![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wekenlang hebben de 32 deelnemers erover gedaan om 32 schitterende teams te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, willen we nu toch ook wel kijken wie het beste team heeft. Om hierachter te komen zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams. De eerste twee gaan door naar de knock-out fase.
Dit is het topic van poule C en D. Het is de bedoeling dat je hier gaat stemmen per poule op de 2 teams die jij het beste vindt. De teams zoals ze door de user zijn bedacht vind je onder de poule. De linkjes in de poulestand zijn naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Succes! De regels: -Je mag niet in je eigen poule stemmen -Je mag slechts één keer stemmen -Probeer je keuze te motiveren -De nummer 1 ontvangt 2 punten -De nummer 2 ontvangt 1 punt. -Bij gelijk puntentaantal geeft het aantal #1 plekken de doorslag. Poule C 1. Lebawski 2. Silenus 3. Nico 4. Mr-Sander Lebawski ![]() Silenus Code:
Van Der Sar Olarticoeachea, Materazzi, Lalas, Branco Litmanen, Kanu, Skolsjaer Bwalya, Kezman, L. Suarez ![]() Mr-Sander ![]() Poule D 1. 9christensen 2. Yeahinho 3. WeebI 4. mcyodogg 9christensen ![]() Yeahinho ![]() Weebi ![]() mcyodogg
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Stemmen kan tot en met volgende week maandag 21:00.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Poule C
1. Lebawski 2. Mr-Sander Silenus zijn team is kwalitatief te matig, en Nico zijn team is veel te aanvallend en zal tegen elk team door counters verliezen door de matige verdediging. Poule D: 1. Mycodogg 2. 9christensen Poule des doods vind ik, allemaal aan elkaar gewaagd. Keuzes na lang wikken en wegen genomen en vooral op gevoel. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jezus, poule D.
Alle 4 teams zijn echt onwijs goed. .
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
C:
1. Lebawski 2. Mr-Sander D: Wacht ik nog even mee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
C:
1) Lebawski 2) Mr-Sander D: Aangezien ik op basis van opstelling echt niet kan kiezen, kies ik voor de opstellingen met spelers waar ik het meest mee heb/had. 1) 9christensen 2) Weebl Erg lullig voor mycodogg, die een prachtig elftal heeft. De nummer 1 is voor mij wel duidelijk, maar kiezen tussen Weebl en mycodogg kan ik bijna niet. Echter had ik met Zola en Asprilia niet zo veel, dat komt door Ajax - Parma in de EC2. Ongelooflijk dat het mogelijk is dat een elftal met zoveel goeie spelers buiten de boot valt, maar ondanks het Realsausje heeft Weebl wel Raul en Redondo. Redondo gaf uiteindelijk de doorslag. Liefst had ik niet op een nummer 2 gestemd... Yeahinho was in elke andere poule denk ik wel doorgekomen, maar het gebrek aan lengte voorin deed je een beetje de das om. Verder had je ook gewoon pech met je poule. Motivatie volgt nog |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Poule C:
1. Mr-Sander. Heeft een zeer mooie aanval, wereldklasse backs en een redelijk defensief blok. 2. Lebawski: Wereldklasse aanval alleen van de verdediging ben ik niet zo onder de indruk. En met Appiah heb je natuurlijk een speler die wedstrijd ritme mist ![]() Over het algemeen een mooi team maar ik vind hem net ietsjes minder dan die van Mr-Sander. Silenus en Nico hebben een weinig uitgebalanceerd team. Poule D: 1. Weebl. Heeft alleen Geremi als zwakke schakel maar dat weet Redondo meer dan goed te compenseren. Verder echt een super mooi team. 2. mcyodogg. Hij krijgt van mij de 2e plek omdat hij Zola en Zidane heeft en daardoor overleeft hij de poule des doods. Al is dat sowieso een letterlijke poule des doods met Foe in zijn team ![]() 9christensen. Zou denk ik in iedere andere poule makkelijk doorgaan maar ik heb zelf meer met de teams van Weebl en mcyodogg. Yeahinho heeft met Higuita een showkeeper die hem toch punten gaat kosten. Ook van Eboue ben ik niet zo gecharmeerd. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Poule C
Lebawski Mr-Sander Niet echt een moeilijke keuze imo. De teams van Nico en Silenus zijn veel te aanvallend ingesteld en tegen de 4-5-1 opstellingen van Lebawski en Sander wordt dat absoluut fataal, hoe goed je aanvallers ook zijn. Poule D godgloeiende tering, waarom zit ik daar nu weer in
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Poule C:
1. Lebawski 2. Mr Sander Lebawski ondanks kuttekop Ballack de winnaar van deze poule Met Rooney de beste spits ter wereld op dit moment en het verdedigende centrum staat als een huis.Silenus heeft baas Litmanen en bikkel Materazzi maar die gaat hem duperen door rood te pakken met een doodschop. In Nico's team gaat Sneijder herrie schoppen met de andere haantjes in het team. Mr Sander pakt plek 2 door zijn goede backs en aanvallende linie waar Honda echter wel een minpuntje is. Poule D: Holy macaroni, hier moet ik even over denken. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
C.
1. Lebawski 2. Mr-Sander D. 1. Yeahinho 2. mcyodogg Motivatie komt nog |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ja hoor, heb ik weer
.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
C
Lebawski Mr-Sander D 9christensen mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
C:
1. Lebawski 2. Mr-Sander D: 1. Yeahino 2. Mcydogg |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Poule C:
Lebawski Mr-Sander Poule D: 9christensen Weebl |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
C
1. Lebawski 2. Mr Sander Ben alleen niet zo kapot van de backs bij Lebawski, verder een ijzersterk team. Mr Sander heeft een goede balans, enig minpunt ik de 3 spelers centraal op het middenveld. Andere teams zijn niet voldoende in balans. D 1. Weebl 2. Yeahinho Weebl heeft een ijzersterk elftal zonder zwakke schakel. Yeahinho doet weinig onder, vooral Romario zal aan de lopende band scoren dankzij steekpasses van de 3 achter hem. Achterin is hij een tikkeltje minder dan Weebl waardoor hij uiteindelijk de poule net niet weet te winnen. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Poule D:
Yeahninho Weebl |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Poule C
1. Lebawski 2. Mr-Sander |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lebawski
Sander Weebs 9christensen |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vooruit, dan waag ik ook nog een poging.
![]() Op doel René Higuita, ook wel El Loco (De Gek) genaamd. Scoorde zelfs als doelman aan de lopende band bij zijn clubteams (33x in 382 wedstrijden) en was Colombia's 1e keeper tussen 1987 en 1999. Speelde 69 interlands en scoorde daar ook 3x in. Uiteraard befaamd door zijn Schorpioen-redding en fijne trap, maar kon ook zeker een aardig potje keepen als dat nodig was. Rechts achterin speelt in dit bazenteam Brett Emerton. De opkomende verdediger won met Feyenoord de UEFA Cup in 2002 en is al sinds 2003 basisklant bij Blackburn Rovers. Speelde inmiddels 72 interlands voor Australië. Eén van de betere picks uit de rest van de wereld, naar wij dachten. Centraal in de verdediging waakt een duo dat door iedere spits gevreesd wordt. Tony Adams is de onbetwiste captain van het elftal. Speelde liefst 668 duels (!) voor Arsenal en won met de Londense club diverse landskampioenschappen, cups en de Europa Cup II in 1994. Tussen 1987 en 2000 kwam hij en passant 66 keer uit voor de Engelse natie. Zijn compagnon in de defensie is Mark Fish. De ruwe en onvoorspelbare Zuid-Afrikaan is wellicht de minst bekende speler van de selectie, maar toch kwam hij maar mooi tot 62 caps voor Zuid-Afrika. Daarnaast speelde Fish tijdens zijn carrière voor illustere clubs als Jomo Cosmos, Orlando Pirates, Lazio Roma, Bolton Wanderers en Charlton Athletic. In 1995 won hij de African Champions’ Cup, de Afrikaanse Champions League, en amper een jaar later de Afrika Cup voor landenteams. Toen hem na de finale werd gevraagd hoe het is om een held te zijn, antwoordde Fish in gebaar; hij liet zijn broek zakken. Links in de verdediging nog zo'n sterkhouder. Sergi was een van de schakels van het succesvolle Dreamteam van Barcelona en werkte zich in negen seizoenen op tot aanvoerder van de Baskische club. Won in dienst van Barça titels en bekers aan de lopende band en ook als international (56 interlands) maakte hij faam. Via drie seizoenen Atletico Madrid kwam deze held tot 353 duels in de Primera Division. Het is eigenlijk niet nodig, maar vóór de verdediging staat nog een extra blok opgesteld. Met Emmanuel Eboué is het team verzekerd van de broodnodige Ivoriaanse power, zodat iedere briljante actie van de aanvallende middenvelders van de tegenpartij in de kiem wordt gesmoord. Eboué is de jongste speler van dit sterrenteam (pas 26 jaar oud), maar speelde al 50 interlands. Is daarnaast al 5 jaar lang een zeer bruikbare kracht bij Arsenal. Naast hem vinden we Dino Baggio terug. Wie herinnert zich deze controleur niet van het WK 1994, waar hij Italië bijna naar de wereldtitel leidde? De verpersoonlijking van het Italiaanse voetbal kwam uit voor Torino, Internazionale, Juventus, Parma, Lazio Roma en Blackburn Rovers. In totaal speelde hij 341 competitiewedstrijden en scoorde daarin 25 doelpunten. Niks ten nadele van de rest van de ploeg, maar met name het offensieve middenveld is werkelijk om van te smullen. Wat te denken van Yoouri Djorkaeff, de held van het Franse nationale team? Kende zijn hoogtijdagen bij AS Monaco, PSG, Inter Milan, Kaiserslautern en Bolton Wanderers, maar mag als hoogtepunt van zijn imponerende carrière zowel een Europees als Wereldkampioenschap bijschrijven. Evenals Djorkaeff zal ook balvirtuoos Riquelme voor de nodige steekpassjes zorgen. Hij won met Boca Juniors vele prijzen en verdiende als Zuid-Amerikaans voetballer van het Jaar een transfer naar FC Barcelona. Was daarna vier jaar lang de grote man bij Villarreal, alvorens hij terugging naar zijn club in Argentinië. Problemen met de bondscoaches hebben ervoor gezorgd dat het aantal interlands 'slechts' 46 is (aantal goals 17), maar de kwaliteiten van deze briljant staan voor eenieder buiten kijf. Voor Alessandro Del Piero geldt hetzelfde. De Italiaanse stylist speelde zijn hele leven voor Juventus en kwam al tot meer dan 600 wedstrijden voor die club. Een record. Scoorde ook nog in bijna de helft van die wedstrijden en won met Juventus elke prijs die er maar te winnen valt. Daardoor mag Del Piero zich niet alleen clubicoon noemen, maar is hij ook een ware cultheld is in Italië en omstreken. In de spits hebben we een luie flikker staan, die nooit traint of meeverdedigt, maar er wel altijd staat als de doelpunten nodig zijn. Romário de Souza Faria is de naam. De voormalig Wereldvoetballer van het Jaar wist in zijn loopbaan meer dan 1.000 keer het net te vinden. Maakte er 64 voor Brazilië in 79 interlands en won het wereldkampioenschap in 1994. Kan een CV overleggen dat in deze hele draft amper iemand kan evenaren. Kortom, een absoluut goudhaantje. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Poule C
1. Lebawski 2. Mr-Sander Poule D 1. 9christensen 2. WeebI |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kick!
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Poule C;
1. Silenus 2. Lebawski Poule D; 1. Yeahinho 2. Weebl |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Poule C:
1. Silenus 2. Lebawski |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Haha Eboue als DMF.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Poule C
1. Lebawski 2. Mr-Sander (+1 bonuspunt Silenus) Het verschil tussen beide vind ik niet heel groot. Goed uitgebalanceerde teams. Persoonlijk vind ik Lebawski's team iets meer individuele kwaliteiten hebben per speler. Alhoewel de backs een zorgpuntje kunnen gaan worden. Nico heeft een leuk assortiment spelers, maar is iets te aanvallend ingesteld t.o.v. nummer 1 en 2 uit de poule. Silenus heeft gewoon focking cultheldenteam, alleen daarom al een puntje. Poule D 1. Weebl 2. Mcyodogg Zeer moeilijke poule zoals andere al aangaven. Hier eruit vliegen is geen schande, eervol ten onder en balen van de loting lijkt mij. Weebl lijkt mij een goede shot te hebben om ver te komen. Heeft weinig super super sterren, maar alles is wel boven middelmaat en dat maakt het zo sterk. De andere 3 vind ik praktisch gelijkwaardig. Yeahinho heeft super spelers alleen ik denk persoonlijk dat je een team rondom JJR moet bouwen, dus een beetje een alles of niets speler. Higuita is ook in vergelijking met de andere keepers iets minder betrouwbaar. christensen verdient eigenlijk ook een volgende ronde, vooral zijn verdediging is impressive. Het is dat het een morele plicht is te stemmen anders had ik dat hier liever niet gedaan. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
A:
1. Lebawski 2. mr_Sander B: 1. 9christensen 2. WeebI |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Stem niet alleen in 1 topic, maar ook in de andere poules:
http://www.vblforum.nl/Thread-WK-Draft-Jouw-Favoriete-Team-Poule-A-en-Poule-B http://www.vblforum.nl/Thread-WK-Draft-Jouw-Favoriete-Team-Poule-E-en-Poule-F http://www.vblforum.nl/Thread-WK-Draft-Jouw-Favoriete-Team-Poule-G-en-Poule-H Uiteraard kan iedereen stemmen; deelnemer of geen deelnemer! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Poule C:
1. Mr_Sander 2. Lebawski Silenus wordt overlopen. Nico nipt eruit tegen Lebawski. Poule D 1. WeebI 2. Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
1 Silenus
2 Mr_Sander 1 9Christensen 2 Yeahinho
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
C:
1. Mr_Sander 2. Lebawski D: 1. Weebl 2. mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Poule C:
1. Lebawski 2. Mr_Sander Deze twee teams steken er in deze poule bovenuit. Lebawski heeft zoals wel meer teams een geweldige aanval, maar in dit geval is ook de balans dik in orde. Het team van Mr_Sander is al net zo goed in balans, maar heeft individueel toch wat minder kwaliteit. Silenus verdient een speciale prijs voor de beschrijving van zijn cultheldenteam. Het team van Nico is helaas net iets te aanvallend. Poule D: 1. Mcyodogg 2. Weebl Een hele zware poule en daarom een hele moeilijke keuze. Dan ga je al snel af op wat je met bepaalde spelers hebt. Mcyodogg heeft een team bomvol wereldsterren en wint daarmee de poule. Weebl dankt zijn tweede plaats aan Redondo, Raul en een verder mooi uitgebalanceerd elftal. Yeahinho en 9christensen hebben ook een prima team, maar pech met de loting. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Groep C
1: Sander 2: Lebawski Groep D 1: mcyodogg 2: 9christensen |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Poule C
1. Lebawski 2. Mr-Sander Poule D 1. Yeahinho 2. Weebl Alle vier prachtige teams. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Poule C:
1. Lebawski 2. Mr-Sander Poule D: 1. WeebI 2. Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gevoelsmatig
Poule C 1 Mr Sander 2 Lebawski Poule D 1 9christensen 2 Yeahinho |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Stemmen kan nog 24 uur.
Lebawski, Silenus, Mr-Sander en mcyodogg kunnen nog stemmen op de andere poule dan ze inzitten. Uiteraard geldt dit ook nog voor alle overige VBL-leden .Stemmen van Gordon en Jasper zijn vooralsnog niet meegeteld: zij moeten nog een keuze maken voor Poule D! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Poule D:
1. Weebl 2. Mcyodogg Tja de verschillen zijn klein, het is maar net waar je de nadruk op legt. Voor mij is dat bij Yeahinho z'n keeper en Eboué die ik minder vind. Van de backs van 9christensen ben ik niet zo gecharmeerd. Lastig maar er moet uiteindelijk toch een keuze gemaakt worden. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
C
1. Lebawski 2. Silenus D 1. 9christensen 2. WeebI |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
D.
1. 9christensen 2. WeebI Tja. Oh en: C: 1. Lebawski 2. Mr-Sander Maar die stond er al |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
D:
1.Weebl Ondanks het hoge Madrid-gehalte . Nee, Redondo, Raul & Morientes zijn spelers die ik hoog heb zitten als "Blaugrana". Goed uitgebalanceerd team, het 4231 systeem lijkt zeer geschikt voor de draftspellen, en ik denk dat jij de spelers juist hebt neer weten te zetten om dit juist uit te voeren.2.mcyodogg Met dit elftal kun je zeer compact spelen, en is het wachten op de kansen die er altijd zullen komen. Je kunt ook makkelijk de wedstrijd controleren. Veel geslepen spelers met klasse, met Zidane als dé leider. Scheelt weinig met Weebl en ik vind dat je het leuk hebt ingevuld. |
|
|
|
|
|
#41 |
|
C:
1 Lebawski 2 Mr-Sander D: 1 Yeahinho 2 mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
C:
1. Lebawski 2. Nico D: 1. 9christensen 2. mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Volgens mij ben ik redelijk veilig.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik redelijk niet
.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
D:
1. mcyodogg 2. Weebl |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Poule C
1. Lebawski 2. Mr-Sander |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Einde!
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Proficiat allemaal. Dat was mijn draft-avontuur.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Stemmen in de volgende ronde kan in: http://www.vblforum.nl/Thread-WK-Draft-Jouw-Favoriete-Team-Tweede-ronde !
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[WK Draft Jouw Favoriete Team] Poule C en Poule D.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|