![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Een 77-jarige man is zaterdag in Amsterdam in coma geschopt door een amateurvoetballer. De voetballer was kwaad omdat de bejaarde het 'terecht' vond dat hij het veld werd afgestuurd, zegt een politiewoordvoerder maandag.
De 32-jarige voetballer werd van het veld gestuurd op de Amsterdamse amateurclub OSV. Toen hij merkte dat de bejaarde het met de keuze van de scheidsrechter eens was, werd hij woest. Hij sprong over de reclameborden en deelde met twee benen een karatetrap uit tegen de borstkas van de man. De bejaarde ligt nog in het ziekenhuis. Over zijn toestand is verder niets bekend. De voetbalvereniging OSV wil geen commentaar geven. De voetballer zit nog vast. Hij moet zich deze week voor de rechter-commissaris verantwoorden. Update, Als trouwe supporter stond de 77-jarige meneer Rets het derde van de club van zijn zoons zaterdagmiddag aan te moedigen. Het stond 2-1 voor thuisclub OSV toen een 32-jarige voetballer van de tegenpartij een gele kaart kreeg. Hierop volgde een enorme scheldpartij waarbij de agressieve speler door zijn teamgenoten moest worden tegengehouden om de scheidsrechter niet aan te vallen. Deze besloot hier nog eens geel voor te geven. Toen Rets opmerkte dat hij die kaart terecht vond, rende de voetballer als een woeste op hem af sprong over de reclameborden en deelde met beide benen een karatetrap uit op zijn borstkast. Rets' milt is gescheurd en is daarom inmiddels verwijderd en uit zijn maag is een grote hoeveelheid bloed gepompt. Hij ligt op de intensive care waar hij in slaap wordt gehouden. Zijn toestand is nog kritiek. De dader is gistermiddag aangehouden.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat een mafketel. Die kerel wil ik wel Dexterren
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nooit meer laten voetballen.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik lees net dat het een ex-kickbokser is
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Incident nummer zoveel met OSV.
Doek die club lekker op. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het was toch de tegenstander van OSV waar de dader speelde ?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hij is uit coma hoorde ik op de radio.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kortom: hij mag gewoon blijven bij hun lieve voetbalclub
![]() Black-out Als je dus een black-out hebt, mag je een karatetrap uitdelen aan een supporter?!
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Heelijk zeg.
We schuiven het gewoon op een black-out en daarmee is de kous af. Wtf.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zou mooi zijn geweest als die vice-voorzitter zei dat het gewoon een enorme debiel is.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Die ouwe zal t wel uitgelokt hebben..
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Heb gehoord dat die ouwe al vanaf de eerste minuut vuurwerkgeluiden aan het maken was...
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tsja nog niet echt een reden om iemand het ziekenhuis in te trappen...
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Verder kan ik me ook niet echt voorstellen dat de beste man enkel 'terecht' heeft geroepen, maar goed, niets is een reden iemand in coma te trappen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Misschien dat die schobbejak er nog "je moest je schamen!" aan toevoegde.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Of vlegel
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Schavuit, is het geweest,
.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
De beste man had gezegd dat de rode kaart in de laatste minuten terecht was, dat zeiden ze iig op de radio.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Moet je ook niet doen. Geen enkele rode kaart is terecht.
Wat een dwaas die voetballer. Pak die gast eens hard aan. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dat zeg ik, ik kan me niet voorstellen dat de beste man enkel terecht heeft gezegd. Kom op mensen, we staan allemaal wel eens langs de kant van een voetbalveld he...
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dat sowieso.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
God mèn, het was er ook wachten op ook he...
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik hoor ook genoeg gekke dingen langs de lijn, maar wat er ook gezegd wordt, niets rechtvaardigd een karatetrap.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dat zeg ik twee posts daarvoor ofzo ook, maar hey, lekker met z'n allen niet lezen he.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
! Iets met een bierkaai, D_S.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Misschien was die oude man ook wel een ex-kickboxertje
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sporting Noord wat een kutclub is dat ook....
Maatje van me speelt bij OSV, dus die heeft het gezien.. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nou, wat heeft die ouwe gezegd?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het was trouwens bij het eerste niet bij het derde...
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Misschien is die vriend van hem wel doof, teveel beestenboel koeriekoerie style in zn oor..
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Op het nieuws werd ook gewoon gezegd dat het het 1e was.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat is gewoon toegestaan.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Speler Sporting Noord mag nog even brommen: RTV N-H - Nieuws - Voetballer die bejaarde mishandelde, langer vast
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Laat maandag t/m vrijdag op zaterdag thuis
![]() Wil het niet goedmaken maar kan me voorstellen dat als er weer eens zo n wijsneus langs de kant staat die denkt overal een menig over dienen te hebben je eens een keer doorslaat, een black-out. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Mannen die Sylvester heten.
Moet al sowieso een tokkie zijn.Heel triest, hoop dat 'ie lang in de bak blijft. (Wat mij betreft nooit meer vrij, maargoed) __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Los daarvan, het artikel vermeldt verder niet wat er gaat gebeuren als dit al dan niet wordt vastgesteld. Gaan ze de aanklacht verzwaren tot moord als het zo is?
Diep triest inderdaad zoiets. Dat die gast maar afgetuigd wordt in 't gevang. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Zeer triest dat je iemand zo'n trap geeft en vooral aan een oude man. Dat ze hem maar een paar jaartjes opsluiten.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Amateurvoetballer trapt bejaarde man in coma.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|