![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wekenlang hebben de 32 deelnemers erover gedaan om 32 schitterende teams te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, willen we nu toch ook wel kijken wie het beste team heeft. Om hierachter te komen zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams. Daarvan zijn de eerste twee per poule doorgegaan naar de tweede ronde.
Dit is het topic van de halve finale. Het is de bedoeling dat je het team wat je de beste van de twee vindt, bold maakt. Welk team zou welk team verslaan op basis van de spelers en opstelling. De teams staan bij de user en een linkje naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Succes! De regels: - Je mag niet op je eigen wedstrijd stemmen. - Je mag slechts één keer stemmen. - Probeer je keuze te motiveren. - Bij een gelijke stand is er een tie en beslissen de eerste drie stemmers. I: Bliksem - Sjimmie ![]() II: Pritt - Daggla ![]() Stemmen kan dus op de volgende confrontaties: I: Bliksem - Sjimmie II: Pritt - Daggla Tot en met volgende week maandag 18:30! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
I: sjimmie
II: Daggla |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
1: Sjimmie
2: Daggla |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
1. Sjimmie.
2. Pritt. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
I: Bliksem
II: Pritt |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I: Sjimmie
II: Pritt |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Ik geef zometeen even mijn visie over de wedstrijd tegen Daglaa, natuurlijk geheel onpartijdig.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Ik denk dat ik redelijk aardig kan aantonen waarom mijn team Dag's team goed kan bestrijden. Laat ik beginnen bij Dag's sterkte kant. De sterke kant van Dag ligt duidelijk aan de vleugels met 2 prima dribbelaars. Het gene wat je daar tegenover moet zetten zijn vleugelverdedigers die ook daadwerkelijk verdedigen en het niet zo belangrijk vinden om aan te vallen. Gelukkig heb ik dat met Lauren en Sensini. Vooral Sensini schroomde niet de bal het stadion uit te kegelen.
Misschien wel het belangrijkste punt, vind ik, de twee middenvelden. Hier ligt in mijn inziens het verschil. Het is 5 vs 5, maar als je selectief bekijkt is het dat stiekem niet. Zowel Messi als Robben laten gewoon hun verdedigende taken schieten. Terwijl ik met Nedved echt een werkpaard heb die gewoon volledig al het werk opknapt daar op het middenveld. Cantona en Laudrup schat ik daarin gelijkwaardig en Deschamps/Keita vs. Helguera/Pardo, is qua verdedigende oriëntatie gelijk. Alleen lijkt mij dat in mijn team dat toch echte betere spelers zijn. Dus waar je dan op uit komt is een 5 vs. 3 middenveld. Dat lijkt mij genoeg redenen dat ik daar het middenveld overloop. Dan nog het allerlaatste punt en misschien nog wel het leukste. De zwakke schakel Traore. Die jongen is gewoon een stumper, punt. Tegenover hem staat misschien wel de leukste dribbelaar uit Engeland van de afgelopen 20 jaar. Traore moet na 20 minuten met rood van het veld. Even een YouTube filmpje om te demonstreren. Macca http://www.youtube.com/watch?v=VVo_gIAIIsw vs Traore http://www.youtube.com/watch?v=Mh4aarbLfeA (Lees ook even de commentaren, pure genius )Vervolgens heb ik Sanchez die alle voorzetten binnenschiet terwijl Bocanegro er naar kijkt, want arme Maldini heeft zijn handen vol aan de droom Laudrup. Ter illustratie http://www.youtube.com/watch?v=AQscA62WztU Hugol ![]() Nou dat was het voor vandaag! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
1. Sjimmie
2. Daggla |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
.Je eigen team aanprijzen, prima. Maar om de ander nou af te gaan zeiken. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Beetje uitdagen.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sorry, bedoel er niets vervelends mee. Lijkt me gewoon dat dat het spel iets leuker maakt dan statisch stemmen zonder toelichtingen.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Lekker van je eigen elftal uitgaan. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Bliksem
Pritt |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Bliksem
Pritt |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bliksem
Pritt |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
1: Sjimmie
2: Daggla |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sjimmie
Pritt
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
WeebI - Pritt had de finale wel mogen zijn als ik het zo zie.
Sjimmie en Pritt krijgen nu mijn stem. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
1 Sjimmie
2 Daggla |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
I: Bliksem - Sjimmie
II: Pritt - Daggla |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jullie snappen zelf wel dat er geen finale topic komt als ik daar niet in sta, eh?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
1. sjimmie
2. Pritt @Bliksem: Dan maak ik 'm wel aan .
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Sjimmie en Daggla
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Pritt.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik kan bij beide niet kiezen
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
1. Bliksem 2. Pritt |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
?
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Stemmen people!
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nog 2 uurtjes
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
1. Sjimmie
2. Pritt |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Heeeeuuuuy!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik ga even tellen.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Sjimmie verslaat Bliksem met 18-5
Pritt verslaat Daggla met 9-15 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Toeterdetoet, mooi te zien dat er veel waardering is voor de tijd die ik erin heb gestopt.
Zat te twijvelen na het draften of ik volgende draft weer mee zou doen, maar nu weet ik het zeker. Mag het maar een mooie finale worden. Succes sjim!
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik zou het niet erg vinden om van Laudrup in de finale te verliezen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
http://www.vblforum.nl/Thread-WK-Draft-Jouw-Favoriete-Team-Finale
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gefeliciteerd heren!
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
![]() Gefeliciteerd. En Pritt ook |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[WK Draft Jouw Favoriete Team] Halve Finale.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|