![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Welkom bij Logomania #2
Hier post ik elke zaterdag nieuwe logo's die geraden mogen worden door de deelnemers. Tot Vrijdagavond 23:59 kun je je goede (en foute) antwoorden insturen naar mijn inbox. Op zaterdag worden de juiste antwoorden gepresenteerd en gelijkertijd een nieuwe vragenronde bekend gemaakt. Doe Gezellig Mee! Tussenstand: 1.Weebl 68 punten 2.DMJN 64 punten 3.Beschouw 52 punten 3.Rellende Rotscholier 52 punten 5.Cruoninga 40 punten 6.Hendril 35 punten 7.Otis. 33 punten 8.Bossche Bol 26 punten 9.BoerBert :25 punten 10.farmer46 24 punten 11.DurQ 24 punten 12.alf89 22 punten 13.rijmpappie 21 punten 14. Gtaboy107 13 punten 15.RayMania 8 punten 15. Suikerklontje 8 punten 17.Arcturus 5 punten 17.rompompom 5 punten Huidige vragenronde: Categorie A: ![]() ![]() ![]() Categorie B: ![]() ![]() Categorie C: ![]()
Laatst gewijzigd door alf89; 17-10-10 om 19:37 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb er al 5 van de zeven!
Sturen naar alf89 of iemand anders? Ik weet het namelijk niet meer __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Heb zojuist ingezonden.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vanavond is de deadline om 23:59.
Er zijn op dit moment maar zo'n 5 inzendingen binnengekomen. Dat moet natuurlijk meer zijn! __________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tussenstand:
1.DMJN 64 punten 2.Weebl 55 punten 3.Beschouw 42 punten 4.Rellende Rotscholier 39 punten 5.Otis. 33 punten 6.Cruoninga 30 punten 7.BoerBert :25 punten 7.Hendril 25 punten 8.alf89 22 punten 9.rijmpappie 21 punten 10.farmer46 17 punten 11.DurQ 16 punten 12.Gtaboy107 13 punten 12. Bossche Bol 13 punten 14.RayMania 8 punten 14. Suikerklontje 8 punten 16.Arcturus 5 punten 16.rompompom 5 punten Ik sta nog steeds in de top 10 ![]() Extra vermelding voor Bossche Bol, die tijdens zijn eerste deelname alles goed had
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Categorie A
![]() Sporting Portugal/Lissabon ![]() KVC Westerlo ![]() Parma F.C. Categorie B ![]() Corinthians Watford F.C. Categorie C ![]() Pumas Universidad Nacional ![]() denizlispor Volgende ronde komt later dit weekend. Kost namelijk zo'n half uur om het in elkaar te zetten en die tijd heb ik nu niet. __________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
1 fout, had Santos ipv Cortinthians.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Vanavond er maar weer ff naar kijken!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zojuist ingezonden
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
oh kut, vorige ronde vergeten
Nu TVP
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Alleen die laatste weet ik niet. Komt me wel bekend voor, maar kan het net niet thuis brengen.
Erg oude club trouwens, die onder B1. __________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
of je geeft even een 100% hint weg
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Uitslag komt morgen. Vandaag te weinig tijd.
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dus ik kan nog meedoen?
![]() had dit nieuwe topic helemaal gemist heb iig de logo's ingestuurd, dit keer wist ik ze allemaal
Laatst gewijzigd door Weebl; 16-10-10 om 18:58 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Je kon nog wel mee doen
![]() De antwoorden: FC Porto ![]() FC Almere City (FC Omniworld is niet voldoende) ![]() Colombus Crew ![]() Derby County ![]() Riverplate ![]() Bohemians Praha ![]() CA Perarol
Laatst gewijzigd door alf89; 17-10-10 om 18:06 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
derry city?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tussenstand:
1.Weebl 68 punten 2.DMJN 64 punten 3.Beschouw 52 punten 3.Rellende Rotscholier 52 punten 5.Cruoninga 40 punten 6.Hendril 35 punten 7.Otis. 33 punten 8.Bossche Bol 26 punten 9.BoerBert :25 punten 10.farmer46 24 punten 11.DurQ 24 punten 12.alf89 22 punten 13.rijmpappie 21 punten 14. Gtaboy107 13 punten 15.RayMania 8 punten 15. Suikerklontje 8 punten 17.Arcturus 5 punten 17.rompompom 5 punten Uit reacties en ook de antwoorden ben ik erachter dat de vragen voor sommigen wat aan de makkelijke kant zijn. Ik ga mijn best doen om het iets moeilijker te maken. Top om te lezen dat jullie mijn inzet hiervoor erg waarderen, Ga zo door
Laatst gewijzigd door alf89; 17-10-10 om 19:37 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
ga ik van 16 naar 8 punten, ondanks dat ik allemaal logos goed had deze ronde?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Deadlineday!
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
De antwoorden:
Categorie A: Brescia Calcio ![]() AJ Ajaccio ![]() Partizan Belgrado ![]() Categorie B: Hercules ![]() Ankara Spor ![]() Categorie C: Cork City FC (mooie club uit Ierland) ![]() FK Haugesund
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
kut vergeten... ach ik wist er ook maar 1
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Shit, vergeten.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Huidige tussenstand
Tussenstand: 1.Weebl 76 punten 2.DMJN 64 punten 3.Rellende Rotscholier 62 punten 3.Beschouw 52 punten 5.Hendril 42 punten 6.Cruoninga 40 punten 7.Bossche Bol 39 punten 8.Otis. 33 punten 9.BoerBert :25 punten 10.farmer46 24 punten 11.DurQ 24 punten 12.alf89 22 punten 13.rijmpappie 21 punten 14. Gtaboy107 13 punten 15.RayMania 8 punten 15. Suikerklontje 8 punten 17.Arcturus 5 punten 17.rompompom 5 punten Er zijn weinig veranderingen geweest in de tussenstand, doordat deze ronde er slechts vier deelnemers waren. De afgelopen weken lag het elke keer rond de 6 a 7 personen. Niet bepaald een vetpot. Dit is dan ook de rede voor mij dat ik er vanaf nu mee stop. Er zit per week ongeveer 1 uur tijd in het maken en verwerken van de logomania. Ik vind het prima om dit te doen, maar dan moet er wel een beetje animo voor zijn. Ik hoop voor jullie dat iemand dit weer wil oppakken en dat er weer meer deelnemers zullen komen. Indien dit gebeurt zal ik zelf ook weer deelnemen. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jammer!
Maar ik begrijp het wel! Ik zal eens kijken of ik tijd heb voor zo'n knutselhoekje... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik wil het best overnemen anders.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dan stel ik wel voor om helemaal opnieuw te beginnen. Wil het namelijk ook iets anders doen
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ok, maar maak het aub niet NOG moeilijker
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik had bij die laatste best mee willen doen, maar dat had weinig verschil gemaakt in de tussenstand
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik wil stukjes uit logo's knippen, zodat je ook logo's die eigenlijk iedereen weet iets lastiger kunt maken. Zo kun je bijvoorbeeld ook logo's uit de Eredivisie tegenkomen, of van Europese topclubs, zonder dat iedereen ze ineens weet. Desondanks zijn ze wel te doen.
Ook wil ik tien logo's per ronde doen. Vond zeven altijd zo weinig
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
hier een voorbeeld:
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik weet 'm
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Joduh
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Klinkt als een leuk idee. Mocht je de beginpagina willen aanpassen, moet je me maar even pm-en.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ben benieuwd!
Als het niet werkt, kunnen we gewoon op deze manier verder gaan... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ronde 1:
1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() 10 ![]() Antwoorden kunnen in een PM naar mij. Alle goed geraden logo's leveren één punt op. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
4, 8 en 9 ontbreken hier nog. Twijfel heel erg over 9.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik weet 3 en 8 niet.
3 komt me wel bekend voor, maar kan het toch niet helemaal plaatsen. 8 zegt me echt helemaal niets. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Logomania #2 Doe Gezellig Mee!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|