|
|
#1 |
|
Bingo iets voor het bejaardenhuis ? Echt niet !
Zelfs jij als stoere VBL-er kan het. Hoe werkt het ? Iedere deelnemer krijgt "een kaart" met 50 clubs daarop vermeld. Vóór ieder weekend dien je maximaal 2 clubs van je kaart aan te wijzen die voor jou gaan spelen. Als jouw club(s) winnen/wint (afhankelijk van je inzet) kun je die van je kaart afstrepen. Let op: als je 2 clubs inzet, dienen ze allebei te winnen !! Bij gelijkspel of verlies ? Dan mag je helaas geen één club doorstrepen. Als 1 club wint en 1 speelt gelijk ? Ook dan mag je helaas geen één club doorstrepen. De winnaar ? Degene die als 1e alle 50 clubs heeft doorgestreept wint. Welke wedstrijden zijn van toepassing ? De in het weekend (vrijdag t/m maandag) gespeelde competitiewedstrijden. Tot wanneer kan ik mijn clubs bekend maken waarmee ik speel ? Tot de aftrap van de desbetreffende wedstrijd, nogmaals met het maximum van 2 clubs per weekend. Wie gaat alles bijhouden dan ? Dat doe jezelf in dit topic. De kaart (met dank aan Raymania !!) ![]() Party on ! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Deze week: De Graafschap & Heerenveen |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() deze week dus: PSV en AC Milan
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Man City & Sevilla
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Laat ik ook eens mee doen. Barca en Bayern Munchen |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Oh, ik zie nu pas dat ik de vorige gesloten had.
![]() Nou ja: Komende speelronde: Heerenveen en AC Milan. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
1] Heracles Almelo
2] sc Heerenveen |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
- Groningen
- Heerenveen |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Weer niks, nu speelt Manchester City weer gelijk...
PSV - Roda JC 3-0 / De Graafschap - Telstar 2-1 VVV-Venlo - Ajax 0-4 / Arsenal - Wigan Athletic 4-0 Liverpool - Hull City 6-1 / FC Twente - VVV-Venlo 2-1 Feyenoord - RKC Waalwijk 3-0 / SC Cambuur - FC Eindhoven 3-1 Real Madrid - Real Valladolid 4-2 / FC Volendam - FC Oss 1-0 FC Den Bosch - Fortuna Sittard 3-1 / NAC Breda - RKC Waalwijk 1-0 Haarlem - FC Eindhoven 2-1 / Manchester United - Blackburn Rovers 2-0 Go Ahead Eagles - Haarlem 3-2 / Hertha BSC - 1. FC Köln 0-1 FC Emmen - Fortuna Sittard 0-0 / FC Zwolle - FC Eindhoven 2-1 RKC Waalwijk - FC Groningen 3-1 / Chelsea - Wolverhampton Wanderers 4-0 Manchester City - Hull City 1-1 / AZ - VVV-Venlo 2-0 ![]() Volgende week: 1. Schalke 04 2. AZ |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Milan begint pas om 20:45u
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
![]() ![]() En voor volgend weekend nog maar een keer: 1) VVV Venlo 2) Arsenal |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Laatste weken wil het niet echt lukken.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
KLAAS JAN HUNTELAAAAAAAAAR
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
![]() en voor het komend weekend AGOVV & Hamburger SV |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
![]() Deze week Werder en Liverpool |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gaat er een algemeen massa-PM de deur uit zodra er een winnaar is? Volgende keer wil ik graag meedoen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Je kan elk moment instappen
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Komende speelronde:
Barcelona en Schalke04 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Schalke 04
Real Madrid |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
PSV & NAC
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Eindelijk weer eens weg mogen strepen vorige week, update van de bingokaart laat nog even op zich wachten.
Deze week: 1] Haarlem 2] De Graafschap |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Grrrr nu verliest AZ weer met 1-2 van Vitesse
Zo krijg ik die kaart nooit vol
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Arsenal & Napoli
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
- Schalke 04
- Napoli |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
![]() morgen plaatje bijwerken. |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
PSV - Roda JC 3-0 / De Graafschap - Telstar 2-1
VVV-Venlo - Ajax 0-4 / Arsenal - Wigan Athletic 4-0 Liverpool - Hull City 6-1 / FC Twente - VVV-Venlo 2-1 Feyenoord - RKC Waalwijk 3-0 / SC Cambuur - FC Eindhoven 3-1 Real Madrid - Real Valladolid 4-2 / FC Volendam - FC Oss 1-0 FC Den Bosch - Fortuna Sittard 3-1 / NAC Breda - RKC Waalwijk 1-0 Haarlem - FC Eindhoven 2-1 / Manchester United - Blackburn Rovers 2-0 Go Ahead Eagles - Haarlem 3-2 / Hertha BSC - 1. FC Köln 0-1 FC Emmen - Fortuna Sittard 0-0 / FC Zwolle - FC Eindhoven 2-1 RKC Waalwijk - FC Groningen 3-1 / Chelsea - Wolverhampton Wanderers 4-0 Manchester City - Hull City 1-1 / AZ - VVV-Venlo 2-0 AZ - Vitesse 1-2 / Schalke 04 - Hertha BSC 2-0 ![]() Volgende week: 1. Excelsior 2. VVV-Venlo |
|
|
|
|
|
|
#34 |
![]() 1. Excelsior 2. Willem 2 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Komende spelronde:
Sparta en Internazionale. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Tof, jammer dat ik dit niet eerder heb gezien!
Ik doe ook mee. Komend weekend gok ik op: 1. Bayern München 2. De Graafschap |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Manu & Ajax deze week
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
1] VVV-Venlo
2] AC Milan |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
VVV & Bayern
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Go Ahead Eagles en Chelsea
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Graafschap en VVV.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Het wordt VVV en Go Ahead Eagles deze week
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Go Ahead & Excelsior
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Thuis verliezen van Eindhoven, dat verzin je toch niet.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
-AC Milan
-Cambuur |
|