![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wekenlang hebben de 32 deelnemers erover gedaan om 32 schitterende teams te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, willen we nu toch ook wel kijken wie het beste team heeft. Om hierachter te komen zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams. Daarvan zijn de eerste twee per poule doorgegaan naar de tweede ronde.
Dit is het topic van de halve finale. Het is de bedoeling dat je het team wat je de beste van de twee vindt, bold maakt. Welk team zou welk team verslaan op basis van de spelers en opstelling. De teams staan bij de user en een linkje naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Succes! De regels: -Je mag niet op je eigen wedstrijd stemmen. -Je mag slechts één keer stemmen. -Probeer je keuze te motiveren. -Bij een gelijke stand telt het aantal stemmen uit de kwartfinale. -Bij een gelijke stand telt het aantal stemmen uit de tweede ronde. -Bij gelijke stand telt het aantal #1 plekken uit de poule. -Bij nog een gelijk stand telt het aantal #2 plekken uit de poule. [align=center] I: 9christensen vs Tim86 ![]() ![]() II: Montana vs Mcyodogg ![]() [/align]De Halve Finale: I: 9christensen vs Tim86 II: Montana vs Mcyodogg Stemmen kan tot en met volgende week woensdag 17:30. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
9christensen
Mcyodogg |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
9christensen
Montana |
|
|
|
|
|
#4 |
|
9christensen
Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Tim86
Mcyodogg |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tim86
M0NTANA |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Had ik ze toch allemaal goed
![]() 9christensen, heel moeilijk, vooral door de spits ![]() Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tim86
Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
9christensen
Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tim86
M0NTANA |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
dit gaat spannend worden
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nipt weer Tim
en Mcyodogg __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
tim86
mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Een spelletje spelers vergelijken en wegstrepen tegen elkaar levert bij mij deze standen op:
9christensen - tim86 6-5, dus 9christensen wint M0NTANA - mcyodogg 6,5 - 4,5 dus M0NTANA wint |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tim86
Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
9christensen
M0NTANA Vrij duidelijk in mijn ogen. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
1: -
2: Mcyodogg Ondanks de grillige backs en veel betere verdediging. Middenveld is redelijk gelijkwaardig, hoewel Yakubu een duidelijk minpunt is. Beide een prima voorhoede, maar ik zie het duo Romario/Larsson toch wat liever. __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tim86
mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tim86
mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Tim86
Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
9christenen
Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mcyodogg
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
1. Tim86
2. M0NTANA |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nou dankjewel
![]() Ik heb vooral ingezet op de as, en met Hyypia, Chovanec, Arnesen, Larsson en Romario ben ik er redelijk tevreden mee. En wat betreft de anderen, duurzaamheid is een factor, maar toch zeker niet de enige. Als een speler in 2/3 seizoenen het nodige laat zien, waarom zou je dat totaal negeren? Bradley, Bastos en Dzsudzsak zijn ook allemaal internationals. Mijn stem 1. Tim86 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bastos is een international ja maar was het dan zo'n topper in Nederland?
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
Dat is dus een hele andere situatie dan Bastos, die helemaal niets in Nederland heeft laten zien. Seedorf, Zlatan en Ronaldo waren in Nederland smaakmakers. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Enige wat ik wil zeggen is dat doordat zij een dusdanige vooruitgang hebben geboekt in het buitenland, wat voor een extra(en soms misschien wel doorslaggevende) push geeft aan je team als je hem hebt. Bij Bastos is het een geval op kleinere schaal, maar hetzelfde principe.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Klopt wel hoor. Bastos werd bij Excelsior nog net niet uitgelachen.... Maar daarna wel een prima loopbaan in Frankrijk, al telt dat in mijn optiek niet mee in dit spel. Maar iedereen beslist anders natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Blijft een lastige discussie...op basis van zijn spel in NL was Afonso Alves een fantastische spits, maar vanwege zijn presteren daarna zal hij eerder in je nadeel gewerkt hebben bij de meeste stemmers..
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Stemmen mensen!!!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
El Lider
|
9christenen
Mcyodogg |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tim86
Montana |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tim86
Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Beetje offtopic, maar het spel heeft blijkbaar anderen geïnspireerd:
http://www.soccerquest.nl/forum/showthread.php?t=20707 Al was dit misschien al bekend. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Tim en M0NTANA.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
9christensen
M0NTANA |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Loves C, R en M
|
mcyodogg dus (plus dat Hyypia er staat) Die andere is een gelijkspel voor mij dus daar stem ik niet op. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
1. Tim86 ( na penalty's
) 2. M0NTANA |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
1. Tim86
2. MONTANA |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Tim86, al is het nipt.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
1. Tim86
2. Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
1. Tim86
2. Montana. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Half 5 sluit de stemming.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Schluss.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WK Draffteams Eredivisie: Halve Finale!!!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|