![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
terror rudy
|
Ik wil een nieuwe voetbal online magazine beginnen. Er is nog een gat in de markt door de focus te leggen op
op achtergrond artikelen en intervieuws met mensen uit de voetbal wereld. Ik wil nu bezig met een opzetje maken en kijken of ik ook adverteerders kan vinden hier uit de buurt. Hosting betaal ik zelf. Kameraad van mij doet de fotoos heeft hij beloofd. Moet nog even een naam hebben voor de site en ideeen om te doen voor op de site (stukjes schrijven enzo). Suggesties zijn welkom ![]() Als iemand een voetballer persoonlijk kent zou je dat tegen me kunnen zeggen dan kan ik hem intervieuwen. BVD |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Goed plan Rudy. Dat niemand daar eerder aan gedacht heeft!
Ik ken helaas geen voetballers maar toch wens ik je veel succes. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Overigens is het als aankomend journalist wellicht handig om te weten dat de juiste schrijfwijze 'interview' is en niet 'intervieuw'.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Goed idee. Jammer dat WZV daar zelf niet op is gekomen.
Sjimmie is goed bevriend met Ruben Schaken dus misschien kan hij je helpen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
terror rudy
|
thanks
![]() jammer dat je niemand kent |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Rob van Dijk is mijn vader..
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Geweldig idee! Vergeet er geen forum bij te openen, zodat mensen over de artikelen mee kunnen discussiëren
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Clough is Angelo Cijntje. Die moet je eens interviewen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik heb wel redelijk veel contacten in de voetbalwereld Rudy, maar wat staat er voor mij tegenover?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ohja! En ik zit 'as we speak' op 2 meter van een ex-prof van Dordrecht '90.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
terror rudy
|
ik zoek eigenlijk iemand die over de voetbal wereld kan vertellen van binnen uit. die alle geheimen kent en geruchten |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Van Rob Wielaert tot Harry Decheiver. Mijn contacten zijn denk ik wel bereid om alle geheimen te vertellen, als het maar een goede site is.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
![]() edit: hmm daar zit wel wat in Suijk. Als het een goede site is moet er veel mogelijk zijn. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
terror rudy
|
dank je wel |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
terror rudy
|
ik ga even bezig, nog even twee uurtjes knallen op het werk
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
terror rudy
|
tuinland algemeen medewerker
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Potverdorie zeg, ik ben nu al super benieuwd wat voor geheimen van de voetbalwereld daar allemaal op komen Rudy
.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
terror rudy
|
ik denk wel als ik meer met mijn eigen site bezig ben dat ik minder op wzv kom vanwege drukte
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
[Jambers]Doordeweeks knipt hij coniferen bij Tuinland, maar in het weekend ontpopt hij zich tot een geheime detective die alle geheimen uit de voetbalwereld wil ontrafelen. Zijn naam: Rudy. Zijn roem snelt hem vooruit. Volg hem via www.rudydeintervieuwer.nl. Deze bon vivant zal de sportwereld doen schokken met zijn onthullende diepte-intervieuws.[/Jambers]
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Door de inkomsten van je website kun je wat meer vrij nemen bij Tuinland he..
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Het stinkt hier naar trollen.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik ga morgen weer bij Christopher Bieber langs en ik zal hem ff voorbereiden op een bezoekje van Rudy en Davy
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Gewoon een Twitteraccount maken en Sneijder101010 zeggen dat je morgen langs komt voor een intervieuw rudy.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik heb wat contacten binnen de amateurvoetbalwereld. Laatste geruchten over de E-selectie kan ik wel voor je regelen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik ken de zus van Arno Splinter. Als je wilt probeer ik wel wat te regelen via haar
![]() Goed idee trouwens van je rudy. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Super idee. Je moet ook een rubriek doen waar lezers vragen kunnen insturen
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Mogen scheidsrechters en trainers ook rudy??
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Doe je er ook een forum bij? Ik wil zo graag nog eens ergens moderator worden.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
PSV Eindhoven!
|
Misschien kan je wel een interview met Tong80 regelen. Een echte NIVO-Spartaan. Als je blad bekender wordt moet je niet vergeten een TV-programma te maken.
Veel succes Rudy! __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Voor de naam van de site: Ik hoorde dat de KNVB voetbal.nl in de verkoop wilde doen Rudy. Ze vragen wel 180 euro volgens mijn bronnen (neef werkt bij de KNVB, het is niet zo heel veel omdat ze non-profit zijn), er vroeg bij zijn helpt veel.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Goed idee Rudy! Misschien leuk als er een tabblad Links op de website komt te staan. Ik heb alvast een lijst met handige voetbalsites:
knvb.nl vi.nl (tip!) fcupdate.nl voetbalzone.nl fifa.com |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wist niet dat de knvb ook een site had, nice
.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fantastisch idee.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
PDF-bestanden, nieuwsbrieven, RSS... |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Rudy, is 't misschien 'n idee om 'n moppenhoekje te maken? Bij elk interview dat je afneemt vraag je diegene ook om 'n beste grap die je dan plaatst. Ik kan niet wachten op je initiatief, lijkt me echt 'n topper in wording!
Mocht ik je ergens bij kunnen helpen (al denk ik dat je alles al goed hebt uitgedacht), dan hoor ik 't graag van je! __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik heb al wel een achtergrond voor je, misschien kan je hier iets mee
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Gat in de markt inderdaad. Ik wil je graag helpen Rudy.
Mijn moeder heeft een kaartvriendin die de buurvrouw van de vaste groentenboer van John de Bever is. Ooit de beste zaalvoetballer van de wereld en tegenwoordig een van de bekenste zangers van ons land. Zal ik eens een balletje opgooien? |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Rudy, zoek hulp.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dit topic.
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
PSV Eindhoven!
|
Dat doet hij hier toch op het forum
. Iedereen helpt mee!
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Je moet wel goede afspraken maken met je compagnon, Rudy. Misschien kun je contracten opstellen?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
PSV Eindhoven!
|
. Waar is onze zure adminnetje eigenlijk? Laatste tijd niet veel gezien.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nieuwe voetbal website beginnen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |