![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hoi <3.
Waarom is zo'n beetje elke basisspeler uit de finale van 2010 er meer op achteruit dan vooruit gegaan in 2 jaar tijd? Maarten Stekelenburg - naar AS Roma gegaan, is allerminst overtuigend of op niveau Gregory van der Wiel - heeft sinds 2010 echt helemaal niets meer laten zien Joris Mathijsen - speelt in rotatie bij Malage John Heitinga - speelt bij Everton, ook een tijdje gepasseerd geweest Giovanni van Bronckhorst - gestopt (Edson Braafheid, 105') - speelt niet in de top van Duitsland Arjen Robben - geblesseerd, geblesseerd, geblesseerd Mark van Bommel - redelijk onomstreden denk ik? Nigel de Jong - basisplaats kwijt Wesley Sneijder - basisplaats kwijt Dirk Kuijt - basisplaats kwijt (Eljero Elia, 71') - op de bank bij Juventus Robin van Persie - de man in vorm. VD Vaart speelt dan ook nog amper, die past ook nog wel in het rijtje thuis. Huntelaar doet het wel redelijk naar behoren. Afellay is al een halfjaar geblesseerd. Is het niet redelijk apart dat bijna al die gasten na het wk door hadden moeten groeien naar een hoger niveau, maar vrijwel allemaal er eerlijk gezegd niet op vooruit zijn gegaan noch in vorm zijn. Wat betekent dit voor het EK 2012? En voor de toekomst van deze spelers? Groetjes .
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ligt aan de leeftijd. Vaart doet het goed en Huntelaar doet het uitstekend.
Alleen De Jong en Sneijder zijn 'raar'. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Voor het EK betekent dit dat wij gewoon hard gaan falen.
Groetjes terug. xoxo __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
van der Vaart doet het aardig net als Huntelaar en van Persie. Ook van Bommel en Stekelenburg doen het gewoon redelijk. Sneijder, deJong en de verdedigers zijn vooral de zorgenkindjes..
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Van der Wiel speelde dit jaar trouwens voor het eerst weer een paar goede wedstrijden
![]() GREGMEISTER
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
VD Vaart kwakkelt met blessures, is ook niet 100% onomstreden bij de Spurs, maar doet het wel redelijk.
Hoezo ligt het aan de leeftijd? Ongeveer iedereen uit dit rijtje zou wekelijks moeten spelen in de (sub)top van Europa, en eigenlijk nog uitblinken. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() Heitinga is ook nooit een topverdediger geweest. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Onzin over Stekelenburg.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Je moet ook het positieve bekijken
![]() Bruma in de basis bij HSV, Emanuelson basis bij AC Milan. En Vorm en Krul natuurlijk. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
En Vaart is toch topscorer van Spurs? Volgens mij is die onomstreden als die niet geblesseerd is (
)
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik dacht dat VDV altijd wel speelde buiten de blessures om dan. Vooral de Jong vind ik opvallend, aangezien hij vorig jaar altijd in de basis stond bij City.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
En aan 3 goede keepers heb je niks
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Emanuelson speelt toch alleen maar omdat iedereen geblesseerd is op het middenveld van Milan?
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Klopt.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Als Bertje consequent is, gooit hij Sneijdertje lekker op het bankje en staat Raffie op 10.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het lijkt me toeval. Het zijn verschillende redenen.
Kuijt en Mathijsen lijken over hun top te zijn en aangezien die top nu ook weer niet zo hoog is, staan ze ernaast. Sneijder speelt bij de verkeerde club. De Jong heeft te veel goede collega's gekregen. Wiel was jong en dan gaat het vanzelf. Daarna komt het op mentaliteit aan en dat is dus niet zijn sterkste punt. Heitinga was nooit top. Stekelenburg is in NL omhoog geschreven bij het WK. Alleen Kuijt en Mathijsen lijken echt minder geworden. Die kunnen wel vervangen worden. De grote vraag voor het EK zal zijn of Robben zijn wedstrijdjes kan spelen, hij was toen met Sneijder de baas. En anders moet het maar een surrogaat van het Arsenalspel worden en bidden dat Persie blijft schitteren. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vaart is hartstikke onomstreden, maar niet altijd fit.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Misschien was de WK-finale gewoon meer geluk dan wijsheid. Daar lijkt het tenminste wel op. Ook niet zo gek, geen enkele wedstrijd werd overtuigend gewonnen.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Maar in die 2 jaar, welke Nederlandse speler is nu echt beter geworden? Strootman
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vaart en Huntelaar redelijk? Beide enorm belangrijk, en Vaart is dit seizoen amper geblesseerd.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Onzin. Overklast geraakt door Modric en Parker. Hij werd binnengehaald als de grote man maar is nu het derde wiel aan de wagen. Maar gepasseerd wordt ie in principe niet nee.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dit vind ik het meest kwalijke: dat de instroom dus fors stokt. Het niveau is echt te laag, om wat voor reden dan ook.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Plus alles wordt weggekocht
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Goed he, dat Barca.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Het moet ook samenspelen in een systeem dat bij het team past. 'Onze jongens' gaan allemaal naar clubs waar dat niet belangrijk is, maar waar rijkdom en status belangrijk zijn. Als de filosofie niet de juiste is, dan komt het er gewoon niet uit. Kijk bijvoorbeeld naar het elftal Borussia Mönchengladbach in de Bundesliga. Spelen al ruim 2,5 jaar met vrijwel dezelfde selectie, degradatievoetbal tot de trainerswissel en kampioenskandidaat na de trainerswissel. Het enige dat de beste man heeft aangepast is de speelwijze.
__________________ Supercalifragilisticexpialidocious |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Denk dat je langzaam mag gaan discussieren over Krul als eerste doelman.
Verder heb elk nadeel zijn voordeel, en kun je zoals het er nu voor staat prima met Van Persie En Huntelaar spelen. |
|
|
|
|
|
#37 | |
) though.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
In een interview in de VI een maandje terug met.Raffie meldde hij dat hij dit seizoen amper geblesseerd is geweest. Wel een paar wedstrijden overgeslagen om wat extra rust te pakken. In de wedstrijden loopt hij vaak ook nog de meeste km'ers dus hij is wmb topfit.
Maar goed, ik vind hem dan ook een baas. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
In systeem weet ik niet. Maar op basis van hun huidige vorm, en van onze overige middenvelders, moeten die twee nu wel allebei spelen. Liever dat dan straks dwangmatig met Babel op links en Kuyt op rechts.
Dus nu kun je je denk ik wel afvragen of 4-2-3-1 nog steeds het beste systeem is. Het is ooit bedacht om de overdaad aan dezelfde goede spelers kwijt te kunnen. Inmiddels kun je bij zowel Robben, Elia, Van de Vaart en in mindere mate Sneijder vraagtekens plaatsen. |
|
|
|
|
|
#41 | |
Maar met twee spitsen spelen gaan we nooit doen en ik betwijfel ook of dat zou werken. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Als je met Huntelaar én Van Persie in de spits wilt spelen zul je met Kuijt moeten spelen helaas. En een Elia in vorm. Dan blijven er nog 2 plekken over voor Sneijder/Vaart/Bommel/De Jong/Strootman
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Van die groep hoeven De jong, sneijder en Strootman heus niet in de basis te staan. Wat mij betreft stel je van Bommel en van der Vaart dan op.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Vander Vaart word op handen gedragen
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik vind het allemaal best, maar normaal gesproken als deze discussies gevoerd worden is er wel iemand om ons er aan te herinneren dat Bert toch de usual suspects op zal stellen. 2 blokkers, Sneijder, Kuijt en dan een Afellay/Robben/Vaart/Elia en Van Persie.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
En toch gaan we ver komen dankzij Robben en Sneijder.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Hoop ik wel Sneijder als controleur. Rafael op 10 en Van Persie in de spits.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hup Holland!
|
Sneijder op de bank, Strootman als controleur naast Van Bommel, Van der Vaart op 10, en Van Persie in de spits
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hoe kan het dat van Oranje 2010 bijna niemand meer speelt?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|