![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wat hopen jullie dat er in 2012 op voetbalgebied te wachten staat. Een EK titel voor het Nederlands elftal? Invoering van technologische hulpmiddelen? Een kampioenschap van team... . Kortom waar hopen jullie op in het voetbaljaar 2012? Hou het wel een beetje realistisch dus kom niet met ik hoop dat FC Oss Messi aantrekt.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hup Holland!
|
- Ajax kampioen
- Cambuur promoveert naar de Eredivisie En als het Nederlands elftal dan ook nog eens het EK wint kan je mijn voetbalseizoen wel redelijk geslaagd noemen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
El Hamdaoui die een leuke club vindt.
FC Den Bosch terug in de Eredivisie. Een fatsoenlijke rechtsbuiten in Ajax 1. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
- Revolutie in voetbal.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
- PSV kampioen
- nieuwe trainer PSV - Verkoop Toivonen, van Bommel terug .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
- NAC deelname aan en winnaar van de Play Offs
- Oranje winnaar EK - Lokale amateurclub kampioen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
-FC Groningen haalt europees voetbal.
-Barcelona wint opnieuw de CL. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
- Europees Voetbal FC Groningen
- Een verrassende CL winnaar - Een Nederlandse EL winnaar - Oranje EK - Veendam gezond __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Feyenoord directe plaatsing Europa.
Mooie Europese wedstrijden van NL clubs. Ned-11-tal wint van Portugal en Duitsland. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Wat meer chaos op de tribunes alom.
Elke wedstrijd strijd ongeacht het resultaat bij mijn club(FC Twente). |
|
|
|
|
|
#11 |
|
-Oranje leuk voetbalt tijdens het EK. Vind ik belangrijker dan resultaat.
-Adriaanse actief blijft op de Nederlandse velden, bij FC Utrecht ofzo. -Feyenoord europees voetbal haalt en financieel goede zaken doet om verder gezond te worden. -Dat PSV de CL weer misloopt. -Sparta promoveert via de nacompetitie. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Omdat ik vind dat als je je billen brandt (lees: wanbeleid voert) net als Feyenoord destijds, je op de blaren moet zitten.
Dus je beste/duurste spelers verkopen, schuld aflossen, jeugdspelers opstellen, die weer veel te vroeg moeten verkopen als ze een beetje kunnen ballen, weer een stukje schuld aflossen enzovoort enzovoort. De lange moeilijke weg. Niet de easy way out door een bail-out. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
-Wilfried vertrekt voor +10miljoen
-Vitesse haalt Europees voetbal -Kalas blijft nog een seizoen -GAE haalt de play-offs finale -Oranje wint de finale -Vitesse haalt finale beker -Oplevering trainingscomplex Vitesse is volgens planning Ik ben niet echt veeleisend. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
-Feyenoord kampioen
-De Graafschap blijft erin -Nederlandse club wint de EL Extra: -Nederland kampioen __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
- Feyenoord Europees voetbal, maar belangrijker, dat dit team bij elkaar blijft
- De Graafschap handhaving, het liefst direct, maar dat zal lastig worden - Arsenal kampioen, oh wacht, het moest wel realistisch zijn, doe dan maar een plek bij de eerste 3 - Nederlands elftal gaat fatsoenlijk voetbal spelen en het liefst winnen ze ook nog even dat EK - Dirk Kuijt vlak voor het EK een klaplong en een enkelblessure |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Liverpool top 4
Nederland doet het goed op EK Carragher hangt z'n schoenen aan de wilgen Kuyt wordt verkocht __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
- Feyenoord rechtstreeks Europa in
- Besiktas op zijn minst CL-voorronde - City dat compleet instort - Einde hegemonie Barca in Europa en Spanje - PSV kampioen, Ajax geen CL - Excelsior blijft in de Eredivisie - Sparta niet promoveren, en het liefst failliet __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
- Ajax kampioen
- Nederland dat goed presteert in Europa - Nederland EK - Goed voetbal van Nederland en Ajax - Fatsoenlijke buitenspelers bij Ajax __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het moet wel een beetje realistisch blijven he.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
- Co de deur uit, Steve terug
- Nieuwe nummer 10, linksback en rechtsbuiten voor Twente. - Twente kampioen - Schalke kampioen. - Union Berlin de play-offs in, niet heel realistisch maar het kan nog.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
- Ajax kampioen met goed spel
- Ajax dat goed speelt tegen ManU - NL Elftal zonder Douglas - Minder gezeik omtrent uitsupporters |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
- Ajax dat Man Utd eruit knikkert in de laatste minuut
- Ajax kampioen Dat was 't. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banned
|
-Twente kampioen
-McClaren terug+Tadic+Goede Linksback -Real crushed Barca in CL (finale) -Schalke kampioen -AS Roma kampioen |
|
|
|
|
|
#27 |
|
- Promotie FC Volendam via de Play-Offs
- Nederland Europees Kampioen Vind ik genoeg. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
- Ajax kampioen
- Real Madrid kampioen - United eruit knikkeren __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
- Real Madrid kampioen
als dat gebeurt is de rest alleen maar bonus. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Excelsior handhaaft zich op wonderbaarlijke wijze in de eredivisie.
Sparta Rotterdam doet een 'RKC Waalwijk' en achterhaalt Zwolle, wordt kampioen en promoveert FC Dordrecht promoveert verrassend via de nacompetitie ASWH promoveert naar de topklasse, speelt daardoor KNVB-beker en mag na een gunstige loting in de tweede ronde thuis spelen tegen een club als AZ of FC Twente __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zoals eindelijk een uitsluiting van Europees voetbal omdat Madrid al jaaaaren zn centen niet op orde heeft?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Overigens denk ik dat veel mensen hier Cambuur wel weer eens in de Eredivisie willen zien
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ajax kampioen.
Nederland dat netjes wint van Spanje. Een enorm bedrag dat voor Vertonghen wordt betaald als 'ie weggaat. __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
- Napoli nog 1 ronde verder in de CL
- Napoli via eindstand Serie A minimaal EL voetbal - Promotie Leeds Utd, Cardiff City - Blatter die wordt overreden door een vehicel welke te laat stopte wegens gebrek aan technische hulpmiddelen (ABS, ESP etc). - Balotelli die voor opschudding zorgt wegens discobezoek in Kiev maar wel Italie naar de EK titel kopt. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
- Handhaving voor Harkemase Boys
- Martijn Barto terug (liefst in de winterstop al) - Een fitte Erdem Yeni - Oebele Schokker blijft - Een goede aanvallende middenvelder |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Niks mis met de centen anders
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Europees kampioen
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ajax kampioen
Den Bosch naar de eredivisie Een Nederlandse club in de EL-Finale Nederland europees kampioen Messi definitief bij de besten ooit NIVO Sparta handhaaft zich in de Hoofdklasse Davy Klaassen wordt vaste spits van Ajax Cruijff wint van de RVC Arsenal haalt CL-voetbal René van de Gijp terug bij VI Maher kiest voor Nederland
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
europees voetbal halen ( liefst rechtstreeks )
SC Heerenveen verslaan in de beker langzaam in de richting van de kuip kijken (finale) Reis weer fit contractverlening voor Velthuizen en Kashia Voor Dortmund plaats bij de 1ste 3 > weer CL voetbal. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hij mag van mij best fit worden, als ie dan maar weer aan de coke gaat.
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Een jaar waar ik me geen enkele dag hoef te schamen om Ajacied te zijn. In eigen gezelschap, bij anderen schaam ik me nooit uiteraard
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
- Feyenoord bij de top 3
- Barcelona dat eruit vliegt tegen Bayer Leverkusen in de laatste minuut - Zware knieblessure Messi na een schwalbe - Sergio Busquets leading actor in nieuwe megaproductie Steven Spielberg - PSV dat europa mis loopt en helemaal in stort - Wijnaldum en Fer met hangende pootjes terug naar de Kuip, alwaar ze worden afgewezen - Nederland dat verliest van Denemarken en met nul punten naar huis gaat - Ontslag Bert van Marwijk; met Van Gaal naar WK Brazilië - Manchester City wint de EPL - Bayern München geen kampioen - Poliep in de keel van Jeroen Grueter - Outsider wint het EK (Portugal? )- Benfica (als outsider en naam uit het verleden) of Real Madrid wint de Champions League - Cristiano Ronaldo bij de grootsten ooit - Cruijff die de macht grijpt bij Ajax en er een puinzooi van maakt - Sparta en Willem II promoveren niet - Rummenigge, Blatter, Beckenbauer en Platini die gezamenlijk hun afscheid aankondigen - Eerlijke scheidsrechters in plaats van Ovrebo, Franck de Bleeckere, Schörgenhofer, Busacca en andere tjappies - Spanje die de kwartfinale van het EK niet haalt Laatst gewijzigd door Koekebakker; 31-12-11 om 20:33 |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hoe kan CRon zich in godsnaam ooit bij de grootsten voegen in 1 jaar?
Zo beslissend als Messi kan ie nooit worden in 1 seizoen, al wint Real alles... Dat heeft Messi al een paar keer gedaan. Sowieso faalt ie altijd als het belangrijk is. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jezus koekie, je klint depressief...
|
|
|