![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Nu iedereen zich toch lekker binnen heeft verschanst in verband met de verschrikkelijke sneeuwstorm, hebben jullie vast tijd om te nomineren voor weer eens een nieuwe verkiezing.
Welke speler is volgens WijZijnVoetbal de grootste miskoop van een Eredivisieclub in deze eeuw. Het gaat dus om spelers die zijn aangetrokken vanaf 1 januari 2000, waarbij huur niet wordt meegerekend. Nomineer a.u.b. met de naam van de speler en daarachter de bewuste club tussen haakjes. Laat ik beginnen met: Philippe Léonard (Feyenoord) Zeg het maar jongens ![]() Nominatieronde sluit vrijdag 10 februari, 16:00 uur. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hup Holland!
|
Atouba (Ajax)
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Miralem Sulejmani (Ajax)
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stanley Aborah
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Michael Ball (PSV)
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bob Peeters.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Oluwafemi Ajilore (FC Groningen)
Niklas Pedersen (FC Groningen) Jack Tuyp (FC Groningen) Javadov (FC Twente) Kollman (FC Twente) Wielaert (Ajax) Cvitanich (Ajax) Lumb (Feyenoord) Bandalovski (Feyenoord) Ten Rouwelaar (PSV) Ball (PSV) __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Machlas (ajax)
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Miralem Sulejmani (Ajax)
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ostlund
Ibrahim Javadov Lindenbergh Tainio Luque Laatst gewijzigd door sjimmie; 03-02-12 om 16:17 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dat lijkt me duidelijk: Miralem Sulejmani (Ajax)
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
- oh kak dat was huur
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jammer dat het maar tot 2000 is en NAC eigenlijk nooit kan/mag kopen sindsdien
. Want in de jaren 90 waren er toch genoeg miskopen zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kies hier maar een winnaar uit. Sorry dat ik sommige namen dubbel post maar ze maken deze lijst juist zo lachwekkend/treurig.
Giorgi Kinkladze Victor Sikora Wesley Sonck Tom Soetaars Angelo Charisteas Markus Rosenberg Juanfran Edgar Manucharyan Olaf Lindenbergh Tom de Mul Roger George Ogararu Jurgen Colin Laurent Delorge Kenndy Bakkichoco Albert Luque Bruno Silva Samuel Kuffour Miralem Sulejmani Dario Cvitanich Ismael Aissati Evander Sno Rob Wielaert En dan tel ik de transfervrije aankopen nog niet mee zoals Atouba en Kerlon bijvoorbeeld. Ajax.
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Marko Pantelic
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kerlon mag je ook niet mee tellen, zie de OP.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nee klopt, maar hadden de lijst nog legendarischer kunnen maken.
![]() Voor de rest klopt het volgens mij wel al twijfel ik bij een paar namen. __________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kenneth Perez bij PSV
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
WTF, heeft nou niemand nog Mounir op de lijst gezet?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Koste idd 7 miljoen. Maar dat is niet te vergelijken met Ajax die 18 !!! miljoen voor suljemani die eigenlijk nooit presteert.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sammy Kuffour. Ajax wist de hele eerste seizoenshelft dat ze een verdedigende versterking nodig hadden, wachten de HELE transferperiode, en komen de 30e met een kreupele mongol aanzetten.
Way to go. Heeft twee keer in het eerste gespeeld. Vraag me af of hij de bal ooit heeft geraakt. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Raio Piiroja
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Die rat verdiend het niet om ook nog maar iets te winnen in zijn carriere.
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bart Van Den Eede
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Leonardo dos Santos Silva oftewel Leonardo II (Feyenoord)
Ari (AZ) Graziano Pellé (AZ) Michael Uchebo (VVV) Barry Maguire (VVV) Laatst gewijzigd door Jasper; 03-02-12 om 17:47 |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Je snapt het topic niet denk ik.
El Hamdaoui is de grootste miskoop voor mij. Leuk dat hij een x een belangrijke goal heeft gescoord, al het gezeik er omheen is genoeg om hem op nummer 1 te zetten. __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Marnix Kolder (FC Groningen), ook zo'n top transfer.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Miralem is ook mijn keuze. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Denni Conteh (Sparta Rotterdam)
Sani Kaita (Sparta Rotterdam) Ioannis Anastasiou (Sparta Rotterdam) Darryl Roberts (Sparta Rotterdam) Kim Jaggy (Sparta Rotterdam) Floribert N'Galula (Sparta Rotterdam) Haim Megrelishvili (Vitesse) Julian Jenner (AZ / Vitesse) Jacob Lensky (Feyenoord) Dwight Tiendalli (Feyenoord) Edwin de Graaf (Feyenoord) Maikel Aerts (Feyenoord) Gabor Babos (Feyenoord) Matias Cahais (FC Groningen) Mauro Rosales (Ajax) Rob Friend (SC Heerenveen) Andrzej Niedzielan (NEC) Pepe Plá (PSV) Jeanvion Yulu-Matondo (Roda JC) Zsombor Kerekes (Willem II) Harrie Gommans (Vitesse) Jhon van Beukering (Feyenoord) Abgar Barsom (SC Heerenveen) Albert-Michael Yobo (FC Zwolle) __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mauro Rosales was een baas, man.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tarik Elyounnoussi (Heerenveen)
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Radoslaw Matusiak (sc Heerenveen)
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Stef Nijland.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dulee Johnson (De Graafschap)
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Sulejmani
_!
|