![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Voormalig profvoetballer Edu Nandlal is kerstavond, op weg naar de nachtmis, mishandeld door meerdere agenten. Hij reed rond 22.30 uur samen met zijn dochter in zijn bedrijfsbus weg uit Voordorp, nadat ze eerst in Voordorp wat spullen uit de woning van zijn dochter in de wagen hadden gezet.
Ter hoogte van winkelcentrum De Gaard, moest Nandlal stoppen achter een bus. Tegelijkertijd kwamen twee politiewagens aanrijden. De agenten stormden op de wagen van de gehandicapte Nandlal af en riepen dat hij had ingebroken. Vervolgens werd hij uit zijn auto gesleurd. Daarbij viel hij met zijn gezicht op straat. Zelf overeind komen lukt Nandlal niet, vanwege de dwarslaesie die hij opliep toen hij in 1989 in Suriname neerstortte met het vliegtuig waarin het Surinaams nationaal elftal zat. Hij was een van de weinige overlevenden. Omdat Nandlal niet ging staan werd hij hardhandig op zijn benen geholpen, nadat hij enkele tientallen meters was meegesleurd. Daarna werd hij, even hardhandig, door twee agenten in de boeien geslagen. Ook liep hij enkele stompen in zijn gezicht op. Dit gebeurde allemaal ondanks het feit dat Nandlal meerder keren had geroepen dat hij gehandicapt was en dat hij gemeenteraadslid (voor Leefbaar Utrecht) was geweest. Uiteindelijk belandt Nandlal in een cel in bureau Paardenveld. Ook daar ging hij omver toen agenten hem uit de politiewagen trokken omdat hij zelf, vanwege zijn handicap, niet snel genoeg kon uitstappen. In het bureau werd hij onderzocht door een arts, aan wie Nandlal meldde dat hij een dwarslaesie heeft. Daarop vroeg de arts of hij kon plassen terwijl volgens Nandlal iedere arts weet dat iemand met een dwarslaesie dat niet kan. Daarop ging de arts hem katheteriseren, maar deed dat niet op de juiste manier. Een agent had volgens Nandlal nog geroepen dat hij maar in zijn broek moest plassen. Uiteindelijk is Nandlal zondag om 4.00 uur vrijgelaten. Hij is toen naar het UMC gegaan waar bleek dat hij door het fout katheteriseren een bloeding in zijn blaas had opgelopen. Ook zijn oogkas, lippen en neus waren flink opgezwollen door de stompen, die hij in zijn gezicht kreeg. De zwaar aangeslagen Nandlal (48) vertelt dit alles terwijl hij met hevige pijn thuis zit. Of hij zondag nog aangifte gaat doen weet hij daarom nog niet. Overigens is de Hindoestaanse Surinamer wel wat gewend, als het gaat om aangehouden worden door de politie. Dat gebeurt hem regelmatig, niet alleen in zijn bedrijfswagen maar ook in de Porsche, die hij kocht van het smartengeld, dat hij kreeg na de vliegramp. Nandlal runt al jaren schoonmaakbedrijf Voordorp en schuwt daarbij het fysieke werk niet. Zo klimt hij, ondanks zijn handicap, toch de glazenwassersladder op. Iets waarmee hij, in combinatie met zijn altijd goede humeur, ongevraagd diep respect afdwingt bij iedereen die hem kent. De politie is nog aan het uitzoeken wat er precies gebeurd is
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Is er een verband?
Vluchter klemgereden - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ah niet dus. "De vluchters gingen er te voet vandoor"
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De politie is je beste vriend toch
?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Laat die agenten maar mooi ontslagen worden
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tjah, het is natuurlijk wel een eenzijdig verhaal. Als het waar is is het wel .............................
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lekker ruw doen in de hoop dat men weer bang voor de politie wordt, maar men gaat ze zo alleen maar haten
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Of denk je dat ie weerstand kan geven als ie wordt ingerekend? . Beetje om zich heen trappen en zo...
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik bedoel, moet maar zien of het echt is. Dit klinkt erg ongeloofwaardig. Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat KK zegt, klinkt eigenlijk té ongeloofwaardig om waar te zijn. Bizar verhaal verder.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hij moest vanmiddag overigens opnieuw naar het ziekenhuis en heeft wellicht een operatie nodig..
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Allemaal show.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dat zeg ik niet. Je ziet bij zulke gevallen toch wel vaker dat het achteraf niet waar bleek te zijn, verkrachtingen enzo
![]() Een beetje kritische blik mag niet meer ofzo?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ware het niet dat hij werkelijk vast heeft gezeten en een beschadigd gezicht heeft.. en blijkt ook nog eens niet goed te zijn geholpen door een arts waardoor hij direct naar het ziekenhuis moest.. Allemaal eenvoudig te checken feiten..
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik reageer alleen op de OP.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik snap KK wel. Dit is ook maar 1 kant van het verhaal. Wie zegt dat hij niet zelf begonnen is op een agent in te slaan? Even een simpel voorbeeld.
Ik geloof zijn verhaal, maar KK heeft gelijk over het eenzijdige |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Inderdaad. Ik zeg nergens dat het niet kan, nergens dat hij begonnen is of weet ik veel maar ik houd gewoon de opties open omdat het natuurlijk één kant van het verhaal is. Dat is alles, lijkt me niet zo raar toch?
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Excessief geweld op iemand die half verlamd is, is echt in heel uitzonderlijke gevallen te rechtvaardigen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zoals ik al eerder zei, verhalen kunnen ook verzonnen worden, dat zie je vaker in dit soort situaties.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Als je Dennis heet bijvoorbeeld.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ben benieuwd naar het verhaal van de agenten.
Er is meer gebeurd volgens mij. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
http://tvblik.nl/zembla/de-kogels-na-het-kampioenschap Ik geloof die honden echt nooit meer, .
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik ook niet. Zit zoveel onbetrouwbaar gajes bij.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
Kwam niet voor niets deze week dat er per jaar 200 agenten weg gaan/ontslagen worden. Dat is dan denk ik nog maar het topje van de ijsberg. Voor de rest zijn ze net zo goed mensen dus dat er zaken gebeuren die niet kunnen kijk ik niet van op (hoe fout ook). Wel van het gedrag in een aantal korpsen om elkaar altijd te willen dekken. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik zou juist van jou toch wel een intelligenter mening verwachten..
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik heb trouwens meteen een banner of ik politievrijwilliger wil worden
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Okay, 'nooit geloven' is overdreven. Maar er zitten in ieder geval een hoop figuren bij die in de oorlog bij de verkeerde kant zouden zitten. Meer dan bij een andere beroepsgroep.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
Dat was gewoon moord door de agent. Geen van zijn verklaringen klopten. Gelukkig waren er bewakingscamera's.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Als ze zoiets met denthemen flikken, krijgen ze met ons te doen
![]() Eng verhaal over deze Surinamer, het zal je maar gebeuren. Wat me vooral zorgen baart is dat enorme wantrouwen bij mensen die bij het minste of geringste de politie bellen. Volgens mij zitten sommigen dat de hele dag te doen. "Ik zie een verdacht busje". Tja, dan krijg je dit soort opgejaag. Waarbij het absurd blijft dat een gehandicapte man zo afgetuigd wordt al wil ik wel net als KK graag eerst het hele verhaal horen. __________________ No Homo |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Gehandicapte ex-prof Edu Nandlal (SLM-ramp ) mishandeld door politie.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|