![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
PM maar even voor wachtwoord of probeer het te raden. 5 letters! Voor het seizoen 2010/2011 is de subleague: WijZijnVoetbal / forum Laatst gewijzigd door Bliksem; 04-08-10 om 14:13 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
joepie goed geraden .. en sta eerste
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
het wachtwoord
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
PM gestuurd BS.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dus..
|
Mag ik ook raden zonder mee te doen :$?
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kickje voor de nieuwe users.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik was behoorlijk bezig met een top 10 plek, totdat de punten gereset werden.
![]() Nu een 26e plaats.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dingetje
|
Wat is het?
|
|
|
|
|
|
#10 | |
het is in ieder geval niet appel |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dingetje
|
Haha ik had het niet over het wachtwoord..
![]() Maar over Profcoach. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Eens kijken of het me lukt om het wachtwoord te gokken.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
In 1x goed
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kut, vandaag maar even de hele dag bedenken of ik Romero als geblesseerde wil laten staan, of Wevers wil opstellen
.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik moet kiezen tussen Romero en Aerts trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
was Wevers toch de betere keus geweest
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nog niet zo super, ik hoop dat mijn spelers allemaal uitzonderlijke laatbloeiers zijn
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Popov, Bahia, Granqvist en Kwakman. Jammer van die gele kaart van Granqvist, maar drie keer de nul is niet slecht.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Als ik nu door een trechter ga poepen, dan is het er sneller doorheen dan dat die site geüpdatet is
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Baggerlangzaam inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Heeft het nog nut om nu te beginnen?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik denk dat je wellicht betere keuzes kan maken dan die er na de eerste 4 wedstrijden zijn gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zo, aangemeld.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Weer een baggerweek.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik kijk wel naar mijn behaalde punten wanneer profcoach.nl er geen drie weken over doet om te laden.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
1e in de vbl subleague
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik heb me ook maar even aangemeld (FC De Chocobenen), maar ik sta laatste.
Vergeet altijd m'n team te updaten.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
Wachtwoord in twee keer geraden .
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jeuj het wachtwoord in 1x goed!
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wachtwoord ook in 1x goed
![]() 2des van de subleague __________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
heei ga een iemand anders pesten, mijn uit de top van het vbl-klassement gooien
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
wat een bout ronde
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
De meeste punten haal je volgens mij inderdaad met op de 0 spelen.
Middenvelders die extreem veel scoren tov de rest zijn er wel, maar dit gaat dan ten koste van de punten die je voor topscorers kunt krijgen of spelers van teams die vaak de 0 houden. Ik ben met Fernandez en Schone iig al twee spelers kwijt. Erg jammer, want dit bemoeilijkt de samenstelling van de achterhoede. Ik zie Feyenoord thuis en mits de goede vorm aanblijft ook uit dit seizoen nog genoeg de 0 houden en met El Ham, Suarez en die hongaar van PSV heb ik spelers die gegarandeerd meer scoren dan spelers van andere clubs op deze positie. Maargoed, het gaat mij vooral om de subleaque met vrienden, staat 100E op het spel en sta vooralsnog bovenaan! FC Toorop btw, 12e in de FOK! subleaque op dit moment. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
nep-fries
|
ik heb me even aangemeld, ik heet viva don turba, en ga zometeen me team maken en daarna proberen het wachtwoord te raden
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik ben ook achter het wachtwoord gekomen
![]() De frustratie hier is trouwens weg. Na de oefenrondes stond ik in de top100 van het algemene klassement, maar nu ben ik hard aan het falen. Desalniettemin blijft het leuk om elke week te schreeuwen naar spelers bij clubs waar je eigenlijk niks mee hebt. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik weet niet of ik Horvath of Graqvist op moet stellen; of allebei.
En Demouge of Vleminckx. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Klote ronde qua verdediging wat dat betreft.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
Zo herkenbaar... Bij ons kijkt de hele familie inmiddels ook wedstrijden als Roda JC - Heracles etc
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Maar tegelijkertijd verpest het ook een beetje het kijken, want je kunt nu zo balen van een gele kaart, gemiste kans, foute pass waardoor jouw speler niet in scoringspositie komt of een tegengoal
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ja maar bij Heracles Sparta als vitesse fan zijnde moet ik die frustratie niet voelen.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
nep-fries
|
ben benieuwd hoe het is, nu ik mijn eerste weekend als profcoach in ga. ik heb met de toto wel heel vaak dat ik een pesthumeur heb om dat in de laatste minuten mijn 50 euro verdwijnen. Dan kan Heerenveen verloren hebben, maar hoe ik dat geld niet heb gewonnen telt dan zwaarder. Andersom, als ik door zo'n goal alsnog win is mijn hele dag goed. vooral als het een dikke pot is.
Ben achteraf niet zo tevreden met mijn selectie, maar als je eenmaal een speler hebt toegevoegd kan je die niet meer vervangen (ook als je nog geen wedstrijd hebt gespeeld). Daarom bleven een paar clubjes over waar ik niet zoveel mee kon. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Op 1 na de eerste wedstrijd deze ronde.
Pietje Velthuizen olé. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
nep-fries
|
Ik heb ook mijn eerste punten binnen. 2 puntjes voor Claudemir
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
32,5 punten deze week, dat had 34,5 kunnen zijn... Redelijk dus.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Profcoach '10/'11 #1: Meld je nu aan voor de WZV subleague!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|