Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Voetbal Algemeen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16-01-12, 18:04 Standaard   #1
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Iedereen kent de grote handelshuizen zoals Chelsea en City, maar vroeger was Arsenal er ook heel goed in om jeugdspelers weg te halen bij andere clubs. Vaak worden deze spelers aangetrokken en vervolgens vele jaren verhuurt om ervaring op te doen. Mij lijkt het een goed om het verhuren van deze spelers te verbieden.

Hiermee los je volgens mij een groot probleem op. Want welke speler wil nog naar een grote clubs gaan als je nooit aan spelen toe komt. Ook als je kijkt naar de EU regels zal dit volgens mij geen probleem moeten zijn. Meningen?

Oud 16-01-12, 18:05 big smile   #2
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Dankzij verhuur hebben jullie nog een beetje een goede spits rondlopen.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-12, 18:07 Standaard   #3
PSV Eindhoven!

Het idee is goed maar het zou beter zijn als ze met een echte oplossing komen voor het vele geld in de voetballerij. Daarbij lijkt me het verbieden ervan wat rigoureus omdat kleinere clubs ook spelers verhuren. Een maximum erop zetten kan natuurlijk wel.

Oud 16-01-12, 18:08 Standaard   #4
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
Dankzij verhuur hebben jullie nog een beetje een goede spits rondlopen.
Ik wist dat iemand met deze opmerking zou komen. Maar als verhuren verboden is lijkt het me niet dat Castaignos naar Inter zou gaan.

Maar nu heb je nog geen mening gegeven over dit onderwerp.

Oud 16-01-12, 18:09 Standaard   #5
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Iedereen kent de grote handelshuizen zoals Chelsea en City, maar vroeger was Arsenal er ook heel goed in om jeugdspelers weg te halen bij andere clubs. Vaak worden deze spelers aangetrokken en vervolgens vele jaren verhuurt om ervaring op te doen. Mij lijkt het een goed om het verhuren van deze spelers te verbieden.

Hiermee los je volgens mij een groot probleem op. Want welke speler wil nog naar een grote clubs gaan als je nooit aan spelen toe komt. Ook als je kijkt naar de EU regels zal dit volgens mij geen probleem moeten zijn. Meningen?
Op zich opper je een prima idee om wat aan de koopdrift van de grote clubs te doen, echter denk ik niet dat het zal helpen. Die hopen gewoon dat bij elke 30 jeugdspelers toch die ene nieuwe topper zit. Als ze dan niet mogen verhuren, maakt ze dat geen zak uit.
De enigen die je hiermee pakt, zijn de jeugdspelers, ook de spelers die al jaren bij dezelfde clubs zitten. Waardoor diverse clubs niet hun jeugdspelers meer kunnen verhuren om ze ervaring op te laten doen.

En daarbij, veel clubs zullen dan al snel tot de Feyenoord/Excelsior constructie over gaan, zogenaamd verkocht aan die club, met een clausule van 0 euro wat betreft terugkopen.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-12, 18:09 big smile   #6
Fear the Beard!

[...]

Ik wist dat iemand met deze opmerking zou komen. Maar als verhuren verboden is lijkt het me niet dat Castaignos naar Inter zou gaan.

Maar nu heb je nog geen mening gegeven over dit onderwerp.
Tuurlijk zou hij wel naar Inter zijn gegaan, want volgens mij is hij nog niet verhuurd.
Oud 16-01-12, 18:10 Standaard   #7
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Helemaal mee eens.

Het hele uitleen systeem is corrupt en de cultuur van grote clubs, zoals ook de mijne, moet ontmoedigt worden om eigen spelers naar een leuk klein clubje te sturen voor speeltijd, maar ze te verplichten om je eigen talenten te blijven opleiden en kansen te geven in het eerste.

McEachran gaat bijvoorbeeld straks verhuurd worden aan Swansea en ik baal er echt van dat het nodig is.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-12, 18:11 Standaard   #8

Priko's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk dat Castaignos juist niet naar Inter zou zijn gegaan als hij zou worden worden verhuurd. In dat geval was hij nog wel een jaartje gebleven bij Feyenoord waar hij het opzich prima had. Zelfde geldt voor veel andere "talenten". Verhuur komt mijn inziens vaak pas aan bod wanneer het bij de topclub toch een beetje tegenvalt zoals nu het geval is bij bijvoorbeeld Lukaku en Van Aanholt.

Oud 16-01-12, 18:11 Standaard   #9
Fear the Beard!

Verder is het een mooi maar niet te bewerkstelligen idee.
Want hoe wil je daar dan een regel van maken? Dat alleen aangekochte spelers jonger dan zoveel jaar niet verhuurd mogen worden?
Oud 16-01-12, 18:12 Standaard   #10
SuperPalmboom

[...]

Tuurlijk zou hij wel naar Inter zijn gegaan, want volgens mij is hij nog niet verhuurd.
Ik durf wel een weddenschap aan te gaan dat Castaignos in de komende jaren nog een aantal keer verhuurd zal worden.

Oud 16-01-12, 18:14 Standaard   #11
Fear the Beard!

[...]

Ik durf wel een weddenschap aan te gaan dat Castaignos in de komende jaren nog een aantal keer verhuurd zal worden.
Ja, dat zal best. Maar hij zelf ging niet met het oog om gelijk verhuurd te worden.
Oud 16-01-12, 18:16 Standaard   #12

Priko's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Verhuur zorgt er in dit geval dus juist voor dat spelers niet vast komen te zitten op de tribune.

Oud 16-01-12, 18:16 Standaard   #13
SuperPalmboom

Verder is het een mooi maar niet te bewerkstelligen idee.
Want hoe wil je daar dan een regel van maken? Dat alleen aangekochte spelers jonger dan zoveel jaar niet verhuurd mogen worden?
Het ging ook om het idee, ik zie ook wel dat er wat haken en ogen aan zitten zoals Prosac al zei dat spelers gewoon voor 0 euro verkocht worden met een terugkoop clausule. Maar toch zal dit een goed idee zijn om de koopdrift van de grote clubs iets in te dammen.

Oorspronkelijk geplaatst door Priko Bekijk bericht
[...]

Verhuur zorgt er in dit geval dus juist voor dat spelers niet vast komen te zitten op de tribune.
Maar als verhuur verboden is zullen spelers beter gaan na denkenen voordat ze blind bij een grote clubs als City/Chelsea tekenen. Dat is het hele idee hierachter.

Oud 16-01-12, 18:20 Standaard   #14

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Dus om de grote jongens aan te pakken ga je vooral de normale clubs benadelen. En daarbuiten een hoop spelers die hierdoor geen ervaring op kunnen doen maar wedstrijden bij het 2e moeten blijven spelen..
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-12, 18:24 Standaard   #15
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Het ging ook om het idee, ik zie ook wel dat er wat haken en ogen aan zitten zoals Prosac al zei dat spelers gewoon voor 0 euro verkocht worden met een terugkoop clausule. Maar toch zal dit een goed idee zijn om de koopdrift van de grote clubs iets in te dammen.

Maar als verhuur verboden is zullen spelers beter gaan na denkenen voordat ze blind bij een grote clubs als City/Chelsea tekenen. Dat is het hele idee hierachter.
En wat als het gaat om een jeugdproduct dat nog tekort komt voor het eerste maar waarvoor geen enkele club openstaat als die speler alleen gekocht kan worden? Ideaal om zo'n speler wat ervaring op te laten doen bij een club van iets minder hoog niveau. Moet je zo'n speler eerst een tijd laten wegkwijnen op de bank/in het tweede alvorens hij mag vertrekken?
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-12, 18:29 Standaard   #16
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
En daarbuiten een hoop spelers die hierdoor geen ervaring op kunnen doen maar wedstrijden bij het 2e moeten blijven spelen..
Dan moeten de spelers dus veel beter nadenken over het kiezen van een juiste club en niet meer blind kijken hoeveel geld er betaald wordt.

Oud 16-01-12, 18:33 Standaard   #17
Fear the Beard!

[...]

Dan moeten de spelers dus veel beter nadenken over het kiezen van een juiste club en niet meer blind kijken hoeveel geld er betaald wordt.
Ja en wat dan met de gewone jeugdspelers die ook uitgeleend willen worden?
Oud 16-01-12, 18:39 Standaard   #18

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat sjimmie zegt. Er zijn meer normale jeugdspelers die ervaring op doen bij andere clubs dan spelers van de grote clubs. Het is nogal met hagel schieten.
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-12, 18:51 thumb up   #19
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Goed plan als het beter uitgewerkt is.

Oud 16-01-12, 18:57 Standaard   #20
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Doen ze toch niet, want 9 van de 10 profvoetballers overschat zichzelf nogal en denkt het wel te kunnen gaan redden als topclub X aanklopt. Combineer dat gegeven met een flinke salarisstrook, en weg zijn ze weer.

Oud 16-01-12, 19:00 thumb up   #21

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat is er mis met verhuren? Dit is voor vele clubs een ideale oplossing om blessures, onverwachte transfers ed. op te vangen. En voor vele spelers een mogelijkheid om zich ergens anders te ontwikkelen, fit te worden of zich te bewijzen...

Oud 16-01-12, 19:02 Standaard   #22

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Stel gewoon een maximum aan het aantal spelers dat een club mag hebben. Dertig ofzo. Dat zal zorgen voor een flinke afname van transfers van jonge spelers.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-12, 19:06 Standaard   #23

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
Helemaal mee eens.

Het hele uitleen systeem is corrupt en de cultuur van grote clubs, zoals ook de mijne, moet ontmoedigt worden om eigen spelers naar een leuk klein clubje te sturen voor speeltijd, maar ze te verplichten om je eigen talenten te blijven opleiden en kansen te geven in het eerste.

McEachran gaat bijvoorbeeld straks verhuurd worden aan Swansea en ik baal er echt van dat het nodig is.
Vooral in Engeland vind het systeem erg verrot met die korte termijn loandeals. Zo leende Arsenal Ramsey uit aan Nottingham Forest, en een paar weken later liep 'ie opeens bij Cardiff City te ballen. Bizar.
Oud 16-01-12, 20:01 Standaard   #24

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Helemaal mee eens met TS. Het verziekt het voetbal omdat er belangenverstrengeling mee gemoeid is en er bepalingen aan vast zitten zoals dat ze niet mogen spelen tegen hun 'moederclub'. Zo'n City of Chelsea hebben meer dan 20 verhuurde spelers en als die trend door zet dan gaat het hele voetbal naar zijn mallemoer.

Oud 16-01-12, 20:15 Standaard   #25
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Radegast Bekijk bericht
Stel gewoon een maximum aan het aantal spelers dat een club mag hebben. Dertig ofzo. Dat zal zorgen voor een flinke afname van transfers van jonge spelers.
Hier ben ik het wel mee eens .

dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-12, 20:19 Standaard   #26

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Interessant onderwerp, maar wel erg zwart/wit gesteld door TS. Verhuren heeft niet enkel nadelen voor de voetballerij, en laat dit nou net een specifiek geval zijn waarvan ik persoonlijk liever de voordelen mee pik. Andere situaties, waar ook vaak voor en nadelen aanzitten zie ik liever aangepakt worden. Maar toch, interessant. Ben het wel eens met de nadelen uiteraard.

Misschien is het wel leuk om een topic te openen over zaken die je in het algemeen zou aanpakken in het voetbal.

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
Leuk voor Swansea wel, maar waar is het mis gegaan? Die jongen debuteerde zo veelbelovend, en de huidige coach leek iemand te zijn die jonge spelers wel wilt gebruiken. Bij Chelsea vind ik hem een andere coach dan bij Porto.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 17-01-12, 08:29 thumb up   #27

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben ook wel voor strenger reguleren van de huurmarkt.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 17-01-12, 08:37 Standaard   #28
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

In Engeland hebben ze al een poging gedaan, maximaal 25 spelers van 21+.
Dat houdt het kopen van jonge spelers alleen niet tegen.

Het verhuren kan je sowieso niet tegen houden denk ik ivm recht op werk of iets dergelijks, daar is die 6+5 regel ook op stuk gelopen.

Oud 17-01-12, 11:24 question   #29
Mênnus Brabander

Oorspronkelijk geplaatst door kabonk Bekijk bericht
[...]

In Engeland hebben ze al een poging gedaan, maximaal 25 spelers van 21+.
Dat houdt het kopen van jonge spelers alleen niet tegen.

Het verhuren kan je sowieso niet tegen houden denk ik ivm recht op werk of iets dergelijks, daar is die 6+5 regel ook op stuk gelopen.
Spelen in het tweede/A1/B1 of weet ik veel is toch ook gewoon werk

Oud 17-01-12, 11:30 Standaard   #30
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Niet mee eens. Ik juich het voor de ontwikkeling van de jonge spelers zelf altijd toe deze te verhuren aan clubs waarbij ze wekelijks op een hoger niveau kunnen spelen. Speler mee geholpen, twee clubs mee geholpen. De kern van het probleem in de OP zit heel ergens anders.

Oud 17-01-12, 11:32 thumb up   #31
Mênnus Brabander

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
Niet mee eens. Ik juich het voor de ontwikkeling van de jonge spelers zelf altijd toe deze te verhuren aan clubs waarbij ze wekelijks op een hoger niveau kunnen spelen. Speler mee geholpen, twee clubs mee geholpen. De kern van het probleem in de OP zit heel ergens anders.
Als spelers niet verhuurd worden dan blijven ze veel langer bij de kleinere clubs en ontwikkelen ze zich daar. Je wordt alleen gekocht als ze echt vertrouwen in je hebben en je als speler rijper bent. Dat lijkt me best een goede verandering.

En er zitten ook nadelen aan ja

Oud 17-01-12, 11:35 Standaard   #32
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
[...]

Als spelers niet verhuurd worden dan blijven ze veel langer bij de kleinere clubs en ontwikkelen ze zich daar. Je wordt alleen gekocht als ze echt vertrouwen in je hebben en je als speler rijper bent. Dat lijkt me best een goede verandering.

En er zitten ook nadelen aan ja
Het probleem is toch niet dat die spelers verhuurd worden? Dat is alleen maar goed voor ze. Als een jeugdspeler bij Ajax nét te kort komt voor het eerste, dan heb ik liever dat hij bij pakweg RKC in de basis speelt dan bij Jong Ajax.

De uittocht van jeugdspelers naar buitenlandse topclubs moet aan banden gelegd worden, maar dit is imo echt niet de manier.

Oud 17-01-12, 11:39 thumb up   #33
Mênnus Brabander

[...]

Het probleem is toch niet dat die spelers verhuurd worden? Dat is alleen maar goed voor ze. Als een jeugdspeler bij Ajax nét te kort komt voor het eerste, dan heb ik liever dat hij bij pakweg RKC in de basis speelt dan bij Jong Ajax.

De uittocht van jeugdspelers naar buitenlandse topclubs moet aan banden gelegd worden, maar dit is imo echt niet de manier.
Het is wel één manier om het te doen. Lukaku komt de komende 2 jaar niet aan spelen toe, die zou echt niet gegaan zijn als die niet verhuurd kon worden. Zelfde voor Castaignos. En zeker op de lange termijn niet als blijkt dat jonge spelers veel minder kansen hebben bij grote clubs.

Misschien dat je alleen jeugdspelers (die vanaf 14 ofzo bij hun club hebben gespeeld, voordat ze weggekaapt kunnen worden) zou mogen verhuren

Oud 17-01-12, 11:41 thumb up   #34
AFCA

[...]

Het is wel één manier om het te doen. Lukaku komt de komende 2 jaar niet aan spelen toe, die zou echt niet gegaan zijn als die niet verhuurd kon worden. Zelfde voor Castaignos. En zeker op de lange termijn niet als blijkt dat jonge spelers veel minder kansen hebben bij grote clubs.

Misschien dat je alleen jeugdspelers (die vanaf 14 ofzo bij hun club hebben gespeeld, voordat ze weggekaapt kunnen worden) zou mogen verhuren
Kijk, dat laatste vind ik dan wel weer een goed idee.

Oud 17-01-12, 11:43 big smile   #35
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Kijk, dat laatste vind ik dan wel weer een goed idee.
Kopen die topclubs alleen nog maar 12-jarige ventjes.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 17-01-12, 11:45 Standaard   #36
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
[...]

Kopen die topclubs alleen nog maar 12-jarige ventjes.
En dat zou dan dus bij wet verboden moeten worden. Welke constructie ze ook bedenken .

Oud 17-01-12, 11:49 Standaard   #37
Fear the Beard!

[...]

En dat zou dan dus bij wet verboden moeten worden. Welke constructie ze ook bedenken .
Dan krijg je dat hun vader of moeder gewoon weer een baan aangeboden krijgt en zo het kind meeverhuist.
Oud 17-01-12, 11:53 Standaard   #38
AFCA

[...]
Dan krijg je dat hun vader of moeder gewoon weer een baan aangeboden krijgt en zo het kind meeverhuist.
Dat bedoel ik dan ook met welke constructie dan ook .

Oud 17-01-12, 11:55 Standaard   #39
Fear the Beard!

[...]

Dat bedoel ik dan ook met welke constructie dan ook .
Hoe kan je dat verbieden? Op basis van welke gronden?
Oud 17-01-12, 11:58 arrow   #40
Mênnus Brabander

[...]
Ik denk (misschien naief) dat dat minder snel gebeurt dan met 15 jarige.

Oud 17-01-12, 12:06 Standaard   #41
AFCA

[...]
Hoe kan je dat verbieden? Op basis van welke gronden?
Ik ben geen jurist, geen idee dus. Maar dat soort kinderhandel is de kanker van het voetbal momenteel.

Oud 17-01-12, 12:11 Standaard   #42
PSV Eindhoven!

[...]

Ik ben geen jurist, geen idee dus. Maar dat soort kinderhandel is de kanker van het voetbal momenteel.
Je hoeft er geen jurist voor te zijn om te kunnen concluderen dat dat onmogelijk is natuurlijk.

Oud 17-01-12, 12:16 Standaard   #43
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door -SG- Bekijk bericht
[...]

Je hoeft er geen jurist voor te zijn om te kunnen concluderen dat dat onmogelijk is natuurlijk.
Er zal vast wel iets tegen te verzinnen zijn hoor. Maar goed, daar wordt natuurlijk ook wel weer iets op verzonnen en zo blijven we bezig./

Oud 17-01-12, 12:16 Standaard   #44
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

gaat toch nooit gebeurd ( hoe het ook uitgewerkt gaat worden )

Voor elke club heeft het wel zijn voordelen , voor de rijke clubs het beperken van miskopen ( als die niet bevalt kan die toch weer terug )
en voor clubs met een beperkt budget is het een mooie manier om je selectie te versterken.

En om nou te gaan zeggen je mag er maar 1 te huren uit je eigen land ofzo dat brengt de clubs onderin weer in de problemen.
2 per club is een mooie oplossing al wordt dat ook niet heel stak nageleefd zolang het nog gedoogd wordt.

Oud 17-01-12, 12:19 Standaard   #45
Meister 10/11

Zou kunnen maar gaat ook niet werken omdat er dan gewoon talenten worden gehaald voor het 2de , of spelers die op het punt van doorbreken staan blijven stilstaan in hun ontwikkeling.

Oud 17-01-12, 12:52 attention   #46
Mênnus Brabander

Oorspronkelijk geplaatst door vitessezuid113 Bekijk bericht
gaat toch nooit gebeurd ( hoe het ook uitgewerkt gaat worden )

Voor elke club heeft het wel zijn voordelen , voor de rijke clubs het beperken van miskopen ( als die niet bevalt kan die toch weer terug )
en voor clubs met een beperkt budget is het een mooie manier om je selectie te versterken.

En om nou te gaan zeggen je mag er maar 1 te huren uit je eigen land ofzo dat brengt de clubs onderin weer in de problemen.
2 per club is een mooie oplossing al wordt dat ook niet heel stak nageleefd zolang het nog gedoogd wordt.
Die zouden dan gewoon langer bij hun club blijven dus ís er minder noodzaak om spelers te huren!

Oud 17-01-12, 14:11 Standaard   #47
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door -SG- Bekijk bericht
[...]

Als de EU ploft is dat prima mogelijk. Maar zolang de EU in stand blijft, zie ik het niet gebeuren...

Oud 17-01-12, 14:20 Standaard   #48

Oorspronkelijk geplaatst door vitessezuid113 Bekijk bericht
[...]

Zou kunnen maar gaat ook niet werken omdat er dan gewoon talenten worden gehaald voor het 2de , of spelers die op het punt van doorbreken staan blijven stilstaan in hun ontwikkeling.
Ik snap je niet goed. Als je maar een beperkt aantal spelers in mag schrijven voor een seizoen, dan ben je toch niet goed wijs als je spelers gaat halen voor het tweede?
Oud 17-01-12, 14:45 rainbow   #49
PSV Eindhoven!

Oorspronkelijk geplaatst door EnGCatjuh Bekijk bericht
[...]

Als de EU ploft is dat prima mogelijk. Maar zolang de EU in stand blijft, zie ik het niet gebeuren...
Achja waar praten we over. 2013 halen we toch niet.

Oud 17-01-12, 15:03 Standaard   #50
Meister 10/11

[...]

Ik snap je niet goed. Als je maar een beperkt aantal spelers in mag schrijven voor een seizoen, dan ben je toch niet goed wijs als je spelers gaat halen voor het tweede?
We hebben het dan toch over het 1ste team 30 man ? dan haal je gewoon spelers voor het 2de om ze daar te laten rijpen ( buitenlanders die nog moeten wenen aan het niveau in europa/nederland bijvoorbeeld )

Neem een Chanturia ( om maar een voorbeeld van mijn eigen club te nemen )
Die heeft 1st periode's in het 2de meegedaan omdat ie nog niet mocht spelen.

En hoe zit het eigenlijk met verhuren als club zijnde ( horen die dan ook bij die 30 ? )

[...]

Die zouden dan gewoon langer bij hun club blijven dus ís er minder noodzaak om spelers te huren!
Dan krijgt een Excelsior het zwaar om maar weer een voorbeeld te noemen.

En die spelers die langer blijven zijn er ook niet veel meer , de meeste hebben toch wel ambitie , als het echt niet kan (door die regels)

Leuk bedacht maar met dit plan ga je weer heel wat jaren terug in de tijd ( en dat is al lastig )

Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 17-01-12 om 15:06

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Voetbal Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:56.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site