![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wekenlang hebben de 32 deelnemers erover gedaan om 32 schitterende teams te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, willen we nu toch ook wel kijken wie het beste team heeft. Om hierachter te komen zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams. Daarvan zijn de eerste twee per poule doorgegaan naar de tweede ronde.
Dit is het topic van de kwartfinale. Het is de bedoeling dat je het team wat je de beste van de twee vindt, bold maakt. Welk team zou welk team verslaan op basis van de spelers en opstelling. De teams staan bij de user en een linkje naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Succes! De regels: -Je mag niet op je eigen wedstrijd stemmen. -Je mag slechts één keer stemmen. -Probeer je keuze te motiveren. -Bij een gelijke stand telt het aantal stemmen uit de tweede ronde. -Bij gelijke stand telt het aantal #1 plekken uit de poule. -Bij nog een gelijk stand telt het aantal #2 plekken uit de poule. A: Mr-Sander vs 9christensen Mr-Sander ![]() 9christensen ![]() B: Tim86 vs Yeahinho Tim86 ![]() Yeahinho ![]() C: Montana vs Sjimmie Montana ![]() Sjimmie ![]() D: Mcyodogg vs Daggla Mcyodogg ![]() Daggla ![]() De Kwartfinale: A: Mr-Sander vs 9christensen B: Tim86 vs Yeahinho C: Montana vs Sjimmie D: Mcyodogg vs Daggla Stemmen kan tot en met volgende week woensdag 12:00. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Die van Yeahinho doet het niet hier.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bliksem, op de eerste pagina van het vorige topic staat de opstelling van Sjimmie duidelijk.
Kun je die erbij plakken?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
9Christensen
Yeahinho LASTIG, kom ik later op terug Mcyodogg |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die opstelling erbij is wel handig ja
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
A: 9christensen
Het middenveld van Mr. Sander is erg sterk, maar verdedigend en aanvallend houdt het niet over. Rosenberg wordt opgegeten door Stam, van der Meyde wordt op conditie geklopt door de energieke Drenthe en Pienaar is geen echte vleugelspeler. Aan de andere kant van het van veld worden de mannen van Mr. Sander overklast door van Persie en Farfan. Mols pakt tegen zulke verdedigers ook regelmatig zijn doelpuntjes mee. B: Tim86 Sneijder kost Yeahinho deze ronde alsnog de kop, helaas. Krüzen is een voetballend genie, maar de egoïstische Sneijder zorgt ervoor dat Taument en La Ling te weinig in het spel betrokken wordt. De bom barst definitief wanneer Sneijder een vrije trap voor de neus van Pierre opeist. Daarnaast heeft Tim natuurlijk gewoon een sterk team. Een oerdegelijk Bundesligacentrum achterin, een complementair middenveld en twee prima spitsen voor het 4-4-2 systeem. Dit team klopt als een bus. C: Montana Montana wint nipt, net iets meer voetballend vermogen en specifieke wapens. Het talent van Vaantje is groter dan dat van Cziommer en Degryse samen. Van 't Schip's voorzet is een tweede wapen, die weet killer Machlas ongetwijfeld wel een paar keer in stelling te brengen. Mocht dat nog niet voldoende zijn dan is er altijd nog Koeman die een vrije trap binnen kan schieten. D: Daggla Ellerman - Pettersson - De Wit. Nuff said. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Melchiot-Ophof-De Kock-Bogarde Cziommer-Jonk-Degryse Castelen-Bosman-Hoekstra |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
A: Mr-Sander vs 9christensen
Miles apart in mijn ogen. Het switchende aanvallende middenveld, het herenigde AZ-duo, fantastische centrumverdedigers...Hier kan Sander gewoon niet tegen op, vooral niet vanwege de problemen die ik al eerder aan heb gekaart: Spits die absoluut niet in 4-3-3 kan spelen, Sankoh achterin...Datkan zijn supermiddenveld niet compenseren. B: NVT C: Montana vs Sjimmie Sjimmie is oerdegelijk achterin en dodelijk voorin, met een superspits en 2 mega snelle wingers. Middenveld toch wel iets minder, ondanks Jonk. Montana jeeft voorin min of meer hetzelfde te bieden, hoewel hij een iets mindere spits heeft, maar wel weer betere wingers, die meer bieden aan creativiteit. Ondanks Yakubu wint hij het ook op het middenveld, maar achterin is hij weer duidelijk de mindere., ondanks Koeman. De defensieve kracht van Sjimmie maakt nipt het verschil, but this shit is tight yo! D: Mcyodogg vs Daggla Een titanenstrijd hier, maar Daggla gaat winnen op basis van zijn verdediging. Veel aanvallende kracht vanuit de backs en een fantastisch as op verdedigend gebied, die echt niet veel kansen weg zullen geven. Ook hij heeft een mooi aanvallend middenveld met veel switch-mogelijkheden en ondanks Gilhaus is er ook daar genoeg kwaliteit. Mcyodogg heeft natuurlijk een fantastische 10 en ongelooflijk goed spitsenduo, maar het is net niet genoeg om de strijd te winnen hier. __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
A. 9christensen, Betere opbouw vanaf het middenveld
B. Tim, Echt goed middenveld en aanval C. Sjimmie, maar lastigste keuze D. Mcyodogg Die anderen heb ik echt geen verstand van
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
1. 9christensen
2. Tim86 3. sjimmie 4. mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Kom op jongens, dit kan echt veel beter, STEMMEN!
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
1. 9christensen
2. Tim86 3. M0NTANA 4. moeilijk, moeilijk mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
A 9christensen wint in de verlenging. Sankoh blundert, waarna Mols binnenkant paal scoort.
B Yeahinho walst langs de mannen van Tim, ondanks dat Seedorf en Makaay hun uiterste best doen. C M0NTANA wint hem, omdat die knuppel van een Cziommer een vrije trap wegpakt voor Jonk en dus niet de gelijkmaker kan maken voor Sjimmie D Dagglala wint, want mcyodogg heeft dan wel topspitsen, de rest blijft wat achter op basis van de prestaties in de Eredivisie in het gevraagde tijdvak |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
A: Mr-Sander
B: Tim86 C: Montana D: Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
A. -
B. Yeahinho C. Sjimmie D. Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
B: Tim86 C: sjimmie D: Mcyodogg |
|
|
|
|
|
#19 |
|
B: Yeahinho C: Montana D: Dagglalalalalalala |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kickje voor de lamme zondag.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
A. Mr-Sander
B. - C. Sjimmie D. Daggla |
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
Deze dus |
|||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
B: Yeahinho C: Sjimmie D: Daggla |
|
|
|
|
|
#24 |
|
B: Tim86 C: D: Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
A. 9christensen
B. Tim86 C. Sjimmie D. - |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
B: Tim86 C: D: Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
B: Tim86 C: M0ntana |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
PM gehad, ik ga er na het eten even naar kijken
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vrij kansloos, deze nederlaag
.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
1. 9christensen
De verdediging van Mr Sander wordt kapot gespeeld door de aanval van 9christensen. Daarnaast is de aanval van Mr Sander niet bij machte om vaak door de verdediging van 9christensen te breken. 3-1 zou hier een mooie uitslag bij zijn denk ik. 9christensen komt trouwens weer weg met z'n backs, wat dat betreft is z'n loting gunstig. 2. Yeahinho Wie gaat de vrije trappen bij je nemen Yeahinho? Van Hooijdonck schiet geweldig maar Sneijder zal ook z'n balletjes willen trappen. Dat gaat problemen opleveren. Van de rechterhelft van de aanval bij Tim (El Hamlap en Yildirim) ben ik niet zo'n fan. Had je trouwens niet beter een 4-3-3 kunnen kiezen met Elia die zo meer ruimte krijgt en wellicht beter tot z'n recht komt. Wel een uiterst degelijk verdedigend duo heb je. Toch denk ik dat de creativiteit van Yeahinho het gaat winnen van die verdediging. Al moet je die Sneijder wel in toom worden gehouden. Nipte 2-1 ofzo voor Yeahinho. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
3. M0ntana
Ik vind het bij M0ntana aanvallend net wat sterker. Verder heb je natuurlijk ook nog Koeman die met één vrije trap het verschil zou kunnen maken. Zelfs het beest Bogarde kan het niet tegenhouden, hij gaat het afleggen tegen Van 't Schip. 4. Daggla De keuze voor Bastos en Larsson breekt mcyodogg nu op. Deze spelers zijn vooral elders echt goed geworden. De aanval van Daggla blijft om te smullen. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik wilde Sneijder ook helemaal niet
.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
1 9christensen.
Ik vind de defensie toch een stuk sterker. Mr Sander gaat niet lang stand houden tegen types als Farfan en van Persie. Ondanks het mooie middenveld van Mr Sander, zijn Rosenberg en van de Meyde niet sterk genoeg om het de defensie onder leiding van Stam moeilijk te maken. Derhalve een 0-3 overwinning door 2x van Persie en 1x Mols. 2. Yeahninho. Van Hooijdonk en Sneijder geven hier de doorslag. Defensie redelijk aan elkaar gewaagd. Middenveld erg leuk. Maar denk dat Yilderim te zwak is. El Hamdaoui en Makaay vind ik niet complementair aan elkaar. Daar waar Taument en Tscheu de ene na de andere bal op het koppie van Pi-air leggen. 0-2. (2x Pierre) 3. Montana Ondanks van Breukelen heeft Sjimmie het met 9 man toch lastig. Hoekstra valt na 10 minuten uit en Castelen reeds bij het betreden van het veld. Helaas. Dan is het lastig scoren voor Bosman. Jonk legt echter nog wel één panklaar voor Sjonnie, 0-1. Omdat Bogarde niet buigt, gaat van het Schip buitenom en legt hij de bal perfect neer voor Machlas. Die liever gaat liggen overigens. Koeman schiet van Breukelen met boekje en bal dwars door het midden de goal in. 1-1 dus. Cziommer verliest de rare stemmetjes wedstrijd van Vanenburg en de laatstgenoemde weet de bal perfect mee te geven aan de bij Melchiot weggeglipte Bryan Roy. Deze geeft nog een knipoog aan honneponnetje Nada van Nie en knalt weergaloos de bal tegen Van Breukelen, die echter de bal door Machlas alsnog ingetikt ziet worden. 2-1. 4. Mcyodogg Romario, Romaaario, Romaaaaaaaaaaaaariooooooo. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Laatste dag mensen. Nog een paar uurtjes.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
9christensen
Tim86 Montana Mcyodogg |
|
|
|
|
|
#39 |
|
9christensen
Tim86 M0NTANA mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
9christensen
Tim86 sjimmie mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
9christensen
Yeahinho Sjimmie Daggla |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Denk t wel, hij post om 11:51 nog een paar uurtjes. Of hij had de tijd niet meer in de gaten
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Oh ja
. Ik ga nu stemmen, daarna tellen. Tot 17:15 tel ik stemmen nog mee .
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
B: Tim86 C: Montana D: Daggla |
|
|
|
|
|
|
#46 |
![]() I: 9christensen vs Tim86 II: Montana vs Mcyodogg |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
http://www.vblforum.nl/Thread-WK-Draffteams-Eredivisie-Halve-Finale
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Opmerkelijke nederlaag voor Yeahinho wat mij betreft. Had alleen maar internationals in zijn team en het was toch ook behoorlijk in balans. En dan verliest ie van Steinsson...
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|