![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
|
Ik bedoel dus niet Garcia = Lodeiro ofzo. Maar eerder dat ook al heb je overduidelijk goede voetballende kwaliteiten, misschien wel de beste in de selectie, dat het dan nog geen succes hoeft te zijn. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ik begrijp je vergelijking, maar vind 'm niet op z'n plaats.
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
![]() Conclusie: Het gaat niet alleen om hoe goed iemand kan voetballen maar hoe het team presteert met hem. Ik weet niet precies de statistieken van hem bij Ajax, hoe vaak we winnen dan. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Eriksen zit niet in het statistisch beste team van Ajax. Weg met die gast.
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Team speelt het best MET Lodeiro |
||
|
|
|
|
|
#56 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#57 | |
Ik zeg dat er tijdens de wedstrijden dat Lodeiro INVIEL, want hij speelde niet in de basis op dat moment (alleen de play-off, maar die staat daar los van) er meer lijn in het spel kwam. Dat ze uiteindelijk winnen, schitterend. Zal ook meteen hun laatste "succes" zijn. |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
En waarom loopt deze discussie altijd uit op geirriteerde reacties? Ik bedoel het niet kwaad hoor, maar het is best storend dat er zo snel fel gereageerd wordt als het om Lodeiro gaat. Krijg een beetje het gevoel alsof ik iemands geloof afkraak of zo. |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Dan ligt het misschien aan de toon van mijn posts, dat is onbewust. Iedereen mag natuurlijk kritiek hebben, lijkt me logisch.
Ik heb destijds toch ook een objectief stukje geschreven? |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Sorry, maar ik moest hier erg aan denken.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Want?
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Treffend.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Wat je zelf ook aal aangaf, de toon van je posts. Het komt soms over alsof je de wijsheid in pacht heb (ik weet dat je het zo niet bedoelt) en dat deed me in deze discussie aan dit plaatje denken. Als je onmetelijk hoog iq vervangt door onmetelijk verstand van voetbal, vooral.
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
.Maar inderdaad; soms kom je een beetje te fanatiek over in deze discussie. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#65 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ik heb er geen last van; ik weet dat je het niet zo bedoelt. Dan kan ik het makkelijker relativeren en niet persoonlijk opvatten.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ik baal er zelf vooral van omdat het discussie vaak niet ten goede komt en omdat ik er uiteraard een bepaald imago op na ga houden. Ik vind het heel lastig om op een toon te blijven posten zodat er nog meerdere opties/mogelijkheden zijn, omdat ik nou eenmaal iets teveel overtuigd ben van mijn eigen gelijk of inzicht. Al ben ik de eerste om toe te geven dat ik er naast zit.
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Verwachten we nog iets van nieuwe/andere spelers in de tweede helft van de competitie?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Ik ben heel benieuwd naar het duo Kappelhof/Van Dijk achterin bij Groningen, beviel op zich wel goed. Kijken of ze dat door kunnen zetten.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Elvis Manu - Excelsior.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Schenkeveld gaat opvallen bij Excelsior. Heeft heel veel potentie, lijkt het voetballen niet te zijn verleerd en is super gemotiveerd.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
De keren dat ie in Feyenoord 1 speelde vond ik hem ook altijd vrij aardig spelen. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
Reis is nu al opvallend. Als hij goed hersteld wordt-ie topscorer van de tweede seizoenshelft.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Rangelo Janga.
Egbert. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Voor welke club speelt Egbert?
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Janga speelt geen Eredivisie
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Egbert, is dat een Braziliaan?
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
gister 45 min meegedaan tegen schalke ( maakte knap de 2-1 : zie topic Reis ) zoals JvdB het noemde pure winst.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Bizar, ik had echt niet verwacht dat Reis zo snel hersteld zou zijn. Ik verwacht wel veel van hem.
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Hup Holland!
|
Nou, wie zijn er echt opgevallen?
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Wildschut. Ookal is hij gehyped. Vorig jaar mocht hij altijd in Zwolle het laatste half uur invallen omdat hij langer niet aankon, vaak was hij ook onzichtbaar als hij in de basis stond.Dit jaar zie ik hem de hele wedstrijd zoals hij vorig jaar een half uur speelde.
Botteghin doet het goed bij NAC, maar dat had ik al voorspeld.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Clasie blijft nog steeds de beste voorspelling imo.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Reis was een duidelijke hoax.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
deze was ook wel goed
![]() Germdt is door iedereen behoorlijk overschat. Laatst gewijzigd door Palmboom; 23-04-12 om 17:31 |
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
We tipten hem ook alvoor 10/11 maar dat was nog wat te vroeg. Dit jaar wel definitief doorgebroken.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Serero en Nijland werden veel getipt. Beide geen enkele rol van betekenis gespeeld.
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Hup Holland!
|
Van Rhijn is trouwens wel speler die uit het niets naam gemaakt heeft, niet genoemd volgens mij, maja is ook lastig speculeren op een blessure van Van der Wiel.
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Alberg toch best wel! En Maatsen door te scoren tegen topclubs.
![]() Wildschut ook regelmatig gelezen, die valt ook zeker op. Clasie ook. Virgil van Dijk las ik ook, net als Djuricic. Die hebben het ook goed gedaan / doen het goed. Rangelo Janga begon goed, maar was snel over... __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tip hier spelers die in de Eredivisie gaan opvallen #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|