|
|
#1 |
|
Hier verder...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vandaag was Gomes op de training van Vitesse.
Bezoekje brengen aan Reis denk ik
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zo kom je wel aan geruchten ja
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Was een verkapte tvp
![]() Hij was er overigens voor de fysio van Reis __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nu het dan toch al op Rijnmond staat, kan het hier ook wel:
AZ heeft interesse in Marten de Roon van Sparta Rotterdam, wiens contract komende zomer afloopt. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gaat er nog iets gebeuren deze periode?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
9 dagen niet gepost in dit topic? In een transferperiode?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Er zijn ook echt totaal geen geruchten of transfers aan de orde geweest.
Helaas voor Ajax vooral.. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Plet naar FC Twente, Verhoek naar Twente
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Middelmatige transfers. De hand van McClaren is al zichtbaar
?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bij McClaren denk ik meer aan die Jaja Coelho en andere verrassingen uit de zandbak eigenlijk..dit is meer Martin Jol scouting
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tedje en JvdB waren vanavond nog bij jong Twente vs jong Ajax...
Benieuwd of dat nog een Aissati oid gaat opleveren. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sno naar Utrecht en Narsingh naar Ajax. Zal de bom weer barsten op de laatste transferdag?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Smolarek naar ADO
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Verhoek wel naar Twente, Plet is nog niks zeker van. Ook Janko is nog niet rond.
Narsingh naar Ajax? __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
De graafschap schijnt nog steeds bezig te zijn met een verdediger. Zou het dan toch Buijs worden, of komt er weer een onbekende naam uit de hoge hoed?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Amoah naar Twente (als twente dat geld nou ff dat geld naar NAC overmaakt aangezien we nog niets hebben gehad van de turken
)Ook Amoah in beeld bij FC Twente • ElfVoetbal.nl |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tadic eventueel alsnog naar Twente..
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sno lijkt zelf niet weg te willen.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pedersen op huurbasis (+optie tot koop) naar Valerenga
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Botteghin > Standaard Luik
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Tom de Sutter naar PSV.
Anderlecht: Tom De Sutter est toujours suivi avec attention par le PSV - sudpresse.be |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tadic naar Twente is rond volgens Derksen..
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Brandon Tichem van Alphense Boys A1, maar ook al vaak spelend in het eerste, treedt wellicht in de voetsporen van Jens Toornstra. ADO Den Haag wil hem graag halen.
Probleem kan de concurrentie van Feyenoord, Fulham en Ajax zijn. Die laatste drie clubs hebben hem al uitgenodigd voor een stage. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Feyenoord houdt Muhamed Besic (19) in de gaten, is een centrale verdediger die door HSV samen met Castelen naar HSV II was teruggezet.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Filip Kostic ---> FC Groningen (diverse Servische media)
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
En dan bij elk doelpunt 'het kostic, maar dan heb je ook wat' roepen.. heerlijk
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik weet niet of het al eerder gemeld is, maar Tadic gaat misschien naar Twente.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Roorda volgens de Telegraaf naar NEC als hij door de keuring komt.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Schilder naar Twente of Heerenveen (bn de stem)
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vitesse zou interesse hebben in Djakaridja Koné, maar ik heb veel liever dat ze gewoon Annan behouden.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[NL] Transfergeruchten #6
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |