![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wekenlang hebben de 32 deelnemers erover gedaan om 32 schitterende teams te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, willen we nu toch ook wel kijken wie het beste team heeft. Om hierachter te komen zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams. De eerste twee gaan door naar de knock-out fase.
Dit is het topic van poule G en H. Het is de bedoeling dat je hier gaat stemmen per poule op de 2 teams die jij het beste vindt. De teams zoals ze door de user zijn bedacht vind je onder de poule. De linkjes in de poulestand zijn naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Succes! De regels: -Je mag niet in je eigen poule stemmen -Je mag slechts één keer stemmen -Probeer je keuze te motiveren -De nummer 1 ontvangt 2 punten -De nummer 2 ontvangt 1 punt. -Bij gelijk puntentaantal geeft het aantal #1 plekken de doorslag. Poule G 1. Prosac 2. Denthemen 3. Darkie 4. Conundrum Prosac ![]() ![]() Denthemen ![]() Darkie ![]() Conundrum ![]() Poule H 1. tong80 2. RayMania 3. Jasper 4. El Pistolero tong80 ![]() RayMania ![]() Jasper ![]() El Pistolero Code:
Grobbelaar Sagnol, Cannavaro, McGrath, Fabio Aurelio Vieira, Valderrama, David Silva Aboutrika Caniggia, Ali Daei |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Stemmen kan tot en met volgende week maandag 21:00.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Poule G:
1. Conundrum 2. Darkie Poule H: 1. Raymania 2. Jasper |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
G:
1) Conundrum 2) Darkie H: 1) Jasper 2) Raymania Motivatie volgt nog |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Poule G
1. Darkie: Maradona + de 3 snorren in zijn team ![]() 2. Conundrum: Stam,Keane,Platini = win. Prosac heeft een heerlijk elftal maar heeft het ongeluk dat Conudrum en Darkie dat ook hebben. Denthemen heeft een te zwakke keeper en van West en Jardel wordt ik ook niet warm. Poule F: 1. Jasper: Ronaldinho kan het team op sleeptouw nemen in deze niet al te beste poule. 2. RayMania: Goed middenveld alleen jammer van je 3 centrumspitsen. Tong: Kudo's voor je nostalgie elftal, jammer dat je geen balansdag hebt. El Pistolero: Aboutrika en Ali Daei doen het voor mij niet, sorry. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Poule G
Conundrum denthemen Linkerkant van Conundrum is matig maar de rest van het team is uitstekend. Met twee snorren achterin en DAM en Butra in de aanval kan er bij Darkie al weinig meer fout gaan. Vind alleen vooral Mikel en de backs niet echt bijzonder, en dat zorgt ervoor dat ik het team gewoon niet goed genoeg vind. Prosacs defensie is zo lek als een mandje, daarom gaat de tweede plaats naar denthemen, die gewoon een goed gebalanceerd team heeft. Poule H RayMania Jasper tong heeft met Cha en Rufer gewoon al te matige spelers. Goed in het land waar ze vandaan kwamen, maar komen echt te kort voor de absolute top. RayMania heeft vooral defensief gezien een briljant elftal, daar komt bijna niets door. Als je dan ook nog Villa voorin hebt maak je altijd kans op de drie punten. Jasper heeft een leuk elftal, met enkele zwakke plekken. Het is echter genoeg voor plaats twee aangezien Pistolero met Grobbelaar, McGrath, Aurélio en Aboutrika gewoon teveel matige spelers heeft. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Poule G:
1. Conundrum 2. Darkie Babayaro op rechtsback bij Prosac? Verder niet bijster onder de indruk van het centrum, helaas want met Lineker, Bebeto en Giggs heb je wel prachtige spelers. Conundrum, wat doet Ruiz in dit bazenteam? Platini prachtig en met Keane en Stam ook twee echte bikkels. Darkie's aanvalt is baas en maakt de Afrikaanse keeper van Den aan het huilen. De zwakke plek van Darkie zijn de backposities maar hij heeft geluk dat hij in deze poule weinig sterke buitenspelers tegen zich heeft Poule H: - |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
G
Conundrum Darkie H RayMania Jasper |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
G:
1. Darkie 2. Denthemen H: 1. Jasper 2. RayMania |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Poule G:
Conundrum Darkie Poule H: RayMania Jasper |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
Bum Kun Cha was de beste aanvaller in de bundesliga toen die competitie nog de beste van de wereld was.
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Poule G:
Conundrum Denthemen Poule H: RayMania Jasper |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
G
1. Darkie 2. Conundrum Lastige poule maar uiteindelijk steken deze teams er net bovenuit. De driften van Ortega doen Prosac de das om, daarnaast vind ik Babayaro op rechtsback alles behalve een zekerheidje. Dentheman overtuigt me ook niet genoeg om door te gaan. Milito op rechtsback en West op linksback vind ik niet al te sterk. Op het middenveld komt hij met Cahill en Rincon ook net iets te kort. F 1. El Pistolero 2. Raymania Goede defensie, goede balans. Daarbij een dik pluspunt voor Caniggia. Op het elftal van Ray is weinig aan te merken, sterk elftal. Enige minpuntje, 3 spitsen die het best tot hun recht komen in een 2 spitsensysteem. Jasper's centrale verdediging kost hem de kop, de mannen van tong worden overlopen. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
of pas m gewoon ff zelf aan
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik was al aan het zoeken. En klaar.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
Waarom niet ? Twee schitterende voetballers. Die uit elke stilstaande situatie kunnen scoren. Met daar achter twee backs die vaak het middenveld ondersteunden. Wouters ertussen als ijzervreter. Ik begrijp dat nooit dat als je twee technische spelers op het middenveld hebt het niet zou kunnen lukken. Een middenveld met Falcao Socrates en Zico wijs je ook af ? Of Beckham Scholes en Giggs ? Of Arnold Mühren Jan Wouters en Vanenburg ? Ik post dit met de gedachte Sjimmie dat er voor mij niks meer te winnen valt. Dat begrijp je wel hoop ik. Ik verdedig mijn team waar ik voor naar het stadion zou gaan. ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
Idd ik heb me vergist in le Tisssier. http://www.youtube.com/watch?v=FSsdfe4Z69g Bum Kun Cha mag blij zijn dat ik hem heb genomineeerd. Zo'n speler hoort er eigenlijk niet tussen. In honderd jaar de beste zijn in Azië stelt niks voor. Het Duitse voetbal stelde in begin jaren 70 niks voor. Maar ik dacht stiekem dat jullie geen historisch besef hebben. De naam Wynton Rufer moet je trouwens niet noemen in Bremen. Dan krijg je alleen meewarige blikken te zien.
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Fijn dat je het zelf nu ook doorhebt
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Sjimmie heeft ook een team voor mij gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nee, ik sta nog steeds achter mijn mening.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik ben het met Weebs eens.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
Wat miste Bum Kun Cha als speler ?
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Ik denk Tong, dat als je personen ten opzichte van elkaar zou wegstrepen je team echt goed is. Echter heb je eigenlijk 4 spitsen, 1 aanvallende middenvelder en maar 1 controleur. Dat zou misschien nog kunnen als je centrum van wereldklasse was, echter die is gewoon goed, maar niet goed genoeg.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Destijds haalden 4 Duitse ploegen de halve finale van de UEFA-cup En won HSV de EC-1 op Italiaans grondgebied tegen Juventus. Bum Kun Cha was een held. Waarom zeg je niet dat een verkiezing van beste Aziatische speler van de eeuw niks zegt.
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
Sorry voor mijn backs die geen penaltie missen. En de knurft van een doelman was maar 2 keer voetballer van het jaar in Afrika.
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
En inderdaad, een verkiezing van beste Aziatische speler van de eeuw zegt helemaal niets als je het mij vraagt. |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
Alleen teleurgesteld ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
Mijn god, wat ben ik blij dat ze het niet aan jou vroegen. ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wat een ophef in m'n poule
![]() Hopelijk trekt het meer stemmers
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Voor mij was poule H niet moeilijk.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
In de terugwedstrijd werd er met 3-0 gewonnen. Onder de bezielende leiding van Bum Kun Cha. Ik wil wel mijn excuses maken voor het woord : 'Bezielende' Ik weet niet wat me bezielde.
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Maar die eerste wedstrijd verloren ze dus kansloos met 3-0?
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Overigens maakt Gamarra gehakt van die Chinees
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
XXX
XXX Ray Tong |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
1. Jasper
2. El Pistolero |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Je moet toch ergens een zwakte hebben. Later kwam ik nog een CONCACAF keeper tegen, maar Ruiz is opzich wel een degelijke linksbuiten. Hoeft alleen maar voor te zetten ej.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik zit écht te genieten van Le Tissier. Wat een fucking Baas
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[WK Draft Jouw Favoriete Team] Poule G en Poule H.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|