![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
|
Laatste 4 poules beoordeeld
5. Sjimz. Twee teams die iets anders spelen dan de andere teams in de draft, daarom vind het lastiger te beoordelen hoe het uitpakt tegen elkaar. Ik denk dat de 3 verdedigers van sjim in dit duel nog voldoende zijn. Alhoewel Zico wel echt geniaal is en de toch wat houterige Lucio het er moeilijk meekrijgt. Sjimz 2 verdedigende middenvelders stellen me dan echter weer gerust. Moeilijk, maar neig naar sjim. 6. Conun. Het is jammer dat Jasper's systeem niet in staat is om meer over de vleugels te spelen, want dan had hij een goede kans tegen de zijkanten van Conun die toch zijn zwakste punt zijn. In principe heeft hij daar met Nakamura en Dinho wel de spelers voor maar die zijn gewoon teveel bezig met werk op het middenveld tegen het overwicht van Conun. 7. Daggla. Goed aan elkaar gewaagde teams. Jammer is dat Sieps niet de zwakke punten van Daggla (tandem Traore en Pardo) kan aanpakken. Ze Roberto is daar niet de uitgesproken man voor. De vleugels van Dag zijn om van te watertanden. Verwacht dat de wedstrijd door individuele momenten wordt beslist. 8. Darkie. Ben bang dat het spel van Ray iets te veel naar het midden loopt, een trechter in. Omdat de 3 spitsen daar alle 3 wel de neiging naar hebben. Qua kwaliteit per speler vind ik Ray zeker niet slechter, maar Darkie's systeem heeft in dit duel een overwicht. Plus dat Maradona geen directe verdedigende middenvelder tegen zich heeft, want als Essien of Cambiassio hem zouden oppakken dan zou er een gat op het middenveld vallen voor Scholes/Junior. 4 vs 3 middenvelders is lastig voetballen. Dan zouden Ray's backs dat moeten opvullen, alleen dan staan de andere verdedigers 1 op 1, dat lijkt mij te gevaarlijk. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Lastige keuzes zeg...
I Bliksem II Lebawski III WeebI IV The Verve (moeilijke keuze, Pritt was ook zeer goed )V Sjimmie VI Conundrum VII Sieps VII RayMania |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
I: Bliksem vs Blawh
II: Lebawski vs 9christensen Verdediging + keeper van 9christensen is gewoon zwakker. III: WeebI vs Mr-Sander Redondo > Muntari en Raul > Honda. Figo en Overmars maken een hoop goed, maar lang niet genoeg. IV: Pritt vs The Verve Prachtige aanval tegen een prachtige verdediging; bijna gelijkwaardig. De achterhoede van Pritt is echter beter dan de voorheode van The Verve. V: Gordon Shumway vs Sjimmie Als team is die van Sjimmie beter. VI: Conundrum vs Jasper Conundrum is een klasse beter; Jasper heeft te veel middelmaat (v. Aerle, Yobo) en een ongebalanceerd middenveld. VII: Daggla vs Sieps Daggla heeft het betere team, op elke positie; ondanks Traore. VIII: RayMania vs Darkie Schitterend team van Darkie. Met echte buitenspelers had Ray meer kans gemaakt. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
I: Blawh
II: 9christensen III: Weebl IV: Pritt V: Sjimmie VI: Daggla VII: - VIII: Raymania |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Welke moet er bij VI staan, Sieps?
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
In de OP staat tot 18:30 - ik stel het nog een halfuurtje uit!
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
I - Bliksem
II - 9christensen III - Weebl IV - V - Sjimmie VI - Conundrum VII - Sieps VIII - Darkie |
|
|
|
|
|
#58 |
|
5. GordonShumway
6. - 7. Daggla 8. Darkie |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Okay, schluss. Tellen enzo.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Bliksem
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
![]() Weinig spannende uitslagen eigenlijk, dat is ook een eerste keer . 26 stemmers dus, bij een enkele poule 27.Sjimmie en Darkie als enige nummers 2 naar de kwartfinale, ook opvallend met welke cijfers Sjimmie Gordon verslaat. WeebI, Pritt en Conundrum gaan ook zonder moeite door. Topic voor de kwartfinale volgt spoedig! |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
http://www.vblforum.nl/Thread-WK-Draft-Jouw-Favoriete-Team-Kwartfinale
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Lebawski gefeliciteerd, terechte overwinning denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
BS feli, succes in het vervolg van het toernooi. Was bang voor een slachting, maar die is me enigzins gespaard gebleven.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Oh ja, dit moest ik vandaag nog doen. Nou, volgende ronde dan maar weer.
Maar was mijn team echt zoveel slechter, ik had nog wel wat meer puntjes verwacht. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Niet getroffen met de loting. Vier van de 27 stemmen anders en ik had gewonnen
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Kansloos
![]() Feli Conundrum
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Is dat een diepterecord?
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
||
|
|
|
|
|
#70 | |
In de eerste ronde
|
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Nee, vorige keer was vitessezuid het slechtst volgens mij. Ik had nog 3 punten.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[WK Draft Jouw Favoriete Team] Tweede ronde!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|