|
|
#1 |
|
Gratis Nederlandse voetbalcompetitie poule | Speel mee met de eerstedivisie pool
ik weet het is nog vroeg maar de eerste Divisie staat op 13 Augustus weer op het programma. ik heb een leuk pooltje gevonden over deze competitie. ik heb mij aangemeld en mijn Subpool heet Fortuna Home mensen die op dit Forum zin hebben om straks mee te doen mogen meedoen!! wat is de bedoeling je voorspeld de wedstrijd ( In de Toto vorm) dus voorbeeld AGOVV- Fortuna 1 als je denkt dat AGOVV gaat winnen, een 2 als Fortuna gaat winnen, en een 3 als het gelijk wordt, en natuurlijk voorspel je de andere wedstrijden ook. ![]()
__________________ Voetbalbond MAFFIA}) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moet je het hele seizoen in 1x invullen of gaat dat per speelronde?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
maar je kan ook nu alles invullen als dat liever hebt. __________________ Voetbalbond MAFFIA}) |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nee was niet van plan alles in 1x al in te vullen, vandaar ook dat ik het vroeg. Zal binnenkort wel eens kijken.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
An sich leuk, maar komt er niet weer de gewone Jupiler League toto die hier altijd georganiseerd werd?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Eerste Divisie Pooltje
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|