![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Ik heb me ook maar aangemeld. Tedje vd Pavert erin
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Die eerste ronde van mij was wel heel slecht
. Maar, na mijn team-make-over heb ik er weer vertrouwen in
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Op sommige posities kan ik echt niet kiezen. En hoe kan ik Matavz nou over het hoofd hebben gezien
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Ik had matavz wel, da tis ong. de enige die me punten had opgeleverd.
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Ook maar even aangemeld, begint goed met maar liefs 15 punten!
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Ik ben wel redelijk tevreden met wat ik nu heb staan. Nu nog afwachten welke keeper de voorkeur krijgt bij PSV en als dat Isaksson is neem ik een andere
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Even een reminder, van het weekend begint het voor het eggie. Voor 9 sept. 18:00 moet je je selectie compleet hebben.
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
De deadline is inmiddels verlopen, hier mijn team:
Velthuizen (Zoet) Burnet, Vlaar, Viergever, Vertonghen (Gudelj, Nieveld) Toornstra, Schone, De Leeuw (Fledderus, Overtoom) Mertens, Mulenga, Janko (Musa, Aissaidi) __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Dit is mijn teampje:
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Ik nam de proefronde's echt als proefrondes. KON IK GEWOON EEN REIS WINNEN NAAR ARSENAL!!!!!!!
![]() On: Juk, jouw team lijkt toch best wel veel op de mijne!
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Lompe gele kaarten voor mijn aanvallers :S Heb sowieso niet echt de goede spelers opgesteld want er zitten zo'n 15 punten op de bank...
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Bony en Looms hebben het wel weer verkloot voor mij
![]() Waarom ik die tweede heb weet ik eigenlijk ook niet. |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
![]() Verder had Kum, Viergever geel. Dat zijn toch maar weer 8 minpuntjes . Maar met 23 puntjes ben ik maar ff blij.
|
||
|
|
|
|
|
#214 |
|
Ik heb Viergever ook, maar dat is een verdediger dus die kan ik het niet echt kwalijk nemen. Maar aanvallers met gele kaarten zijn 98% van de gevallen gewoon dom.
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Verdomme, ik was vrijdag te laat om nog te wisselen. Nu staat Sulejmani er nog in en Andersson op de bank, die had ik in willen brengen voor Toornstra. Dit kost me een hoop punten zo
![]() Oh en Wuytens is ook nog geblesseerd volgens mij, lekker dan. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Ik was ook te laat met wisselen maar tot nu toe heb ik goede zaken gedaan. Velthuizen +6, Burnet en Vlaar +5, de Leeuw + 2 en Schone +1,5. Alleen Vertonghen een minnetje. Janko, Viergever, Toornstra en Mulenga moeten nog komen. Op de bank zit alleen Assaidi die met +4 me punten scheelt.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Ik heb met Kashia en Douglas een prima ronde deze keer.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Heb 29,5 punten voorlopig, daar komen 3 assists van Rosales en een goal van Elm bij... hopelijk doet Armenteros ook nog iets.
Speel wel met maar 17 spelers trouwens.. mis een Feyenoorder door transfer Fer.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
. Zit je in de WZV league?Ik heb trouwens nog maar 2 middenvelders over. Martens geblesseerd, Lensky aan het afkicken en Bonevacia er gister uit na 17 minuten. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#220 |
|
Mulenga gaat zo niet veel punten opleveren
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Laatste deze ronde
Ach, heb het ook nogal verneukt vlak voor de transferdeadline.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Tot zo ver is deze ronde poep voor mij. Laten we hopen dat ik morgen een hoop goed maak.
|
|
|
|
|
|
#223 | |
||
|
|
|
|
|
#224 |
|
De hoogste score die ik deze week had kunnen halen was 15.7
Wat een dramaweekend zeg.
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Tedje van de Pavert
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Is degene die dat normaal bijwerkt op vakantie ofzo?
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Daar lijkt het wel een beetje op.
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
5.4 punten
Wat een kansloze opstelling ook, 4 mensen die niet gespeeld hebben.
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Vlaar verneukt het voor me. Maar ik keek eigenlijk alleen omdat ik wist dat ik wat scorende spelers had, verder wissel ik nauwelijks.
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Mijn 1e wissel over een maand is ook al bekend: brekebeen Mulenga
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Musa, Janko en Mulenga in m'n team
. Musa al vervangen in de wisselperiode, nu dus nog 2 spitsen die geen punten meer opleveren...
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Profcoach '10/'11 #1: Meld je nu aan voor de WZV subleague!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|