![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Messi is ook pas één seizoen echt beslissend geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Als je zelfs in zo'n topic denkt spelers blessures toe te moeten wensen
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Mijn verlanglijst:
- Ajax kampioen, bekerwinnaar en Europa League winnaar - Nederland Europees kampioen - Terugkeer Chivu - Periodetitel Telstar Ik blijf bescheiden |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Dat lijstje van koekebakker, beter kan je het jaar niet beginnen. Mafkees.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Ajax kampioen. Nederlands elftal kampioen. Klaas topscoorder van het EK.
En dat Telstar wat meer punten pakt het komend jaar .
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Titel voor PSV.
Voor Chelsea.... dat ze langer dan 2 dagen ongeslagen blijven in 2012. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Loves C, R en M
|
- Ajax kampioen
- LFC top 4 __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Zo maar een vraagje: waarom hebben zovelen iets met Telstar? |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
- Oranje dat weer eens bij 0 begint
Zou ik ook graag willen zien. |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
![]() Daarbij Telstar heeft een begroting van 0,0 maar is wel financieel gezond. Heeft geen geld om foute dingen te doen, de gemeente springt niet bij als het mis gaat. Daarbij lopen er leuke mensen bij de club rond en gun ik die club al het succes om leuk mee te doen in de jupiler league. |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Voor Ajax:
-Landstitel -Manolas van AEK. -RvC weg / 100% inzet van iedereen voor "lijn-Cruijff" Voor PAOK: -Geld. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ajax kampioen, Oranje minimaal halve finale en Van Persie blijft bij Arsenal.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
- Minder blessures.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ik wens niets liever dan een titel voor Ajax. Daarbij wil ik rust in de tent, maakt niet uit hoe.
Verder wil ik wel een leuk EK. Het liefst met een goed acterend Nederland, dat zou ook gewoon weer zo maar kunnen. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Mijn neefje speelt tegen GJS en maakt de winnende in de laatste minuut.
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Sorry, zit in de voorjaarscompetitie niet meer bij NIVO-Sparta ingedeeld Tong, ik mag nu naar Tiel en omgeving.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
Leuk stuk
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
- PSV kampioen
- Spannende tweeluik PSV-Valencia in EL - Feyenoord eindigt boven Ajax - achteraf schorsen voor schwalbes wordt ingevoerd (zoals met ellebogen, natrappen) - EU verbiedt Spaanse banken nog langer het uitlenen van geld aan Real Madrid en Barcelona - Barcelona wint de CL niet door tweede gele kaart voor schwalbe Busquets - Valencia wint Copa del Rey, haalt CL en werkt weer een deel van de schulden weg - VDV en vPersie standaard samen in Oranje. Kuyt op de bank. - Spanje en Duitsland geen EK - PSV loot een leuke CL groep met mogelijkheid 2e te worden Laatst gewijzigd door ErikT; 04-01-12 om 12:51 __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
- Ajax kampioen.
- Milan kampioen + CL. - Nederland wint EK. - Willem II, Telstar en Almere City promoveren. - PSV loopt CL mis, met Aad de Mos als trainer. - Terugkeer van San Andries in het vaderlandse voetbal. - Balotelli naar Milan. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Graag ja.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
#76 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Ehhhhhh nee, dat 2e.
Dat 1e mag trouwens wel hoor, maar dan wel graag pas op de laatste speeldag, voor de neuzen. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
'Neuzen'
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
De PSV spelers hebben geen neuzen?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Lijkt me raar, 'anti'-supporter zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Mijn lijstje:
- Ajax vaker in het nieuws met prestaties op het veld in plaats van bestuurlijk gezeik en rondvliegende supporters ![]() - Een blikseminslag in het hoofd van Bert van Marwijk zodat hij eindelijk zijn opstelling aanpast en ons naar de EK-titel leidt. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ik betwijfel dat een blikseminslag in Berts hoofd dat effect zou hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#84 | |
![]() Nu de rest nog.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jouw voetbalverlanglijstje voor 2012
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|