![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 | |
|
||
|
|
|
|
|
#202 |
|
1: PSV (2)
2: Ajax (0) 3: Twente (2) 4: Feyenoord (6) 5: Utrecht (4) 6: AZ (2) 7: NAC Breda (6) 8: Groningen (3) 9: Heerenveen (3) 10: Roda JC (4) 11: Vitesse (3) 12: Heracles (4) 13: NEC (2) 14: Willem II (4) 15: ADO Den Haag (8) 16: VVV (1) 17: De Graafschap (2) 18: Excelsior (2) Inmiddels als 58, dat lijkt nergens op... __________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#203 |
Venom 40Silenus 40 behangplakker 40 ![]() Bliksem 42 Lurker 43 Da Sandman 44 neilpad 44 methodmich 44 Tim86 44 Isolo 45 Kopbal 45 Arcturus 46 ELYefe 46 Radegast 46 Superheld 46 vinnie6 47 Sybrand 47 VBLFORUM 47 Beschouw 48 mcyodogg 48 Mr-Sander 48 Jasper 48 Hork 48 Kerol 48 HairyArsedIrishman 48 WeebI 48 DMJN 48 Infostrada 48 Charie 49 Rellende Rotscholier 49 Hero 49 Marioow 50 Plato 50 Anonymous 50 Blawh 50 Boris 50 gatalin 50 Clesar3 51 Demie 52 Mike 52 Clough 52 Zappie 52 Firefox1 52 Pbateman 52 Sporttv5 52 Elwood1988 54 Tsjeuke 54 Dagglala 55 Riro 55 Otis. 55 Mark-HGL 56 DurQ 56 Valange 56 alf89 56 Stickvis 58 Manske 58 Palmboom 58 denthemen 58 Lamzak 61 Need209 62 Laatst gewijzigd door Boris; 15-05-11 om 22:24 |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Subtop.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Palmboom had Ajax als 18e?
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
snel vergeten
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
47, valt me nog mee.
Bedankt voor het bijhouden overigens Boris |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Middenmotor. Story of this season.
Ik had iig wel de kampioen en directe degradant goed. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Klasse neilpad, vooral met 4pt voorsprong op de nr 2
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Ik had de nummer 1 goed, das de enige die telde anyway...
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Subtop
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Anonymous/Prizzle
|
44 not bad
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#214 |
|
48 punten, thanks ADO.
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Ik was stom geweest. Punten bij 17 en 18 klopte niet.
. Nieuwe lijst staat hierboven. |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
lol, nu ineens gedeeld 5e, dat scheelde wel wat. En andere winnaar(s)
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Sta ik me daar even in een illuster rijtje, denk dat ik me ook maar in de toto ga mengen volgend seizoen
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Een Griek en een vrouw. Kan niet.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
|
|
|
|
#221 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#223 |
|
ADO en Feyenoord doen me de das om
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Één-na-laatste! Wow!
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
52 valt me nog hartstikke mee
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
56, en dan had ik Ajax op 1 nog goed ook. Maarja ADO op 17 en Feyenoord op 5, daar ga je al
![]() Vorig jaar ging ik ook de boot in met Heracles op 17, ik denk dat ik in mijn voorspelling voor komend seizoen De Graafschap of RKC maar op plek 7 voorspel...... __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Voor het eerst in jaren de kampioen goed voorspeld (ik voorspel al jaren dat Ajax kampioen wordt
) , ik ga echter met name de mist in met mijn nummers 4, 5 en 6. Daar had ik Feyenoord, Utrecht en Heerenveen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Waar had je AZ dan ?
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Zitten echt wel goede tussen...
Maar ook Leuk om te lezen! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#231 |
|
Op 7, Groningen op 8 en Roda op 9, alledrie dus precies drie plekken te laag.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Valt me niet tegen, gelijk met Sandje is sowieso prima. In de winterstop stond ik er beduidend minder voor, tweede seizoenshelft ging dus beter.
Venom, Silenus en behang, netjes gedaan! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Ongelofelijk veel gezakt na de winter
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
joepie geen laatste haha
vooral omdat ik vvv ron 12 had __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Thanks FB en MM!
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Toch nog ergens mee 'gewonnen'!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Haha wtf ik keek laatst toen stond ik bijna laatste
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Voorspelling eindstand Eredivisie 2010/2011
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|