![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wekenlang hebben de 32 deelnemers erover gedaan om 32 schitterende teams te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, willen we nu toch ook wel kijken wie het beste team heeft. Om hierachter te komen zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams. Daarvan zijn de eerste twee per poule doorgegaan naar de tweede ronde.
Dit is het topic van de grote finale. Het is de bedoeling dat je het team wat je de beste van de twee vindt, bold maakt. Welk team zou welk team verslaan op basis van de spelers en opstelling. De teams staan bij de user en een linkje naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Succes! De regels: - Je mag niet op je eigen wedstrijd stemmen. - Je mag slechts één keer stemmen. - Probeer je keuze te motiveren. - Bij een gelijke stand is er een tie en beslissen de eerste drie stemmers. Sjimmie vs Pritt - ![]() ![]() Stemmen kan dus op de volgende confrontaties: Sjimmie vs Pritt Tot en met volgende week maandag 18:30! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sjimmie.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sjimmie.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pritt
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pritt wint het over de flanken.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Pritt
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pritt
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pritt
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pritt.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pritt
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
[size=xx-large]Pritt[/size]
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volgens mij hebben we een winnaar
.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wordt een doelpuntrijk duel denk ik zo, want beiden hebben zeker in vergelijking met reeds uitgeschakelde elftallen geen superdefensie en ook geen geweldige keepers. Maar de driemansverdediging van sjimmie is wat hem uiteindelijk gaat opbreken als de aanvallers van Pritt gevaarlijk worden.
Pritt dus. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik blijf het nog steeds zo gek vinden dat ik zo ruim verloor van sjimmie, maar nu 'ie ook in de finale staat begin ik toch een beetje aan mijn eigen objectiviteit te twijfelen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hier ga ik dan toch voor Pritt.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
sjimmie
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sjimmie
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Een quizvraag! Is er ooit een team geweest dat het wk heeft gewonnen met een 3 mans verdediging? Ik zou het antwoord eerlijk gezegd niet weten. Denk wel dat het nog spannend wordt, hoop het niet natuurlijk
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
West-Duitsland in 54 sowieso
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pritt
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Aanvallende middenvelders zijn ook aanvallers
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pritt
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
Ik stem op sjimmie iig. |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
ik verloor met Nilis Bum Kun Cha en Batistuta. Ze kenden Bum Kun Cha niet
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sjimmie
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sjimmie.
Dankzij een handsbal van Henry. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Pritt
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kick
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
stem tvp.
hint. Sjimmie ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Sjimmie.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Pritt wint de finale met 13 tegen 8.
Gefeliciteerd Pritt. |
|
|