Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Voetbal Algemeen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 15-12-11, 23:03 question   #1
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Zijn er mensen die afhaken met het hedendaagse voetbal? Kleine kans dat ze hier dan (nog) posten maar wil het toch weten

Net zei Genee dat er weer een plan is om de CL nóg groter te maken omdat de semi-grote clubs zitten te janken dat de EL niet boeit. Dan wordt het gat dus nóg groter, nog meer nutteloze wedstrijden en nog meer voorspelbaarheid. Mij persoonlijk boeit de CL al steeds minder (op Ajax na) laat staan als het wéér groter wordt. Het is dat ik Ajax fan ben anders zou ik voetbal echt geen zak meer aan vinden zo

Meningen?

Oud 15-12-11, 23:07 Standaard   #2
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik moet hier wat uitgebreider posten als ik niet mobiel online ben.
Gordon Shumway is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-11, 23:09 Standaard   #3

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

In z'n algemeenheid vind ik het jaarlijks minder worden, maar dat is haast vaste prik.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-11, 23:12 Standaard   #4

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

financial fairplay
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-11, 23:14 thumb down   #5
Mênnus Brabander

Oorspronkelijk geplaatst door ASroma Bekijk bericht
financial fairplay
Dat wordt ook gewoon een domper, net als heel dat cameragebeuren van de FIFA

Oud 15-12-11, 23:14 Standaard   #6
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Het zegt voor mij genoeg dat ik bijna altijd voor de underdog kies. Puur om verandering te willen zien in het gebruikelijke
denthemen is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-11, 23:28 Standaard   #7

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Ja en wat mij het meeste stoort is dat ze nu ook het landenvoetbal gaan verkrachten.

Rummenigge heeft zo'n enorm grote bek maar las dus laatst in de krant dat in de UEFA iemand onderzoek deed naar omkoping in een wedstrijd tussen Bayern en Zenit in 2008. Die gast is dus kapot gemaakt, geintimideerd en uiteindelijk ontslagen Rummenigge=mini-Blatter. Het zijn allemaal mini-Blatters. Verschrikkelijk.

Oud 15-12-11, 23:31 Standaard   #8
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Kon dit nu niet in dit topic, KK?

Europa League vs Champions League; Europa League een 'straf'?

Oud 15-12-11, 23:35 Standaard   #9
Bij de Champions League ben ik al min of meer afgehaakt. Wedstrijden als Barcelona tegen Inter Milaan heb ik nu wel een keertje gezien. Europa League vind ik vanaf de K.O.-fase nog wel interessant.

Oud 15-12-11, 23:37 Standaard   #10

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door The Verve Bekijk bericht
Bij de Champions League ben ik al min of meer afgehaakt. Wedstrijden als Barcelona tegen Inter Milaan heb ik nu wel een keertje gezien. Europa League vind ik vanaf de K.O.-fase nog wel interessant.
het is met name waar de nederlandse teams spelen, zodra die eruit liggen is de EL ook geen kloot meer aan.
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-11, 23:41 Standaard   #11

Ungeheuer's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik kijk ook bijna nooit CL. Heel enkel kijk ik wel de wedstrijden van de Nederlandse clubs in de CL. Vind het een competitie van niks. Het mag van mij terug naar enkel de kampioenenstrijd. EL vind ik dan wel weer leuk om te volgen vanaf de knockoutrondes.
Ungeheuer is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-11, 00:08 Standaard   #12
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben meestal wel zo chauvinist dat ik wedstrijdjes kijk waar Nederlanders/Nederlandse ploegen spelen. Een wedstrijdje bij de Belgen vind ik ook wel mooi vanwege het commentaar en het spel ed. Maar verder de CL en zo staan tegenwoordig meer op de achtergrond aan terwijl ik 64 andere dingen doe.

Oud 16-12-11, 00:14 Standaard   #13
Hup Holland!

Zonder NLse teams zou ik amper kijken.
Espabilado is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-11, 00:16 Standaard   #14
Hier gekkeh

Robin's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Het zegt voor mij genoeg dat ik bijna altijd voor de underdog kies. Puur om verandering te willen zien in het gebruikelijke
Eens. Maar zie het niet gebeuren..

Oud 16-12-11, 00:16 Standaard   #15

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Zelf kijk ik elk weekend graag naar de buitenlandse competities.
Europees vind ik minder, dat is echt zo'n beetje alles wat ik steeds meer verafschuw in het voetbal.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-11, 00:16 sunglasses   #16
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Ik haak niet af want ik hou van de geniale dingen die toch iedere keer weer gebeuren.

Oud 16-12-11, 00:19 arrow   #17
Mênnus Brabander

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
Kon dit nu niet in dit topic, KK?

Europa League vs Champions League; Europa League een 'straf'?
Nee. Ander onderwerp.

Oud 16-12-11, 09:40 Standaard   #18
DRD

DRD's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben al behoorlijk afgehaakt van Europees clubvoetbal. De indicator voor mij daarvoor is dat ik de CL en UEFA Cup finales van eind jaren '90, begin jaren '00 allemaal kan opnoemen, inclusief speelstad en uitslag. Vanaf ongeveer 2007 wordt dat een stuk lastiger.

Oud 16-12-11, 09:43 Standaard   #19
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Heb ik al jaren, maar geen idee of het door het voetbal komt of omdat ik dat al altijd heb.

CL-finales kijk ik niet. Ik kijk uberhaupt die hele CL niet meer als Ajax eruit ligt. Ook EL-voetbal van AZ/PSV kan ik niet uitzitten. Op Eredivisie Live kijk ik alleen Ajax-uitwedstrijden en evt. slotfases van concurrenten.

Neuh, het voetbal zelf interesseert me op Ajax na vaak geen reet. Wereldje eromheen vind ik wel altijd interessant.

Oud 16-12-11, 09:43 Standaard   #20
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

Kijk meestal alleen nog Liverpool, maar ik vind het lang niet zo erg meer als ik een wedstrijd moet missen als een paar jaar geleden. Dit heeft ook met de hele sfeer om de club te maken, internet brengt echt de grootste idioten bij een af en toe, zeker als het om voetbal gaat
Daarnaast alleen wedstrijden waarvan ik denk dat het leuk kan worden.

Oud 16-12-11, 09:45 Standaard   #21

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik kijk vooral Ajax in Europa en NL.

En verder de grote buitenlandse competities.

Buiten NL clubs om is EL en CL echt pure bagger
Interlandvoetbal is zelfs nog 10x erger

Oud 16-12-11, 09:53 big smile   #22

Ungeheuer's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
Interlandvoetbal is zelfs nog 10x erger
Interlandvoetbal.
Ungeheuer is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-11, 09:54 Standaard   #23
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Heeft ook wel wat met leeftijd te maken, denk ik. Vroegah keek ik echt alles. Dat heb ik echt niet meer, 'heb wel wat beters te doen'.

Oud 16-12-11, 10:00 Standaard   #24
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
Heb ik al jaren, maar geen idee of het door het voetbal komt of omdat ik dat al altijd heb.

CL-finales kijk ik niet. Ik kijk uberhaupt die hele CL niet meer als Ajax eruit ligt. Ook EL-voetbal van AZ/PSV kan ik niet uitzitten. Op Eredivisie Live kijk ik alleen Ajax-uitwedstrijden en evt. slotfases van concurrenten.

Neuh, het voetbal zelf interesseert me op Ajax na vaak geen reet. Wereldje eromheen vind ik wel altijd interessant.
Dit heb ik, minus het Ajax gedeelte. Ik probeer zoveel mogelijk van Derby te zien, maar dat lukt lang niet altijd want er moet maar net een goede stream zijn. En sinds ik tegenwoordig oldschool alleen NED 1, 2 en 3 heb is de samenvatting op de BBC er ook niet meer bij.

Maar ik moet zeggen dat er wel een tijd is geweest dat ik heel veel keek. Ik kan dan ook niet zeggen of mijn afnemende interesse komt doordat de toernooien saai worden, of doordat ik gewoon een jaartje ouder wordt en het me daardoor niet zoveel meer kan schelen of Inter of Bayern de CL kwartfinale wint. Ik denk eigenlijk het laatste.

CL volg ik meestal nog wel vanaf de kwart a halve finale echt trouwens, maar dan speel ik vaak wel een potje FM tijdens de wedstrijd of zo. In de poulefase heb ik nauwelijks wat gekeken dit jaar, afgezien van de Nederlandse club. EL boeit me sowieso geen fluit.

Maar inderdaad: het wereldje er omheen zal me niet snel vervelen. Kan me kostelijk vermaken om idiote transferperikelen, of van die cult dingen die je tegenkomt zoals je ziet in de stukken van Barnet_Bee.

Oud 16-12-11, 10:07 Standaard   #25

Toen ik jonger was zat er gewoon meer verrassing in. Wie had kunnen denken dat in 2000 Real Madrid de CL zou winnen terwijl ze een slecht seizoen doormaakten? Of in 2001 Bayern München, met een relatief beperkte begroting (en ook Leeds in de halve finales)?

Ik heb nu veel meer het gevoel dat ik de halve-finalisten al kan uittekenen wanneer de loting bekend is gemaakt.

Oud 16-12-11, 10:08 Standaard   #26
Kluf

Nou ja, Schalke was ook wel verassend te noemen vorig jaar. Bayern - Inter had ik destijds ook niet als finale verwacht. Er gebeuren gerust nog gekke dingen, alleen is het aantal clubs met kansen wel aan het slinken.

Oud 16-12-11, 10:09 Standaard   #27
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Ja en nee. Ik heb wat meer een leven dit jaar en ik merk dat het me dan niet zo veel meer kan schelen als ik een wedstrijd mis. Gisteravond heb ik dan de finale masterchef gekeken ipv voetbal .

Aan de andere kant heb ik wel weer beide halve finales van het WK voor clubteams gekeken .
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-11, 10:16 Standaard   #28

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Nou ja, Schalke was ook wel verassend te noemen vorig jaar. Bayern - Inter had ik destijds ook niet als finale verwacht. Er gebeuren gerust nog gekke dingen, alleen is het aantal clubs met kansen wel aan het slinken.
Schalke was een verrassing maar sterk gedreven door de loting. Als je dat vergelijkt met Leverkusen in 2002, die Liverpool en de rijkste club ter wereld sloopte, Man United, dan is dat best schraal.

Oud 16-12-11, 10:17 Standaard   #29
Niet te sip!

Oorspronkelijk geplaatst door Boris Bekijk bericht
Ik heb wat meer een leven dit jaar
Gisteravond heb ik dan de finale masterchef gekeken

Oud 16-12-11, 10:22 big smile   #30
Kluf

Masterchef, .

Oud 16-12-11, 10:25 Standaard   #31
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
[...]

Schalke was een verrassing maar sterk gedreven door de loting. Als je dat vergelijkt met Leverkusen in 2002, die Liverpool en de rijkste club ter wereld sloopte, Man United, dan is dat best schraal.

Bayer 04 Leverkusen Champions League Highlights 2002 - YouTube
Leverkusen is wel een mooi voorbeeld, die deden het zo goed dat hun beste spelers gelijk weggekocht werden. Ik denk dat dat vooral het probleem is nu, er zijn al jaren lang dezelfde teams aan de top, die hebben ook al het geld. Doet een team het nu aardig in Europa, dan is de kans groot dan hun beste spelers het seizoen erop verkast zijn naar ene club met meer geld, ongeacht of die club nou beter is qua prestaties.

Oud 16-12-11, 10:27 Standaard   #32

Oorspronkelijk geplaatst door kabonk Bekijk bericht
[...]

Leverkusen is wel een mooi voorbeeld, die deden het zo goed dat hun beste spelers gelijk weggekocht werden. Ik denk dat dat vooral het probleem is nu, er zijn al jaren lang dezelfde teams aan de top, die hebben ook al het geld. Doet een team het nu aardig in Europa, dan is de kans groot dan hun beste spelers het seizoen erop verkast zijn naar ene club met meer geld, ongeacht of die club nou beter is qua prestaties.
Grappig ook dat veel van die spelers, waaronder talisman Ballack, nooit meer hetzelfde niveau hebben gehaald. Lucio was ook nooit meer zo goed als bij Leverkusen.

Oud 16-12-11, 10:28 Standaard   #33
Hup Holland!

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik kijk al jaren geen CL meer behalve de wedstrijden van Ajax. EL vind ik veel boeiender met meer afwisseling.
Aanvoerder is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-11, 11:03 Standaard   #34
Oorspronkelijk geplaatst door kabonk Bekijk bericht
[...]

Valencia met Mendieta, Gerard etc. is ook een mooi voorbeeld.

De laatste tijd kijk ik trouwens uit pure verveling wel geregeld, maar dat het me nou echt boeit, nee, verre van. Heb sowieso steeds minder met het voetbal in de hogere regionen. Buiten dat de commercie bepaalt wie wint en alle regels d'r op ingericht worden dat de grootste portemonnee de meeste voordelen krijgt, vind ik de hele beleving er omheen ook gewoon kloten. Internethoolies die er een wie maakt er het langste kabaal-wedstrijd van maken op de tribunes zonder zich maar enigszins om de uitslag te bekommeren, in sommige gevallen incl. homofiele dansjes, klappers, capo's( ) of trommels. En dan aan het andere uiteinde weer stadions die zo volgepakt zitten met de lokale middenstand dat het enige geroezemoes wat je hoort komt van die dikzak in skybox 315 die de bitterballen opheeft. Het is bij ons momenteel ook al zo dat als je een keer van je afvloekt omdat de scheids jou benadeeld(door de roodgekleurde bil gezien natuurlijk) er zich meteen 10 gebreide mutsen omdraaien om te kijken wie zich daar zo onbehoorlijk is om de gezelligheid te verstoren. Nee, het moderne voetbal mogen ze van mij wel houden eerlijk gezegd.

Wat mij aangaat wordt het weer zoals het was. Wiet, zweet en bierstank, gevloek, gescheld, gejuich bij een vliegende tackel op die lelijke bolle die een duel later een rotschop teruggeeft. De bobo's naar de lokale jacht- of golfclub, de vrouwen bij de vriendinnen op bezoek. En spelers die op enige wijze nog binding met je club of streek hebben in het eerste. En beker, EL, CL zelfs EK's en WK's gewoon knock-out vanaf de eerste ronde. CL weer voor de kampioenen, EL voor de 2 en 3 en de bekerwinnaar naar de EC3 en iedereen wordt tegelijk en zonder voorbehoud ingeloot. Maar het zal wishful thinking blijven waarschijnlijk.
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-11, 11:27 Standaard   #35
Niet te sip!

Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
[...]
Wat mij aangaat wordt het weer zoals het was. Wiet, zweet en bierstank, gevloek, gescheld, gejuich bij een vliegende tackel op die lelijke bolle die een duel later een rotschop teruggeeft. De bobo's naar de lokale jacht- of golfclub, de vrouwen bij de vriendinnen op bezoek. En spelers die op enige wijze nog binding met je club of streek hebben in het eerste. En beker, EL, CL zelfs EK's en WK's gewoon knock-out vanaf de eerste ronde. CL weer voor de kampioenen, EL voor de 2 en 3 en de bekerwinnaar naar de EC3 en iedereen wordt tegelijk en zonder voorbehoud ingeloot. Maar het zal wishful thinking blijven waarschijnlijk.

Oud 16-12-11, 11:47 Standaard   #36

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]Wat mij aangaat wordt het weer zoals het was. Wiet, zweet en bierstank, gevloek, gescheld, gejuich bij een vliegende tackel op die lelijke bolle die een duel later een rotschop teruggeeft. De bobo's naar de lokale jacht- of golfclub, de vrouwen bij de vriendinnen op bezoek. En spelers die op enige wijze nog binding met je club of streek hebben in het eerste.

Voor dit gedeelte kan je gewoon naar je lokale amateurclub. Alleen doet ook niemand dat want stiekem wil iedereen wél gewoon goed voetbal zien.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-11, 12:18 Standaard   #37

Cruoninga's Voetbal Forum schermafbeelding

Een Champions League met alleen de landskampioenen wordt ook steeds als het verloren paradijs beschouwd. Maar zou het wel echt zo geweldig zijn om daar naar terug te keren? De CL zou dan zo goed als zeker niet meer het sterkste Europese toernooi zijn. Bijvoorbeeld: de CL heeft Barcelona, Manchester United, Milan en Bayern als enige titelkandidaten. De EL (of wat voor toernooi daaronder dan ook) heeft Real Madrid, Chelsea, Arsenal, Manchester City, Inter, Juventus, Dortmund, Schalke etc. Om meer clubs per land toe te laten is wat mij betreft zeker een verbetering ten opzichte van enkel de landskampioenen. De reden dat de CL zo'n gedrocht is geworden is de extreme financiële ongelijkheid. Daardoor is het steevast hetzelfde clubje dat de prijzen verdeelt. Ajax heeft er een aantal jaar geleden bij de UEFA op aangedrongen om het financiële gat tussen CL en EL kleiner te maken. Prima initiatief waar meerdere clubs zich achter zouden moeten scharen. Al weet ik niet of ze het nog steeds willen nu ze zelf weer CL hebben gespeeld.
Cruoninga is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-11, 12:20 Standaard   #38
Salarisplafond zou wonderen doen, maar of je dat er ooit door krijgt in Europa.... Ze zouden van Uefa uit trouwens ook eens een deel van het geld dat ze in die CL pompen om de topclubs te plezieren het voetbal in kleinere voetballanden wat beter op de kaart kunnen proberen te zetten, door bijv. Uefa-voetbalscholen aan te bieden daar waar de clubs uit dat land uit kunnen putten.
Oud 16-12-11, 12:23 Standaard   #39
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Cruoninga Bekijk bericht
Ajax heeft er een aantal jaar geleden bij de UEFA op aangedrongen om het financiële gat tussen CL en EL kleiner te maken. Prima initiatief waar meerdere clubs zich achter zouden moeten scharen. Al weet ik niet of ze het nog steeds willen nu ze zelf weer CL hebben gespeeld.
Dat denk ik wel, aangezien CL voetbal geen garantie is elk jaar.

Als ik naar mezelf kijk, kijk ik echt veel minder naar het voetbal. Eredivisie (Ajax) volg ik wel en daarnaast de Bundesliga. Laatste keer dat ik een wedstrijd uit de PL bijvoorbeeld heb gezien is zeker 5 jaar geleden. In Europa kijk ik bijna ook alleen maar naar Ajax, de rest boeit me niet zoveel. Als ik het eens kijk is het meestal met een half oog en ben ik snel verveeld.

Oud 16-12-11, 12:25 thumb down   #40
Mênnus Brabander

Salarisplafond zou wonderen doen, maar of je dat er ooit door krijgt in Europa.... Ze zouden van Uefa uit trouwens ook eens een deel van het geld dat ze in die CL pompen om de topclubs te plezieren het voetbal in kleinere voetballanden wat beter op de kaart kunnen proberen te zetten, door bijv. Uefa-voetbalscholen aan te bieden daar waar de clubs uit dat land uit kunnen putten.
Tjah, dan mag je 500 miljoen per jaar max uitgeven aan salarissen. Maatregelen die er nu genomen zouden worden zijn gewoon veel te laat.

Oud 16-12-11, 12:27 Standaard   #41
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Als ze eens beginnen met het aan banden leggen van transfers door clubs die een schuldenlast van een 3e wereld land hebben.

Oud 16-12-11, 12:29 Standaard   #42
Ultrajectum

PBateman's Voetbal Forum schermafbeelding

Afhaken bij Utrecht zal ik nooit doen, maar de CL kijk ik amper nog, al jaren eigenlijk..
Commercieel gedrocht waarbij het uiteindelijk toch altijd tussen dezelfde clubs gaat.

Verder probeer ik wel altijd MotD te kijken, en soms ook de Bundesliga samenvattingen als ik niets beters te doen heb, maar verder.

Ook interland-voetbal kijk ik alleen nog maar tijdens de grote toernooien.

Laatst gewijzigd door PBateman; 16-12-11 om 12:33

Oud 16-12-11, 12:30 thumb up   #43
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower Bekijk bericht
[...]

Voor dit gedeelte kan je gewoon naar je lokale amateurclub. Alleen doet ook niemand dat want stiekem wil iedereen wél gewoon goed voetbal zien.
Kan het ook echt iedereen aanraden lekker met de amateurclub overal mee naar toe te gaan. Heerlijk.

Oud 16-12-11, 12:31 Standaard   #44

Maar wie keek vroeger wél alles? Aangezien buitenlands voetbal sowieso nauwelijks live werd aangeboden was het ook niet mogelijk om Engels, Duits, Spaans én Italiaans voetbal te volgen. Volgens mij is vooral het aanbod enorm gestegen (en dan nog in de Sport1-topics zeuren dat een bepaalde wedstrijd niet wordt uitgezonden... ) en niet zozeer de interesse van de kijker individueel afgenomen.
Oud 16-12-11, 12:32 thumb up   #45
Mênnus Brabander

Maar wie keek vroeger wél alles? Aangezien buitenlands voetbal sowieso nauwelijks live werd aangeboden was het ook niet mogelijk om Engels, Duits, Spaans én Italiaans voetbal te volgen. Volgens mij is vooral het aanbod enorm gestegen (en dan nog in de Sport1-topics zeuren dat een bepaalde wedstrijd niet wordt uitgezonden... ) en niet zozeer de interesse van de kijker individueel afgenomen.
Ik keek altijd Italiaans voetbal op Nederland 2 ofzo, op de zondag om 10 uur. Bierhoff, Weah, Montella, Signori etc

Oud 16-12-11, 12:33 Standaard   #46

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
[...]

Ik keek altijd Italiaans voetbal op Nederland 2 ofzo, op de zondag om 10 uur. Bierhoff, Weah, Montella, Signori etc
Ja, dat was een half uurtje. Verder op zaterdag de Sportschau en op zondag gewoon Studio Sport. In totaal een stuk minder dan ik nu kijk...
Oud 16-12-11, 12:33 Standaard   #47
Europa cup voetbal wordt toch al vrij lang gewoon uitgezonden. Wat mij bijligt van vroegere jaren was dat je toen echt met spanning zat te kijken omdat er van alles kon gebeuren. Nu is het vrij voorspelbaar en is het voetbal in z'n algemeenheid trouwens ook gewoon saaier geworden door de grote financiele belangen. Neem dat belang eens weg zou ik zeggen door bv. een spelerssalarisplafond van 30/40 miljoen per club.
Oud 16-12-11, 12:34 Standaard   #48
AFCA

[...]

Ja, dat was een half uurtje. Verder op zaterdag de Sportschau en op zondag gewoon Studio Sport. In totaal een stuk minder dan ik nu kijk...
En Eurogoals. Dat keek ik een paar keer per week.

Oud 16-12-11, 12:40 Standaard   #49
Ultrajectum

PBateman's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Wat mij aangaat wordt het weer zoals het was. Wiet, zweet en bierstank, gevloek, gescheld, gejuich bij een vliegende tackel op die lelijke bolle die een duel later een rotschop teruggeeft.
Godzijdank maak ik dit nog altijd mee bij Utrecht, gewoon een joint kunnen roken zonder gezeik en alleen maar gekanker om je heen.
Enige wat er mist is de bierlucht, maar ik drink nooit bier bij voetbal dus dat boeit me niets.

Oud 16-12-11, 12:45 big smile   #50
Hup Holland!

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Voetbal kijken zonder bier is als neuken met je broek aan. Daar word ik niet geil van.
Aanvoerder is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Voetbal Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site