![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
De voorgestelde islamisering is ook schokkend
|
||
|
|
|
|
|
#2 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nog meer tijdrekken....
Gewoon zonder wissels is veel beter, wordt het ook spektakulairder door. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gewoon continue doorwisselen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Voor beide valt wat te zeggen... Ik weet eigenlijk niet wat mijn voorkeur geniet. Zoals het nu is, en met 4 wissels is het helemaal hopeloos.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Sinds het naar 3 wissels is gegaan, zijn nog nooit zoveel verlengingen in strafschoppen geëindigd? Toeval? Misschien, maar het ondersteunt niet de theorie van de FIFA. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Drie wissels worden vaak nog niet eens gebruikt door veel trainers. Ik zou wel eens willen weten op welk gemiddelde het aantal wissels ligt na het invoeren van de drie wissels-regel.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Continue doorwisselen zal alleen maar het domme draafvoetbal wat ze in de PL spelen stimuleren. Dat zie ik zelf echt niet zitten.
Als ik iemand hard wil zien rennen ga ik wel de 100 meter sprint of een marathon kijken. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Positief dan kunnen bij Vitesse iig alle spitsen spelen.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Om meer spanning in de verlengingen te krijgen heb ik een beter idee dan een extra wissel waarmee er weer een stel fitte beentjes het veld op komen.
Na 90 minuten verplicht iemand van het veld halen, en in de tweede helft van de verlenging nog één. Vermoeide spelers die steeds grotere ruimtes moeten belopen, dat gaat veel ruimtes, acties en goals opleveren. Extra leuk als er al rode kaarten zijn gevallen in de reguliere speeltijd! |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nee Van Basten
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Interessant ja. Gevoelsmatig zeg ik toch dat het veel dichter bij de drie ligt dan bij de twee, je ziet toch best vaak 'gewoon' zes wissels in een wedstrijd.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dan ben je wel vrij snel geschokt, of niet? De term 'islamisering' suggereert toch dat de islam zijn intrede doet op plekken waar zij zich nog niet heeft gevestigd als dominante ideologie? Het verzoek kwam uit Jordanië. Daar valt nog maar weinig te islamiseren.
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
IFAB zet vierde wissel op de agenda
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|