![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Een clubhoer moet haast wel geil zijn inderdaad
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Tja, je weet het niet, maar voor hetzelfde geld loopt het geile vrouwensap haar bijkans de gehele dag langs de benen, van de ene vetplooi in de andere... Misschien speelt Inge wel minimaal 6 keer per dag met haarzelf, verdwijnt haar vuistje regelmatig in haar eigen luxueus ingerichte woongrot (inclusief whirlpool) en wordt haar hete stoofpotje gebruikt om de gehaktballen in de kantine van FC Utrecht (en voorheen FC Groningen) op te warmen en van verse jus te voorzien.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Dit topic neemt een vervelende wending.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
GVD Nico
![]() Ik wilde net een gehaktballetje gaan eten Laat maar zitten nu
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Laat je niet afleiden door Nico zn zieke geest hoor Rudy. Hij wil je er gewoon van weerhouden je doel te bereiken omdat ie zelf nooit verder is gekomen dan een half afgemaakt forum...
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Hij hield niet van visballen..
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
Ik ken iemand die je in een week tijd een forum kan bieden precies zoals dat van Fok.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ik vind de start wel veelbelovend als ik die Twitter-account zo zie. Moet best wat gaan worden Rudy.
Misschien ook een tip: voormalig profvoetballers interviewen over hun leven na het voetbal en dan vooral de spelers die nu iets heel anders doen, bijvoorbeeld een winkel runnen, groente en fruit ex- en importeren enzovoort. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
||
|
|
|
|
|
#116 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Ook leuk is wellicht om bij te houden welke spelers een baby hebben gekregen en daar dan langs gaan met een knuffelbeest. 'De Rudyshower' zou die rubriek kunnen heten. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#118 |
|
Of een item met een regenjas ofzo
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Die regenjas is te laat als ie met dat knuffelbeest aan de deur staat toch?
Maar anders zou het ook een idee zijn, ja. En dat Rudy dan te laat arriveert bij pakweg Sulejmani. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Hup Holland!
|
Er worden hier wel hele goede ideeën geopperd!
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Iets over voetballers met Alzheimer zou ook wel leuk zijn. Schijnen mooie verhalen te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
https://twitter.com/#!/GvdWiel/statu...97882414776320 het zal toch niet waar zijn
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
rudy timmert aan de weg
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Het is misschien ook wel leuk om met veel voetballers vrienden te worden op Facebook Rudy en dan elke week zo'n profiel een beetje analyseren en toelichten?
Bijvoorbeeld: Jerson Cabral zat deze week lang in het ziekenhuis om te wachten op de geboorte van de baby van een vriend en dat soort berichten. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
terror rudy
|
ben bezig met de website - update
kameraad van me is er mee bezig twitter moet ik weer op starten. nog niet aan toe gekomen vanwege de drukte. maandag heb ik wel even tijd tussen |
|
|
|
|
|
#129 |
|
terror rudy
|
lees eerst het topic even
BVD |
|
|
|
|
|
#130 |
idd Riro. Belachelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Sjonge jonge zeg, even het topic doorlezen is blijkbaar teveel gevraagd...
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Sorry jongens.
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Misschien heb je om het goed te maken nog tips voor rudy, Riro?? Of je kent een voetballer die hij kan interviewen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Intervieuwen bedoel je!
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Rudy hoever ben je nu? Mogen we de website al zien?
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Oh ja sorry, ik hanteer nog de oude spelling!
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Ach, als iederene intevieuw(en) blijft zeggen, is het vanzelf goed Nederlands
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Ik kom Pieter Huistra vaak tegen als ik boodschappen doe bij de Aldi. Kan wel even polsen of hij interesse heeft in een kritisch interview.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#141 | |
|
terror rudy
|
ik kan pietertje clown niet meer serieus nemen sorry. op rotten |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Verkeerde houding Rudy, als interviewer moet je objectief zo'n gesprek in gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Intervieuwer,
.
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Nu snap ik wel waarom de HBO Journalistiek van Windesheim in opspraak was
|
|
|
|
|
|
#146 | |
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
||
|
|
|
|
|
#147 |
|
terror rudy
|
wie kan een website maken?
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Je bent tegen een klein obstakeltje in je plan-van-aanpak gelopen?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|
|
#150 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nieuwe voetbal website beginnen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|