![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wegens succes geprolongeerd, volgens eenvoudig recept van denthemen.
![]() Mannen, Nieuw idee, of het gaat werken weet ik niet maar het zou wel eens leuk kunnen worden. Het is de bedoeling dat je een goal beschrijft, zoals je het in een liveverslag zou kunnen doen. Maak het niet te makkelijk en noem niet elke speler op, maar zorg bijvoorbeeld dat je 1 of 2 namen noemt. Als voorbeeld zal ik een makkelijke doen: Ronald de Boer is door aan de rechterkant, voorzet op maat, kopbal, goal! De gelijkmaker vlak voor tijd, Velodrome staat op zijn kop, Aldair kan alleen maar toekijken. Deze goal is voor de TV kijkers rechts. Dit voorbeeld gaat over de goal van Kluivert tegen Brazilië op het WK1998 http://www.youtube.com/watch?v=Go8pbwR1mUg Ik hoop dat het voor iedereen duidelijk is. Degene met het goede antwoord zorgt voor een nieuwe beschrijving ![]() Wie? We zitten in verlenging. heeft de bal. Dribbelt op... Eens kijken waar de afspeelmogelijkheden zijn. Mon Dieu, wat doet ie nu? Hij schiet gewoon vanaf daar! En wat een enorme boog krijgt die bal. Keeper is totaal verrast en zo schiet zijn ploeg naar de zege!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bal bij de rechtsmidden. Hoge voorzet richting tweede paal. 80 minuten lang lukte het ze niet om te scoren. Daar torent de spits boven z'n directe tegenstander uit! 1-0! De dappere debutant buigt alsnog. Maar was dit geen erg slimme overtreding van de spits?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Het was idd Zizou tegen Leverkusen
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moeilijke Methodmich
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sorry. Ik was even pimpen met de ladies.
Maar nu ben ik er weer. De twee gegeven antwoorden zijn niet correct. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Die goal komt me heel bekend voor.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Mij ook
Heb alleen geen idee meer.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tipje van de sluier: het was een overtreding die je niet vaak ziet, maar erg handig.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bij die van Bert moet ik denken aan Crouch tegen Trinidad. Dat ie nog even vuil dat haar vastpakte
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Versnelling op het middenveld, en wat gaan ze er dan gemakkelijk doorheen. Bal komt bij de spits, hij dreigt naar links te gaan, maar het is slechts een schijnbeweging. Hij heeft nu ruimte op zijn rechter en haalt met verwoesting uit van 25 meter. Oh geweldig, een hattrick! En zijn ploeg weer op voorsprong. 2-3 in een stadion waar toch al zo weinig uitploegen winnen, en zeker niet op dit podium. De halve finale was al een tijdje zeker, maar om je wedstrijd op deze manier te bekronen is fenomenaal van een fenomenale speler.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lastig, dogg. Lijkt me een kwartfinale in een Europees toernooi, maar kan het me niet herinneren.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Moet 'm wel zijn ja!
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vrije trap vanaf de rechterkant. 1e minuut. Bal komt terecht bij de penaltystip en ja! Hij zit erin. Maldini denkt niet na en schiet hem met een volley binnen
Dit is een makkelijke |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Maldini 1e minuut tegen Liverpool, CL finale.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nou, lijkt erop dat
een uitzege gaat boeken in deze topper. pakt de bal, stuitert een paar keer. Hee, de bal blijft liggen. raapt hem op. Oei, een fluitsignaal. Gaat ie nou een vrije trap geven? Ja, het lijkt er wel op. Gebeurt ook. nestelt zich achter de bal. Zou een curieuze 1-1 kunnen worden. Ja hoor, binnen! Wat een moment! scheldt behoorlijk de huid vol!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Van Breukelen, polletje
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Een 1-0 verlies hier is absoluut geen schande en geen slecht resultaat. Toch kijken ze of ze er nog wat van kunnen maken, Park legt de bal goed voor ****, snelt langs een verdediger maar is nog wel buiten het strafschopgebied. Schiet toch, verre hoek en over de grond. Keeper kan er niet bij en de bal rolt binnen! 1-1!
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Je moet die namen er niet bij zetten denthemen.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
Ik had er helemaal niet over nagedacht dat iemand een goal maakte
|
|
|
|
|
|
|
#31 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#32 |
|
PSV tegen Arsenal in 2005?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ja met Mendez?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
nope
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Cocu tegen Lyon?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Klopt
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
We naderen het einde van een knotsgekke verlenging, wat stunt lijkt dit te gaan worden. Of...of, flikken ze het dan toch weer? Nog 1 keer een vrije trap en zelfs de keeper gaat mee. De bal gaat breed en vervolgens diep. Weggewerkt, maar het gevaar blijft. Bal wordt nog een keer binnengebracht bij de tweede paal, kopbal en zit ie er toch in! De underdog weerde zich zo lang zo sterk, maar moet op de valreep toch buigen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Sporting -AZ, halve finale UEFA Cup?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Het is hem niet, maar ik snap dat je hem noemt.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Is dat Palop die scoort voor Sevilla tegen, ik meen, Donetsk?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ook weer een redelijke poging, maar het is hem niet.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Geen idee dan eigenlijk.
Om hem weer wat "los" te gooien: Strafschop. achter de bal. Wat doet ie nou? Speelt aan. En weer terug. Doelpunt. Keeper staat verbaasd te kijken. Curieus natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
De strafschop tussen Jesper Olsen en Cruijff tegen Helmond Sport.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Inderdaad!!
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Een tip: jullie zitten in het goede toernooi te raden.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
Is het niet AZ-Standard ? |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nee, dat was een vrije trap
.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Gokje: Liverpool - Alaves?
|
|
|