![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ooit, een tijdje geleden op een ander forum, liep er een spelletje genaamd Waar Is De Bal? en dat was redelijk succesvol. Ik denk dat het wel een grappig idee is om dit spelletje weer nieuw leven in te blazen, dus bij deze een nieuw topic!
De bedoeling: Om even te kijken of het aanslaat heb ik een proefeditie opgezet met vier foto's. De bedoeling is eenvoudig; raadt waar de bal zich bevindt op de foto's, zet de letters achter elkaar en vindt het juiste woord. Omdat dit een proef is om te kijken voor de animo mag iedereen gewoon het antwoord posten, maar doe dat dan wel eventjes in spoiler, zodat het leuk blijft voor de rest. Als het aanslaat, dan wil ik 1-2 per week een nieuwe editie plaatsen .![]() ![]() ![]() ![]() Is het wat? __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Spoiler
Ziet er wel leuk uit .
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moeilijk hè, lezen. Fout trouwens.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
Spoiler
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fout, fout.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kutspel.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ook niet.
Anyway, dit is dus de bedoeling. Dat het niet zo makkelijk is en dat er meerdere woorden gemaakt kunnen worden. Ik kan het ook doen zoals vroeger; tien foto's plaatsen en dan krijg je gewoon één punt per goed antwoord. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tvp voor thuis.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Maar moet het een woord of een naam zijn? Of kan het allebei?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fout:
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
nep-fries
|
dan is het natuurlijk
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Was dat nou zo moeilijk? Spoiler
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
1e was lastig.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Jodenantwoord
.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
.Alleen maar leuk juist dat je het zo moeilijk had gemaakt joh. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bij de echte editie wil ik dat de users het woord pm-en en na de deadline krijgen degene die het goed hebben een punt, of zo. Dat is een beetje het idee. Een simpel spelletje wat niet veel tijd kost om te maken
.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik ga iig meedoen, erg leuk.
Zeker als je het zo moeilijk maakt. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
nep-fries
|
ik weet nu ook de psychologie achter de juiste bal...
de bal is waar de spelers juist niet naar kijken
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hoi
|
Leuk!
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vind het aantal reacties toch nog te weinig eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Je geeft na een halve dag al het antwoord?...
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Het staat in spoiler en is een proefeditie.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik heb te vroeg in de spoilers gekeken.
Ziet er tof uit Ray.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
nep-fries
|
! Toch?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ja, maar moet nog even kijken hoe.
Zoals nu met woorden of gewoon tien foto's en één punt per antwoord? __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Als je nog foto's zoekt...volgens mij heb ik nog een foto of 100 in m'n "archief" zitten
![]() staat wel 1/2/3 op ipv letters |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Oke, ik had er dus geen goed.
Maar wel een leuk spel.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Gaat dit nog door ?
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
doe mee hoor, ookal zat ik er zwaar naast
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Toen Bjoro het deed was het veel leuker
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Lijkt me wel leuk, heb het topic helemaal gemist.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Waar Is De Bal? Proef Editie!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |