![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
![]() En Excelsior kan toch zelf spelers halen, dat moeten andere clubs ook
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Laten we dan ook gelijk de transferperiode open gooien voor het hele jaar. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Maar het is echt schandalig eigenlijk, de grote clubs worden hier alleen maar groter door. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Is toch niet zo gek ? Die clubs zullen altijd wel een manier vinden om spelers op te leiden ( desnoods richten ze nog een team op om speler op te leiden ) __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Als je het verhuren verbied dan raak je gelijk die kunstmatige clubjes zoals Excelsior (en nu in mindere mate Vitesse) kwijt. Dan moet iedereen weer op eigen benen staan, worden de kleinere clubs sterker omdat de beste, jonge spelers niet zo snel meer wegtrekken en zo trekken we het weer mooi gelijk. Dan denken spelers ook wel twee keer na voordat ze bij een club tekenen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
In de MLS heb je selecties van maximaal 26 man dacht ik, maar dat is hier wat te smal als je de drukke programma's in Europese competities in gedachten houdt. Over ja laatste vraag: als je ze niet meetelt dan blijven de rijke clubs jonge talenten wegkapen, dus dat vind ik dan geen optie. Dus ja. Het zal dan automatisch wel zorgen dat het aantal huurovereenkomsten flink afneemt, omdat veel van die spelers dan eerder de (hun) kans zullen krijgen (of afwachten) bij hun club. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het verhuren van spelers moet verboden worden
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|