![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
A: Sjimmie -
B: Lebawski C: Pritt - D: Daggla - |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
1. Conundrum
2. Lebawski 3. Pritt 4. Darkie |
|
|
|
|
|
#53 |
|
1. Sjimmie
Tegen een sterkere aanval zou de driemans defensie van Sjimmie het wel eens lastig kunnen krijgen, maar ik denk dat het blok het nu wel redelijk voor elkaar krijgt voldoende af te stoppen. Geen superaanval tegen zich. Defensief is het bij Conundrum ook wel in orde, maar Enrique, Eto'o, Henry en Aimar zijn toch teveel van het goede. 2-0 denk ik. (2x Eto'o) 2. Bliksem Lastige keuze.. defensief sterk, aanvallend beide goed, alleen andere generaties. De defensieve vleugels van Bliksem vind ik sterk, maar juist de aanvallende van Lebawski weer smullen. Ik kies voor Bliksem wegens het sterkere slot op deur met Hierro en Simeone. 1-0, nadat Hierro mee opkwam en de bal erin poeierde. 3. Weebl Beide aanvallend zeer sterk team, maar WeebI heeft het defensief beter voor elkaar naar mijn mening. 2-4 (Nedved, Ayala, Laudrup, Morientes, Morientes, Morientes) 4. Daggla Messi, Robben, Cantona en een beetje Forlan. Goed genoeg om Maradona, Butanegra en Adebayor tegen weg te strepen. Beide geen bijzonder sterke defensie. Spektakelstuk. 6-4 (Robben, Robben, Maradona, Scholes, Blind, Cantona, Maradona, Córdoba e.d., Messi, Forlan) |
|
|
|
|
|
|
#54 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#55 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#56 |
|
A Conundrum
B Bliksem C Pritt D Daggla |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
A: Sjimmie - Conundrum
Sjimmie heeft naar mijn idee een beter uitgebalanceerd elftal, hij heeft geen echte zwakke schakel. Conundrums team is voor de helft absolute top, maar de andere helft is voor dit niveau wat matig. Het supersnelle spitsenduo van Sjimmie doet de rest, 2-0. B: Bliksem - Lebawski Lebawski heeft een prima voorhoede, Bliksem wat betere middenvelders en verdedigers. Ronaldo maakt gehakt van Neill, maar Bliksem heeft mazzel dat Vidic zijn ploeggenoot Rooney in de broekzak heeft zitten. Het middenveld van Bliksem creëert net wat meer kansen en daarmee wint hij deze wedstrijd net, 2-1 in de verlenging. C: Pritt - WeebI De verdediging is het zwakke punt in het elftal van Pritt, met als grootste probleem een gebrek aan snelheid. En juist daarvan kan Weebl niet optimaal profiteren met de wat statische Morientes en de minder sterke vleugelspelers. Op het middenveld en in de aanval heeft Pritt een prima combinatie van technische kwaliteiten en werklust en dat is de basis voor zijn 1-0 overwinning. D: Daggla - Darkie Casillas en Canizares krijgen het heel erg druk in deze wedstrijd tussen twee teams die vooral aanvallend sterk zijn. Casillas en Maldini houden net genoeg tegen en Adebayor mist net genoeg kansen om ervoor te zorgen dat Daggla wint. Messi, Cantona en Robben kan je gewoon niet alle drie af stoppen en Forlan staat telkens op de goede plek om van het werk van deze geweldenaars te profiteren in een knotsgekke 4-3. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Verdorie dit wordt em zo net niet :p
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
A Sjimmie
B Bliksem C Pritt D Daggla |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Godver daar ga ik dan
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
Wordt in ieder geval spannend.
Mocht ik eruit vliegen dan krijg je totdat jij eruit gaat altijd mijn stem. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
1. Sjimmie
2. Bliksem 3. Pritt (ik denk dat dit team de hele draft wint) 4. Darkie |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Sjimmie
Lebawski WeebI Daggla |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
1. Sjimmie
2. Lebawski 3. Pritt 4. Daggla |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
A. Conundrum
B. Bliksem C. Weebl D. Daggla |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Keep on voting.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
1. Sjimmie
2. Bliksem 3. WeebI 4. Darkie __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
1. sjimmie
Ja, die won van mij, nou dan kun je wat hoor! 2. Bliksem Overall sterker, met name Simeone en Hierro vormen een sterk blok. 3. WeebI Wordt een wedstrijd met veel kansen en dan kun je maar beter een voorhoede hebben die elkaar kent. 4. Darkie Troost voor Daggla, hij zal nog wel een keer of 5 scoren. Alleen zie ik Darkie nog vaker scoren. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
A. Sjimmie.
In mijn ogen is de achterhoede van Conu niet opgewassen tegen die 2 giganten voorin van Sjimmie. Middenveld zal een gelijke strijd zijn. Het is echt nét aan in het voordeel van Sjimmie B. Bliksem. Zijn achterhoede staat als een huis. Lebawski heeft een mooie aanval, maar daar worden ze bij Bliksem niet bang van. C. Pritt. Heeft een heel creatief aanvallend middenveld dat een wedstrijd zal beslissen. Dan ook nog Sanchez om ze erin te tikken.. D. Daggla. Een prachtig team, met een held als Maldini, maar ook met een prachtig aanvallend middenveld. |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Volgens mij zijn er nog stemmen nodig.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Helaas geen tijd voor toelichting maar hierbij toch mijn stemmen. Sjimmie en Pritt winnen makkelijk en Bliksem heeft geluk met de loting gehad en daardoor ook door.
![]() A: Sjimmie - Conundrum B: Bliksem - Lebawski C: Pritt - WeebI |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
A. Sjimmie.
B. - C. WeebI. D. Daggla, |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
||
|
|
|
|
|
#76 | |
|
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Tot 19:00 mag er nog gestemd worden.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Erm ja. Gelijk bij 1 wedstrijd.
De eerste drie stemmers beslissen de confrontatie: Pritt of Weebl. ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
spanneund
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Pritt.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Pritt.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
El Lider
|
Pritt
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Mogen dat alleen mensen zijn die niet gestemd hebben?
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Bueno. Duidelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Ouch
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
![]() Sjimmie en Bliksem bereiken zonder al te veel moeite de volgende ronde. Een vroege ruime voorsprong bracht beiden niet meer in problemen. WeebI ging goed van start, maar gaf een voorsprong uit handen. Echter, in de slotseconde viel de 14-13 en de 14-14. Uiteindelijk won Pritt op sudden-death met 3-0. Daggla zette een wervelende inhaalreeks in na een bijna onmogelijke achterstand en wint zijn partij ook. Halve finales zijn Bliksem vs Sjimmie en Pritt vs Daggla! |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Ik stond 7-0 achter op een gegeven moment.
Ik denk dat het goede spel van Messi afgelopen week de doorslag gaf . . Messi .
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
http://www.vblforum.nl/Thread-WK-Draft-Jouw-Favoriete-Team-Halve-Finale
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
Gefeli Bliksem, overall terechte winnaar.
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
Mijn god, gewonnen van Weebs, dat was close.
Sorry man, heel mooi team heb je. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Gefeliciteerd Sjims :|
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[WK Draft Jouw Favoriete Team] Kwartfinale.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|