![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De competitie is halverwege, er zijn ploegen die verrassen en teleurstellen. Ik had al zo'n topic gemaakt op FOK! maar aangezien dit een nieuw forum is en we nu halverwege zijn lijkt het me interessant om een nieuwe voorspelling te geven aangezien de stand nu toch wel vorm heeft.
Punten krijg je niet in de vorm van strafpunten maar je krijgt gewoon 1 punt per goede positie voor elke club. Je kunt ook bonuspunten scoren (1 per goede voorspelling) door de kampioen van de Jupiler League te voorspellen, de vier periodekampioenen (twee zijn al gegeven dus je hebt alvast wat puntjes) en de twee degradanten. De winnaar krijgt van mij een biertje o.i.d. Game on!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik trap af
![]() Eredivisie 1. PSV 2. FC Twente 3. Ajax 4. Feyenoord 5. AZ 6. FC Utrecht 7. Heracles Almelo 8. NAC Breda 9. FC Groningen 10. Sparta Rotterdam 11. VVV-Venlo 12. SC Heerenveen 13. Vitesse 14. Roda JC 15. NEC 16. ADO Den Haag 17. Willem II 18. RKC Waalwijk Jupiler League 1. De Graafschap Periodekampioenen: SC Cambuur, FC Volendam, Go Ahead Eagles en Excelsior. 19. FC Emmen 20. HFC Haarlem |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
1. PSV
2. FC Twente 3. Ajax 4. Feyenoord 5. FC Utrecht 6. AZ 7. Heracles Almelo 8. NAC Breda 9. Vitesse 10. Sparta 11. sc Heerenveen 12. FC Groningen 13. VVV-Venlo 14. Roda JC 15. Willem II 16. NEC 17. ADO Den Haag 18. RKC Waalwijk |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Winterstop voorspelling Eredivisie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|