|
|
#1 |
|
|
Jaja, we hebben er weer één
UEFA Champions League Fantasy Football league code is : 9214-17347 met wat verschrikkelijke nieuwe regels lees ik nu: Manager substitutions ![]() After all matches on a single day have finished and before the next matches start, you can: 1: Replace any player who wasn't sent off, with one from your bench whose team is yet to play. 2: Change your captain if he wasn't sent off, with a player from your squad whose team is yet to play. Players who are substituted out will score 0 points, the captain bonus will be lost from your original captain if a new captain is selected. Substitutions and captain changes can't be cancelled once confirmed. An unlimited number of manager substitutions can be made, however, it is not possible to make manager substitutions after games on the last day of the Matchday, as all fixtures will have been completed. If a manager substitution or captain change is made then no automatic substitutions will take place on your team that Matchday. Laatst gewijzigd door Smeich; 13-09-10 om 15:28 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
10 spelers halen 31 punten tezamen, gelukkig heb ik nog Fabregas met in zijn eentje 38 punten
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wel grappig, degene die altijd hard van de toren schreeuwt dat het spel oneerlijk is als mensen een emergycaptain krijgen en daarmee veel punten verdienen houdt nu heel erg zijn mond dicht
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Als jij het over mij hebt, waar ik zeker weten van uitga, dan heb je het toch mooi mis. Hoe kom je daarop? Jij ziet waarschijnlijk Welliton als (c) out en Bastos als (c) in, maar dan moet jij de regels of mijn openingspost maar eens even beter doorlezen
Waar ik ze toen verschrikkelijk achtte, vind ik na ze in de praktijk doorgevoerd te hebben een leuke nieuwe dimensie toevoegen
Laatst gewijzigd door Smeich; 19-10-10 om 09:09 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Just checking
. Kan het gewoon niet hebben dat je 1e staat
Laatst gewijzigd door stevengerrard; 19-10-10 om 10:53 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Ik merk het
Ik denk ook dat je inziet dat dit dus niets met geluk te maken heeft maar meer met strategisch inzicht itt die achterlijke emergency captain regeling bij FPL. Zeg mcyodogg, hoe gaat het jou af? Je ziet niet in onze league (van maar drie man tot dusver).
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
daarom heb ik vorig jaar ook gewonnen
, wegens de emergy captain ipv strategisch inzicht want dat bezit ik uiteraard niet
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Jouw antwoord heeft totaal geen relevantie met mijn uitleg over hoe ruk ik de emergency captain regel wel niet vind, die was er vorig jaar toch ook niet in dit spel of wel? FPL en UEFA gelieve gescheiden te houden jah! Al ben ik daar ook de betere dit seizoen..Nu nog met FIFA11. Oeh, ik sta 10e van Nederland
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Dat filmpje wederom
en jammer dat ik Bale vanmorgen had gewisseld voor Nani... ook Eto'o erin gezet en wou 'm eerst tot Captain bombarderen maar uiteindelijk ook Nani geworden. Ach ja.. ik geef je zo wat breathing space beetje dan
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik had Bale wel, en toch kreeg ik het voor elkaar om in elke ranking, behalve die van Nederlanders, te zakken.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
UEFA CL Fantasy football
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |