![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Om te beginnen wens ik iedereen een gelukkig en sportief 2012
. De uitslag van WZV wereldvoetballer van het jaar is. Lionel Messi 117 Christiano Ronaldo 85 Robin Van Persie 63 Edinson Cavani 22 David Silva 19 Xavi Hernandez 16 Luis Suarez 15 Mesul Ozil 7 Mario Götze 4 Radamel Falcao 3 ![]() . Uitslag gebasseerd op 39 stemmen. Details komen later
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Had je wat anders verwacht?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Weinig verdedigers in dat rijtje
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
2010 had die idd niet moeten winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Komt hij 'm zelf ophalen?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Niet verrassend denk ik.
Boris, dank voor het telwerk en de organisatie!! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bedankt voor de organisatie.
Terechte uitslag
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Toen had Xavi 'm inderdaad moeten krijgen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Daar dacht dit forum ook over ja
. Xavi won hier wel.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wat is later bij jou Boris?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Xavi haalde een veel constanter niveau imo. Sneijder was in de 2e helft van 2010 shit.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Aantal x 1, 2 en 3
![]() Code:
1 2 3 Christiano Ronaldo 13 5 5 85 David Silva 5 4 19 Edinson Cavani 6 4 22 Lionel Messi 18 9 117 Luis Suarez 1 2 4 15 Mario Götze 4 4 Mesul Ozil 2 1 7 Radamel Falcao 3 3 Robin Van Persie 7 5 13 63 Xavi Hernandez 5 1 16 Lionel Messi 21 Robin Van Persie 19 Christiano Ronaldo 18 David Silva 9 Edinson Cavani 9 Radamel Falcao 7 Mesul Ozil 7 Mario Götze 5 Luis Suarez 5 Xavi Hernandez 4 Balotelli 3 Sneijder 3 Rooney 2 Huntelaar 2 Zlatan Ibrahimovic 2 Iker Casillas Sergio Ramos Cijntje Hulk Vidic Dzeko Janko Andres Iniesta Gomez |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bedankt voor de organisatie
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Goeie organisatie, respect. Uitslag weinig verassend natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Bedankt voor de organisatie. Jammer van de uitslag.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Messi is geen momentenvoetballer, maar ik vond hem dat wel in het hele jaar 2011. In 90% de topwedstrijden was ie nooit bijzonder goed, grossierde hij in doodlopende dribbels en balverlies. Het jaar 2011 was ook het jaar waarin we voor het eerst een gefrustreerde Messi zagen in Barcelona-shirt, omdat het niet liep. Maarja, uiteindelijk staat ie altijd weer op het scorebord, en Xavi niet tot zelden, terwijl ik bij Barca één ding echt indrukwekkend vind en dat is hun collectieve pressie onder leiding van Xavi.
Xavi>Iniesta (alleen te blessuregevoelig)>Messi. Dus ik ben het er niet mee eens, maar dat hoort bij dit soort verkiezingen. Goed werk verder Borisz.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
In de wedstrijden tegen Real Madrid vond ik hem een momentenvoetballer ja. Ofschoon ik de twee supercup wedstrijden niet gezien heb want toen was ik op vakantie.
Laatst gewijzigd door Koekebakker; 04-01-12 om 12:31 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vind iemand die belangrijk is voor het positiespel en tempo bij voorbaat geen momentenvoetballer. Juist als hij voor de beslissende momenten moet zorgen kun je je afvragen of hij een momentenvoetballer is. Het is gewoon een ontzettend goede speler die makkelijk scoort, maar bovenal is hij belangrijk voor het veldspel. Daar zit 'm het verschil.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik beweer ook niet dat hij de drijvende kracht is. Dat hoeft in mijn ogen ook niet, hij hoeft niet alles te kunnen en te doen.
Echter die pass waar jij het over hebt, die heeft hij dan weer wel. Spoiler
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV Wereldvoetballer van het jaar 2011: De Uitslag
|
||