbeker zoals het vroeger was of Leuk dat andere continenten ook mee mogen doen Feyenoord moet tevreden zijn met ieder puntje of Die moeten altijd voor drie punten gaan __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mooi van der Vaart speler van de maand of Wat stelt dat nou voor Ik haat clubs met veel geld maar zonder historie of Dat heb ik niet Match of the day of Studio Sport Alan Hansen of Jan van Halst ![]() Ik wil de uitslagen niet weten voordat Studio Sport begint of Dat heb ik niet Op WZV hebben ze het leukste voetbal-forum van Nederland of Dat is en ander voetbal-forum België heeft momenteel grotere talenten dan Nederland of Dat vind ik niet Edgar Davids heeft zichzelf belachelijk gemaakt of Dat vind ik niet René van der Gijp heeft gelijk met zijn kritiek op te kleine spelers of Daar heeft ie geen gelijk in Kleine snelle spits of Grote kopsterke spits Ik droomde vroeger dat ik de ster was in een wedstrijd of Dat deed ik niet Nog steeds, zelfs tijdens de wedstrijd. Appie Happie of Sjakie en zijn wondersloffen Dirk Kuijt heeft alles aan zijn mentaliteit te danken of Dirk Kuijt wordt onderschat [b]Cultheld Josef Kiprich[b] of Cultheld Martin Drent Het Nederlands elftal is wereldtop of Nederland moet bescheiden blijven Hard gras of De VI De wereldbeker zoals het vroeger was of Leuk dat andere continenten ook mee mogen doen Feyenoord moet tevreden zijn met ieder puntje of Die moeten altijd voor drie punten gaan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mooi van der Vaart speler van de maand of Wat stelt dat nou voor Ik haat clubs met veel geld maar zonder historie of Dat heb ik niet Match of the day of Studio Sport Alan Hansen of Jan van Halst Ik wil de uitslagen niet weten voordat Studio Sport begint of Dat heb ik niet Op WZV hebben ze het leukste voetbal-forum van Nederland of Dat is en ander voetbal-forum België heeft momenteel grotere talenten dan Nederland of Dat vind ik niet Edgar Davids heeft zichzelf belachelijk gemaakt of Dat vind ik niet René van der Gijp heeft gelijk met zijn kritiek op te kleine spelers of Daar heeft ie geen gelijk in Kleine snelle spits of Grote kopsterke spits Ik droomde vroeger dat ik de ster was in een wedstrijd of Dat deed ik niet Appie Happie of Sjakie en zijn wondersloffen Dirk Kuijt heeft alles aan zijn mentaliteit te danken of Dirk Kuijt wordt onderschat Cultheld Josef Kiprich of Cultheld Martin Drent Het Nederlands elftal is wereldtop of Nederland moet bescheiden blijven Hard gras of De VI De wereldbeker zoals het vroeger was of Leuk dat andere continenten ook mee mogen doen Feyenoord moet nu tevreden zijn met ieder puntje of Die moeten altijd voor drie punten gaan |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Doe eens mee lieve WZV-users
![]() Belachelijk dat Sneijder niet bij de laatste 3 zit bij beste speler van het jaar of Dat is niet belachelijk Sneijder moet sportman van het jaar worden of Dat moet iemand anders worden 7 wedstrijden schorsing voor Suarez is terecht of Die straf is te hoog Theo Jansen is de beste speler van FC Twente of Dat is Ruiz Met tien punten voorsprong van Dortmund is het Duitse kampioenschap al beslist of Dat kan altijd nog anders worden Verdacht dat Abramovitch plots op het podium stond om mee te vieren dat Rusland het WK had gekregen of Wat is daar verdacht aan Belachelijk dat Quatar het WK kreeg of Leuk dat zo'n klein land het WK kreeg Johan Derksen had terecht kritiek op de KNVB dat ze het WK wilden organiseren. of Die kritiek was niet terecht Engeland had het WK moeten krijgen of Nederland/België hadden het WK moeten krijgen Ik weet welke actie Eric Cantona heeft gestart of Ik heb geen idee Idioot dat niet elke club veldverwarming heeft in deze moderne tijd of Dat is niet idioot Een kunstgrasveld is competitievervalsing of Dat vind ik niet Terecht dat Bayern voorlopig geen Nederlanders aantrekt omdat er niet te veel van één nationaliteit bij de club mogen voetballen of Dat is niet terecht Het kan echt gebeuren dat Feyenoord degradeert of Dat is onmogelijk Als Ajacied had ik wel bij Feyenoord willen voetballen en andersom of Dat had ik nooit gedaan Er is een overhype aan aandacht voor René van der Gijp of Die aandacht verdient ie Als voetballer moest of had ik het van mijn mentalieit of Ik moest of moet het van mijn techniek hebben Hopen dat Aad de Mos nog ergens gaat trainen, is immers altijd lachen of Dat hoop ik niet
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Belachelijk dat Sneijder niet bij de laatste 3 zit bij beste speler van het jaar of Dat is niet belachelijk
Sneijder moet sportman van het jaar worden of Dat moet iemand anders worden 7 wedstrijden schorsing voor Suarez is terecht of Die straf is te hoog Theo Jansen is de beste speler van FC Twente of Dat is Ruiz Met tien punten voorsprong van Dortmund is het Duitse kampioenschap al beslist of Dat kan altijd nog anders worden Verdacht dat Abramovitch plots op het podium stond om mee te vieren dat Rusland het WK had gekregen of Wat is daar verdacht aan Belachelijk dat Quatar het WK kreeg of Leuk dat zo'n klein land het WK kreeg Johan Derksen had terecht kritiek op de KNVB dat ze het WK wilden organiseren of Die kritiek was niet terecht Engeland had het WK moeten krijgen of Nederland/België hadden het WK moeten krijgen. Engeland is zelf verziekt en Ned/Bel is te klein. Spa/Por had het moeten worden. Ik weet welke actie Eric Cantona heeft gestart of Ik heb geen idee Idioot dat niet elke club veldverwarming heeft in deze moderne tijd of Dat is niet idioot Een kunstgrasveld is competitievervalsing of Dat vind ik niet Terecht dat Bayern voorlopig geen Nederlanders aantrekt omdat er niet te veel van één nationaliteit bij de club mogen voetballen of Dat is niet terecht Het kan echt gebeuren dat Feyenoord degradeert of Dat is onmogelijk Als Ajacied had ik wel bij Feyenoord willen voetballen en andersom of Dat had ik nooit gedaan Er is een overhype aan aandacht voor René van der Gijp of Die aandacht verdient ie Als voetballer moet of had ik het van mijn mentaliteit of Ik moest of moet het van mijn techniek hebben Hopen dat Aad de Mos nog ergens gaat trainen, is immers altijd lachen of Dat hoop ik niet |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Belachelijk dat Sneijder niet bij de laatste 3 zit bij beste speler van het jaar of Dat is niet belachelijk
Sneijder moet sportman van het jaar worden of Dat moet iemand anders worden 7 wedstrijden schorsing voor Suarez is terecht of Die straf is te hoog Theo Jansen is de beste speler van FC Twente of Dat is Ruiz Met tien punten voorsprong van Dortmund is het Duitse kampioenschap al beslist of Dat kan altijd nog anders worden Verdacht dat Abramovitch plots op het podium stond om mee te vieren dat Rusland het WK had gekregen of Wat is daar verdacht aan Belachelijk dat Quatar het WK kreeg of Leuk dat zo'n klein land het WK kreeg Johan Derksen had terecht kritiek op de KNVB dat ze het WK wilden organiseren. of Die kritiek was niet terecht Engeland had het WK moeten krijgen of Nederland/België hadden het WK moeten krijgen Ik weet welke actie Eric Cantona heeft gestart of Ik heb geen idee Idioot dat niet elke club veldverwarming heeft in deze moderne tijd of Dat is niet idioot Een kunstgrasveld is competitievervalsing of Dat vind ik niet Terecht dat Bayern voorlopig geen Nederlanders aantrekt omdat er niet te veel van één nationaliteit bij de club mogen voetballen of Dat is niet terecht Het kan echt gebeuren dat Feyenoord degradeert of Dat is onmogelijk Er is een overhype aan aandacht voor René van der Gijp of Die aandacht verdient ie __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sneijder moet sportman van het jaar worden of Dat moet iemand anders worden 7 wedstrijden schorsing voor Suarez is terecht of Die straf is te hoog Theo Jansen is de beste speler van FC Twente of Dat is Ruiz Met tien punten voorsprong van Dortmund is het Duitse kampioenschap al beslist of Dat kan altijd nog anders worden Verdacht dat Abramovitch plots op het podium stond om mee te vieren dat Rusland het WK had gekregen of Wat is daar verdacht aan Belachelijk dat Quatar het WK kreeg of Leuk dat zo'n klein land het WK kreeg Johan Derksen had terecht kritiek op de KNVB dat ze het WK wilden organiseren of Die kritiek was niet terecht Engeland had het WK moeten krijgen of Nederland/België hadden het WK moeten krijgen Ik weet welke actie Eric Cantona heeft gestart of Ik heb geen idee Idioot dat niet elke club veldverwarming heeft in deze moderne tijd of Dat is niet idioot Een kunstgrasveld is competitievervalsing of Dat vind ik niet Terecht dat Bayern voorlopig geen Nederlanders aantrekt omdat er niet te veel van één nationaliteit bij de club mogen voetballen of Dat is niet terecht Het kan echt gebeuren dat Feyenoord degradeert of Dat is onmogelijk Als Ajacied had ik wel bij Feyenoord willen voetballen en andersom of Dat had ik nooit gedaan Er is een overhype aan aandacht voor René van der Gijp of Die aandacht verdient ie Als voetballer moest of had ik het van mijn mentalieit of Ik moest of moet het van mijn techniek hebben Hopen dat Aad de Mos nog ergens gaat trainen, is immers altijd lachen of Dat hoop ik niet
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sneijder moet sportman van het jaar worden of Dat moet iemand anders worden 7 wedstrijden schorsing voor Suarez is terecht of Die straf is te hoog Theo Jansen is de beste speler van FC Twente of Dat is Ruiz Met tien punten voorsprong van Dortmund is het Duitse kampioenschap al beslist of Dat kan altijd nog anders worden Verdacht dat Abramovitch plots op het podium stond om mee te vieren dat Rusland het WK had gekregen of Wat is daar verdacht aan Belachelijk dat Quatar het WK kreeg of Leuk dat zo'n klein land het WK kreeg Johan Derksen had terecht kritiek op de KNVB dat ze het WK wilden organiseren. of Die kritiek was niet terecht Engeland had het WK moeten krijgen of Nederland/België hadden het WK moeten krijgen Ik weet welke actie Eric Cantona heeft gestart of Ik heb geen idee Idioot dat niet elke club veldverwarming heeft in deze moderne tijd of Dat is niet idioot Een kunstgrasveld is competitievervalsing of Dat vind ik niet Terecht dat Bayern voorlopig geen Nederlanders aantrekt omdat er niet te veel van één nationaliteit bij de club mogen voetballen of Dat is niet terecht Het kan echt gebeuren dat Feyenoord degradeert of Dat is onmogelijk Als Ajacied had ik wel bij Feyenoord willen voetballen en andersom of Dat had ik nooit gedaan Er is een overhype aan aandacht voor René van der Gijp of Die aandacht verdient ie Als voetballer moest of had ik het van mijn mentalieit of Ik moest of moet het van mijn techniek hebben Hopen dat Aad de Mos nog ergens gaat trainen, is immers altijd lachen of Dat hoop ik niet |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote WZV-dilemma-topic Deel 2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|