![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vandaag een mooi voorbeeld:
In de rust van Feyenoord - Ajax stapt de verslaggever van Eredivisie Live de kleedkamer in van de scheidsrechters om een eerste reactie te krijgen. Ongetwijfeld zal Eredivisie Live trachten hiermee een extra dimensie te geven aan het geheel. De reacties op het forum en op Twitter logen er niet om: Men vond het lachwekkend en ongepast. Wat willen wij als consumenten nou daadwerkelijk zien? Hoe vinden we de assistent die in de rust zijn feedback geeft? Wat vinden we van filmen in de camera? Microfoons bij de dugout etc? __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die interviews met de assistent gaan altijd volledig langs me heen. En acties zoals de kleedkamer in willen en dergelijke passen helaas in het straatje van de sensatiejournalistiek die veel gebezigd wordt. Alles voor een scoop. Vind het niet nodig en hoef het ook niet te zien.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Belachelijk inderdaad. Zie de toegevoegde waarde ook absoluut niet.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ook apart dat een cameraploeg daar zomaar door mag lopen. Bij Ajax komt er nooit iemand door die deuren in de catacomben, ook Ajax TV niet.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Die zullen gewoon toestemming gekregen hebben
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik wil gewoon 90 minuten foebele zien. De rest kan me gestolen worden.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
-Joaaa we probere natuurlijk de veursprong vast te houwe. We motte oppasse veur dn tegengoal, as die valt gaat 't moeilijk worrreeee...dus we zulle zien, we gaan er alles aan doen. Ok bedankt! __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
- Gaan jullie wisselen
- Ja, maar ik weet niet of we dat meteen al doen __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het is "op papier" natuurlijk hardstikke leuk die interviewtjes, maar geen assistent zal interessante info weggeven op tv. Datzelfde geldt voor de scheidsrechters, vond het wel mooi om hen een keer in de kleedkamer te zien, maar voegt het wat toe?
Nee. Dan moet je gewoon in de rust als kijker kunnen kiezen welke kleedkamer je 15 minuten lang gaat bekijken, dan is het leuk. ![]() Ik had best 15 minuten in de kleedkamer van Ajax of Groningen willen kijken vandaag bijvoorbeeld. Als de spelers na een paar maanden het besef van die camera's kwijt zijn bijvoorbeeld. Dit voegde verder weinig toe. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Goede topictitel, want volgens mij denken ze bij EL echt dat we in de rust een interview met de scheids willen en dat we al die persconferenties willen zien en zo. Maar los daarvan heeft zo'n interview met de scheids echt iets met de wedstrijd te maken, dat kan van invloed zijn, dat vind ik ultradom, hoop dat het bij 1 x blijft.
Ik wil natuurlijk wel heel graag beelden uit de kleedkamer
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik vond het belachelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Belachelijke actie.
Je beïnvloedt de arbitrage gewoon met deze onzin. Vragen stellen over een discutabele (lees: foute) beslissing... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
De rest, afgezien van interviews met hoofdtrainers en spelers, kan me gestolen worden. |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Persconferenties na afloop zijn vaak ook weinig interessant, cliché brakende trainers die al dan niet complimenten uitdelen aan de ploeg(en).
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ook leuk (niet te vinden op youtube): De persco waar hij Joep Schreuder af maakt. De persco na de wedstrijd tegen excelsior in 2007 op de laatste speeldag: Reporter: "Complimenten aan PSV?" Van Gaal: "Als jij dat wilt doen, ga je gang" |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Goed dat ze er bij zetten dat het een voice-over is. Was me anders nooit opgevallen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dan noem je ook iemand. Maar in het supportershome van FC Groningen zijn de persconferenties ook te volgen naar de wedstrijd en 9 van de 10 keer was de persconferentie overbodig.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
De journalist in kwestie zou eens bij zichzelf moeten nadenken waar ie mee bezig is geweest.
Belachelijke actie waarmee je de arbitrage beïnvloedt. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Eigenpijper Jan-Joost vindt het allang best, zolang 'ie maar met zijn Sunbob-hoofd op tv komt.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Volgens mij is dit een Amerikaans verschijnsel toch? Bij NFL of NBA hoor je ook vaak de scheidsrechters communiceren en de coach zijn spelers instructies geven. Ik vind het helemaal niks, de charme gaat er ook een beetje af.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Als ze nou eerst investeren in fatsoenlijke commentatoren voordat ze met extra zooi beginnen.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Het sloeg nergens op. Maar waar ik me echt aan stoor is dat getwitter steeds. Hannes uit Schiermonnikoog vond dat Ola John 3 mooie voorzetten gaf. Pure schermvervuiling laat ze die rotzooi mooi op het internet laten waar ik er niet naar hoef te kijken.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ze moeten de beste posts uit het Live Eredivisieverslagentopic dan maar laten zien
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik word sowieso helemaal gestoord van dat aanhalen van Twitterreacties in zo'n beetje ieder tv programma in het land. Flikker een eind op met dat geblaat. Het interesseert me geen stinkende vagina wat Jan met de pet er van vindt.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Twitter-reacties kunnen best nuttig gebruikt worden. Als je maar tweets van personen gebruikt die nog enigszins aan het voetbal te liëren zijn.
Zo'n Mario vd Ende twittert altijd over scheidsrechterlijke beslissingen, dat is nog altijd interessanter dan één of andere nodoby die post dat Eriksen een geweldige goal maakte of dat Mulder een faalhaas is. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Twitter zou gewoon bij wet verboden moeten worden.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het internet moet sowieso op zwart, 99% is onzin.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Het feit dat je slechts 140 tekens mag gebruiken zorgt juist voor opgeklopte berichtgeving, koppen zoals we van de telegraaf gewend zijn. En bovenal stimuleert het de sociale incontinentie waar zoveel mensen last van hebben. Twitter. Bah.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Twitter is voor mensen die niet interessant zijn maar dat zelf niet helemaal in de gaten hebben. Verder eens met Clough.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
It's your lucky year..
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 | |
![]() Met live commentaar " Een prachtige pass van SCH op Palmboom maar oh oh, daar komt iemand veel te hard in. Tering wat een overtreding. Dat moet...ja hoor, dat is Da_Sandman. Die gaat er natuurlijk direct met rood af. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nadat ik de eerste regel las, dacht ik: Als jij de pass gaf, wie kwam er dan veel te hard in?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
De gestaakte bekerwedstrijd tegen AZ niet meegerekend. ................................. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Haha, jezus.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Veranderde houding televisiestations. Wat wil de consument zien?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|